Olen huomannut sen, kuinka kritisoit jatkuvasti Suomen nykyistä hallitusta siitä miten demarit johtavat tätä maata niin diktatuurimaisesti, ettei tässä maassa ole täydellistä mielipiteen ja sananvapautta, kuten muissa sivistyneissä länsimaissa. Haluaisin kuitenkin ihan uteliaisuuteni vuoksi kysyä sinulta sitä, että millä tavoin se demokratia, lehdistönvapaus ja yleinen sananvapaus muka toteutuisi nykyistä paremmin siinä sinun kannattamassasi ihanneyhteiskunnassa?
Olen lukenut kirjoituksiasi, siitä kuinka haluaisit pakottaa kaikki suomalaiset olemaan mahdollisimman isänmaallisia ja maanpuolustustahtoisia, vaikka he eivät itse olisi kiinnostuneet siitä ollenkaan. Lisäksi haluaisit pakottaa kaikki suomalaiset kunnioittamaan vaan tietynlaisia ja kristillisiä "oikeita" elämänarvoja.
Käsittääkseni haluaisit muuttaa Suomen asevelvollisuusjärjestelmää sellaiseksi, että siviilipalvelus kiellettäisiin kokonaan ja totaalikieltäytyjät pahoinpideltäisiin viranomaisten toimesta ihan kun jossain Pohjois-Koreassa tai natsi-Saksassa.
Sinun kannattamassa ihanneyhteiskunnassa kansalaisilla ei varmasti olisi oikeutta valita itse edes puolisoa/seurustelukumppania, koska haluaisit varmasti kieltää seurustelun suomalaisten ja ulkomaalaisten kesken. Tosin sinun suosimassa yhteiskunnassa ei varmasti edes olisi maahanmuuttajia, koska kannatat tätä uusnatsien "suomi suomalaisille" -iskulausetta.
Olisi kiva nähdä myös muiden kirjoittajien mielipiteitä tästä Julistajan kannattamasta "demokratiasta". Nykyisessä Halosen, Vanhasen, Tuomiojan, Heinäluoman ja SAK:n herrojen johtamassa suomessa kansalaisilla on sentään täysi oikeus päättää itse omasta isänmaallisuudestaan, sekä siitä minkälaisia elämänarvoja haluaa kunnioittaa ja mitä ei. Onneksi kirkosta eroaminen ja uskonnonvapaus on myös mahdollista tässä demarimafian diktatuurivaltiossa, sillä Julistajan kannattamassa yhteiskunnassa ei varmaan olisi edes tätä mahdollisuutta.
Lisäksi aseistakieltäytyjien asema olisi vieläkin huonompi tässä Julistajan kannattamassa "demokratiassa". Nyt kaikilla suomalaisilla onneksi on oikeus valita halutessaan siviilipalvelus armeijan sijasta, vaikka siviilipalveluksen pituus ja totaalikieltäytyjien vankeustuomiot ovatkin kaikin puolin länsimaisten elämänarvojen vastaisia. Julistajan "demokratiassa" kaikki miehet ja varmasti myös naiset pakotettaisiin armeijaan, vaikka se olisikin heidän omien elämänarvojen vastaista toimintaa. Ne suomalaiset joutuisivat teloitusryhmän eteen tai ainakin hakattavaksi, jotka päättäisivät syystä tai toisesta kieltäytyä suorittamasta tätä "kansalaisvelvollisuutta" ja "miesten koulua" eli varusmiespalvelustaan.
Jotenkin olen jo etukäteen täysin varma siitä asiasta, että varsinkin poliittisesti sitoutumattomat suomalaiset ja myös muut kansalaiset pitävät tätä Suomen nykyistä demokratiaa ja hallitusta huomattavasti parempana ja oikeudenmukaisempana yhteiskuntana, kun tätä Julistajan kannattamaa fasisti-suomea, jossa kansalaisilla ei todellakaan olisi minkäänlaista mielipiteen ja sananvapautta. Jään tässä innolla odottelemaan Julistajan vastausta tähän mielenkiintoiseen kysymykseen.
Kysymys J. Julistajalle
6
357
Vastaukset 6
- että DarkFear
se täällä jatkaa solvaamistaan
- G Pina
DarkFear ei solvaa vaan laittaa julistajat ja muut natsimieliset jaakkosivoset haisemaan omalla aromillaan.
http://home.thirdage.com/Art/ottoville/darkkis.html - huonosti
G Pina kirjoitti:
DarkFear ei solvaa vaan laittaa julistajat ja muut natsimieliset jaakkosivoset haisemaan omalla aromillaan.
http://home.thirdage.com/Art/ottoville/darkkis.htmlKuinka kauan tuota on jatkunut ja joko pitäisi ottaa salmonellakoe?
- A-ryhmää
Darkfearin puolella on täällä nuoripari ja mummu 67v!
- siellä
mummon kanssa surffailee :D:D:D:D:D
Täällä on Darkkia vastaan kultahääpäiviään viettävä pariskunta, sekä kymmenen lapsenlasta.
- Veronmaksaja
Vanhalla jippiillä Julistajalta kysyttiin mikä oli hänen aselajinsa. Vastaus oli: "rynnäkkökivääri".
Myöskään veroja Julistaja ei jostain syystä maksa. Veronpalautuksen maksun alla Julistaja veikkasi saavansa veronpalautusta. Ilmoitukset oli lähetetty jo puoli vuotta aikaisemmin. Julistaja ei siis tiennyt että sellaisia lähetetänkään.
Siis alaikäinen tai muuten holhouksenalainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.511323Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt171031- 93987
- 77673
- 37668
- 27470
- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53450Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15439Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423