Mikä on ihanaa?
Tiedätkö sinä?
Sano se minulle!
Kuuletko?
Vastaa!En jaksa
odottaa
On täysikuu,sano
se on ihanaa!
I -H - A - N -A -A
E.T.2
4
1845
Vastaukset
- TheDragonLord
kuunpinnalta se kosminen säteilly, se purkautuu kun auringko heijastuu sen pintaan.
Se ehkä saa aikaan kummajaisia meissä vaeltajissa:O) - + + +
kaunis runo
- E;T;2
Tämä on minun nimimerkkini,eikä tarkoit Eero T Leinonlahtea,vaan minua Elinaa.Oikaisin vain.
Chisu sitte keksiny laulusa su runosta! Missä su provikat?!?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672385- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww691130EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41097- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660- 43658
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27581