Suosikkianimaatiosi ikinä.
Voi olla joko suosikkisi tai sitten teknisesti ym. paras animaatio.
Itse sanoisin, että Tumma Kristalli.
Nukkeanimaatio.
__
http://leffat.co.nr
Paras animaatio koskaan?
16
1608
Vastaukset
- NoJopas
En osaa sanoa vaan yhtä. En vaan osaa.
Disneyltähän nyt löytyy vaikka mitä. Tykkään Bambista, Kaunottaresta ja Kulkurista, Leijonakuninkaasta...
Amerikasta on myös Don Bluthin Maa aikojen alussa ja Rouva Brisby ja hänen salainen maailmansa.
Japanista löytyy Studio Ghibli, jonka elokuvista en ole montaa nähnyt mutta ne kaikki ovat olleet loistavia. Henkien kätkemä, Kissojen valtakunta, Ystäväni Totoro.
Ja ihan tuosta vierestä, Ruotsista, on Pekka Töpöhäntä. Ihan mahtava.
Siinä oli jotain.- junskuli
siis Ice age (tai siis molemmat) on iha parhaita.... ja sit ehkä Pikku Kananen oli kans hyvä.....
- Sulevi
Hiidenpata,karu se luurankoarmeija.Vois joskus tulla telkkaristan.
- Baxter
Oli raskas työpäivä enkä jaksa purra kieleen niin paljon että olisin nipottamatta - itsekin vihaan besserwissereitä ja nyt sitten sorrun sellaiseen itse.
Nimittäin Dark Crystal ei ole nukkeanimaatio. Ne nuket on filmattu ihan livenä, samalla tavalla kuin Myrskylinnut ja Muppetitkin.
Wallace ja Gromit ja Painajainen ennen joulua ovat nukkeanimaatioita. Eli aina on otettu stillikuva, liikutettu nukkea vähän ja sitten otettu uusi kuva jne.
Kun näitä kahta tekniikkaa vertaa toisiinsa niin kyllä sen eron huomaa.
Ja sitten oma kantani itse puheenaiheeseen: Notre Damen kellonsoittaja. Musa teki vaikutuksen muksuna.- NoJopas
"Wallace ja Gromit ja Painajainen ennen joulua ovat nukkeanimaatioita."
Eikös Wallace ja Gromit oo vaha-animaatio? ;0
- americanexpress
ice age ja leijona kuningas
- on...
treevil. paras koskaan.
- Nimetön
Minuun vetosi Nemoa etsimässä. Sen viattomuudessa oli jotain niin suloista.
- Kunno spede
Leijonakuningas on paras animaatio koskaan, siis se ensimmäinen osa :)
- littlewitch89
Kunno spede kirjoitti:
Leijonakuningas on paras animaatio koskaan, siis se ensimmäinen osa :)
www.lionking.org
- JohannNytt
Felidae (Germany, 1994, directed by Michael Schaack)
- MarkiisiHulivili
Hauskimmat mitä oon nähnyt on Don Hertzfeldtin "Genre" ja "Ah, L'Amour". Widu että olin kuolla nauruun kun eka kertaa näin ne.
- skapadapaduu
mun mielestä kaikkein paras animaatioelokuva on Vampire Hunter D : Bloodlust
p.s. kannattaa ihmeessä kattoo!! :o :O - gjoidr
Elokuva:Tulikärpästen hauta :)
Sarja:Gravitation - niitä
mut mu mielest leijonakuningas ( siis se eka ) on varmaan niiku ihan piirretyist ja sit noist tietokoanimaatioist ehkä se uus yli aidan :D
- hienoja leffoja
Disney on kingi. Parhaimmistoa edustavat minun kirjoissani Leijonakuninkaan lisäksi Notre Damen Kellonsoittaja, Bambi, Kaunotar ja Hirviö. Kaikki Disneyt ovat muutamaa poikkeusta ja nykyleffaa lukuunottamatta loistavia.
Ja NIMH - rouva Brisby ja hänen salainen maailmansa Don Bluthilta on ihan mieletön! Harmi vaan ettei oo kovin tunnettu. Anastasia ja Maa Aikojen Alussa ovat myös ihan katsottavia. On myös Toy Storyt, Shrekit, Muumipeikko ja pyrstötähti ja monia muita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778