oikeita juonipaljastuksia

sarjan faneille...

tässäpä oikeita juonipaljastuksi vähä noitten hauskojen hupi juonipaljastusten lisäks:
*Monet kaupunkilaisista kuolevat Salemin sarjamurhaajan toimesta, kaikki uhrit kuitenkin joutuvat Tonyn saarelle, Melanswenille, joka on aivan samannäköinen kuin Salem.

*Hattie Adams (Marlenan kaksoisolento) on Salemin sarjamurhaaja.

*Jan pitää Shawnia vankinaan häkissä koko kesän.

*Marlena on raskaana Romanille, mutta komplikaatioiden tullessa hän menettää muistinsa ja vauvansa. Raskaus tapahtuu Tonyn saarella ennen pelastumista.

*Lexiellä ja Tekillä on vipinää keskenään

*Colin on elossa, mutta kuolee Tonyn saarelta poistuttaessa

*Jan palaa Salemiin ja ryhtyy yhteistyöhön Nicolen kanssa*Jennifer synnyttää toisen lapsen Jack Juniorin

*Mimin veli Patrick saapuu Salemiin, hän on jonkun aikaa Dimeroiden palveluksessa, mutta lopettaa myöhemmin

*Nicole ja Brady menevät yhteen, mutta eroavat kun Brady saa tietää että Nicole on tiennyt Cholen olleen elossa

*Sami saa vihdoin käsiinsä nauhat, jotka todistavat että Kate on syyllinen hänen ja Lucasin häiden peruuntumiseen

*Rex lähtee kaupungista kun kuulee mitä Mimi teki heidän lapselleen

*Mimi syyttää Rexin lähdöstä Belleä, koska Rex kuuli Bellen puhuvan heidän lapsestaan

*Bo ja Billie saavat tietää Georgian olevan elossa, "vanhempansa menettänyt" Chelsea paljastuu Georgiaksi

*Katella ja Romanilla on ongelmia, he eroavat kun Roman saa tietää mitä Kate on tehnyt Samille

*Marlena on menettänyt muistinsa ja lapsensa, häntä hoitamaan saapuu tutunnäköinen erikoislääkäri Alex North

*Tony saadaan kiinni, Caroline ja Victor vapautuvat vihdoin

*Victor heittää Nicolen ulos

*Chloe ja Brady menevät naimisiin, Chloen arvet ovat parantuneet. He myös muuttavat pois Salemista.

*Kate pukeutuu Staniksi ja pilaa Samin häät. Kaikki saavat tietää Samin olleen Stan

*Austin palaa kaupunkiin

*Alex North aivopesee Marlenaa ja kiristää Lexietä

*Belle synnyttää tytön, Clairen

*Belle kärsii synnytyksen jälkeisestä masennuksesta

*Sami ja Nicole taistelevat Austinista

*Marlena yrittää päättää haluaako hän Alexin, Johnin vai Romanin

*Mimi ja Belle ystävystyvät uudestaan Mimin saatua näyn kirkossa

*Carrie palaa kaupunkiin

* Zack kuolee Chelsean ajettua huolimattomasti, Zackin maksa luovutetaan sairaalle Clairelle

*Marlena ja Alex ovat olleet menneisyydessä yhdessä

*Frankie ja Jennifer päätyvät yhteen

*Claire on oikeasti Shawnin lapsi, Mimi saa tämän selville

*Kaupunkiin saapuu Alexin entinen tuttu Lois, jonka Alex tappaa myöhemmin

*Lois alkaa vainota Marlenaa

*Billie valehtelee törmänneensä Zackiin, totuus kuitenkin paljastuu

*Hopen ja Bon välit kiristyvät Zackin kuoleman myötä, Hope saa kuitenkin Patrickista lohduttajan

* Calliope Jones palaa Salemiin

* Hope suuttuu lopullisesti Bolle ja heittää hänet ulos

* Marlena ja Alex ovat menossa uudestaan naimisiin

* Nicole poistuu kaupungista oltuaan ensin yhdessä Romanin kanssa

* Lucas ja Carrie sekä Austin ja Sami alkavat lähentyä

* Kate, Victor ja Philip saavat tietää Clairen oikean isän

* Mimi ja Shawn menevät naimisiin

* Sami saa tietää Lexiestä ja Tekistä

*Alexin takia Marlena menettää taas muistinsa

*Carrie valitsee Lucasin, joka kosii häntä

*Carrie on raskaana

*Bo ja Billie sekä Hope ja Patrick lähentyvät

*EJ Wells saapuu Salemiin

*Jack on elossa sairaalassa

*Jackin veli Steve"Patch" palaa Salemiin

*Mimi on raskaana

*Kate huumaa Samin ja Brandonin ja laittaa heidät yhdessä sänkyyn peruuttaakseen Lucasin ja Samin häät

*Mimi hankkiutuu eroon hänen ja Rexin lapsesta kertomatta Rexille

*Philip ja Belle menevät naimisiin

*Philip menettää toisen jalkansa

nää kaikki on kopsattu sivulta: http://groups.msn.com/paivienviemaa/juonipaljastuksia.msnw käykää lukee sieltä lisää jos kiinnostaa:)

13

7047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaakko!

      Se murhaaja on Marlena itse.

      • sata varma??

        mistä oot sellasta lukenu et se murhaaja on marleena itse... ei kai noi sivut nyt valehtele!!! mut kylläpä se selvii sit et kuka murhaaja on oikee marleena vai toi kaksoisolento ku sarja etenee!! mä kyl uskon et ei se tony sitä marleenaa oo aivopessy, koska miks se tonykin sit joutuu ite sinne saarelle?? aika outoo!! :?


      • Jaakko!
        sata varma?? kirjoitti:

        mistä oot sellasta lukenu et se murhaaja on marleena itse... ei kai noi sivut nyt valehtele!!! mut kylläpä se selvii sit et kuka murhaaja on oikee marleena vai toi kaksoisolento ku sarja etenee!! mä kyl uskon et ei se tony sitä marleenaa oo aivopessy, koska miks se tonykin sit joutuu ite sinne saarelle?? aika outoo!! :?

        Tony on ns. ohjelmoinut Marlenan murhaajaksi ja hän on saarella itse siksi, että on kaiken takana. Kyllä se sitten selviää 2004 vuoden jaksoissa. ;)


      • patsy
        sata varma?? kirjoitti:

        mistä oot sellasta lukenu et se murhaaja on marleena itse... ei kai noi sivut nyt valehtele!!! mut kylläpä se selvii sit et kuka murhaaja on oikee marleena vai toi kaksoisolento ku sarja etenee!! mä kyl uskon et ei se tony sitä marleenaa oo aivopessy, koska miks se tonykin sit joutuu ite sinne saarelle?? aika outoo!! :?

        Hyi hyi, sivujen tekijällä on väärää tietoa sivuillaan. Tsk tsk.

        Murhaaja on Marlena! EI Hattie Adams. Hattie piipahtaa Salemissa parissa jaksossa, koska käsikirjottajat halusivat leikitellä ja saada katsojat arvailemaan.

        Tony on kaiken takana ja huumannut/avopessyt Marlenan. Päivien viemän virallisillä sivuilta:
        "Tony revealed that he was the mastermind behind everything."
        http://www.nbc.com/Days_of_our_Lives/recaps/famous_plots/house_of_dimera.shtml

        Tony halus kai päästä lomalle tropiikkiin tai jotain... en tiiä miks se pisti Marlenan "tappamaan" itsensä. Kuka tietää miks Tony teki mitään. DiMeroilla ei oo koskaan syitä niiden tekemisiin. Ne vaan on pahiksia ja ne tykkää tappaa ihmisiä.

        Päivien viemän virallisilla on sivuilla on myös Marlenan historiikki:
        "The most recent turmoil began when Marlena confessed to being the Salem Stalker!"
        http://www.nbc.com/Days_of_our_Lives/bios/Dr_Marlena_Evans.shtml


    • saara

      hei kiitos noista paljastuksista, oli todella mielenkiintoista lukea! :o

      I'm shocked. Jotkut kohdat olivat tosi yllättäviä.

      • Siis Philip menettää toisen jalkansa?Mut mites oon nähny nykyjenkki-jaksoista jotain kuvia jossa Philip on ihan kahdella jalalla liikkeellä?!Saako hän puujalan tilalle vai mikä on homman nimi?


      • päikkärifani``
        päikkärifani kirjoitti:

        Siis Philip menettää toisen jalkansa?Mut mites oon nähny nykyjenkki-jaksoista jotain kuvia jossa Philip on ihan kahdella jalalla liikkeellä?!Saako hän puujalan tilalle vai mikä on homman nimi?

        èn tiedä miks sellasii kuvii on...voihan se saippuasarjoille tyypillisesti saada vaikka ihmeparantumisen... en yhtää ihmettelis!!


      • patsy
        päikkärifani kirjoitti:

        Siis Philip menettää toisen jalkansa?Mut mites oon nähny nykyjenkki-jaksoista jotain kuvia jossa Philip on ihan kahdella jalalla liikkeellä?!Saako hän puujalan tilalle vai mikä on homman nimi?

        Philip on miljardöörin poika, eiköhän sellasella rahalla saa kunnollisen jalkaproteesin.

        Philip todella menettää toisen jalkansa sodassa.


    • ???

      miten ne kaikki kuolleet yhtäkkiä palaa takaisin?

      • kuollu oikeesti

        ei ne siis oo oikeesti kuollu vaan tony ja stefano saa joteski ne näyttää iha kuolleilta ja sit ne muka kuolleet joutuu tonyn saarelle joka on iha samannäkönen paikka ku salem mut se on viidakon keskellä!!! et sillei ne ei ookkaa kuolleita!!!


    • Muumi.

      Belle saa Lapsen Clairen! Bellellä on Masennusta! Belle ja Shawn haluaisivat palata yhteen, mutta belle ei voi jättää Philipiä yksin kun hän menetti jalkansa!

    • päivien viemää

      EI SE "MURHAAJA" OLE HATTIE ADAMS VAAN TONY ON HUUMANNUT MARLENAN JA MARLENA KUVITTELEE OLEVANSA MURHAAJA.

    • ansku21

      marlena ei ole oikea murhaaja ja se on ohjelmoitu. ja sen teki toni. ja siksi toni joutu myös saarelle ettei sitä epäiltäs että se on kaiken takana. koko sarja on menny oudoks.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe