metripitsa

uusavuton

Sitä vaan että kun metripitsan ohjeissa sanotaan että pitää paistaa 200 asteessa 10-12 min. ilman pakkausta niin kuinka kauan kannattaa paistaa pakkauksineen? Selvempiä ohjeita kehiin pliiiis!

14

921

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokkineito

paistat niin kauan että savu nousee ja palohälytin pärähtää sitte on kypsä.

• Kokkineito

semmoset neljä tuntii per metri.

• Jermu

syljet ne pakkauspaperit sitten ohikulkijoiden päälle.

• uusavuton

Siis niin iisii ettei tarvi ees paistaa! Mut mistä niitä ohikulkijoita kun asun ja syön sisällä enkä niinku hienot ihmiset ulkona eikä täällä asu muita, kun en osaa iskee kumppanii enkä tehä jälkeläisii.

• Jermu
        uusavuton kirjoitti:

Siis niin iisii ettei tarvi ees paistaa! Mut mistä niitä ohikulkijoita kun asun ja syön sisällä enkä niinku hienot ihmiset ulkona eikä täällä asu muita, kun en osaa iskee kumppanii enkä tehä jälkeläisii.

ja syljet ne pakkaukset muovipussiin ja viet sen seuraavan kerran kaupan kylmäaltaaseen jemmaan. Kylläpä kaupan porukkaa naurattaa sinun käytännönpilasi.

• vinkiks
        uusavuton kirjoitti:

Vähän asian vierestä, mutta metripitsa on myös oivallinen metrin mitta. Ei siis tarvitse välttämättä edes syödä, senkun vain mittailee.

• uusavuton
        Jermu kirjoitti:

ja syljet ne pakkaukset muovipussiin ja viet sen seuraavan kerran kaupan kylmäaltaaseen jemmaan. Kylläpä kaupan porukkaa naurattaa sinun käytännönpilasi.

Nytpä se rupeskin sylettää sen verran että eiku syömään ja kauppareissulle. Paha vaan mut taitaa olla siva jo kii mut mitä siit.

• uusavuton
        vinkiks kirjoitti:

Vähän asian vierestä, mutta metripitsa on myös oivallinen metrin mitta. Ei siis tarvitse välttämättä edes syödä, senkun vain mittailee.

Mutta ei mulloo mitään niin tarkkaa hommaa mikä olis niin metrin päälle. Mut söin kaiken ja mittailkoon lapamato vaikka omaa pituuttaan.

• aliisa
        uusavuton kirjoitti:

Mutta ei mulloo mitään niin tarkkaa hommaa mikä olis niin metrin päälle. Mut söin kaiken ja mittailkoon lapamato vaikka omaa pituuttaan.

söit METRIN pizzaa???ihan yksinkö????
        *hämmästelee kovin huulet pyöreinä*

• norMix evk
        aliisa kirjoitti:

söit METRIN pizzaa???ihan yksinkö????
        *hämmästelee kovin huulet pyöreinä*

Ei metrin pitsa ole kuin puoli metriä pitkä!

• aliisa
        norMix evk kirjoitti:

Ei metrin pitsa ole kuin puoli metriä pitkä!

toi rauhoitti muakin,mua alkoi jo närästää pelkkä ajatus.mutta miten voi METRIpizza olla vain puolimetrinen?? huijausta,sanon mä!!!

• kuluttajansuojasiamies
        aliisa kirjoitti:

toi rauhoitti muakin,mua alkoi jo närästää pelkkä ajatus.mutta miten voi METRIpizza olla vain puolimetrinen?? huijausta,sanon mä!!!

Nyt joutuu metripissan valmistaja vaikeuksiin. Ei käy se laatuun että puolta metriä metrinä myydään.

• Yx neitokainen vaan

puolta kauemmin.
      Ehtii muovi paremmin sulaa pizzan joukkoon, sen jälkeen sitä ei paljon juustosta erota.
      Bon appetit`.

• Anonyymi

Jos on idiootti kuin kysyjä,niin ei tarvii kyseistä tuotetta ollenkaan😂tai syököön kylmänä pakkauksineen👍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      39
      2105
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      189
      1565
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      94
      1411
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1219
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1128
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      135
      1060
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1010
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      970
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70