Minä lähden ryyppäämään!
Eikös oo hieno uutinen! Ajattelin vaan informoida, meikä kun on 1,5v ollu tipattomana! Se on siis menox, sano Annie Lennox!
Minä
20
469
Vastaukset
- aliisa
mä oon ollut 13 vuotta tipattomana ja aion pysyäkin :))
Pidä oikein hauskaa ja sit kerro meille kaikki mitä tapahtui. Me käsittelemme asian asiaankuuluvalla luottamuksella.
- Moppiliisa
Jeps!
Tuun kertoon sit ihan kaikki, mitä muisti sallii kertoa! Moppiliisa kirjoitti:
Jeps!
Tuun kertoon sit ihan kaikki, mitä muisti sallii kertoa!Älä muista mitään:)
- naitu_naikkonen
älysit pyytää lapsenvahtia hoitamaan iltapäivää saakka lastasi.
Saattaa olla aamulla krapula.- Moppiliisa
Anopilla tytöt hyvässä hoidossa! Ja tulevat huomenna vasta illalla kotiin...
Mut mä menen NYT! MOOOOOI!! - naitu_naikkonen
Moppiliisa kirjoitti:
Anopilla tytöt hyvässä hoidossa! Ja tulevat huomenna vasta illalla kotiin...
Mut mä menen NYT! MOOOOOI!!edes jonkin verran aivoja jäljellä.
Hmmm ellei joku viisaampi kertonut
- Netti-Hilima
nuin kauan ollu tipattomana niin miks nyt sitte lähtisit ryyppäämään!? Katusit vaan, ajatteles kuin ihana olo sulla on huomenaamulla kun et ole ottanu yhtään!
- Ajankulu
tuputuu kirjoitti:
tekemättä jättämisiään kuin tekemisiään. Näin ainakin vanha kansa sanoo.
ellää pittää, vaik päivää vähemmän.
- Netti-Hilima
Ajankulu kirjoitti:
ellää pittää, vaik päivää vähemmän.
on ongelmia alkomahoolin kaanssa niin sillon pitää jättää ottamata. Mulla ei niitä oo, voin ottaa tai en, mut en koskaan niin paljoo et oisin ympärikännissä..oon ollu pari kertaa nuorena mutta se ei ollu mitään kivaa..huhhuh..kiva ottaa muutama kalja tai viinilasi mut se jää sit siihen..:)
- Ajankulu
Netti-Hilima kirjoitti:
on ongelmia alkomahoolin kaanssa niin sillon pitää jättää ottamata. Mulla ei niitä oo, voin ottaa tai en, mut en koskaan niin paljoo et oisin ympärikännissä..oon ollu pari kertaa nuorena mutta se ei ollu mitään kivaa..huhhuh..kiva ottaa muutama kalja tai viinilasi mut se jää sit siihen..:)
ilonpitoon tarvi viinaa litkiä! Voihan hauskaa pitää muutenkin, vai kuin?
Netti-Hilima kirjoitti:
Uskoisin että Moppi- liisa on menossa vain rentoutumaan, ei hankkimaan alkoholiongelmaa.
tuputuu kirjoitti:
Uskoisin että Moppi- liisa on menossa vain rentoutumaan, ei hankkimaan alkoholiongelmaa.
Kirotusvihre, siis moppiliisa ilman väliviivaa.
- Netti-Hilima
tuputuu kirjoitti:
jos se on ollu puoltoista vuotta juomata niin sillonhan on jotain ongelmia alkohoolin kans luulisin, tuskin sitä muutan lähtis juomaan jos ei muutenkaan juo..)
Netti-Hilima kirjoitti:
jos se on ollu puoltoista vuotta juomata niin sillonhan on jotain ongelmia alkohoolin kans luulisin, tuskin sitä muutan lähtis juomaan jos ei muutenkaan juo..)
Pyöräyttipä pienen ihmisen maailmaan ja se on pätevä syy olla tauolla. Mutta nyt suotakoon toiselle rentoutumishetki ilman ilkeilyä ja pahoja puheita.
- Ajankulu
Netti-Hilima kirjoitti:
mutta se kun ei sattumoisin pidä paikkaansa alkuunkaan. Ei sattumoisin ole alkoholisti tai vierotukses ollu, on vaan antanu syntyvälle lapselleen terveen tulevaisuuden!
- Netti-Hilima
tuputuu kirjoitti:
Pyöräyttipä pienen ihmisen maailmaan ja se on pätevä syy olla tauolla. Mutta nyt suotakoon toiselle rentoutumishetki ilman ilkeilyä ja pahoja puheita.
kukaan ole ilkeilly! Mutta tosta sanasta "ryyppäämään" saa sen kuvan et ihmisellä ois ongelmia - jaa..no..mää ainakin saan sen kuvan, yleensähän ihmiset ei lähe "ryyppäämään" vaan kaljalle tai jotain sillai.
No onneksi olkoon Tuputuu sille pikkuselle, ai et mää nyt tuun kateelliseks kun en enään pysty saamaan lapsia..!:)) - Netti-Hilima
tuputuu kirjoitti:
tuo alotus ollu sun kirjoittama?? no sitten pyydän anteeks, sulla on nyt sitte tosiaan syy lähtee vähän juhlimaan jos oot sen takia ollu ottamata!! Sain vaan tosta sanasta ihan toisenlaisen kuvan - no häippäsenki tästä nukkumaan vanha kun jo oon, mummo jo...
Netti-Hilima kirjoitti:
tuo alotus ollu sun kirjoittama?? no sitten pyydän anteeks, sulla on nyt sitte tosiaan syy lähtee vähän juhlimaan jos oot sen takia ollu ottamata!! Sain vaan tosta sanasta ihan toisenlaisen kuvan - no häippäsenki tästä nukkumaan vanha kun jo oon, mummo jo...
mutta kannattaisi olla varma mistä puhuu ennenkuin tuomitsee toisia. Moppiliisa on iltansa ansainnut ja ilkeät puheet jääköön tähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743387
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618