SIis toi Purppuravyöhyke on just NIIN ÄIJJÄ leffa kun voi vaan olla, lol oikein nauruksi pistää eihän tota voi tosisaan katsoa kukaan urpokaan )
Purppuravyöhyke hahaa kunnon äijäilyä
5
388
Vastaukset
- napapaljaana
kolmas kerta kun aloin katsoa ja nyt katsoin väkisin loppuun. oli kyllä koettelemus niin sontaa oli koko lehva. kyllä DAS BOOT U96 on neron taidon näyte tuohon verrattuna,paras sotakuva.
- cage
Mä olen tyttö ja mä melkeen pidin tosta. Ei se siis todellakaan mikään mukaansa tempaava ole, mutta kaikkihan pitää sankari elokuvista.
Ei ole U96:sta voittanutta. Sukellusveneleffat taitavat olla vaikea laji. Amerikkalaisilla homma kusee siinä, että niiden on ihan pakko tehdä jotain sankarirainaa.
- jenkit pois USASTA
amerikkalaiset haluaa katsoa vaan AMERIKKALAISIA SANKAREITA ja rahan takia elokuvia tehdään vai kuvitteleeko joku että hollywood haluaa antaa maailmalle laatu kuvia,ei vaan se ratkaisee että saadaan mahdollisimman monta jenkkikatsojaa. siksi meitä muitten maiden kansalaisia jurppii kun joudutaan katsomaan jenkkipaskaa.
- Anonyymi
Das boot parempi ja inhimillisempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä218271Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3391601- 3771329
- 61275
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2711244- 661197
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331030Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241026Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50982- 36958