Koska viesti poistettiin, niin jatkan sitten tähän.
Minä en ole ihmisiä tuominnut, vain Jumala voi tehdä sen.
Synnin, pahuuden ja valheen, joka näitä ihmisiä hallitsee, olen tuominnut, sillä ne eivät ole Jumalasta vaan Saatanasta.
Mutta ihmisiä en ole tuominnut. Miten ja mihin heidät olisin tuominnut?
Näillä ihmisillä on mahdollisuus tehdä parannus ja valita pahan sijasta hyvä, valheen sijasta totuus Sitten, kun heillä ei ole enää mahdollisuutta valita, vasta sitten heidät on tuomittu. Ja siihen on valta ainoastaan Jumalalla.
Sinäkin voisit olla edes siinä pienessä asiassa rehellinen, että laittaisit profiilisi näkyviin. Mutta et edes siinä kykene olemaan rehellinen.
"Kristitty mies",
32
2708
Vastaukset 32
- rehellinen,
että laittaisit kuvasi näkyviin Galleriasivullesi.
Mutta et edes siinä kykene olemaan rehellinen. - oletkohan sinä
kristitty en tiedä, mutta mieheksi minä sinut luulen. En huomaa sinussa mitään naisellisuutta, vai onko naiseus jo mennyt... Anteeksi vaan, mutta vaistoni sanoo näin, ei paholainen.
" Koko valheelle rakentunut Suomi,"
Mille valheelle, miten?
"jonka vuoksi kansa voi pahoin."
Sinäkö vaan, vai koko kansako, kaikkiko? En minä ainakaan, voin hyvin.
"Saatana hallitsee,"
Eipäs hallitse, eihän sellaista olekaan. Kansanvaltahan... äänestykset jne.
"seuraukset näkyvät"
Ai, miten?
Lisäksi olet aiemmin (poistettu) väittänyt minua valehtelijaksi ja viestien poistajaksi, mikä ei pidä paikkaansa, joten tiedän varmuudella sinut valehtelijaksi.- olav1
Aivojen sairaudet eivät pelkillä sanoilla parane. Turhaan siis neuvot, vaikka tarkoituksesi onkin hyvä.
olav1 kirjoitti:
Aivojen sairaudet eivät pelkillä sanoilla parane. Turhaan siis neuvot, vaikka tarkoituksesi onkin hyvä.
Kaikki uskonnot ovat hulluutta ja uskovaiset kusetettuja hölmöjä, jotka fanaattisuudessaan eivät käsitä järkipuhetta, eivätkä tajua olevansa väärässä. Ovat siis hulluja, mutta heitä on toisinaan hauska hiukan kiu..., siis jututtaa.
Uskontoon liittyville keskusteluille on oma palstat ja säännöt myös kehoittaa valitsemaan oikean palstan. Valitse seuraavasta linkistä keskusteluiden uskontopalstagategoriasta.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003
OK?
Ote säännöistä tähän liittyen
http://keskustelu.suomi24.fi/ohje/#saannotKairakettu kirjoitti:
Siirteletkö, vai poistatko?
Jahka ketjun aloittaja kuittaa lukeneensa ilmoituksen.
- Jan - Erik
Eipä taida olla asiaa tai asioita jotka tavalla tai toisella eivät liittyisi uskontoon tai politiikkaan.
Jan - Erik kirjoitti:
Eipä taida olla asiaa tai asioita jotka tavalla tai toisella eivät liittyisi uskontoon tai politiikkaan.
Uskontonsa vänkääjät saavat kyllä liitettyä sen uskontonsa mihinkä tahansa uutiseen, tavalla, tai toisella, vaikka tähän: http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=576903
- Sinun..
Kairakettu kirjoitti:
Uskontonsa vänkääjät saavat kyllä liitettyä sen uskontonsa mihinkä tahansa uutiseen, tavalla, tai toisella, vaikka tähän: http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=576903
..uskontosi?
Kommunismin ääriuskonnolliset liikkeethän ovat stalinismi ja maolaisuus. SagittariusM-61 kirjoitti:
Jahka ketjun aloittaja kuittaa lukeneensa ilmoituksen.
Kuittaukseksi ilmeisesti katsot kirjoittajan seuraavan esiintymisen nimimerkillään, vaikka ei tähän ketjuun enää kirjoittaisikaan?
Muuten, voisitko ilmoittaa poistitko jonkun keskusteluketjun, jonka tuo Phaedra on väittänyt minun poistamaksi? Voi olla tietysti vaikea muistaa, mutta on vängännyt tuota asiaa muutamaan kertaan.Sinun.. kirjoitti:
..uskontosi?
Kommunismin ääriuskonnolliset liikkeethän ovat stalinismi ja maolaisuus.Ei minulla mitään uskontoa ole. Jos olisi, niin shamanismi ehkä.
Kairakettu kirjoitti:
Kuittaukseksi ilmeisesti katsot kirjoittajan seuraavan esiintymisen nimimerkillään, vaikka ei tähän ketjuun enää kirjoittaisikaan?
Muuten, voisitko ilmoittaa poistitko jonkun keskusteluketjun, jonka tuo Phaedra on väittänyt minun poistamaksi? Voi olla tietysti vaikea muistaa, mutta on vängännyt tuota asiaa muutamaan kertaan.Poistin ja taisi olla nikkiväittelyä.
- SRK:n jäsen
Jan - Erik kirjoitti:
Periaatteessa kaikki liittyy maailman menoon mutta silloin suomi24:n muut osastot voisi lopettaa ja se tuskin on tarkoitus....
Sheriffi on mielestäni hyvin karsinut selkeät tapaukset omiin osastoihinsa. - ehdotukseni
pitäisi perustaa rasismipalsta maailmanmenon alapalstaksi. Silloin nämä rasistit saavat sydämmensä kyllyyteen asti purkaa tuntoja.
- siis, että
ehdotukseni kirjoitti:
pitäisi perustaa rasismipalsta maailmanmenon alapalstaksi. Silloin nämä rasistit saavat sydämmensä kyllyyteen asti purkaa tuntoja.
myös nämä juutalaismyönteiset ovat rasisteja. Niin minunkin mielestäni he ovat. On muitakin rasisteja se on nähty.
- caaleb
Kairakettu kirjoitti:
Ei minulla mitään uskontoa ole. Jos olisi, niin shamanismi ehkä.
vaikkeivät myönnä
- muka,
Kairakettu kirjoitti:
Mitäs se on?
uskonto...
muka, kirjoitti:
uskonto...
Shamanismi ei ole uskonto, vaikka sisältääkin uskonnollisia elementtejä, shamanismi on ikivanhaa viisautta ajalta, jolloin elettiin luonnon ehdoilla. Miten se ateismi sitten voi uskonto olla?
- Phaedra
SagittariusM-61 kirjoitti:
Poistin ja taisi olla nikkiväittelyä.
Vaan uskontoaiheista keskustelua ja jos et muista koko keskustelua, niin kyseessä oli tämä keskustelu. Keskustelua ei ollut mitään syytä poistaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000017054690
Kairakettu myöhemmin väitti, että ei ollut osallistunut koko keskusteluun. Joten miksi uskoisin, että hän ei myöskään poistanut itse keskustelua. Phaedra kirjoitti:
Vaan uskontoaiheista keskustelua ja jos et muista koko keskustelua, niin kyseessä oli tämä keskustelu. Keskustelua ei ollut mitään syytä poistaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000017054690
Kairakettu myöhemmin väitti, että ei ollut osallistunut koko keskusteluun. Joten miksi uskoisin, että hän ei myöskään poistanut itse keskustelua.En ole väittänyt, että en olisi osallistunut johonkin keskusteluun. Sanoin, että en tiedä mitä keskusteluketjua tarkoitat. Osallistun useisiin keskusteluihin, en pidä niistä mitään kirjaa.
Sinua hölmömpää on vaikea löytää.- Phaedra
Kairakettu kirjoitti:
En ole väittänyt, että en olisi osallistunut johonkin keskusteluun. Sanoin, että en tiedä mitä keskusteluketjua tarkoitat. Osallistun useisiin keskusteluihin, en pidä niistä mitään kirjaa.
Sinua hölmömpää on vaikea löytää.En tiedä siitä mitään
Kirjoittanut: Kairakettu 10.6.2006 klo 15.48
En tiedä mihin keskusteluun oli tullut kymmeniä vastauksia, kuten tuo Phaedra mainitsi. Olisi ollut mielenkiintoista lukea ne. Phaedra kirjoitti:
En tiedä siitä mitään
Kirjoittanut: Kairakettu 10.6.2006 klo 15.48
En tiedä mihin keskusteluun oli tullut kymmeniä vastauksia, kuten tuo Phaedra mainitsi. Olisi ollut mielenkiintoista lukea ne.Enkä tiedä vieläkään siitä mitään. Olen ehkä nukkunut silloin kun siihen on tullut niitä kymmeniä viestejä. Eihän tuo tarkoita sitä, että en olisi osallistunut johonkin keskusteluun.
Joitain kirjoituksiani poistuu muiden mukana ja en voi mitenkään tietää mitä kaikkea siihen ketjuun on kirjoiteltu.
Tekisi mieleni sanoa, että voi vitun tollo, mutta olkoon nyt.
- Fun CL
Synnitöntä ihmistähän ei ole. Ei vaikka kuuluukin johonkin kristilliseen yhteisöön.
Jo syntymässämme saamme ns. perisynnin, joka on Aadamin ja Eevan kautta meille periytynyt heidän noustessaan kapinaan itse jumala JHWH ´ta vastaan yhdessä enkeliruhtinas Lusiferin kanssa.
Perisyntikäsite on ainakin kaksijakoinen.
Edellisen jo kerroin. Toinen perisyntikäsite on meidän vapaa valintamme. Haluammeko jatkaa kapinaamme jumalaa vastaan, vai käännymmekö Armon puoleen, jonka jumala vahvisti kaikille ja ilman mitään muuta ehtoa, kuin usko Jeesuksen kristinkuoleman kautta saatuun lahjaan.
VT:n puoli todistaa että lakioppi on ihmiselle mahdoton, ja se haudattiinkin Jeesuksen kristinkuolemassa.
Raamattu joka on jumalan Sana käskee tuomita itse synnin, mutta varoittaa tuomitsemasta kanssaihmistä näin: " älkää tuomitko ettei teitäkin tuomittaisi, vaan tehkää oikea tuomio"
"Tehkää oikea tuomio" tarkoittaa nimeomaan synnin tuomitsemista. Ei siis ihmisen, sillä ihmisen tuomitsemiseen vain jumalalla ja Jeesuksella on copyrights.
Jeesus sanoi kaivolla Marialle joka oli huora; " Mene, uskosi on sinut pelastanut, mutta älä enään syntiä tee".
Tietenkin Maria teki syntiä, mutta sillä erotuksella ettei se ollut tarkoitushakuista ja suunniteltua. On nähtävä erot tässäkin.
Sanoisin homoille: " Minä en teitä tuomitse, vaan harjoittamanne synnin " Tehkää parannus synnistänne(synneistänne).
Sana usko on todellisuudessa VARMUUTTA siitä TODELLISUUDESTA:/lupauksesta/lunastuksesta, jonka Jeesus Kristus kärsi kristinkuolemassaan meidän puolesta ja meidän pelastukseksemme vain armosta.
On vain yksi synti jota ei anneta anteeksi, ja se on Pyhän Hengen pilkka. Ihminen kun sortuu tähän, niin hän on jo niin Saatanan hallussa, ettei edes tiedä tätä vakavinta syntiä edes tehneensä.- uteliaana kyssyisin?
kasvaako jumalalla perskarvoja?
- Kristitty mies
"Minä en ole ihmisiä tuominnut, vain Jumala voi tehdä sen."
Se on selkeää tuomitsemista, kun väität ihmisen olevan Saatanan palvoja. Vain Jumala tietää tuollaisen asian, varsinkin kun on kyse ihmisistä, jotka eivät itse ole sanoneet mitään siihen viittaavaa.
Meille ei ole annettu valtaa tuomita, mutta on annettu keinoja arvioida ihmisiä tekojen perusteella, ei silloinkaan arvostellaksemme, vaan arvioidaksemme ettemme joutuisi eksytetyiksi. Tämä tapahtuu "hedelmien" perusteella, jossa viitataan tekoihin. Siinä ei kannata lähteä liian pikkuasioihin, vaan pitää katsoa todellisia pahoja tekoja. Esim. jos sotatilanteessa vastarintataistelijat tappavat tahallaan viattomia siviilejä, on kyseessä selkeästi paha teko. Samoin, jos miehittäjän joukot tappavat siviilejä tai kuten Irakissa harjoittavat ylhäältä asti johdettuja kidutuksia, joiden uhreista valtaosa on viattomia ihmisiä. Ihminenhän on maallisestikin ajatellen syytön, kunnes häntä vastaan on todisteet pahan tekemisestä. USA on valinnut linjan, jossa yksittäisen sotilaan/sotilasjohtajan/tiedustelupalvelun viranomaisen epäilyn perusteella ihmisiä vangitaan ja kidutetaan tietojen saamiseks, syyttömiä pidetään vuosia vangittuna. Vastavuoroisesti vastarinnassa on tahoja, jotka tappavat myös viattomia, kuten 9/11 iskussa tapahtui. Tuollaisessa sodassa meidän ei kannata mennä esiintymään niin viisaina, että sanoisimme jomman kumman edustavan Jumalaa, jos tekojen perusteella arvioidaan, ovat molemmat osapuolet liikkeellä pahan provosoimia tekoja tekemässä, minä en kuitenkaan lähde tuomitsemaan kumpiakaan, heille on Tuomari aikanaan vastassa. Jos siis esim. Irakin sotaa pitäisi lähteä arvioimaan hengellisesti tekojen perusteella, uskallan varmasti sanoa, että kumpikaan osapuoli ei ole Jumalan asialla, mutta en mene sanomaan että kyseessä olisi henkivallat lainkaan. Ihmisessä itsessään löytyy myös monenlaista pahuutta.
Sinä olet lähtenyt tuomitsemaan täällä ihmisiä Saatanan palvojiksi aivan liian kevyin perustein, ilman että tuomiosi kohteet ovat osoittautuneet valehtelijoiksi, murhaajiksi, pedofiileiksi, väkivaltaa harjoittaneiksi tms. Maailma on pullollaan ihmisiä, järjestöjä ja hallituksia, jotka harjoittavat monia noista asioista, mutta niistä olet ollut hiiren hiljaa. Kristinukson käyttäminen politiikan välineenä ei ole Raamatullista eikä hengellisesti oikein. Ei myöskään oman mielipiteen vahvistaminen tuomitsemalla eri mieltä kanssaan olevat sellaisiksi, jotka palvovat Saatanaa herranaan. Sellaisen lausunnon antaminen on selkeää tuomitsemista, joka ei kuulu meille ihmisille.
"Sinäkin voisit olla edes siinä pienessä asiassa rehellinen, että laittaisit profiilisi näkyviin. Mutta et edes siinä kykene olemaan rehellinen."
Voin ilmoittaa sinulle oikean henkilöllisyytenikin tai laittaa oikean kuvan ja henkilötiedot esille profiiliin, jos sinäkin teet niin. Sinun profiilissasi ei ole mitään, joka todistaisi sen olevan oikea kuvaus itsestäsi. Olet yhtä anonyymi siinä kuin ilman nimimerkkiä kirjoittava, koska profiilisi ei anna sinusta mitään tietoja, joiden perusteella et voisi esim. kirjoittaa useilla nimimerkeillä.- niCitön
Tosi kristitty kykenee näkemään Hengessä oikean ja väärän.
Sinulle se on kirjoituksesi perusteella vaikeaa. Miksi. Oletko vain tapakristitty, joka ei näe edes islamin ja sen tekojen olevan itse Perkeleestä?
Muista tämäkin. Jumala käyttää ihmisten lisäksi myöskin valtioita tekojensa välikappaleina. Ei islamilaisissa maissa Saatana eksytä, koska islam on itse Saatanasta ja islamilaiset tekevät Saatanan tahdon mukaan.
Heidän päämääränsä on tuhota jumalan valittu kansa Israel ja asettaa "Hirvistysten Kauhistus" Jerusalemiin.
Loppuun Raamatusta. Viisi oli viisasta(neitsyet)jotka jaksoivat odottaa ylkää, ja pitää lampuissaan öljyä.
Kun ovet suljetaan, niin ulosjääneet huutavat "emmekö mekin sinun nimessäsi(Jeesus)tehneet ihmeitä ja hyvää"
Heille vastatataan: "Menkää pois te koirat, sillä Minä en tunne teitä, teidän paikkanne on ikuinen häpeä ja kadotus".
Nimikristillisyyttä. Liberaalikristillisyyttä. - Kristitty mies
niCitön kirjoitti:
Tosi kristitty kykenee näkemään Hengessä oikean ja väärän.
Sinulle se on kirjoituksesi perusteella vaikeaa. Miksi. Oletko vain tapakristitty, joka ei näe edes islamin ja sen tekojen olevan itse Perkeleestä?
Muista tämäkin. Jumala käyttää ihmisten lisäksi myöskin valtioita tekojensa välikappaleina. Ei islamilaisissa maissa Saatana eksytä, koska islam on itse Saatanasta ja islamilaiset tekevät Saatanan tahdon mukaan.
Heidän päämääränsä on tuhota jumalan valittu kansa Israel ja asettaa "Hirvistysten Kauhistus" Jerusalemiin.
Loppuun Raamatusta. Viisi oli viisasta(neitsyet)jotka jaksoivat odottaa ylkää, ja pitää lampuissaan öljyä.
Kun ovet suljetaan, niin ulosjääneet huutavat "emmekö mekin sinun nimessäsi(Jeesus)tehneet ihmeitä ja hyvää"
Heille vastatataan: "Menkää pois te koirat, sillä Minä en tunne teitä, teidän paikkanne on ikuinen häpeä ja kadotus".
Nimikristillisyyttä. Liberaalikristillisyyttä.Kovin puhut varmalla äänensävyllä, ottaen huomioon, että vain Jumalalla on täydellinen tieto. Uuden testamentin sanomaan on mm. "rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi" ja "tehkää toisille, kuten toivotte itsellenne tehtävän". Noihin sanoihin ei sovi sen kummemmin ihmisten kiduttaminen kuin kurkkujen leikkaaminenkaan, tahi viattomien ihmisten teloittaminen koteihinsa päähän ampumalla. Kuten totesin, esim. Irakissa molemmin puolin tehdään sellaisia tekoja ja annetaan johtajien toimesta sellaisia käskyjä, etteivät ne sovi Raamatun/Uuden Testamentin opetuksiin.
Vain Jumala kykenee varmuudella erottamaan väärän oikeasta, mutta on Raamatussa toki annettu ohjeita "hyvän ja huonon" puun arvioimiseen, ei tuomiota varten, vaan sen vuoksi, ettei tule eksytetyksi. Ja erityisesti varoitetaan susista lammasten vaatteissa, niistä jotka esittävät mielellään tietäviä ja oikeassa olevia, "hyviä" ihmisiä, mutta johtavat itsensä lisäksi monia harhaan. Kun lähdetään esim. tappamaan, kiduttamaan, katkomaan kauloja ym. Jumalan nimeen, on se asioita, jotka antavat viitteitä siitä, että tuollaisia "johtajia" ei kannata seurata, vaikka he näyttäisivät kuinka siveää ja hyvää ulkokuorta muutoin. Samoin, jos esim. valtion päämies tai tavallinen kulkija paljastuu toistamiseen ja toistamiseen valheista, on syytä olla varovainen, jälki ei ole valkeudessa vaeltavan kristityn kädenjälkeä.
"Tosi kristitty kykenee näkemään Hengessä oikean ja väärän."
Luullessaan noin, ihminen erehtyy. Jopa hengen lahjat omaavan profetioita on käsketty koiteltavan Raamatulla sekä lahjan omaavan itsensä että muiden toimesta. Jos "näkijän" lausunnot ovat Raamatun kanssa ristiriitaisia, hänen näkynsä eivät voi olla Jumalasta, ne ovat joko muusta henkimaailmasta tai omasta tunnemaailmasta.
Jeesus puhui, kuinka "ensimmäiset tulevat viimeisiksi ja viimeiset ensimmäisiksi". Varman tiedon omaavat ihmiset tuskin kuuluvat niihin, jotka ovat niitä "vähäisimpiä veljiä". Jeesuksen tehtävä on jakaa lampaat, ei meidän ihmisten, vaikka joillakin tuntuu siihen kova halu olevankin. - Jussimatias
Kristitty mies kirjoitti:
Kovin puhut varmalla äänensävyllä, ottaen huomioon, että vain Jumalalla on täydellinen tieto. Uuden testamentin sanomaan on mm. "rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi" ja "tehkää toisille, kuten toivotte itsellenne tehtävän". Noihin sanoihin ei sovi sen kummemmin ihmisten kiduttaminen kuin kurkkujen leikkaaminenkaan, tahi viattomien ihmisten teloittaminen koteihinsa päähän ampumalla. Kuten totesin, esim. Irakissa molemmin puolin tehdään sellaisia tekoja ja annetaan johtajien toimesta sellaisia käskyjä, etteivät ne sovi Raamatun/Uuden Testamentin opetuksiin.
Vain Jumala kykenee varmuudella erottamaan väärän oikeasta, mutta on Raamatussa toki annettu ohjeita "hyvän ja huonon" puun arvioimiseen, ei tuomiota varten, vaan sen vuoksi, ettei tule eksytetyksi. Ja erityisesti varoitetaan susista lammasten vaatteissa, niistä jotka esittävät mielellään tietäviä ja oikeassa olevia, "hyviä" ihmisiä, mutta johtavat itsensä lisäksi monia harhaan. Kun lähdetään esim. tappamaan, kiduttamaan, katkomaan kauloja ym. Jumalan nimeen, on se asioita, jotka antavat viitteitä siitä, että tuollaisia "johtajia" ei kannata seurata, vaikka he näyttäisivät kuinka siveää ja hyvää ulkokuorta muutoin. Samoin, jos esim. valtion päämies tai tavallinen kulkija paljastuu toistamiseen ja toistamiseen valheista, on syytä olla varovainen, jälki ei ole valkeudessa vaeltavan kristityn kädenjälkeä.
"Tosi kristitty kykenee näkemään Hengessä oikean ja väärän."
Luullessaan noin, ihminen erehtyy. Jopa hengen lahjat omaavan profetioita on käsketty koiteltavan Raamatulla sekä lahjan omaavan itsensä että muiden toimesta. Jos "näkijän" lausunnot ovat Raamatun kanssa ristiriitaisia, hänen näkynsä eivät voi olla Jumalasta, ne ovat joko muusta henkimaailmasta tai omasta tunnemaailmasta.
Jeesus puhui, kuinka "ensimmäiset tulevat viimeisiksi ja viimeiset ensimmäisiksi". Varman tiedon omaavat ihmiset tuskin kuuluvat niihin, jotka ovat niitä "vähäisimpiä veljiä". Jeesuksen tehtävä on jakaa lampaat, ei meidän ihmisten, vaikka joillakin tuntuu siihen kova halu olevankin.Mukava lukea tervettä, tasapainoista ja Raamatun kanssa linjassa olevaa tekstiäsi noiden vouhottajien joukossa, jotka sekoittavat päänsä sisäisiä ääniä hengellisyyteen, lopputuloksena Raamatun kanssa ristiriitaisia "tulkintoja" ja ennemminkin harhaoppista, katkeruuden ja pahansuopuuden täyttämää fanatismia kuin aidon uskon kautta kumpuavaa rakkauden sanomaa.
- Phaedra
Siis täälläkö saa vain kirjoittaa, että pommi räjähti Israelissa, mutta ei saa pohtia syitä siihen. Onko tämä joku toteamispalsta?
Minä aion jatkossakin kirjoittaa juuri siitä mitä tunnen ja koen, voit ihan vapaasti siirtää kaikki viestit, joissa sana Jumala mainitaan uskontopalstalle. Tosin suuresti ihmettelen tällaista sensuuria, koska uskonto on yksinkertaisesti kaikessa läsnä, koska koko tämä maailman pahuuden ydin on se, että ihminen on erkaantunut ja synti on erottanut hänet Jumalasta.
Nämä maailman pahuuden valtaamat ihmiset ja tyhjien kiiltokuvien perässä juoksevat ihmiset yrittävät keksiä loputtomasti syitä pahoinvoinnilleen ja ainoa varsinainen syy siihen, että he voivat pahoin on se, että synti on erottanut heidät Jumalasta. Niin yksinkertainen syy ja silti suurin osa ei kykene sitä näkemään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1561182
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301149Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s47993- 49887
- 65801
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?49767Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,37666Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?71654- 37619
- 76607