esim. yöpyä?
Auto no oma ei minkään firman.
Saako pakua käyttää
11
3209
Vastaukset
- hyvin
Kun et ruuvaa sinne mitään kiinteitä penkkejä tms asumisvälineitä, niin ei kukaan estä makoilemasta.
- minä.
Käsittääkseni saa,eihän siellä kuormatilassa olemista ole rajoitettu kun ajon aikana.Sitten viellä sellainen juttu,sinne taakse ei saa tehdä pysyviä muutoksia esim.pöytä tai sänkyä,tai jos laitatkin niin ota pois ainakin katsastukseen niin ei tule turhia murheita.
- ei.
Ehkä ei saisi,
kaupunkien järjestyssäännöissä kai kielletään nukkuminen muualla kuin
asunnoissa, leirintäalueilla, tms.
Ehkä ei saisi olla mitään asumiseen liittyvää,
kiinteästi ruuveilla kiinitettynä, kai kiinoilla saa kiinnittää, kuormahan pitää sitoa.
Mutta kukaan sellaisista ei tule valittamaan,
eli jatka nukkumistasi.
Minäkin olen nukkunut jo kymmeniä vuosia matkailuni aikana.
Käydessäni lasteni luona ulkomailla.
Onhan se paljon mukavampi kuin teltta.
Mutta alkoholia ei kannata käyttää auton läheisyydessä.- Kratti
Kaupunkien ja kuntien järjestyssännöt on korvannut järjestyslaki. Nopealla silmäilyllä en siltä löytänyt mitään asiaa kieltävää:
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2003/20030612
niin ei saa olla kiinteitä sänkyjä, eikä pohjan muotoon leikattuja patjoja, jos taas heität sinne patjan tai pari jotka sopii lattialle vähän paremmin tai huonommin niin voit nukkua eikä pitäs tulla onkelmia.
- joku
..yllättää, niin sano että nukuit kesken muuttohommien.
- pakusta haaveilen itsekin...
kannattaa vaikka kääräistä rullalle ajon ajaksi, ettei tule seuraamuksia. Ainakin jos ovat rullattavaa sorttia...
- transport man
pakusta haaveilen itsekin... kirjoitti:
kannattaa vaikka kääräistä rullalle ajon ajaksi, ettei tule seuraamuksia. Ainakin jos ovat rullattavaa sorttia...
kaksin nukuttava jousipatja, jonka nostan kyljelleen ja narulla kiinni...
- matkailuun
Kiitos asiallisista vastauksista, olen kuullut erinäisiä selityksiä pakun käytöstä jonka vuoksi kysyin mielipiteitä teiltä.
Pakulla kaksihenkilöä kulkee kesäaikana mukavasti!- pakupainaja
Ja autossa paneminen on kivaa!
- porvoolainen
pakupainaja kirjoitti:
Ja autossa paneminen on kivaa!
kiva naijja hikkeen pakussa ja sitte suorraaan järveen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592