Onko kellään Hyvät herrat tv-sarjasta nauhotettuja jaksoja tallella? Jos olisi niin olisi ehkä halukas ostamaan tai saamaan kopioita =)
Hyvät herrat tv-sarjan jaksoja?
9
709
Vastaukset
- Miss Käksalmi
On tottakai! Parasta poliittista satiiria :)
- Minä~87
Mitäs jaksoja?
- Miss Käksalmi
Minä~87 kirjoitti:
Mitäs jaksoja?
esim. osa 163, Käärme paratiisissa 21.3.1995
- Minä~87
Miss Käksalmi kirjoitti:
Paljonkin jaksoja videolla?
- Miss Käksalmi
Minä~87 kirjoitti:
Paljonkin jaksoja videolla?
Tammikuun pressajaksot ja tuo 163. Lisäks kaksi c-kasetille tehtyä jaksoa, joita ei ole esitetty tv:ssä, tehty kuunnelmiksi. Mukana Paukku, Tollo, Tyyne ja Håkan-Timo. Ollu kaupoissa myynnissä 1992.
Tätä keskustelua vois jatkaa vaikka maililla, jos oot kiinnostunut Käärme paratiisissa jaksosta. - Minä~87
Miss Käksalmi kirjoitti:
Tammikuun pressajaksot ja tuo 163. Lisäks kaksi c-kasetille tehtyä jaksoa, joita ei ole esitetty tv:ssä, tehty kuunnelmiksi. Mukana Paukku, Tollo, Tyyne ja Håkan-Timo. Ollu kaupoissa myynnissä 1992.
Tätä keskustelua vois jatkaa vaikka maililla, jos oot kiinnostunut Käärme paratiisissa jaksosta.Laitatko mailiosoitteesi niin voin ottaa sinuun yhteyttä ;)
- Miss Käksalmi
Minä~87 kirjoitti:
Laitatko mailiosoitteesi niin voin ottaa sinuun yhteyttä ;)
- Anonyymi
Miss Käksalmi kirjoitti:
Terve.Saanko minäkin myös Hyvät Herrat jaksoja kopioituna Dvdlle tai USB.lle. Onko myös Herrat Nauraa ja muita harvinaisuuksia?
- Anonyymi
Onk totta, että pesijänpukissa oli pieni reikä, johon Paukku ja vieraat pysty kohdistamaan pystyssä sojovan kikkelinsä selän pesun ajaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943602
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli452972Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.762433- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512311Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172287Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202177Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212173- 1172138
- 642020