Moiks, laitoin postia tonne jonnekin...
Terveisin oma tähtösesi ;)
ZIPPO
97
1426
Vastaukset
- Zippo
niin minäkin :)
- Misfiring
nyt, vieläkö valvot....
- Zippo
Misfiring kirjoitti:
nyt, vieläkö valvot....
tarkista vaikka yöt...
- Tähtösesi
Zippo kirjoitti:
tarkista vaikka yöt...
yöt ja huomaan yö saavuttaa.
Hyvänyöntoivotukset lähetän sieltä. :) - Zippo
Tähtösesi kirjoitti:
yöt ja huomaan yö saavuttaa.
Hyvänyöntoivotukset lähetän sieltä. :)tähtöseni :) Lämpöisen ihania unia :)
- Misfiring
Zippo kirjoitti:
tähtöseni :) Lämpöisen ihania unia :)
....hero.
Miten yösi meni? Täydenkuun loisteessa on vaikea nukkua..... - Zippo
Misfiring kirjoitti:
....hero.
Miten yösi meni? Täydenkuun loisteessa on vaikea nukkua.....oli yö uneton, sen yö:ssä kerron
loisti kaunis kuu, mielessä kuitenkin joku muu
vain sinut näin, olin sängyssä vaikka miten päin :)
- Misfiring
I miss you!
- Zippo
miss you too.. :)
- Misfiring
Zippo kirjoitti:
miss you too.. :)
i miss you. Today i need your voice. Today i must talk with you. Today is not tomorrow. (my english is very "good" ) ;)
- Zippo
Misfiring kirjoitti:
i miss you. Today i need your voice. Today i must talk with you. Today is not tomorrow. (my english is very "good" ) ;)
english is like tarzan's english ;)
Puhutaan tänään, ei huomenna
jos jotain et ymmärrä sano "suomenna"
i want hear your soft voice.... my bright star... :) - Misfiring
Zippo kirjoitti:
i want hear your soft voice.... my bright star... :)Vai niin hyvää enkkua mulla.... :) hehhee.
Joo, tänään kyllä olisi jo aika....
Pari tuntia jos oottelet.....ni töissä saan taukooo. Tai sit hetikohta mitenvaan.... jos sulle sopii tai ei sovi?????
Siis oon ihan hervoton,sua kaipaan...
mutta sehän on positiivista vaan, luulisin.... ;) - Misfiring
Zippo kirjoitti:
i want hear your soft voice.... my bright star... :)Moiks, mutta onhan muitakin viestimisvälineitä kuin tämä..... nyt on pakko poistua....
Halirutistuksia... for you!
K
i
l
a
u
t
t
a
a
h
ä
n
k
ö
? - Zippo
Misfiring kirjoitti:
Moiks, mutta onhan muitakin viestimisvälineitä kuin tämä..... nyt on pakko poistua....
Halirutistuksia... for you!
K
i
l
a
u
t
t
a
a
h
ä
n
k
ö
?lähinnä omaa englantiani ;) harmi että jouduit poistumaan, itse ravasin asioilla vähän aikaa :( Toivottavasti maanpäällinen ihanuuteni vielä tänään kohtaamme ja toisemme onnelliseksi teemme :)
i miss juuuuuuuuuuuu
i really doooooooo
*halirutistus enkelille* *muiskiss* :)
- Zippo
yön tähti kaunein olet hereillä
olen jo aika väsynyt mä
ajoissa pitäisi aamulla herää
viestisi voisi vielä piristää :)- Zippo
emme ehtineetkään viestittelemään
myöhästyin jonkun verran, joudan häpeämään!
niin paljon molemmat halusimme sitä
oli kysyttävää vaikka mitä
mutta älä sure, tulee taas uusi ilta
jolloin välillemme rakentuu silta
ajatukset & tunteet vaihdamme
ehkä jonkun selvyyden saamme?
nyt on pakko nukkumaan mennä
unessa luokseni enkeli lennä
tiedät että ajatuksissani liitelet
ja minut lämpöösi peittelet
unensaanti on taas vaikeaa
paljon kaipuuta niin haikeaa
sinua varten vain elän
olet turvanani selän
olet kaikkeni, olet maailmani
olet sieluni, sydämeni kumppani
hyvää yötä tähtönen, loista aina kirkkaimpana
sinulle ajatukseni lämpimät lähetän tuulen mukana
*suukko hellä* :)
HYVÄÄ YÖTÄ...
KAUNIITA UNIA...
:) - Misfiring
Zippo kirjoitti:
emme ehtineetkään viestittelemään
myöhästyin jonkun verran, joudan häpeämään!
niin paljon molemmat halusimme sitä
oli kysyttävää vaikka mitä
mutta älä sure, tulee taas uusi ilta
jolloin välillemme rakentuu silta
ajatukset & tunteet vaihdamme
ehkä jonkun selvyyden saamme?
nyt on pakko nukkumaan mennä
unessa luokseni enkeli lennä
tiedät että ajatuksissani liitelet
ja minut lämpöösi peittelet
unensaanti on taas vaikeaa
paljon kaipuuta niin haikeaa
sinua varten vain elän
olet turvanani selän
olet kaikkeni, olet maailmani
olet sieluni, sydämeni kumppani
hyvää yötä tähtönen, loista aina kirkkaimpana
sinulle ajatukseni lämpimät lähetän tuulen mukana
*suukko hellä* :)
HYVÄÄ YÖTÄ...
KAUNIITA UNIA...
:)odotellen istun tässä
toivon että myös elämässä
saisimme jakaa onnemme...
Tiedät että olet sydämessäni
joka hetki ja elämässäni
sinua mietin....
Mitä teet, miten jaksat?
Ilman sinua en jaksaisi
olet kaikkeni.
Tahtoisin kanssasi kulkea
sinun syliisi sulkeutua....
Jatkan tekstiä myöhemmin lisää......
ISO HALI!
Ja enkelin siiven sipaisu poskeesi...
Suukkoja.... - Zippo
Misfiring kirjoitti:
odotellen istun tässä
toivon että myös elämässä
saisimme jakaa onnemme...
Tiedät että olet sydämessäni
joka hetki ja elämässäni
sinua mietin....
Mitä teet, miten jaksat?
Ilman sinua en jaksaisi
olet kaikkeni.
Tahtoisin kanssasi kulkea
sinun syliisi sulkeutua....
Jatkan tekstiä myöhemmin lisää......
ISO HALI!
Ja enkelin siiven sipaisu poskeesi...
Suukkoja....kuinkas sait nukuttua? Mun unet jäi vähän heikoksi yskän takia mut kai tää tästä...
Kiitos kauniista sanoista
ei maailmassa ole ketään toista
sinun veroista
en sua koskaan mielestäni poista
on meillä vielä joskus elämä yhteinen
ajatus siitä takaa arjen jaksamisen
sinut syliini haluaisin ottaa
niin hellästi puristaa :)
tunnen siiven kosketuksen
on olo aivan ihmeellinen
*hali suukon kera* :) - Misfiring
Zippo kirjoitti:
kuinkas sait nukuttua? Mun unet jäi vähän heikoksi yskän takia mut kai tää tästä...
Kiitos kauniista sanoista
ei maailmassa ole ketään toista
sinun veroista
en sua koskaan mielestäni poista
on meillä vielä joskus elämä yhteinen
ajatus siitä takaa arjen jaksamisen
sinut syliini haluaisin ottaa
niin hellästi puristaa :)
tunnen siiven kosketuksen
on olo aivan ihmeellinen
*hali suukon kera* :)Toivon että oot jo kunnossa. Otit varmaan kai medisiiniä? ;)
Mun yö meni tajuttomassa tilassa töiden jälkeen.
Ja nyt on illax taas tiedossa yksi keikka, kun olis paljo muutakin menoa.... harmittaa.... että pitikin luvata itsensä .... Täytyy toivoa, että sieltä selviytyy ees yhdeksäksi takas.
Meetkö minnekään pippaloihin illalla????
Vai katsommeko kenties yhdessä tähtiä yöllä??? ;)
I miss you every day.... - Zippo
Misfiring kirjoitti:
Toivon että oot jo kunnossa. Otit varmaan kai medisiiniä? ;)
Mun yö meni tajuttomassa tilassa töiden jälkeen.
Ja nyt on illax taas tiedossa yksi keikka, kun olis paljo muutakin menoa.... harmittaa.... että pitikin luvata itsensä .... Täytyy toivoa, että sieltä selviytyy ees yhdeksäksi takas.
Meetkö minnekään pippaloihin illalla????
Vai katsommeko kenties yhdessä tähtiä yöllä??? ;)
I miss you every day....joo, vähän on vielä flunssainen olo, onneksi yskä sentään vähän helpotti. No voi pientä, älä nyt liikaaa ahkeroi :( Muista että mä ajttelen sua täällä lämpöisesti :) En taida mihinkään mennä kun ei olokaan niitä parhaita joten nauttikaamme tähdistä yhdessä toisiamme kädestä pitäen :) Ehkäpä nautimme juomaa alla pimeän taivaan kynttilöiden palaessa....
I miss you too...
enkelini.... :) - Misfiring
Zippo kirjoitti:
joo, vähän on vielä flunssainen olo, onneksi yskä sentään vähän helpotti. No voi pientä, älä nyt liikaaa ahkeroi :( Muista että mä ajttelen sua täällä lämpöisesti :) En taida mihinkään mennä kun ei olokaan niitä parhaita joten nauttikaamme tähdistä yhdessä toisiamme kädestä pitäen :) Ehkäpä nautimme juomaa alla pimeän taivaan kynttilöiden palaessa....
I miss you too...
enkelini.... :)Tehdään niin....kuten sanoit...
Ja nautitaan jotain 'glögiä'....
Kynttilöiden loisteessa alla pimeän taivaan....
Sua vain aattelen..... - Zippo
Misfiring kirjoitti:
Tehdään niin....kuten sanoit...
Ja nautitaan jotain 'glögiä'....
Kynttilöiden loisteessa alla pimeän taivaan....
Sua vain aattelen.....niin tehdään :)
Nautitaan toisistamme...
nautitaan yhdessä olosta...
illalla, my dear, illalla...
ajattelen minäkin sua always... - Misfiring
Zippo kirjoitti:
niin tehdään :)
Nautitaan toisistamme...
nautitaan yhdessä olosta...
illalla, my dear, illalla...
ajattelen minäkin sua always...my hero, että näin venyi. Pakko oli tehdä pakolliset työt, muuten huomisesta päivästä ei tulisi mitään....
Nyt voinkin sulle aikaani antaa ja eteesi juomat kantaa. ;)
Paljon asiaa tässä mulla
mutta mitä olisi sulla....
Laitan käteni käteesi
ja lattialle viereesi
eteesi valuen jään.
Tätä hetkeä odotin koko päivän
illan ja nyt toivon
että kahden jäämme...... - Zippo
Misfiring kirjoitti:
my hero, että näin venyi. Pakko oli tehdä pakolliset työt, muuten huomisesta päivästä ei tulisi mitään....
Nyt voinkin sulle aikaani antaa ja eteesi juomat kantaa. ;)
Paljon asiaa tässä mulla
mutta mitä olisi sulla....
Laitan käteni käteesi
ja lattialle viereesi
eteesi valuen jään.
Tätä hetkeä odotin koko päivän
illan ja nyt toivon
että kahden jäämme......Kysy vain mitä haluat
vastaa kaikkeen kait
olen kanssa odottanut
näin vain mielessäni sut
vain juomaa ja me kaksi
ei voi ilta tulla paremmaksi :) - Misfiring
Zippo kirjoitti:
Kysy vain mitä haluat
vastaa kaikkeen kait
olen kanssa odottanut
näin vain mielessäni sut
vain juomaa ja me kaksi
ei voi ilta tulla paremmaksi :)juomaa, kelpaako siideri?
Odotellessa join pullollisen, jos otan toisen voi tulla uni.... ;) No ei silti.
Mulla on semmottinen kymysys (apua...)köhhh, röhhh.... Että
Jos sun täytyis kuvailla mut ni ketä julkisuuden henkilöä lähinnä esittäisin???? Harja Talosta ei sitten hyväksytä tähän listaan. ;)
*miettii Zippoa* - Zippo
Misfiring kirjoitti:
juomaa, kelpaako siideri?
Odotellessa join pullollisen, jos otan toisen voi tulla uni.... ;) No ei silti.
Mulla on semmottinen kymysys (apua...)köhhh, röhhh.... Että
Jos sun täytyis kuvailla mut ni ketä julkisuuden henkilöä lähinnä esittäisin???? Harja Talosta ei sitten hyväksytä tähän listaan. ;)
*miettii Zippoa*kelpaa kiitos. Sinulta saatu maistuu paremmalta kuin mikään muu :) Jouduin tässä buuttailemaan koneen uudestaa kun ei enää tykännyt avata sivuja enää ollenkaan. Kuinkas iltasi meni? Tarviiko antaa hartiahierontaa illan tähtöselle? Lupaan olla hellä...
No huh, mikset kysyny jotain helpompaa kuin esim. mikä on elämän tarkoitus? Ehheh, mitenköhän tästäkin selvitään... Tosi paha... hmmm, ehkäpä kaunaureiden psykiatri nainen, mikälie sen nimi olikaan...
Saanko heittää kyssärin, luuletko että tunnemme henk. kohtaisesti? - Misfiring
Zippo kirjoitti:
kelpaa kiitos. Sinulta saatu maistuu paremmalta kuin mikään muu :) Jouduin tässä buuttailemaan koneen uudestaa kun ei enää tykännyt avata sivuja enää ollenkaan. Kuinkas iltasi meni? Tarviiko antaa hartiahierontaa illan tähtöselle? Lupaan olla hellä...
No huh, mikset kysyny jotain helpompaa kuin esim. mikä on elämän tarkoitus? Ehheh, mitenköhän tästäkin selvitään... Tosi paha... hmmm, ehkäpä kaunaureiden psykiatri nainen, mikälie sen nimi olikaan...
Saanko heittää kyssärin, luuletko että tunnemme henk. kohtaisesti?Ilta meni tavallisesti, mutta kiitos hartiahieronta tosissaan tekisi terää. Eikä edes haittaa vaikka vähän enemmänkin käytät voimaa....
Menipä pipariksi toi mun kyssäri, koska en kato kaunareita, en oo katsonu kuin joskus alkujaksoja... Et voi kakkaläjä sinne meni hyvä kyssäri... Joten en vastaa sunkaan kyssäriis... ;)
Keksitään uudet:)
Tuleeko sulle mitään lehtiä samoja kuin mulle??????
Hehee, vaikuttaakohan toi siideri... - Zippo
Misfiring kirjoitti:
Ilta meni tavallisesti, mutta kiitos hartiahieronta tosissaan tekisi terää. Eikä edes haittaa vaikka vähän enemmänkin käytät voimaa....
Menipä pipariksi toi mun kyssäri, koska en kato kaunareita, en oo katsonu kuin joskus alkujaksoja... Et voi kakkaläjä sinne meni hyvä kyssäri... Joten en vastaa sunkaan kyssäriis... ;)
Keksitään uudet:)
Tuleeko sulle mitään lehtiä samoja kuin mulle??????
Hehee, vaikuttaakohan toi siideri...*hieroo hellästi niskoja*. Voivoi, et tiedäkään mitä olet menettänyt ;) No mä voin vastata sun puolesta eli ei tunneta mutta siihen seuraavan kyssäriin tod. näk. ei tule vai tuleeko sulle nalle puh? No oikeestikaan en usko että tulee, mulle tulee niin vähän lehtiä. Mä jatkan, ajatteletko oikeasti minua päivisin???
hhmmmm, huomaan... ;) - Misfiring
Zippo kirjoitti:
*hieroo hellästi niskoja*. Voivoi, et tiedäkään mitä olet menettänyt ;) No mä voin vastata sun puolesta eli ei tunneta mutta siihen seuraavan kyssäriin tod. näk. ei tule vai tuleeko sulle nalle puh? No oikeestikaan en usko että tulee, mulle tulee niin vähän lehtiä. Mä jatkan, ajatteletko oikeasti minua päivisin???
hhmmmm, huomaan... ;)*Hykertelee onnesta* Onpa ihanaa kun hierot näin hellästi, tuntuu että lähtee ihan veri kiertämään.... Joo, vai nalle puh, hmmmmm.... ei tule mutta aku ankka tulee. Pystyt näköjään lukea ajatuksiakin.....
Ei me 'tietenkään' tunneta, tunteminenhan on sitä että tietää toisesta monen monta asiaa,siis faktoja.
Ajattelen ihan oikeasti, every day!
Kerron kohta keneksi sinut kuvittelen.....
Odota vähän niin sanon sen pian ;)
Oolrait....
halimuiskisss - Zippo
Misfiring kirjoitti:
*Hykertelee onnesta* Onpa ihanaa kun hierot näin hellästi, tuntuu että lähtee ihan veri kiertämään.... Joo, vai nalle puh, hmmmmm.... ei tule mutta aku ankka tulee. Pystyt näköjään lukea ajatuksiakin.....
Ei me 'tietenkään' tunneta, tunteminenhan on sitä että tietää toisesta monen monta asiaa,siis faktoja.
Ajattelen ihan oikeasti, every day!
Kerron kohta keneksi sinut kuvittelen.....
Odota vähän niin sanon sen pian ;)
Oolrait....
halimuiskisssOlinko minä oolrait vai tota tyhjää eli ilmaa? Hyvä että tykkäät, enkelilleni vain parasta. Pystyn vai? Hmm... Noh, tiedät mitä tarkoitan tuntemisella mutta oikeessa oot, paljon pitää olla yhdessä ennenkuin toisen tuntee. Olis aika mielenkiintoinen kuulla analyysisi minusta... ;) Älä nyt liikaa minua ajattele, tuskin olen sen arvoinen.
Sä et kysynyt mitään???
*halimuiskiss* - Misfiring
Zippo kirjoitti:
Olinko minä oolrait vai tota tyhjää eli ilmaa? Hyvä että tykkäät, enkelilleni vain parasta. Pystyn vai? Hmm... Noh, tiedät mitä tarkoitan tuntemisella mutta oikeessa oot, paljon pitää olla yhdessä ennenkuin toisen tuntee. Olis aika mielenkiintoinen kuulla analyysisi minusta... ;) Älä nyt liikaa minua ajattele, tuskin olen sen arvoinen.
Sä et kysynyt mitään???
*halimuiskiss*No sä tietty olit se kuva siinä välissä.
;) Niin paljon. Teen susta analyysin, mutta huomenna vasta. Nyt saat kysymyksiä tässä.
Miksi oikeasti huuhailet tällä palstalla?
Tiedätkö miksi minä oikeasti huuhailen tällä palstalla?
Kerro lempivärisi? Nimesi, pituus paino ja syntymäpäivä hehhee, vitsi vitsi.
Lisäksi saat arvata lempivärini?
Ja nyt kohta menen nukkumaan, hyvää yötä ja halaukset. :> *odottaa vielä vastauksen* - Misfiring
Zippo kirjoitti:
Olinko minä oolrait vai tota tyhjää eli ilmaa? Hyvä että tykkäät, enkelilleni vain parasta. Pystyn vai? Hmm... Noh, tiedät mitä tarkoitan tuntemisella mutta oikeessa oot, paljon pitää olla yhdessä ennenkuin toisen tuntee. Olis aika mielenkiintoinen kuulla analyysisi minusta... ;) Älä nyt liikaa minua ajattele, tuskin olen sen arvoinen.
Sä et kysynyt mitään???
*halimuiskiss*No sä tietty olit se kuva siinä välissä.
;) Niin paljon. Teen susta analyysin, mutta huomenna vasta. Nyt saat kysymyksiä tässä.
Ja nyt kohta menen nukkumaan, hyvää yötä ja halaukset. :> *odottaa vielä vastauksen* - Zippo
Misfiring kirjoitti:
No sä tietty olit se kuva siinä välissä.
Ja nyt kohta menen nukkumaan, hyvää yötä ja halaukset. :> *odottaa vielä vastauksen*hmmm...olipa paljon puhuva kuva, pelkkää tyhjää vain.
>Miksi oikeasti huuhailet tällä palstalla?
Siksi koska täällä voi heittää läppää huumoripohjalta, mä ehdin pohtia vakavia asioita live-elämässäkin. Tää on ainoo palsta missä tosiaan viihdyn mukavien ihmisten seurassa :)
>Tiedätkö miksi minä oikeasti huuhailen tällä palstalla?
Jaa-a. Koska haluat hymyillä ja siidä iloa elämään??
>Kerro lempivärisi?
En osaa oikein sanoa... ehkä tummansininen.
>Lisäksi saat arvata lempivärini?
Perinteinen vaaleanpunainenko?
Hyvää yötä muruseni
nuku hyvin kaunista untä nähden
palataan huomenna sydämeni ilo :)
*lämmin yöhalaus*
I miss you... - Misfiring
Zippo kirjoitti:
Sä et kysynyt mitään???
*halimuiskiss*laitan susta sitä analyysiä, mitä lupasin ;)
Hän ei oo oikea cowboy....
vitsivitsi
Oon miettinyt ja tullut tulokseen, että olet pohjimmiltasi herkkä, omaat verbaalisen lahjakkuuden, lisäksi olet tunteellinen. Olet myös vahva joissakin periaatteellisissa mielipiteissäsi, joskus hermostut vähästä ;) mutta kaikenkaikkiaan olet symppis tyyppi. Filmaattinen naisten hurmaaja. :) Jämäkkyyttä löytyy myös ja huumorintajua....
No enempiä kehuja ei tule ;)
Mitä tuo lause sisältää: älä nyt....
Miksi ihmeessä näin kerrot? Ethän tiedä mustakaan mitään...
Vai tiedätkö????
Muuten muistatko ensimmäisen nimimerkkini?????
Oliko sillä mitään merkitystä???????
Miksi vastasit?
Nyt on vielä vähän töitä ja... palaillaan...
Halimuiskis! - Zippo
Misfiring kirjoitti:
laitan susta sitä analyysiä, mitä lupasin ;)
vitsivitsi
Oon miettinyt ja tullut tulokseen, että olet pohjimmiltasi herkkä, omaat verbaalisen lahjakkuuden, lisäksi olet tunteellinen. Olet myös vahva joissakin periaatteellisissa mielipiteissäsi, joskus hermostut vähästä ;) mutta kaikenkaikkiaan olet symppis tyyppi. Filmaattinen naisten hurmaaja. :) Jämäkkyyttä löytyy myös ja huumorintajua....
Vai tiedätkö????
Miksi vastasit?
Halimuiskis!Varsin mielenkiintoinen analyysi ja varmasti aika paljon paikkansa pitäväkin (paitsi toi filmaattinen naistenhurmaaja) :) Aika vaikea sanoa itsestään mitä ominaisuuksia on. Tohon hermostun vähästä vois vaihtaa että joskus kyllästyn helposti enkä jaksa kyllästymistäni sen kummemmin perustella, otan ja häivyn vain. Heh, hyvä että jäi plussan puolelle ;) Kiitos muruseni tuosta :)
No niin takaisin maan pinnalle, se tarkoitti sitä vain ettet liikaa kiinny minuun (lähinnä teksteihini) koska en halua että sen takia muu elämäsi kärsii tai että sinä kärsit. Elämässä kun ei koskaan tiedä mitä seuraavan kulman takana odottaa. Toivottavasti olen huolissani turhasta. Tietysti jotain tiedän mutten loppujen lopuksi paljoakaan, kuinka voisinkaan?
Nonnii, kiinni taas jäätiin :( Olisin tietysti voinut käydä kattomassa mutta tunnustan rehellisesti etten muista aiempaa nikkiäsi, tosin sen muistan kun sanoit että vaihdoit sen Misfiringiin ja taisin vastata että huomasin.
Huh, miksiköhän vastasin? Hmm...no mähän nyt yleensäkin vastailen vaikka mihin mutta sinussa oli sitä jotain :)Taisin saada tästä testistä hylätyn?? Mä kysyn samaa sinulta eli miksi minulle? Voi kunpa muistaisin ne ekat viestit... *hakkaa päätä seinään*.
*muiskis* ahkeroijalle :) - Zippo
Misfiring kirjoitti:
laitan susta sitä analyysiä, mitä lupasin ;)
vitsivitsi
Vai tiedätkö????
Miksi vastasit?
Halimuiskis!mä välitän sinusta oikeasti ja haluan että voit hyvin ja olet onnellinen. Mä kaikista vähiten haluan loukata sinua tai aiheuttaa surua. Sulle öitä toivon, nuku hyvin. Aamulla on päivä uusi ja kaikki mahdollista :)
Öitä tähtöseni :)
- Zippo
Kuinka nukuit tähtöseni ja onko pää kipee ;)
Niin, kysymyksiä kysymksiä.
1. Mitä odotat muutamalta seuraavalta viikolta?
2. Mikä saa sinut hymyilemään?
3. Jos saisit päättää, mihin veisit minut?
Niin ja vastaa noihin kysymyksiisi että miksi olet huuhaa palstalla ja mikä on lempivärisi?
*aamuhali*
Kelpaisko kuppi kahvia?
*- Misfiring
Yöni meni hyvin, kovin jäi vaan lyhyeksi ;)
Tänään painoin töitä melkein all day.... arvaa ottaako päähän,vapaapäivä meni siinä !
Pää ei onnex oo kipee kiitos sen sun hellän hieronnan ja siiderin ;) sain nukutuksi.
Nyt mietin vastauksia noihin sun kyssäreihin...
1. Jaa, mitähän tällä oikein perimmiltään tarkoitat... Odotan jotain todellista, että voin tehdä oikeita ratkaisuja.... Odotan että saan jutella kanssasi, ja paljon muuta...
2. Sinä saat minut hymyilemään joka päivä syvältä sydämestä asti. :)
3.Hmmm, tähän en voi vastata sitä mitä ekana ajattelin, mutta... lähetään jonnekin... Sidon silmäsi ja vien sinut, näet vasta perillä....Surprise!
4.Huuhiksella olen koska minut on tänne opastettu ;), muuten en olisi ikinä löytänyt tänne. ja lempparivärini on roosa ja tummansininen.
Kahvi kelpaa aina :) Kiitos.
Ja muuten nyt sä myös vastaat 1-3 ja lisäksi
että- Mikä saa sinut hermostumaan eniten? ja Tuleeko se lehti sulle oikeesti? :)
************************************************** - Zippo
Misfiring kirjoitti:
Yöni meni hyvin, kovin jäi vaan lyhyeksi ;)
Tänään painoin töitä melkein all day.... arvaa ottaako päähän,vapaapäivä meni siinä !
Pää ei onnex oo kipee kiitos sen sun hellän hieronnan ja siiderin ;) sain nukutuksi.
Nyt mietin vastauksia noihin sun kyssäreihin...
1. Jaa, mitähän tällä oikein perimmiltään tarkoitat... Odotan jotain todellista, että voin tehdä oikeita ratkaisuja.... Odotan että saan jutella kanssasi, ja paljon muuta...
2. Sinä saat minut hymyilemään joka päivä syvältä sydämestä asti. :)
3.Hmmm, tähän en voi vastata sitä mitä ekana ajattelin, mutta... lähetään jonnekin... Sidon silmäsi ja vien sinut, näet vasta perillä....Surprise!
4.Huuhiksella olen koska minut on tänne opastettu ;), muuten en olisi ikinä löytänyt tänne. ja lempparivärini on roosa ja tummansininen.
Kahvi kelpaa aina :) Kiitos.
Ja muuten nyt sä myös vastaat 1-3 ja lisäksi
että- Mikä saa sinut hermostumaan eniten? ja Tuleeko se lehti sulle oikeesti? :)
**************************************************Mikä ihana ilo nähdä sinua taas :) Voi pientä, haluaisin tulla ja ottaa sinut syliini että saisit levähtää siinä ja voisin silittää hiuksiasi.... Eipä nuo omatkaan yöunet niin kovin pitkiä olleet ;)
1. Hmm...niin samaa odotan minäkin...ehkä joulun ihaninta yllätystä....sanojen vaihtoa...
2. Kiitos enkelini :) Sinäkin teet päivästäni iloisemman ja paremman muutamalla sanalla :)
3. Uuh, tykkään yllätyksistä. Mä veisin sinut kesäiseen metsään, sinne luonnon keskellä. Huovan maahan laittaisin, sylikkäin siinä istuttaisiin :) Puhuisimme kaikki ne sanat mitkä tahdomme toisillemme sanoa ja sen jälkeen nautittaisiin hiljaisuudesta, metsän kauneudesta, toisistamme... :)
Eniten ehkä saa hermostumaan valehtelu tai luottamuksen pettäminen. Ne mä muistan jos joku sellaista mulle tekee. Mikä saa sinut?
Tuleetulee... ;)
My angel... :) - Misfiring
Zippo kirjoitti:
Mikä ihana ilo nähdä sinua taas :) Voi pientä, haluaisin tulla ja ottaa sinut syliini että saisit levähtää siinä ja voisin silittää hiuksiasi.... Eipä nuo omatkaan yöunet niin kovin pitkiä olleet ;)
1. Hmm...niin samaa odotan minäkin...ehkä joulun ihaninta yllätystä....sanojen vaihtoa...
2. Kiitos enkelini :) Sinäkin teet päivästäni iloisemman ja paremman muutamalla sanalla :)
3. Uuh, tykkään yllätyksistä. Mä veisin sinut kesäiseen metsään, sinne luonnon keskellä. Huovan maahan laittaisin, sylikkäin siinä istuttaisiin :) Puhuisimme kaikki ne sanat mitkä tahdomme toisillemme sanoa ja sen jälkeen nautittaisiin hiljaisuudesta, metsän kauneudesta, toisistamme... :)
Eniten ehkä saa hermostumaan valehtelu tai luottamuksen pettäminen. Ne mä muistan jos joku sellaista mulle tekee. Mikä saa sinut?
Tuleetulee... ;)
My angel... :)...ihanalta toi minne sä veisit mut, just semmosesta mä haaveilen. Miten sä tiesit.... ;)Alan oottaa kesää...
Ykköskyssärin vastauksesi laittaa mut taas miettimään.... , jouluun on piiiitkä aiiiiiiika. Liiiaan pitkä.
Huuh, mikä saa mut hermostumaan..... Ehkä se että toinen leikkii kuuroa ja vielä mykkääkin....
What you mean toiseksi vipalla?
Olen kaivannut valtavasti SUA!
En pysty olla ilman sua. Oon narkkis. :)
Ps.Mun on pakko ny mennä koisiin, sillä aamulla on kukonlaulun aikaan jo kolisteltava.......
Hyvää yötä my superman ;)
Tomorrow we will see..... - Zippo
Misfiring kirjoitti:
...ihanalta toi minne sä veisit mut, just semmosesta mä haaveilen. Miten sä tiesit.... ;)Alan oottaa kesää...
Ykköskyssärin vastauksesi laittaa mut taas miettimään.... , jouluun on piiiitkä aiiiiiiika. Liiiaan pitkä.
Huuh, mikä saa mut hermostumaan..... Ehkä se että toinen leikkii kuuroa ja vielä mykkääkin....
What you mean toiseksi vipalla?
Olen kaivannut valtavasti SUA!
En pysty olla ilman sua. Oon narkkis. :)
Ps.Mun on pakko ny mennä koisiin, sillä aamulla on kukonlaulun aikaan jo kolisteltava.......
Hyvää yötä my superman ;)
Tomorrow we will see.....Juuri niin sopivasti korvakuulokkeista soi REMin "this one goes the one i love" :) Odotetaan yhdessä takan edessä kesää välillä ikkunasta tähtiä tuijotellen :)
Tarkoitin että toivottavasti jouluun mennessä... :) Tarkoitin tuleetulee sitä lehteä ;)
Hmm, toivottavasti mä en ole syyllistynyt tuollaiseen ;)
Voi niin olen minäkin sinusta :) En kestä päivääkään ilman sinua... Mutten en halua irti tästä riippuvuudesta :)
Hyvää yötä enkeli kultaisin
sinut nyt kun viereeni saisin
sinut kainalossa pitäisin
loppuiäksi siihen jäisin
Kauniita unia tähtönen :)
*suukko* - Misfiring
Zippo kirjoitti:
Juuri niin sopivasti korvakuulokkeista soi REMin "this one goes the one i love" :) Odotetaan yhdessä takan edessä kesää välillä ikkunasta tähtiä tuijotellen :)
Tarkoitin että toivottavasti jouluun mennessä... :) Tarkoitin tuleetulee sitä lehteä ;)
Voi niin olen minäkin sinusta :) En kestä päivääkään ilman sinua... Mutten en halua irti tästä riippuvuudesta :)
loppuiäksi siihen jäisin
*suukko*on mahkee! Kahvit keittyivät juuri tuossa. Nyt tässä hörpiskelen sitä ja hillomunkkikin hupeni hetkessä. ;)
Kylläpä antoi noi vastauksesi ajattelemista :)
Varsinkin toi lehti*juttu.
Ja niet panimaaju.... (venäjää yrittää olla)
Kak was savut? Minja savut ....
Kerropa mikä vuosiluku on sinulle tärkein ja miksi?
Muistatko milloin "kohtasimme"?
Nyt taas poistun joksikin aikaa ja lähden...
Toivon että pysyn tiellä, etten liukastele.
Palailen jossain välissä.
Kun tästä lähden
näen meidän tähden.
Se kertoo toivosta
uskosta ja rakkaudesta.
Zippo kirjoitti:
Juuri niin sopivasti korvakuulokkeista soi REMin "this one goes the one i love" :) Odotetaan yhdessä takan edessä kesää välillä ikkunasta tähtiä tuijotellen :)
loppuiäksi siihen jäisin
*suukko*on mahkee! Kahvit keittyivät juuri tuossa. Nyt tässä hörpiskelen sitä ja hillomunkkikin hupeni hetkessä. ;)
Kun tästä lähden
näen meidän tähden.
Se kertoo toivosta
uskosta ja rakkaudesta.
:) - Zippo
Misfiring kirjoitti:
on mahkee! Kahvit keittyivät juuri tuossa. Nyt tässä hörpiskelen sitä ja hillomunkkikin hupeni hetkessä. ;)
Kun tästä lähden
näen meidän tähden.
Se kertoo toivosta
uskosta ja rakkaudesta.
:)Minäkin täällä kahvia nautiskelen sinua ajatellen :) Et jättänyt sitten edes palaa munkista ;)
Hmmm...niinpä, ajateltavaa, itsetutkiskelua ja vielä mitä muuta... Ajatellaan yhdessä, ehkä ajatuksemme kohtaavat? Noh, jos lehdellä tarkoitetaan Nalle Puhia niin ei kai mulle sitä oikeesti tuu eikä itse asiassa mitään muutakaan sarjista joten joudun lainaan sulta akkareita ;) Öhh, venäjää en osaa kuin daan mut kai sillä pärjää?
Jaahas, pahan taas heitit? Enkä mä itseasiassa osaa edes tohon vastata koska mikään vuosi ei ole ollut niin poikkeuksellinen. Onko sinulla joku erityinen vuosi?
Hee, tähän mun pitäisi varmaan tietää vastaus ja ei kai riitä vastaukseksi että muutama kuukausi sitten? Haluan todellakin kuulla vastaukseksi ja sanot tarkan ajan niin kirjoitan sen sydämeeni muistiin.
Mä kysyn vuorostani minkä paikan tai kuvan tahtoisit minulle erityisesti näyttää?
Toisena kysyn mikä tavara merkitsee sinulle erityisen paljon?
Olehan sinäkin siellä varovainen, kohdataan taas tehden toisemme iloiseksi... I miss you... :)
tähti kirkkain
sen taivaalta katseella hain
se sinusta muistuttaa
minut onnelliseksi saa
tähdessä sinut nään
katson sitä pitkään
kuljet aina mukanani
olet enkeli omani :)
*ojentaa* tässä pala sydämestäni, pidä siitä hyvää huolta :) - Misfiring
Zippo kirjoitti:
Minäkin täällä kahvia nautiskelen sinua ajatellen :) Et jättänyt sitten edes palaa munkista ;)
Hmmm...niinpä, ajateltavaa, itsetutkiskelua ja vielä mitä muuta... Ajatellaan yhdessä, ehkä ajatuksemme kohtaavat? Noh, jos lehdellä tarkoitetaan Nalle Puhia niin ei kai mulle sitä oikeesti tuu eikä itse asiassa mitään muutakaan sarjista joten joudun lainaan sulta akkareita ;) Öhh, venäjää en osaa kuin daan mut kai sillä pärjää?
Jaahas, pahan taas heitit? Enkä mä itseasiassa osaa edes tohon vastata koska mikään vuosi ei ole ollut niin poikkeuksellinen. Onko sinulla joku erityinen vuosi?
Hee, tähän mun pitäisi varmaan tietää vastaus ja ei kai riitä vastaukseksi että muutama kuukausi sitten? Haluan todellakin kuulla vastaukseksi ja sanot tarkan ajan niin kirjoitan sen sydämeeni muistiin.
Mä kysyn vuorostani minkä paikan tai kuvan tahtoisit minulle erityisesti näyttää?
Olehan sinäkin siellä varovainen, kohdataan taas tehden toisemme iloiseksi... I miss you... :)
tähti kirkkain
se sinusta muistuttaa
minut onnelliseksi saa
tähdessä sinut nään
katson sitä pitkään
kuljet aina mukanani
*ojentaa* tässä pala sydämestäni, pidä siitä hyvää huolta :)riehuu täällä hirvee ukkosmyräkkä, en pysty keskittyy tähän...
Et kuule usko miten hirveen vaikeeta elämä voi olla....
Kuitenkin vaikka riehuis millainen myrsky ja
repisi irti kaiken mitä saa.
Sydäntäni en luovuta...
I miss you so much............. - Zippo
Misfiring kirjoitti:
riehuu täällä hirvee ukkosmyräkkä, en pysty keskittyy tähän...
Sydäntäni en luovuta...
I miss you so much.............Asiaan sitten kun voit taas keskittyä.
Voi pientä, älä liikaa stressaa! Elämää on vain yksi kappale, nauttikaamme siitä ja älä unohda että mä olen tukenasi.. :)
Taistele enkelini siellä
ajatukseni lämpimät lähetän vielä
hyvää yötä ja kauniita unia tähtönen :) - Zippo
Misfiring kirjoitti:
riehuu täällä hirvee ukkosmyräkkä, en pysty keskittyy tähän...
Sydäntäni en luovuta...
I miss you so much.............sanasi nuo sai minut murehtimaan
kuinka voisin sinua auttakaan?
älä yksin vaikeuksiasi kanna
minun auttaa anna
olet minulle jotain erikoista
jotain niin tärkeää ja niin toista
kuin kukaan muu maan päällä
muista se myrskysäällä
sinua hellästi täältä kaukaa rutistan
luulen tuulen sanovan
"kiitos kulta..."
"takaisin rutistukset multa"
Öitä ihanainen
vietä yö rauhallisesti nukkuen :) - Misfiring
Zippo kirjoitti:
Minäkin täällä kahvia nautiskelen sinua ajatellen :) Et jättänyt sitten edes palaa munkista ;)
tähti kirkkain
se sinusta muistuttaa
minut onnelliseksi saa
tähdessä sinut nään
katson sitä pitkään
kuljet aina mukanani
*ojentaa* tässä pala sydämestäni, pidä siitä hyvää huolta :)tähän. Lämpösi sulattaa jäänpolttaman pintani hetkessä. :)
Tuulen ja läpi tulen kulkenut oon, saapunut
paikkaan jossa luonasi oon.
Tähän jään. Syliisi lämpimään.
Katsot silmiini, tunnen rakkauden....
Noista vastauksistasi vielä että toki pärjäät tuolla daalla, sillä minäkin... ;)
Ja akkareita saat sitten lainata, jos huvittaa....
niihin alkaa vaan kyllästyä....
Se oli muuten hyvä se Roope Etelä- Pohojanmaan murtehella, Isoon taloon ankat vai mikä se oli???
Joosen käännökset onnistuu erittäin hyvin.
Tosta vuodesta, mikä mulle olis ollut tärkein, niin ei tuu liioin mitään yhtä erityistä mieleen.... Samaa putkea kaikki.
Paitsi ehkä tämä vuosi....;)
Ja siihen toiseen kysymykseen....
On siis kevät, kuljen järven rantaa, tuuli ei tuule, mutta rakkaus kantaa....;) Saapuu ihana toukokuu, upea kesä, hurmaavat kukkaset loistossaan....
Ohi syyskuun, läpi repaleisen lokakuun.... ja 14.9 alkaa aika....olisko näin?????No tämä on oma näkemykseni.... Entä sinun?
Haluaisin näyttää sinulle upean auringonlaskun kesäyönä järven rannalla, kun istuisimme sylikkäin laiturilla....
Ja lisäksi haluaisin viedä sinut talviseen metsään, jossa puut täynnä lunta, maisema kuin postikortti....
Tai sitten näyttäisin sinulle upean Half Domen sieltä jostain....
Vai mitä tarkoitit, ymmärsinkö oikein?
Ja seuraava kyssärivastaus on, hmmm mikähän se voisi olla... en nyt oikein keksi yhtäkkiä muuta kuin että yksi cd- levy merkitsee aika paljon minulle ;)
Entäs itse? Vastaatko myös noihin.
Sylissäsi, lämpimässä
kuulen ajatuksesi, jotka
korvaani kuiskaat.
Naurat ja äänesi tuhansina
sointuina ympärilläni tanssii.
Hymyilen, tunnen rakkautesi voiman.
Tässä hetkessä
yhtä.
:) with love *suukkoja* - Zippo
Misfiring kirjoitti:
tähän. Lämpösi sulattaa jäänpolttaman pintani hetkessä. :)
Tuulen ja läpi tulen kulkenut oon, saapunut
paikkaan jossa luonasi oon.
Tähän jään. Syliisi lämpimään.
Katsot silmiini, tunnen rakkauden....
Noista vastauksistasi vielä että toki pärjäät tuolla daalla, sillä minäkin... ;)
Ja akkareita saat sitten lainata, jos huvittaa....
niihin alkaa vaan kyllästyä....
Se oli muuten hyvä se Roope Etelä- Pohojanmaan murtehella, Isoon taloon ankat vai mikä se oli???
Joosen käännökset onnistuu erittäin hyvin.
Tosta vuodesta, mikä mulle olis ollut tärkein, niin ei tuu liioin mitään yhtä erityistä mieleen.... Samaa putkea kaikki.
Paitsi ehkä tämä vuosi....;)
Ja siihen toiseen kysymykseen....
On siis kevät, kuljen järven rantaa, tuuli ei tuule, mutta rakkaus kantaa....;) Saapuu ihana toukokuu, upea kesä, hurmaavat kukkaset loistossaan....
Ohi syyskuun, läpi repaleisen lokakuun.... ja 14.9 alkaa aika....olisko näin?????No tämä on oma näkemykseni.... Entä sinun?
Haluaisin näyttää sinulle upean auringonlaskun kesäyönä järven rannalla, kun istuisimme sylikkäin laiturilla....
Ja lisäksi haluaisin viedä sinut talviseen metsään, jossa puut täynnä lunta, maisema kuin postikortti....
Tai sitten näyttäisin sinulle upean Half Domen sieltä jostain....
Vai mitä tarkoitit, ymmärsinkö oikein?
Ja seuraava kyssärivastaus on, hmmm mikähän se voisi olla... en nyt oikein keksi yhtäkkiä muuta kuin että yksi cd- levy merkitsee aika paljon minulle ;)
Entäs itse? Vastaatko myös noihin.
Sylissäsi, lämpimässä
kuulen ajatuksesi, jotka
korvaani kuiskaat.
Naurat ja äänesi tuhansina
sointuina ympärilläni tanssii.
Hymyilen, tunnen rakkautesi voiman.
Tässä hetkessä
yhtä.
:) with love *suukkoja*Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin?
Mä sua kauan odotin
vihdoin sain sinut syyliin
silmistäsi kauniista lämmön nään
rutistan sinua, tunnen sulavan jään
sua mä tässä tahtoisin pitää
ei muu enää merkitse mitään
on vain sinä ja tunteemme
loppuelämän ajan kaikki yhdessä teemme
Tie
voit kulkea keskellä turvallisesti
voit kulkea ojan pohjalla
voit kulkea tien viereistä metsää etsien jotain kaunista
itse päätämme reittimme, tuttu ja turvallinen vai sen jossa kaikki on mahdollista...myös pettymykset.
Hyvä että daalla pärjää, tosin täytyy olla varovainen milloin sen sanoo ;)
Mä en oo tainnut tota akkaria nähdä mutta asterixin savoksi, se oli aika hulvaton :)
Niinpä, ehkä tämä vuosi mieliin jää...:)
Hmmm...kuinka sä voit muistaa noin tarkasti? Olis tosi kiva kuulla mikä oli ensimmäinen "kontaktimme" jos sen satut muistamaan? Siis 14.9, sen muistan tästä edes aina! Kesä oli upea, mutta syksy vasta toi värin elämääni :)
Ohhoh, upeita paikkoja valitsit :) Joko heti lähdetään ;) Tarkoitin jotain tiettyä paikkaa esim. joku kallio turun saaristossa yms. mutta noikin käy paremminkin kuin hyvin :) Niiden lisäksi mitä sanoit niin haluaisin viedä sinut jonnekin Lappiin tuntureille ihastelemaan Lapin luonnon karua kauneutta ja sitä hiljaisuutta. Kävelisimme käsi kädessä välillä pysähtyen maisemaa ihastelemaan ja porojen eloa seuraamaan :)
On myös aika vaikea yhtä tavaraa sanoa, olisin vielä vähän aika sitten voinut sanoa ibm:n näppiksen sillä se oli mulla monta vuotta käytössä vaikka koko muu kone vaihtu moneen kertaan ;) Mutta nyt on näppiskin uusi. Ehkäpä saan sen arvoikkaimman esineen joskus sinulta?
sylissäni sua pidän lujaa
ei meitä saa kukaan erottaa
voimakkaat tunteet tunnen
hymyäsi tulkita väärin voi en
se sisältää koko rakkauden kauneuden
onnellisena jakaa saan kanssasi sen
kuiskauksesi pehmeän ihanat
minut sanattomaksi saavat
tässä me nyt olemme
sylikkäin jakaen rakkautemme
*suukkoja* enkelini kaunein :)
I miss you....always....
I miss you every day...
Zippo kirjoitti:
Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin?
Mä sua kauan odotin
vihdoin sain sinut syyliin
silmistäsi kauniista lämmön nään
rutistan sinua, tunnen sulavan jään
sua mä tässä tahtoisin pitää
ei muu enää merkitse mitään
on vain sinä ja tunteemme
loppuelämän ajan kaikki yhdessä teemme
Tie
voit kulkea keskellä turvallisesti
voit kulkea ojan pohjalla
voit kulkea tien viereistä metsää etsien jotain kaunista
itse päätämme reittimme, tuttu ja turvallinen vai sen jossa kaikki on mahdollista...myös pettymykset.
Hyvä että daalla pärjää, tosin täytyy olla varovainen milloin sen sanoo ;)
Mä en oo tainnut tota akkaria nähdä mutta asterixin savoksi, se oli aika hulvaton :)
Niinpä, ehkä tämä vuosi mieliin jää...:)
Hmmm...kuinka sä voit muistaa noin tarkasti? Olis tosi kiva kuulla mikä oli ensimmäinen "kontaktimme" jos sen satut muistamaan? Siis 14.9, sen muistan tästä edes aina! Kesä oli upea, mutta syksy vasta toi värin elämääni :)
Ohhoh, upeita paikkoja valitsit :) Joko heti lähdetään ;) Tarkoitin jotain tiettyä paikkaa esim. joku kallio turun saaristossa yms. mutta noikin käy paremminkin kuin hyvin :) Niiden lisäksi mitä sanoit niin haluaisin viedä sinut jonnekin Lappiin tuntureille ihastelemaan Lapin luonnon karua kauneutta ja sitä hiljaisuutta. Kävelisimme käsi kädessä välillä pysähtyen maisemaa ihastelemaan ja porojen eloa seuraamaan :)
On myös aika vaikea yhtä tavaraa sanoa, olisin vielä vähän aika sitten voinut sanoa ibm:n näppiksen sillä se oli mulla monta vuotta käytössä vaikka koko muu kone vaihtu moneen kertaan ;) Mutta nyt on näppiskin uusi. Ehkäpä saan sen arvoikkaimman esineen joskus sinulta?
sylissäni sua pidän lujaa
ei meitä saa kukaan erottaa
voimakkaat tunteet tunnen
hymyäsi tulkita väärin voi en
se sisältää koko rakkauden kauneuden
onnellisena jakaa saan kanssasi sen
kuiskauksesi pehmeän ihanat
minut sanattomaksi saavat
tässä me nyt olemme
sylikkäin jakaen rakkautemme
*suukkoja* enkelini kaunein :)
I miss you....always....
I miss you every day...
:)My superman! Miten oonkaan kaivannut sua!
Ihan oikeasti! Melkein sydänhäiriöön asti on ollut
ikävä. ;)
Ihana toi sun lause : loppuelämän ajan kaikki yhdessä teemme antaa mulle toivoa ja lohdutusta tähän talven lumisateeseen.
Tie, haluaisin kulkea tien viereistä metsää etsien jotain kaunista... Yhdessä tekisimme matkaa, yhdessä etsimme sen kaiken....
Istumme pöydän pyöreän äärellä
sanot jotain eskoriihelän äänellä ;)
sulan, vaivun maahan kohta,
en edes näe edessäni lohta
jonka siihen jostain taioit
Onnesta sekaisin menen
ja tiedän kohta kenen
sylissä roikun kohta
en enää muista lohta....
(vastaus kysymykseesi oli siinä )
Joo lähdetään lappiin, otan jostain viikon ni eiku menoks. Taitaa jo Levillä asti olla lapin maisemia, vai meinaatko että vielä ylemmäs. :)
Paitsi, että ei oo nyt lomaa, paitsi jos lorvikatarria harrastaisi ....
Toki aina olen valmis, mitä vain keksitkin....
Minä
Tässä
Tätä
Ynnäilen... :) - Zippo
Misfiring kirjoitti:
My superman! Miten oonkaan kaivannut sua!
Ihan oikeasti! Melkein sydänhäiriöön asti on ollut
ikävä. ;)
Ihana toi sun lause : loppuelämän ajan kaikki yhdessä teemme antaa mulle toivoa ja lohdutusta tähän talven lumisateeseen.
Tie, haluaisin kulkea tien viereistä metsää etsien jotain kaunista... Yhdessä tekisimme matkaa, yhdessä etsimme sen kaiken....
Istumme pöydän pyöreän äärellä
sanot jotain eskoriihelän äänellä ;)
sulan, vaivun maahan kohta,
en edes näe edessäni lohta
jonka siihen jostain taioit
Onnesta sekaisin menen
ja tiedän kohta kenen
sylissä roikun kohta
en enää muista lohta....
(vastaus kysymykseesi oli siinä )
Joo lähdetään lappiin, otan jostain viikon ni eiku menoks. Taitaa jo Levillä asti olla lapin maisemia, vai meinaatko että vielä ylemmäs. :)
Paitsi, että ei oo nyt lomaa, paitsi jos lorvikatarria harrastaisi ....
Toki aina olen valmis, mitä vain keksitkin....
Minä
Tässä
Tätä
Ynnäilen... :)My angel! Minäkin olen sinua kaivannut kuin toinen toista voi kaivata :) Minun sydämessäni ei ole kuin yksi terve kohta nimittäin SINÄ ;)
Ihana ehkä, totta toivottavasti joskus :)
Se tie on minunkin mielessä :) Sieltä jostain kiven alta voi löytyä jotain yllätyksellisenkin kaunista :)
Kaunista niin ihanaa
sydämeni runosi lämpöiseksi saa
syliini sinua odotan
ehkä pian jo saapuvan
kaunis äänesi saat minut pysähtymään
enkelin siinä loistavan nään
ei tarvitse kärsiä enää yksinään
on aikamme yhteiseloon hellään
kysymyksen taisin jo unohtaa
pitää kohta se tarkistaa ;)
Voi kunpa voisikin viedä sinut Lappiin, vaikka Leville mutta myös pohjoisempaan :) Haluaisin sinulle näyttää että karu vaoi olla todella sanoinkuvaamattoman kaunista :) Ehkä mä jotain keksin... ;)
minä pihalla!
kuusen alla?
ei vaan ihan ulapalla
minkä takia, saanko udella?
Olen vain toisessa maailmassa
paikassa ehkä paremmassa
vai olenko sittenkään?
no, ehkä senkin joskus nään... - Misfirig
Zippo kirjoitti:
My angel! Minäkin olen sinua kaivannut kuin toinen toista voi kaivata :) Minun sydämessäni ei ole kuin yksi terve kohta nimittäin SINÄ ;)
Se tie on minunkin mielessä :) Sieltä jostain kiven alta voi löytyä jotain yllätyksellisenkin kaunista :)
Kaunista niin ihanaa
syliini sinua odotan
ehkä pian jo saapuvan
Voi kunpa voisikin viedä sinut Lappiin, vaikka Leville mutta myös pohjoisempaan :) Haluaisin sinulle näyttää että karu vaoi olla todella sanoinkuvaamattoman kaunista :) Ehkä mä jotain keksin... ;)
minä pihalla!
kuusen alla?
ei vaan ihan ulapalla
paikassa ehkä paremmassa
vai olenko sittenkään?
no, ehkä senkin joskus nään...All right. Miten ni oot ulapalla ;)
Niin minäkin toki välillä olen ihan aavalla huuhaalla.... Se ei ole vakavaa :)
Oikeastaan se on ihan tervettä välillä.
Tuo lappi kyllä houkuttaa, (pidetään arpajaiset ja kerätään täällä huuhaalla rahaa meitä varten ;) Lapin karuus kuulostaa juuri oikealta.Mikä olisikaan kauniimpaa kuin kulkea kanssasi lapin erämaassa.... En sitten osaa suunnistaa mitenkään, noin niinkuin tiedoksi ;)
Nyt teen sinulle joitakin kyssäreitä, ja oottelen josko vastaat *oottaa jännittyneenä*
Sekopuhelingallup:
Mikä gsm-liittymä on mielestäsi huonoin, mitä et ikinä ottaisi, vaikka ilman saisit? ;)
Minkä värisen kännykän omistat nyt?
Minkä värisen kännykän haluaisit minulle antaa?
Montako kännyä huoneessasi on?
Kuinka monta tekstaria lähetät päivässä?
Montako viestiä saat kännykkääsi päivässä?
Siinäpä gallup :)
Nyt luen sun loppulauseitasi ja olen niin huuhaalla kuin olla voi. Missä toisessa maailmassa? Mistä tiedät, etten minäkin istu linnassa ;)
Suomeksi, suomentaisitko mulle, pliiis my dear.
Nyt sanon piakkoin hyvät yötkin, koska tiedät mikä aamu minua odottaa. Viime yönä selvisin neljällä tunnilla, nyt on kyllä jo hiukka väsy ;) - Misfiring
Zippo kirjoitti:
My angel! Minäkin olen sinua kaivannut kuin toinen toista voi kaivata :) Minun sydämessäni ei ole kuin yksi terve kohta nimittäin SINÄ ;)
Kaunista niin ihanaa
syliini sinua odotan
ehkä pian jo saapuvan
minä pihalla!
kuusen alla?
ei vaan ihan ulapalla
paikassa ehkä paremmassa
vai olenko sittenkään?
no, ehkä senkin joskus nään...Hyvää yötä kauniita unia
ja enkelin kuvia :)
I miss you! - Zippo
Misfirig kirjoitti:
All right. Miten ni oot ulapalla ;)
Niin minäkin toki välillä olen ihan aavalla huuhaalla.... Se ei ole vakavaa :)
Oikeastaan se on ihan tervettä välillä.
Tuo lappi kyllä houkuttaa, (pidetään arpajaiset ja kerätään täällä huuhaalla rahaa meitä varten ;) Lapin karuus kuulostaa juuri oikealta.Mikä olisikaan kauniimpaa kuin kulkea kanssasi lapin erämaassa.... En sitten osaa suunnistaa mitenkään, noin niinkuin tiedoksi ;)
Nyt teen sinulle joitakin kyssäreitä, ja oottelen josko vastaat *oottaa jännittyneenä*
Sekopuhelingallup:
Mikä gsm-liittymä on mielestäsi huonoin, mitä et ikinä ottaisi, vaikka ilman saisit? ;)
Minkä värisen kännykän omistat nyt?
Minkä värisen kännykän haluaisit minulle antaa?
Kuinka monta tekstaria lähetät päivässä?
Montako viestiä saat kännykkääsi päivässä?
Siinäpä gallup :)
Nyt luen sun loppulauseitasi ja olen niin huuhaalla kuin olla voi. Missä toisessa maailmassa? Mistä tiedät, etten minäkin istu linnassa ;)
Suomeksi, suomentaisitko mulle, pliiis my dear.
Nyt sanon piakkoin hyvät yötkin, koska tiedät mikä aamu minua odottaa. Viime yönä selvisin neljällä tunnilla, nyt on kyllä jo hiukka väsy ;)Mä oon aina vähän pihalla... ;) Huuhaa on toinen nimeni... :)
Joo, kyllä varmaan huuhaalaiset meidän matkan maksaa mielellään kunhan vain pääsevät eroon minusta ;) öh...sittenhän meitä on kaksi! Noh, otetaan reput selkään ja suunnistetaan minne mieli tekee välittämättä ajan kulusta, muusta maailmasta :) Siitä vasta upea seikkailu tulee... ;)
Ok, mä vastaan mutta vastaathan samoihin?
Sekopuhelingallup:
>Mikä gsm-liittymä on mielestäsi huonoin, mitä et ikinä ottaisi, vaikka ilman saisit? ;)
ehkä DNA:ta en ottais, muissa ei suuria eroja ole.
>Minkä värisen kännykän omistat nyt?
Tummansininen/musta.
>Minkä värisen kännykän haluaisit minulle antaa?
Hmmm...ehkäpä kesäisen keltaisen jollain kauniilla kuvalla :) Vain yksi...
>Kuinka monta tekstaria lähetät päivässä?
vaihtelee muutamasta parinkymmeneen. Melkein joka päivä tulee lähetettyä.
>Montako viestiä saat kännykkääsi päivässä?
oikeastaan se kulkee käsi kädessä lähetettyjen määrän kanssa.
piti kysyä soittomelodiaas mutten kyllä ollenkaan muista edes omaa, tais olla hauska (yllätys) nimeltään.
Odotan vastauksiasi...
Noh, niinhän sitä sanotaan että kotini on linnani :) Hmmm...olisitko oikein häkkilintu... ;)
Hah, vai suomentaakin pitäis????
Kai sitä täällä netissä elää erilaista "elämää" kuin livenä vai elääkö sittenkään? Siinä se lyhykäisyydessään. Ja se pihalla olo? Joskus on tunne että kaikki menee suuntaan jota ei itse voi ymmärtää ja sitten se onkin taas kaikkia ennallaan (?).
maa on täynnä valkoista lunta
toivon sulle niin kaunista unta
yritä nukkua edes vähän
en halua sinun nukahtavan tähän
vaan sängyssäsi pehmeässä silmäsi sulje
unessasi luokseni kulje
tähtien takaa kurkkien
tuntojani hellästi urkkien
nyt ääneni vaimenee
*suukko* nukkumaan mee :)
I miss you.... :) - Zippo
Misfiring kirjoitti:
Hyvää yötä kauniita unia
ja enkelin kuvia :)
I miss you!I miss you too... :)
enkeli koskee siivellään
sekoittaa mun pään
tyhmänä ruutua tuijottamaan jään
huoh, kuinka edes tänäyönä unen nään? - Misfiring
Zippo kirjoitti:
Mä oon aina vähän pihalla... ;) Huuhaa on toinen nimeni... :)
Joo, kyllä varmaan huuhaalaiset meidän matkan maksaa mielellään kunhan vain pääsevät eroon minusta ;) öh...sittenhän meitä on kaksi! Noh, otetaan reput selkään ja suunnistetaan minne mieli tekee välittämättä ajan kulusta, muusta maailmasta :) Siitä vasta upea seikkailu tulee... ;)
Ok, mä vastaan mutta vastaathan samoihin?
Sekopuhelingallup:
>Mikä gsm-liittymä on mielestäsi huonoin, mitä et ikinä ottaisi, vaikka ilman saisit? ;)
ehkä DNA:ta en ottais, muissa ei suuria eroja ole.
>Minkä värisen kännykän omistat nyt?
Tummansininen/musta.
>Minkä värisen kännykän haluaisit minulle antaa?
Hmmm...ehkäpä kesäisen keltaisen jollain kauniilla kuvalla :) Vain yksi...
>Kuinka monta tekstaria lähetät päivässä?
vaihtelee muutamasta parinkymmeneen. Melkein joka päivä tulee lähetettyä.
>Montako viestiä saat kännykkääsi päivässä?
oikeastaan se kulkee käsi kädessä lähetettyjen määrän kanssa.
piti kysyä soittomelodiaas mutten kyllä ollenkaan muista edes omaa, tais olla hauska (yllätys) nimeltään.
Odotan vastauksiasi...
Noh, niinhän sitä sanotaan että kotini on linnani :) Hmmm...olisitko oikein häkkilintu... ;)
Hah, vai suomentaakin pitäis????
Kai sitä täällä netissä elää erilaista "elämää" kuin livenä vai elääkö sittenkään? Siinä se lyhykäisyydessään. Ja se pihalla olo? Joskus on tunne että kaikki menee suuntaan jota ei itse voi ymmärtää ja sitten se onkin taas kaikkia ennallaan (?).
maa on täynnä valkoista lunta
toivon sulle niin kaunista unta
yritä nukkua edes vähän
en halua sinun nukahtavan tähän
vaan sängyssäsi pehmeässä silmäsi sulje
unessasi luokseni kulje
tähtien takaa kurkkien
tuntojani hellästi urkkien
nyt ääneni vaimenee
*suukko* nukkumaan mee :)
I miss you.... :);)Torstaita! Aamulla kävi melkein ohraisesti.....
Miten olikaan silmäni raskaat, huh.
No, päivä kului sitten sukkelasti ja tässä olen :)
*Valmiina reppu selässä* Koska lähdetään? Mitä laitat reppuusi evääksi? Omaani laitan viikon kuivamuonat ja tällaisen puusta tehdyn, mikä tää nyt on.... tämä millä voi juoda... joo siis kuksan. Otan näkkäriä, suolaa,pussikeittoja, säilykkeitä... mitä muuta?
Tehdään upea seikkailu, sinä saat suunnistaa :) ja katsoa reitin kartasta.
No, nyt vastaan sekogallupiin:
Gsm liitymissä kaikki kohtuullisia, en osaa sanoa.
DNA:kin pelittää, mutta Teliasta en tiedä.
Tällä hetkellä kännykkäni on tummansininen/hopea. Pitäisi katsella jotkut kuoret vähän erikoisemmat ettei känny piiloudu laukkuni pohjalle. ;)
Toi sun ehdotus kuulostaa hyvältä, keltainen jossa kauniita kuvia. Se väri erottuisi kyllä helposti. Piristäisi kivasti.
Sinulle voisin antaa kulta/musta tai sitten *hakee värikartan* Maroonin =#8E236B kännykän. Nämä molemmat vaihtoehdot tietty metallinhohtovärillä.
Itselläni on nyt kaksi kännyä, koska toinen on varalla vielä. Jos sattuu että tää vipa onkin heikkolaatuisempi kuin edellinen. On sitten edes joku toimiva.
Tekstareita tulee joskus lähetettyä muutama, joskus menee aikoja etten lähetä ainuttakaan. Riippuu ihan tilanteesta. Soitan mieluummin, saa selittää paremmin....
Saan kyllä viestejä, aina en kyllä vastaa niihin (Hyi hyi huono tapa!) tai joskus vastaan ajattelemattomasti.
Soittomelodia oli kauan yhdestä elokuvasta oleva mikä lie....
mutta tilasin yhden, kerron joskus...vanha biisi numeroilla.
Vai häkkilintu ? Saattaapi näin olla, mutta se lintu ei huomaa, ett ovi on auki. Kerrotko sille että se saa mennä, ehkä se ei muuten tajua...
Tai sitten lie ollut liian kauan häkissä jumittuneena....pitäs pökätä sitä vähän etiäpäin...
Pihalla oloa on itse kukin joutunut harrastamaan...
Tässä näitä vastauksia.
Miten sinun päiväsi on mennyt?
Mitä olet miettinyt? - Zippo
Misfiring kirjoitti:
;)Torstaita! Aamulla kävi melkein ohraisesti.....
Miten olikaan silmäni raskaat, huh.
No, päivä kului sitten sukkelasti ja tässä olen :)
*Valmiina reppu selässä* Koska lähdetään? Mitä laitat reppuusi evääksi? Omaani laitan viikon kuivamuonat ja tällaisen puusta tehdyn, mikä tää nyt on.... tämä millä voi juoda... joo siis kuksan. Otan näkkäriä, suolaa,pussikeittoja, säilykkeitä... mitä muuta?
Tehdään upea seikkailu, sinä saat suunnistaa :) ja katsoa reitin kartasta.
No, nyt vastaan sekogallupiin:
Gsm liitymissä kaikki kohtuullisia, en osaa sanoa.
DNA:kin pelittää, mutta Teliasta en tiedä.
Tällä hetkellä kännykkäni on tummansininen/hopea. Pitäisi katsella jotkut kuoret vähän erikoisemmat ettei känny piiloudu laukkuni pohjalle. ;)
Toi sun ehdotus kuulostaa hyvältä, keltainen jossa kauniita kuvia. Se väri erottuisi kyllä helposti. Piristäisi kivasti.
Sinulle voisin antaa kulta/musta tai sitten *hakee värikartan* Maroonin =#8E236B kännykän. Nämä molemmat vaihtoehdot tietty metallinhohtovärillä.
Itselläni on nyt kaksi kännyä, koska toinen on varalla vielä. Jos sattuu että tää vipa onkin heikkolaatuisempi kuin edellinen. On sitten edes joku toimiva.
Tekstareita tulee joskus lähetettyä muutama, joskus menee aikoja etten lähetä ainuttakaan. Riippuu ihan tilanteesta. Soitan mieluummin, saa selittää paremmin....
Saan kyllä viestejä, aina en kyllä vastaa niihin (Hyi hyi huono tapa!) tai joskus vastaan ajattelemattomasti.
Soittomelodia oli kauan yhdestä elokuvasta oleva mikä lie....
mutta tilasin yhden, kerron joskus...vanha biisi numeroilla.
Vai häkkilintu ? Saattaapi näin olla, mutta se lintu ei huomaa, ett ovi on auki. Kerrotko sille että se saa mennä, ehkä se ei muuten tajua...
Tai sitten lie ollut liian kauan häkissä jumittuneena....pitäs pökätä sitä vähän etiäpäin...
Pihalla oloa on itse kukin joutunut harrastamaan...
Tässä näitä vastauksia.
Miten sinun päiväsi on mennyt?
Mitä olet miettinyt?toivottavasti et haukkunut mua tossa otsikossa kun tuo Puola ei suju oikein multa ;)
Pakkasen piristämää torstaita sinullekin :) Kai voit ottaa päiväunet ettet ihan väsähdä kokonaan, huolestun kohta sinusta todella. Niinhän nuo päivät kuluu kuin itsestään, hyvin on mulla mennyt tää päivä ilman sen erikoisempia tapahtumia.
Jaah, varmaan kanssa täytyy tuonne kuivamuonan puolelle mennä, tuore ruoka kun ei taida säilyä. Otetaan tietysti mehua, kaakaota ja kahvia joita voidaan sitten nuotion ääressä nauttia, ehkäpä yksi viinipullokin? Ja olishan se kiva lättyjäkin paistaa vai mitä?
Minä suunnistan?? Noh, siitä tosiaan tulee seikkailu... ;) Olis kiva nähdä ahmoja ja muita lapin eläimiä, isoja eläimiä näkee niin harvoin jos koskaan.
Joo, tuommoinen piristävä väri tekis poikaa vaikka eipä silti, omasta mielestäni mun kännyssä on hyvin onnistunut tuo väritys joskin tummahan se on. Vaude, kulta/musta vois olla aika hieno mutta marooni...hmmm... täytyy tutkia ;)
Joo, nää nykykännykät taitaa olla kaikki aika lyhytikäisiä, aina jotain vikaa. Mullakin laturissa häikkää vaikka känny on vasta muutaman kuukauden ikäinen. Kyllä täytyy kanssa joskus soittaa viestin tultua, on paljon helpompi selittää puhumalla kuin tekstarilla.
Kuule pieni häkkilintuni, tuolla odottaa maailma, tuolla odottaa elämä, tuolla odottaa onni, liitele siivilläsi kauniilla tuosta ovesta kohti auringonvaloa :) Voin mukaasi lähteä turvaksi jos niin haluat, katkaistaan kahleemme, syleillään maailmaa yhdessä, katsotaan kun lumi peittää maan... :)
Kysymyksiä et varmaan kaipaa mutta tässä niitä taas ;)
1. Minkä joululahjan kaikista mieluiten haluaisit?
2. Mitä ostaisit minulle joululahjaksi?
3. Uskallatko kertoa kenellekään ihmiselle kaikkea?
4. Mitä minun pitäisi ehdottomasti tietää sinusta tai luonteestasi (esim. "näin ei saa koskaan sanoa minulle")?
5. Kysyn vielä ollaanko yhdessä pihalla kaikesta ;)
Olen miettinyt kaikenlaista, sinuakin. Mutta niinkuin aina, kysymyksiä paljon, vastauksia vähän...
*suukko enkelille* :) - Misfiring
Zippo kirjoitti:
toivottavasti et haukkunut mua tossa otsikossa kun tuo Puola ei suju oikein multa ;)
Pakkasen piristämää torstaita sinullekin :) Kai voit ottaa päiväunet ettet ihan väsähdä kokonaan, huolestun kohta sinusta todella. Niinhän nuo päivät kuluu kuin itsestään, hyvin on mulla mennyt tää päivä ilman sen erikoisempia tapahtumia.
Jaah, varmaan kanssa täytyy tuonne kuivamuonan puolelle mennä, tuore ruoka kun ei taida säilyä. Otetaan tietysti mehua, kaakaota ja kahvia joita voidaan sitten nuotion ääressä nauttia, ehkäpä yksi viinipullokin? Ja olishan se kiva lättyjäkin paistaa vai mitä?
Minä suunnistan?? Noh, siitä tosiaan tulee seikkailu... ;) Olis kiva nähdä ahmoja ja muita lapin eläimiä, isoja eläimiä näkee niin harvoin jos koskaan.
Joo, tuommoinen piristävä väri tekis poikaa vaikka eipä silti, omasta mielestäni mun kännyssä on hyvin onnistunut tuo väritys joskin tummahan se on. Vaude, kulta/musta vois olla aika hieno mutta marooni...hmmm... täytyy tutkia ;)
Joo, nää nykykännykät taitaa olla kaikki aika lyhytikäisiä, aina jotain vikaa. Mullakin laturissa häikkää vaikka känny on vasta muutaman kuukauden ikäinen. Kyllä täytyy kanssa joskus soittaa viestin tultua, on paljon helpompi selittää puhumalla kuin tekstarilla.
Kuule pieni häkkilintuni, tuolla odottaa maailma, tuolla odottaa elämä, tuolla odottaa onni, liitele siivilläsi kauniilla tuosta ovesta kohti auringonvaloa :) Voin mukaasi lähteä turvaksi jos niin haluat, katkaistaan kahleemme, syleillään maailmaa yhdessä, katsotaan kun lumi peittää maan... :)
Kysymyksiä et varmaan kaipaa mutta tässä niitä taas ;)
1. Minkä joululahjan kaikista mieluiten haluaisit?
2. Mitä ostaisit minulle joululahjaksi?
3. Uskallatko kertoa kenellekään ihmiselle kaikkea?
4. Mitä minun pitäisi ehdottomasti tietää sinusta tai luonteestasi (esim. "näin ei saa koskaan sanoa minulle")?
5. Kysyn vielä ollaanko yhdessä pihalla kaikesta ;)
Olen miettinyt kaikenlaista, sinuakin. Mutta niinkuin aina, kysymyksiä paljon, vastauksia vähän...
*suukko enkelille* :)Suomennettuna 'puolasta' otsikko ;)
En mitään päiviksiä ota, ei kuulu tapoihini.
Kun nukkuu vain vähän niin on pienessä sievässä eikä tarvi väkeviä ;)
Noo, aivot ei tänään sit leikannu enää illalla, kun olisi tarvinnut tehdä tiukkoja sovelluksia ja muuta hömppää....
Juu, Pakataan reppuun myös termari ja se viinipullo ja lättytaikina-aineksia. Eikä haittaa minne suunnistetaan, ihan voidaan eksyilläkin, no broblem. Toivottavasti ei sitten nähdä mitään isoja eläimiä, ei hirviä, ei susia eikä kettujakaan.... Mun kiväärini ei nääs oo oikein kunnossa ;)
Nyt häkkilintu tahtoo vapauteen, lähde kanssani,
otathan siipeni hennot suojiisi,
lennäthän vierelläni, laskeudutaan vuoren huipulle
levähdetään vähän. Matka on pitkä, mutta olet siinä vierelläni...
Ja nyt kyssäreihin:
1. Eräänlaisen sytkärin.Valehtelisin jos muuta väittäisin... ;) Toiseksi jos saisin toivoa, niin taide- ja runokirjat ovat ihania....
2.Sinulle ostaisin, hmmm sen pitäisi olla arvokasta, muttei mautonta... saatkin kertoa itse mitä toivoisit.... Perinteiset taskumatit, rannekellot, korut, leathermanit ja pehmeät paketit kai jo kyllästyttävät. Joo tiedän ostaisin kauniin uuden kahdenhengen untuvapeiton ;)
Ai niin joo olikos sulla se 'heinis'?
Sitten täytyy olla joku allergiatestattu pehmeä upea peitto.... :)
3. Yleensä en kerro kaikkea kenellekään, kyse ei aina ole uskaltamisesta vaan joskus ei halua revitellä omia asioitaan, vaan ne on paree pitää omana tietonaan.
4. Mitä minun pitäisi ehdottomasti tietää sinusta tai luonteestasi (esim. "näin ei saa koskaan sanoa minulle")? No sinulle tiedoksi...En aina toimi niin kuin ajattelen.Pitäisi uskaltaa enemmän. Toisekseen, joskus olen hullunrohkea....
Olisikohan jotain vielä....
5.Joo, ollaan yhdessä pihalla ihan kaikesta ;)
Täysin ulalla.
Mutta vaikka pihalla ollaan
niin ei satu pollaan.
On meillä yhdessä kivaa
ei kumpikaan mitään ivaa.
Sua oikeesti aattelen joka päivä
joka hetki, jolloin poistuu huolen häivä.
Oot mulle niin tärkeä sä
tahtoisin enemmän,
aamuisin vierestäsi herätä
päivisin kanssasi astioita kerätä
iltaisin sylissäsi levätä.
Yön pehmeyteen käpertyneinä yhdessä relata.
*syvä huokaus*
Vastaapa sinäkin samoihin kysymyksiin...
Saat vielä lisäkysymyksen.
Kerroppa mitä löytyy yöpöydän laatikostasi ;) ?
Hehee, toivottavasti ei niin paljon kamaa kuin omastani....
*Suukko sinulle ja lämpimiä ajatuksia roppakaupalla* - Zippo
Misfiring kirjoitti:
Suomennettuna 'puolasta' otsikko ;)
En mitään päiviksiä ota, ei kuulu tapoihini.
Kun nukkuu vain vähän niin on pienessä sievässä eikä tarvi väkeviä ;)
Noo, aivot ei tänään sit leikannu enää illalla, kun olisi tarvinnut tehdä tiukkoja sovelluksia ja muuta hömppää....
Juu, Pakataan reppuun myös termari ja se viinipullo ja lättytaikina-aineksia. Eikä haittaa minne suunnistetaan, ihan voidaan eksyilläkin, no broblem. Toivottavasti ei sitten nähdä mitään isoja eläimiä, ei hirviä, ei susia eikä kettujakaan.... Mun kiväärini ei nääs oo oikein kunnossa ;)
Nyt häkkilintu tahtoo vapauteen, lähde kanssani,
otathan siipeni hennot suojiisi,
lennäthän vierelläni, laskeudutaan vuoren huipulle
levähdetään vähän. Matka on pitkä, mutta olet siinä vierelläni...
Ja nyt kyssäreihin:
1. Eräänlaisen sytkärin.Valehtelisin jos muuta väittäisin... ;) Toiseksi jos saisin toivoa, niin taide- ja runokirjat ovat ihania....
2.Sinulle ostaisin, hmmm sen pitäisi olla arvokasta, muttei mautonta... saatkin kertoa itse mitä toivoisit.... Perinteiset taskumatit, rannekellot, korut, leathermanit ja pehmeät paketit kai jo kyllästyttävät. Joo tiedän ostaisin kauniin uuden kahdenhengen untuvapeiton ;)
Ai niin joo olikos sulla se 'heinis'?
Sitten täytyy olla joku allergiatestattu pehmeä upea peitto.... :)
3. Yleensä en kerro kaikkea kenellekään, kyse ei aina ole uskaltamisesta vaan joskus ei halua revitellä omia asioitaan, vaan ne on paree pitää omana tietonaan.
4. Mitä minun pitäisi ehdottomasti tietää sinusta tai luonteestasi (esim. "näin ei saa koskaan sanoa minulle")? No sinulle tiedoksi...En aina toimi niin kuin ajattelen.Pitäisi uskaltaa enemmän. Toisekseen, joskus olen hullunrohkea....
Olisikohan jotain vielä....
5.Joo, ollaan yhdessä pihalla ihan kaikesta ;)
Täysin ulalla.
Mutta vaikka pihalla ollaan
niin ei satu pollaan.
On meillä yhdessä kivaa
ei kumpikaan mitään ivaa.
Sua oikeesti aattelen joka päivä
joka hetki, jolloin poistuu huolen häivä.
Oot mulle niin tärkeä sä
tahtoisin enemmän,
aamuisin vierestäsi herätä
päivisin kanssasi astioita kerätä
iltaisin sylissäsi levätä.
Yön pehmeyteen käpertyneinä yhdessä relata.
*syvä huokaus*
Vastaapa sinäkin samoihin kysymyksiin...
Saat vielä lisäkysymyksen.
Kerroppa mitä löytyy yöpöydän laatikostasi ;) ?
Hehee, toivottavasti ei niin paljon kamaa kuin omastani....
*Suukko sinulle ja lämpimiä ajatuksia roppakaupalla*Kunhan vain saisit lepoa tarpeeksi :) Ei liika valvominen terveellistäkään ole.
Ei kai se haittaa vaikka välillä relaatkin vähän, stressin kyllä ehtii hommata myöhemminkin :)
Pakataan ja eksytään, siinä suunnitelmani ;) Ehkä rakennamme lumilinnan, toistemme kainaloon käperrymme revontulien valaistessa yötämmme :) Ehkei liian suurta eläintä ole hyvä nähdä mutta olishan se hienoa nähdä niitä omassa elinympäristössään.
Vapaus, se meitä varten on
vapaus, mahdollisuus uskomaton
toisiamme tukien matkaten
häkin taakse jättäen
avautuu uusi maailmamme
siellä kaikkea kokea saamme
voidaan uusia ovia aukoa
ja pitää välillä taukoa
1. Vai eräänlaisen sytkärin??? Hmm... Joo, joku hyvä runokirja olisi iloinen yllätys tai joku simppelin kaunis lasiesine kanssa. Tai sinun kutomat villasukat... ;)
2. Ei ole allergioita joten kahden hengen untuvapeitto olisi hyvä ja lämmin lahja :) Ostaisin sinulle kultaisen enkeli-kaulakorun jossa olisi nimesi ja joka muistuttaisi sinua mitä ajattelen sinusta :)
3. Totta, tietyt asiat on parempi pitää omana tietonaan. Murheet kannattaa kertoa jollekin mutta ne sydänasiat kannattaa kenties itsellään säilyttää?
4. Itseasiassa aika paha kysymys ja sanoitkin hyvin että uskaltaisikin tehdä sitä kaikkea mitä ajattelee. Mitähän tähän sanois... Ehkä sen että mulla on tapana väsyneenä heitellä kaikenlaista jota en välttämättä tarkoita.
5. Juu, siellä ollaan ja pysytään ;)
Yöpöydän laatikossa??? Huhhuh... no, itseasiassa siellä ei kauheasti ole tavaraa, pari nenäliinaa, pari lehteä (ihan aikakauslehtiä) ja milloin mitäkin väliaikaissäilytyksessä. Harvemmin mitään ihmeellisempää... Mitäs sitten sulla siellä oikein on??
Joskus meillä on oma pesä
siellä on ikuinen kesä
siellä toisemme
aina huomioimme
sylikäin illalla istutaan
silmäsi kiinni painua saa
hellästi sinut sänkyyn kannan
poskelle hyväyön suukon annan
aamulla vierestäsi herään
hymyilevän kasvosi nään
aahh, elämä on ihanaa
kun sen kanssasi saan jakaa
*suukko hellä*
olet kuin kukka kämmenellä
sinua pudota koskaan en
olet enkelini ikuinen :)
*lämpöisiä ajatuksia & mielen halauksia* - Misfiring
Zippo kirjoitti:
Kunhan vain saisit lepoa tarpeeksi :) Ei liika valvominen terveellistäkään ole.
Ei kai se haittaa vaikka välillä relaatkin vähän, stressin kyllä ehtii hommata myöhemminkin :)
Pakataan ja eksytään, siinä suunnitelmani ;) Ehkä rakennamme lumilinnan, toistemme kainaloon käperrymme revontulien valaistessa yötämmme :) Ehkei liian suurta eläintä ole hyvä nähdä mutta olishan se hienoa nähdä niitä omassa elinympäristössään.
Vapaus, se meitä varten on
vapaus, mahdollisuus uskomaton
toisiamme tukien matkaten
häkin taakse jättäen
avautuu uusi maailmamme
siellä kaikkea kokea saamme
voidaan uusia ovia aukoa
ja pitää välillä taukoa
1. Vai eräänlaisen sytkärin??? Hmm... Joo, joku hyvä runokirja olisi iloinen yllätys tai joku simppelin kaunis lasiesine kanssa. Tai sinun kutomat villasukat... ;)
2. Ei ole allergioita joten kahden hengen untuvapeitto olisi hyvä ja lämmin lahja :) Ostaisin sinulle kultaisen enkeli-kaulakorun jossa olisi nimesi ja joka muistuttaisi sinua mitä ajattelen sinusta :)
3. Totta, tietyt asiat on parempi pitää omana tietonaan. Murheet kannattaa kertoa jollekin mutta ne sydänasiat kannattaa kenties itsellään säilyttää?
4. Itseasiassa aika paha kysymys ja sanoitkin hyvin että uskaltaisikin tehdä sitä kaikkea mitä ajattelee. Mitähän tähän sanois... Ehkä sen että mulla on tapana väsyneenä heitellä kaikenlaista jota en välttämättä tarkoita.
5. Juu, siellä ollaan ja pysytään ;)
Yöpöydän laatikossa??? Huhhuh... no, itseasiassa siellä ei kauheasti ole tavaraa, pari nenäliinaa, pari lehteä (ihan aikakauslehtiä) ja milloin mitäkin väliaikaissäilytyksessä. Harvemmin mitään ihmeellisempää... Mitäs sitten sulla siellä oikein on??
Joskus meillä on oma pesä
siellä on ikuinen kesä
siellä toisemme
aina huomioimme
sylikäin illalla istutaan
silmäsi kiinni painua saa
hellästi sinut sänkyyn kannan
poskelle hyväyön suukon annan
aamulla vierestäsi herään
hymyilevän kasvosi nään
aahh, elämä on ihanaa
kun sen kanssasi saan jakaa
*suukko hellä*
olet kuin kukka kämmenellä
sinua pudota koskaan en
olet enkelini ikuinen :)
*lämpöisiä ajatuksia & mielen halauksia*...huomenissa, mutta en voi olla kiittämättä ihanista sanoistasi, joilla saat sydämeni niin onnelliseksi. *huokaa*
Suukkoja sinulle lähetän.....
Ihana lahja...... se enkelikoru ..... hyvää yötä..... my only.
Yritän olla valvomatta....
:)
=================================================
- .
.
- Zippo
Ehkä ostan sinulle sen korun ;)
Lämmin kiitos hyvänyön toivotuksista, itse menin kohtuu ajoissa eilen enkelin kuvia katsomaan :) Toivottavasti sinäkin nukuit hyvin?
Pakkanen puree minua
tuskin selviäsin ilman sinua
pidä päivä hieno siellä jossain
olet mielessäni vain
*aamuhali kera suukon* :)- Misfiring
Mukavaa perjantaita vain itsellesikin....
Älä nyt tuhlaa rahojasi minuun ;)toki olisin ikionnellinen jos sinulta saisin jonkun pienen esineen, vaikkapa vain onnenkiven :)
Ja mä alan katsastaa sulle jotain simppeliä juttua.... ;)
Kiva, että edes toinen on ehtinyt nukkumaan, itselläni yö mennä hurahti äkkiä ohitse.
Kun kysyit, mitä siellä yöpöydän laatikossani on, niin jo löytyy.. ja paljon...
Ekana on nenäliinoja, käsirasvaa, päiväkirja, huulirasva, yövoidetta, tärkeitä lappuja, kaksi yölamppua, hiuspampuloita, Rennie-liuskoja, kyniä, kirjanmerkkejä, ikoni, valokuvakehyksiä, pieni runokirja, nastoja, ym. täytyisi varmaan vähän tarkistaa, tarvitsenko noita kaikkia tavaroita yöllä....Toi päiväkirja on siksi, jos yöllä alkaa runotuttaa, niin on hyvä kirjoittaa ne ylös, muuten ei aamulla enää muista niitä.
Tänään aion lähetä shoppailemaan....
Käyn esikatsastelemassa joulutavaroita....
Yleensä kyllä en oikein enää jaksa kaupoissa kierrellä, kyllästyttää, mutta pakko joskus mennä....
Muuten siellä on kova pakkanen ja pureva viima, kävin tossa vähän aikaa sitten lenkillä ja posket meinas ihan väkisin jäätyä...
Joko sä olet ehtinyt käydä happihypyllä tänään?
Onko lähistölläsi hyviä ulkoilumaastoja?
Miten pitkään joudut ensin mennä, että pääset esim. lenkkipolulle?
Luin tänään aamuyöllä sun eilisen illan viestiäsi, ja niitä muitakin... (paperiversioita)ja olit siinä mielessäni, edessäni....
Tunnen sinua kohtaan so much.
Sydämessäni olet kultaa.
*Halaa ...>
päivähalit ja muisku* - Zippo
Misfiring kirjoitti:
Mukavaa perjantaita vain itsellesikin....
Älä nyt tuhlaa rahojasi minuun ;)toki olisin ikionnellinen jos sinulta saisin jonkun pienen esineen, vaikkapa vain onnenkiven :)
Ja mä alan katsastaa sulle jotain simppeliä juttua.... ;)
Kiva, että edes toinen on ehtinyt nukkumaan, itselläni yö mennä hurahti äkkiä ohitse.
Kun kysyit, mitä siellä yöpöydän laatikossani on, niin jo löytyy.. ja paljon...
Ekana on nenäliinoja, käsirasvaa, päiväkirja, huulirasva, yövoidetta, tärkeitä lappuja, kaksi yölamppua, hiuspampuloita, Rennie-liuskoja, kyniä, kirjanmerkkejä, ikoni, valokuvakehyksiä, pieni runokirja, nastoja, ym. täytyisi varmaan vähän tarkistaa, tarvitsenko noita kaikkia tavaroita yöllä....Toi päiväkirja on siksi, jos yöllä alkaa runotuttaa, niin on hyvä kirjoittaa ne ylös, muuten ei aamulla enää muista niitä.
Tänään aion lähetä shoppailemaan....
Käyn esikatsastelemassa joulutavaroita....
Yleensä kyllä en oikein enää jaksa kaupoissa kierrellä, kyllästyttää, mutta pakko joskus mennä....
Muuten siellä on kova pakkanen ja pureva viima, kävin tossa vähän aikaa sitten lenkillä ja posket meinas ihan väkisin jäätyä...
Joko sä olet ehtinyt käydä happihypyllä tänään?
Onko lähistölläsi hyviä ulkoilumaastoja?
Miten pitkään joudut ensin mennä, että pääset esim. lenkkipolulle?
Luin tänään aamuyöllä sun eilisen illan viestiäsi, ja niitä muitakin... (paperiversioita)ja olit siinä mielessäni, edessäni....
Tunnen sinua kohtaan so much.
Sydämessäni olet kultaa.
*Halaa ...>
päivähalit ja muisku*Eikö sitä niin sanota että hyvään kannattaa sijoittaa ;) Se olisikin hienoa, antaisimme toisillemme onnenkivet :) Älä turhaan kovin kaukaa sitä simppeliä etsi, tässähän mä oon ;)
HUHHUH, kuinka iso sun yöpöytäs on????? Mmmm...mitähän sun päiväkirjassa mahtaa lukea... ;) Pitäis itsekin pitää päiväkirjaa niin jäis varmaan asiat paremmin mieleen ja runokirjakin olis hyvä sillä täällä on paljon loistavia runoja, sinäkin olet runoillut monta hienoa ja koskettavaa runoa :) Totta, pitäis aina kirjoittaa muistiin kun jotain hyvää tulee mieleen. Toivottavasti et ainakaan nastoja tarvitse öisin... ;)
Shoppailehan itsellesi sitten jotain oikein kivaa :) Pitäis kanssa yrittää mennä jouluostoksille, en kans viihdy ruuhkassa kovin hyvin mutta näin joulun alla sitä on mahdoton välttää.
Kyllä, kylmä on, muutaman kerran on joutunut tänään ulkoilmaan tutustumaan ja ei sinne kyllä asumaan viitsi jäädä. Tästä on n. 1km lenkkipolulle mutta muuten ei mitenkään erikoisen hyviä reittejä ole.
Hmmm...toivottavasti tykkäsit lukemastasi niin kuin minä tykkään lukea sinun viestejäsi :) En tarvitse kuin yhden enkelin, sinut! Sitten maanpäällinen taivas on valmis... :)
Mä en oo huomenna täällä, menen sukulaisten luo maalle, saat arvata mitä tekemään ;)
ajatuksesi nuo
minulle ilon tuo
sinut nään silmissäni sielun
ikävään melkein pakahdun
*hellä rutistus* *mmuiskiss* :)
Tähtöseni....i miss yuo too :) - Misfiring
Zippo kirjoitti:
Eikö sitä niin sanota että hyvään kannattaa sijoittaa ;) Se olisikin hienoa, antaisimme toisillemme onnenkivet :) Älä turhaan kovin kaukaa sitä simppeliä etsi, tässähän mä oon ;)
HUHHUH, kuinka iso sun yöpöytäs on????? Mmmm...mitähän sun päiväkirjassa mahtaa lukea... ;) Pitäis itsekin pitää päiväkirjaa niin jäis varmaan asiat paremmin mieleen ja runokirjakin olis hyvä sillä täällä on paljon loistavia runoja, sinäkin olet runoillut monta hienoa ja koskettavaa runoa :) Totta, pitäis aina kirjoittaa muistiin kun jotain hyvää tulee mieleen. Toivottavasti et ainakaan nastoja tarvitse öisin... ;)
Shoppailehan itsellesi sitten jotain oikein kivaa :) Pitäis kanssa yrittää mennä jouluostoksille, en kans viihdy ruuhkassa kovin hyvin mutta näin joulun alla sitä on mahdoton välttää.
Kyllä, kylmä on, muutaman kerran on joutunut tänään ulkoilmaan tutustumaan ja ei sinne kyllä asumaan viitsi jäädä. Tästä on n. 1km lenkkipolulle mutta muuten ei mitenkään erikoisen hyviä reittejä ole.
Hmmm...toivottavasti tykkäsit lukemastasi niin kuin minä tykkään lukea sinun viestejäsi :) En tarvitse kuin yhden enkelin, sinut! Sitten maanpäällinen taivas on valmis... :)
Mä en oo huomenna täällä, menen sukulaisten luo maalle, saat arvata mitä tekemään ;)
ajatuksesi nuo
minulle ilon tuo
sinut nään silmissäni sielun
ikävään melkein pakahdun
*hellä rutistus* *mmuiskiss* :)
Tähtöseni....i miss yuo too :)sieltä shoppailureissulta ja tulin siihen tulokseen, että jouluksi pitää lähteä timbuktuun....
Ensinnäkin, kiersin juuri sellaiset kaupat joissa ei ole mitään.....ja toisekseen en oikein tiennyt mitä olisin etsinyt....
Miten ihmeessä osaat kirjoittaa näin kaunista ja paljon puhuvaa, koskettavaa.... olen niin onnesta sykkyrällä... jos vielä jatkat noin kauniiden ajtusten kirjoitusta lähden kohta lentoon... ;)
Saat ainakin ikäväni kasvamaan hirvittäväksi tuskaksi, joka odottaa milloin, milloin...
Yöpöytäni ei kovin iso ole, mutta kaikki luettelemani tavarat ovat siellä sikinsokin ja sekaisin.Mikä ihana epäjärjestys :) Päiväkirjaani en kovin usein kirjoittele, mutta aina jotain tärkeää kirjaan ylös.
Miten mä kestän, jos et ole huomenna täällä. Apuva! Miten mä kestän? Yritän arvailla mitä menet tekemään sinne maalle... No ei ainakaan heinähommia.... ;) Ehkä teet siellä näitä sun työhommiasi ;) Tai sitten menet rentoutumaan, yritä ainakin rentoutua ja nauttia sukulaisten passatessa sua. :)
Kaipaan sua jo nyt..... - Zippo
Misfiring kirjoitti:
sieltä shoppailureissulta ja tulin siihen tulokseen, että jouluksi pitää lähteä timbuktuun....
Ensinnäkin, kiersin juuri sellaiset kaupat joissa ei ole mitään.....ja toisekseen en oikein tiennyt mitä olisin etsinyt....
Miten ihmeessä osaat kirjoittaa näin kaunista ja paljon puhuvaa, koskettavaa.... olen niin onnesta sykkyrällä... jos vielä jatkat noin kauniiden ajtusten kirjoitusta lähden kohta lentoon... ;)
Saat ainakin ikäväni kasvamaan hirvittäväksi tuskaksi, joka odottaa milloin, milloin...
Yöpöytäni ei kovin iso ole, mutta kaikki luettelemani tavarat ovat siellä sikinsokin ja sekaisin.Mikä ihana epäjärjestys :) Päiväkirjaani en kovin usein kirjoittele, mutta aina jotain tärkeää kirjaan ylös.
Miten mä kestän, jos et ole huomenna täällä. Apuva! Miten mä kestän? Yritän arvailla mitä menet tekemään sinne maalle... No ei ainakaan heinähommia.... ;) Ehkä teet siellä näitä sun työhommiasi ;) Tai sitten menet rentoutumaan, yritä ainakin rentoutua ja nauttia sukulaisten passatessa sua. :)
Kaipaan sua jo nyt.....yhdessä Timbuktuun... ;) No ei, itseasiassa mä pidän joulusta tavallaan, silloin on kaikki paljon iloisempia ja ystävällesimpiä ja todella mukava nähdä kuinka lapset nauttii siitä :) Silloinhan sen parhaiten löytää kun tietää mitä etsii. Mullekin joululahjaostokset on yhtä tuskaa, en koskaan oikein tiedä mitä pitäis kenellekin ostaa (paitsi sinulle... :)
Hmmm...kirjoitanko? Kiitos kulta *muiskiss*. En osaa tuohon oikein vastata, ehkä mä heittäydyn tunteen vietäväksi ja annan näppiksen hoitaa loput? Älä nyt ainakaan pois lennä ;)
Joo, toi epäjärjestys on tuttua, se on niin helppoa heittää kamat laatikkoon ja paiskata se kiinni ;) Pitäis kanssa todellakin pistä joskus merkittävät tapahtumat ylös.
En ole en :( Kyllä sä kestät, sehän on vain yksi päivä loppuelämästämme :) Heinähommia?? Noh, mä oon tarpeeksi tyhmä tekemään sitäkin marraskuussa... ;) Ei osunut nappiin, voit vaikka laittaa huomenna arvauslistan niin mä sitten vastaan mikä meni oikein vai menikö mikään.
se on vain yksi päivä
kuitenkin se tuntuu ikuisuudelta
onko se merkki jostain
onko se testi
ehkä sen sisimässäni tiedän sen
ehkä tajua en
mitä tämä tunne todella merkitsee
onko sydän oikeassa jälleen
kiellänkö kaiken?
sitä pysty sanomaan en
Minäkin kaipaan sinua todella.... :)
kaipaan... :)
aina... :)
*pussssss* - Misfiring
Zippo kirjoitti:
yhdessä Timbuktuun... ;) No ei, itseasiassa mä pidän joulusta tavallaan, silloin on kaikki paljon iloisempia ja ystävällesimpiä ja todella mukava nähdä kuinka lapset nauttii siitä :) Silloinhan sen parhaiten löytää kun tietää mitä etsii. Mullekin joululahjaostokset on yhtä tuskaa, en koskaan oikein tiedä mitä pitäis kenellekin ostaa (paitsi sinulle... :)
Hmmm...kirjoitanko? Kiitos kulta *muiskiss*. En osaa tuohon oikein vastata, ehkä mä heittäydyn tunteen vietäväksi ja annan näppiksen hoitaa loput? Älä nyt ainakaan pois lennä ;)
Joo, toi epäjärjestys on tuttua, se on niin helppoa heittää kamat laatikkoon ja paiskata se kiinni ;) Pitäis kanssa todellakin pistä joskus merkittävät tapahtumat ylös.
En ole en :( Kyllä sä kestät, sehän on vain yksi päivä loppuelämästämme :) Heinähommia?? Noh, mä oon tarpeeksi tyhmä tekemään sitäkin marraskuussa... ;) Ei osunut nappiin, voit vaikka laittaa huomenna arvauslistan niin mä sitten vastaan mikä meni oikein vai menikö mikään.
se on vain yksi päivä
kuitenkin se tuntuu ikuisuudelta
onko se merkki jostain
onko se testi
ehkä sen sisimässäni tiedän sen
ehkä tajua en
mitä tämä tunne todella merkitsee
onko sydän oikeassa jälleen
kiellänkö kaiken?
sitä pysty sanomaan en
Minäkin kaipaan sinua todella.... :)
kaipaan... :)
aina... :)
*pussssss*Joulu on kyllä ihan kiva asia ja yleensähän joulu onkin lasten juhla... Monesti vain käy niin että jouluna aika tulee liian pitkäksi....
Haluaisin lähteä myös jouluyön kirkkoon... Lähtisitkö sinne kanssani? Sinne korkeaan tapuliin? Tai jonnekin....
Jouluna on hautausmaatkin ihania, kun sadat tuhannet kynttilät loistavat yön pimeydessä....
Harvemmin vain tulee omien sukulaisten haudoille vietyä kynttilöitä, ne kun on niin kaukana....
Okei, teen sulle huomenna satasivuisen listan, mitä olet ollut tekemässä siellä maalla... ;)
Kivaa puuhastelua...
Meneekö siihen matkaan muutes alle pari tuntia? Vai enemmän? ;)
Vaikka se onkin vain yksi päivä,
on se silti pitkä aika....
Olet kuitenkin mulle se tärkein
ihminen...
kaipaan sinua joka hetki....
*suukko* - Zippo
Misfiring kirjoitti:
Joulu on kyllä ihan kiva asia ja yleensähän joulu onkin lasten juhla... Monesti vain käy niin että jouluna aika tulee liian pitkäksi....
Haluaisin lähteä myös jouluyön kirkkoon... Lähtisitkö sinne kanssani? Sinne korkeaan tapuliin? Tai jonnekin....
Jouluna on hautausmaatkin ihania, kun sadat tuhannet kynttilät loistavat yön pimeydessä....
Harvemmin vain tulee omien sukulaisten haudoille vietyä kynttilöitä, ne kun on niin kaukana....
Okei, teen sulle huomenna satasivuisen listan, mitä olet ollut tekemässä siellä maalla... ;)
Kivaa puuhastelua...
Meneekö siihen matkaan muutes alle pari tuntia? Vai enemmän? ;)
Vaikka se onkin vain yksi päivä,
on se silti pitkä aika....
Olet kuitenkin mulle se tärkein
ihminen...
kaipaan sinua joka hetki....
*suukko*no kuten ehkä on jo tullut selväksi, niin en ole kallellaan kirkkoon päin mutta joulukirkon takia voin tehdä poikkeuksen vaikken Jumalaan tai mihinkään vastaavaan uskokkaan. Ja varmaan seuraavana kysyt mihin uskon niin uskon tavallaan kohtaloon eli ihmiselle sattuu ja tapahtuu sattumanvaraisesti tietysti omien valintojen kautta eikä meitä kukaan mistään ohjaa. Uskonto on kuitenkin jokaisen henk. koht. asia ja kunnioitan jokaisen vakaumusta :) Mielelläni sinne tapuliin kiipeän kanssasi :) Jouluinen rekiajelu olis kanssa kiva :) Ei kai nyt sentään pitkäksi? Voi pientä, kunpa saisin olla kanssasi joulun niin ei tulisi aikasi pitkäks... :)
Tee vaan niin katsellaan osuuko ;) Ei itseasiassa kovin pitkään mee, alle tunti.
Lupaan ajatella sinua huomennakin
vaikken tekstejäsi nää
olenhan sanasi kauniit osannut sydämessäni säilyttää
kun ilta siellä koittaa
ikävä taas minut voittaa
puristan lujaa haarukkaa
ei muut tuskaani nähdä saa
olen vain sinua varten
vain sinua varten.... :)
*suukko hellä* - Misfiring
Zippo kirjoitti:
no kuten ehkä on jo tullut selväksi, niin en ole kallellaan kirkkoon päin mutta joulukirkon takia voin tehdä poikkeuksen vaikken Jumalaan tai mihinkään vastaavaan uskokkaan. Ja varmaan seuraavana kysyt mihin uskon niin uskon tavallaan kohtaloon eli ihmiselle sattuu ja tapahtuu sattumanvaraisesti tietysti omien valintojen kautta eikä meitä kukaan mistään ohjaa. Uskonto on kuitenkin jokaisen henk. koht. asia ja kunnioitan jokaisen vakaumusta :) Mielelläni sinne tapuliin kiipeän kanssasi :) Jouluinen rekiajelu olis kanssa kiva :) Ei kai nyt sentään pitkäksi? Voi pientä, kunpa saisin olla kanssasi joulun niin ei tulisi aikasi pitkäks... :)
Tee vaan niin katsellaan osuuko ;) Ei itseasiassa kovin pitkään mee, alle tunti.
Lupaan ajatella sinua huomennakin
vaikken tekstejäsi nää
olenhan sanasi kauniit osannut sydämessäni säilyttää
kun ilta siellä koittaa
ikävä taas minut voittaa
puristan lujaa haarukkaa
ei muut tuskaani nähdä saa
olen vain sinua varten
vain sinua varten.... :)
*suukko hellä*Se mitään haittaa, vaikket ookaan kallellaan, onhan tuo tullut jo selväksi ;)
Kiva että vuokseni kuitenkin tulisit joulukirkkoon ... :)
Arvostan sitä suuresti. Oot niin kultainen!
Lähtisin myös kanssasi rekiajelulle, mutta mistäs saisimme heposen.... Olisi hauska viilettää ympäriinsä reen kyydissä, kulkuset kilkattaen. Lumiset maisemat vain ohi vilahtaisivat ja hevoset korskahtaisivat. Lumi narskuisi reen jalasten alla. *Tuli se joululaulu ihan mieleen...*
Huoahhh,tuo joulunaika joka muodostuu yleensä piinaviikoksi...mitähän siihen keksisi....
Teen sitä listausta huomenna, mutta vihjeesi kertoi jo paljon...
Arvelinkin jotain, kun niin varhain olet lähdössä.
(Kävin nimittäin siellä yksityispalstalla ja lueskelin vastaustasi... *miettii jotain* vai olisiko saanut käydä ? )
Niin toivon, että siellä (sukulaisten luona) on sulla rauhallinen olo ja muistelet minua ja tiedät, että myös täällä muistelen sinua...
My only,
my dear!
Toivon sinulle kauniita unia
että jaksat huomisen päivän.
Voimia sulle lähetän.
*Iltahalaus ja pitkä suudelma* - Zippo
Misfiring kirjoitti:
Se mitään haittaa, vaikket ookaan kallellaan, onhan tuo tullut jo selväksi ;)
Kiva että vuokseni kuitenkin tulisit joulukirkkoon ... :)
Arvostan sitä suuresti. Oot niin kultainen!
Lähtisin myös kanssasi rekiajelulle, mutta mistäs saisimme heposen.... Olisi hauska viilettää ympäriinsä reen kyydissä, kulkuset kilkattaen. Lumiset maisemat vain ohi vilahtaisivat ja hevoset korskahtaisivat. Lumi narskuisi reen jalasten alla. *Tuli se joululaulu ihan mieleen...*
Huoahhh,tuo joulunaika joka muodostuu yleensä piinaviikoksi...mitähän siihen keksisi....
Teen sitä listausta huomenna, mutta vihjeesi kertoi jo paljon...
Arvelinkin jotain, kun niin varhain olet lähdössä.
(Kävin nimittäin siellä yksityispalstalla ja lueskelin vastaustasi... *miettii jotain* vai olisiko saanut käydä ? )
Niin toivon, että siellä (sukulaisten luona) on sulla rauhallinen olo ja muistelet minua ja tiedät, että myös täällä muistelen sinua...
My only,
my dear!
Toivon sinulle kauniita unia
että jaksat huomisen päivän.
Voimia sulle lähetän.
*Iltahalaus ja pitkä suudelma*kai me jostain hepo löydetään tai sitten itse kannan sua sylissä läpi lumisen metsän näyttäen jokaisen tähden erikseen :) Se reki kyyti olisi ihanaa, olisimme huovan alla lähekkäin maisemien vaihtuessa vieressä :) Voit laulaa korvaani... ;) Tottakai tulen vuoksesi, vaikka lennän luoksesi :)
Nohnoh, piristyhän. Nautitaan joulusta yhdessä tosin valitettavasti en tod. näk. ole silloin huuhaalla vaan jossain ihan muualla :(
Hmm...kertoi vai? Se ei ole sitten pikkujoulu, sen aika on vasta viikon päästä ;) Eipä se haittaa, ei siellä mitään niin henk. koht.ole. Jos haluat kysyä jostain niin kysy suoraan vaan ettei se jää mieltäsi painamaan.
Ajattelin pistää sulle pari kysymystä huomiseksi mutta se ei olisi todellakaan reilua vaan haluan että huomenna käyt vaikka ostamassa itsellesi jotain kivaa, vuokraa vaikka filmi, kunhan saat vähän muutakin ajateltavaa :)
Tiedät että ajatukset suuntaasi koko päivän liitää
päivä toivottavasti nopeasti kiitää
metsään lumiseen katson
haikea olo on
yhdessä siellä kävellä voisimme
toisille suukon soisimme
oravan touhuja katseltaisiin
se olisi täydellistä niin :)
*kauniita ajatuksia sinulle* :)
Nuku hyvin & näe unta kauniita enkelini
*suukotus pitkä ja lämmin halaus*
I miss you already....
I REALLY MISS YOU :) - Misfiring
Zippo kirjoitti:
kai me jostain hepo löydetään tai sitten itse kannan sua sylissä läpi lumisen metsän näyttäen jokaisen tähden erikseen :) Se reki kyyti olisi ihanaa, olisimme huovan alla lähekkäin maisemien vaihtuessa vieressä :) Voit laulaa korvaani... ;) Tottakai tulen vuoksesi, vaikka lennän luoksesi :)
Nohnoh, piristyhän. Nautitaan joulusta yhdessä tosin valitettavasti en tod. näk. ole silloin huuhaalla vaan jossain ihan muualla :(
Hmm...kertoi vai? Se ei ole sitten pikkujoulu, sen aika on vasta viikon päästä ;) Eipä se haittaa, ei siellä mitään niin henk. koht.ole. Jos haluat kysyä jostain niin kysy suoraan vaan ettei se jää mieltäsi painamaan.
Ajattelin pistää sulle pari kysymystä huomiseksi mutta se ei olisi todellakaan reilua vaan haluan että huomenna käyt vaikka ostamassa itsellesi jotain kivaa, vuokraa vaikka filmi, kunhan saat vähän muutakin ajateltavaa :)
Tiedät että ajatukset suuntaasi koko päivän liitää
päivä toivottavasti nopeasti kiitää
metsään lumiseen katson
haikea olo on
yhdessä siellä kävellä voisimme
toisille suukon soisimme
oravan touhuja katseltaisiin
se olisi täydellistä niin :)
*kauniita ajatuksia sinulle* :)
Nuku hyvin & näe unta kauniita enkelini
*suukotus pitkä ja lämmin halaus*
I miss you already....
I REALLY MISS YOU :)Nautitaan yhdessä joulusta! Ei tokikaan silloin olla täällä... ;)
Muutes kun käskit kysyä, niin kysyn myös. Käytän heti tilaisuuden hyödykseni, muuten en voi enää kohta hengittää, ellen saa jotain selitystä....
Voit tsekata kyssärini sieltä alkulähteiltä, yö .
Olisi ollut kiva jos kuiteskin olisit laittanut niitä kysymyksiä, sillä niitä pohtiessa saan ajatella sinua :)
Vaikka ajattelen jatkuvasti muutenkin... ilman kysymyksiäkin.
Huomenna toki on joitakin menojakin, joten en istu koneen äärellä paljoakaan.
Ihana toi sun runosi,
koska lähdet metsäretkelle kanssani?
Näen unia sinusta.
Misfiring kirjoitti:
Nautitaan yhdessä joulusta! Ei tokikaan silloin olla täällä... ;)
Muutes kun käskit kysyä, niin kysyn myös. Käytän heti tilaisuuden hyödykseni, muuten en voi enää kohta hengittää, ellen saa jotain selitystä....
Voit tsekata kyssärini sieltä alkulähteiltä, yö .
Olisi ollut kiva jos kuiteskin olisit laittanut niitä kysymyksiä, sillä niitä pohtiessa saan ajatella sinua :)
Vaikka ajattelen jatkuvasti muutenkin... ilman kysymyksiäkin.
Huomenna toki on joitakin menojakin, joten en istu koneen äärellä paljoakaan.
Ihana toi sun runosi,
koska lähdet metsäretkelle kanssani?
Näen unia sinusta.
:)Siitä tulee elämäni paras joulu :)
Pieni enkelini, mä yritän olla loukkaamatta sinua mutta joskus innostun aina liikaa sillä mä en ota näitä nettitouhuja niin vakavasti. Kuten jo siellä jossain sanoinkin, on kokemusta monelta vuodelta tästä touhusta ja välillä käy valitettavasti niin että toisesta tulee toiselle pakkomielle ja se ei ole kenellekkään hyväksi vaan siinä satutetaan molempia ja olo tulee ahdistuneeksi. Voin vain syyttää itseäni enkä ketään muuta, minähän nämä tekstini kirjoitan. Ja kuten olet huomannut, yhden kanssa vaihdan lähinnä kuulumisia. Sitten päästään sinuun: Tottakai merkitset minulle mutta täytyy muistaa faktat, me ei olla nähty, ei puhuttu, sen takia olen aina välillä kysellyt ettet liikaa kiinny sillä EN TODELLAKAAN halua että valvot tai itket takiani. Nyt tietysti luulet etten välitä sinusta mutta se ei ole totta, olet todella kultainen ihminen ja varmasti upea persoona, ennenkaikkea ajattelet ja tulkitset asioita hienosti (ehkä joskus liikaa?) :) Haluan sulle jatkossakin kirjoittaa mutta en voi luvata kuuta taivaalta, toivottavasti ymmärrät sen? Ajattelen sinua oikeasti suurella lämmöllä, sen sinun pitää uskoa.
Toivottavasti tästä oli jotain apua ja todellakin haluaisin sinut viedä metsään retkelle :)
Hyvä että sullakin on huomenna puuhaa, ei tarvi mua murehtia.
Laitan kysymyksiä jos vielä haluat ja Misfiring dear, pää pystyyn, ansaitset onnen ikuisen ja varmasti vielä saat sen. :) - Misfiring
Zippo kirjoitti:
Siitä tulee elämäni paras joulu :)
Pieni enkelini, mä yritän olla loukkaamatta sinua mutta joskus innostun aina liikaa sillä mä en ota näitä nettitouhuja niin vakavasti. Kuten jo siellä jossain sanoinkin, on kokemusta monelta vuodelta tästä touhusta ja välillä käy valitettavasti niin että toisesta tulee toiselle pakkomielle ja se ei ole kenellekkään hyväksi vaan siinä satutetaan molempia ja olo tulee ahdistuneeksi. Voin vain syyttää itseäni enkä ketään muuta, minähän nämä tekstini kirjoitan. Ja kuten olet huomannut, yhden kanssa vaihdan lähinnä kuulumisia. Sitten päästään sinuun: Tottakai merkitset minulle mutta täytyy muistaa faktat, me ei olla nähty, ei puhuttu, sen takia olen aina välillä kysellyt ettet liikaa kiinny sillä EN TODELLAKAAN halua että valvot tai itket takiani. Nyt tietysti luulet etten välitä sinusta mutta se ei ole totta, olet todella kultainen ihminen ja varmasti upea persoona, ennenkaikkea ajattelet ja tulkitset asioita hienosti (ehkä joskus liikaa?) :) Haluan sulle jatkossakin kirjoittaa mutta en voi luvata kuuta taivaalta, toivottavasti ymmärrät sen? Ajattelen sinua oikeasti suurella lämmöllä, sen sinun pitää uskoa.
Toivottavasti tästä oli jotain apua ja todellakin haluaisin sinut viedä metsään retkelle :)
Hyvä että sullakin on huomenna puuhaa, ei tarvi mua murehtia.
Laitan kysymyksiä jos vielä haluat ja Misfiring dear, pää pystyyn, ansaitset onnen ikuisen ja varmasti vielä saat sen. :)Nautitaan elämästä! Surut pois ja kukka rintaan :)
Laita vain niitä kyssäreitä, jess...
Kiva että lähdet sinne metsäretkelle, odotan todella innolla....
Oon kyllä nyt vallan HUUHAUTETTU kertakaikkisesti.
*Pyörii pientä huuhaa-ympyrää sekoisena*
Täysin huu...Toi yks lausees pistää miettiin...
En kyllä usko täysin mitä sanot, tai sitten todella .... noo,
so what, kuitenkaan peli ei ole game over. ;)
Onnea ikuista odotan
kuuta taivaalta tavoitan
jos kaikki toiveeni romahtaa
niin lujaa katolta alas ropsahtaa
Uskon ja luotan suhun täysin
en halua jäädä yksin.
Musta tuntuu verukkeelta selitys tuo
sä pelkäät jonkun tulevan luo.
Et tahdo itseäsi sitoa
ja sydäntä toiseen nitoa.
Heität itsesi kehiin näihin
ja otat kaikki sormet langanpäihin
jos et halua itsesi lähelle ketään päästää
se kyllä voi joskus kolhuilta säästää
Mutta vain kohtaamalla ja
oven avaamalla
koet rakkauden.
Hyvää yötä ja halipusitukset...
Huomenna on edessäsi rankka päivä, henkisesti ja muutenkin... Vai olenko oikeassa?
Oletko menossa hautajaisiin? Sori, jos arvaus ei osunut oikeaan, mutta päättelin noista muista jutuista niin....
I miss you! Still! - Zippo
Misfiring kirjoitti:
Nautitaan elämästä! Surut pois ja kukka rintaan :)
Laita vain niitä kyssäreitä, jess...
Kiva että lähdet sinne metsäretkelle, odotan todella innolla....
Oon kyllä nyt vallan HUUHAUTETTU kertakaikkisesti.
*Pyörii pientä huuhaa-ympyrää sekoisena*
Täysin huu...Toi yks lausees pistää miettiin...
En kyllä usko täysin mitä sanot, tai sitten todella .... noo,
so what, kuitenkaan peli ei ole game over. ;)
Onnea ikuista odotan
kuuta taivaalta tavoitan
jos kaikki toiveeni romahtaa
niin lujaa katolta alas ropsahtaa
Uskon ja luotan suhun täysin
en halua jäädä yksin.
Musta tuntuu verukkeelta selitys tuo
sä pelkäät jonkun tulevan luo.
Et tahdo itseäsi sitoa
ja sydäntä toiseen nitoa.
Heität itsesi kehiin näihin
ja otat kaikki sormet langanpäihin
jos et halua itsesi lähelle ketään päästää
se kyllä voi joskus kolhuilta säästää
Mutta vain kohtaamalla ja
oven avaamalla
koet rakkauden.
Hyvää yötä ja halipusitukset...
Huomenna on edessäsi rankka päivä, henkisesti ja muutenkin... Vai olenko oikeassa?
Oletko menossa hautajaisiin? Sori, jos arvaus ei osunut oikeaan, mutta päättelin noista muista jutuista niin....
I miss you! Still!nautitaan, nautitaan, vain kerran olemme täällä :)
Tietysti lähden :)
Hmmm...mitähän kohtaa et usko? Olkoon se ensimmäinen kysmys. Noh, kaikkihan me ollaan enemmän ja vähemmän huuhautettuja ;) Niin se on, peli ei ole ohi ennenkuin se lopullisesti on ohi :) Sano vain mitä ajattelet niin asiat on helpompi selvittää, en ole niin hyvä tulkitsija kuin sinä :)
Todella todella kaunis runo ja varmasti paikkansa pitäväkin :)
en mene hautaijaisiin (onneksi), jos menisin niin en tänne kirjoittelisi. Vietä mukava lauantai ja nauti olostasi. En laita kysymyksiä enempää mutta läksynä saat kertoa mitä tahdot sanoa minulle :)
*suukko lämpimän halauksen kera*
i miss you
and it's true :)
en tiedä mitä ajattelisin
olenko aivan sekaisin
mihin ajatukseni tänä yönä menee
onko oloni aamulla surkee
ehkä pelkään läheisyyttä
ehkä pakenen syyttä
maailma on ihmeellinen
mistä tietää sen
mitä huominen tuo
mitä se minulle suo
onko kaikki totta vai valetta
odotanko aurinkoa vai sadetta
tiedänkö sitä vielä huomennakaan
saanko sitä selville koskaan
taisteluni tunteita kohtaan
mihin sekin johtaa?
onko elämä sittenkin liian vaikeaa
enkö osaa tehdä ratkaisua oikeaa
tiedä siitä sitten
ajatuksissani sänkyyn menen
pimeys laskeutuu
olen kuin joku muu
olen kuin suuri suu
joka sanoihisi tukkiintuu
jää vain hiljaisuus
yön kummallisuus
asuuko kukaan minussa
olenko täysin jumissa
onko enää minussa mitään
onko sielussani ketään... - Misfiring
Zippo kirjoitti:
nautitaan, nautitaan, vain kerran olemme täällä :)
Tietysti lähden :)
Hmmm...mitähän kohtaa et usko? Olkoon se ensimmäinen kysmys. Noh, kaikkihan me ollaan enemmän ja vähemmän huuhautettuja ;) Niin se on, peli ei ole ohi ennenkuin se lopullisesti on ohi :) Sano vain mitä ajattelet niin asiat on helpompi selvittää, en ole niin hyvä tulkitsija kuin sinä :)
Todella todella kaunis runo ja varmasti paikkansa pitäväkin :)
en mene hautaijaisiin (onneksi), jos menisin niin en tänne kirjoittelisi. Vietä mukava lauantai ja nauti olostasi. En laita kysymyksiä enempää mutta läksynä saat kertoa mitä tahdot sanoa minulle :)
*suukko lämpimän halauksen kera*
i miss you
and it's true :)
en tiedä mitä ajattelisin
olenko aivan sekaisin
mihin ajatukseni tänä yönä menee
onko oloni aamulla surkee
ehkä pelkään läheisyyttä
ehkä pakenen syyttä
maailma on ihmeellinen
mistä tietää sen
mitä huominen tuo
mitä se minulle suo
onko kaikki totta vai valetta
odotanko aurinkoa vai sadetta
tiedänkö sitä vielä huomennakaan
saanko sitä selville koskaan
taisteluni tunteita kohtaan
mihin sekin johtaa?
onko elämä sittenkin liian vaikeaa
enkö osaa tehdä ratkaisua oikeaa
tiedä siitä sitten
ajatuksissani sänkyyn menen
pimeys laskeutuu
olen kuin joku muu
olen kuin suuri suu
joka sanoihisi tukkiintuu
jää vain hiljaisuus
yön kummallisuus
asuuko kukaan minussa
olenko täysin jumissa
onko enää minussa mitään
onko sielussani ketään...selvitään tästäkin. ;)
No noista jutuista sen verran vielä, että se kohta, jota en uskonut oli se faktajuttu, oliko se huuhaafaktaa, vai faktaa????
Sanon, sanon mitä ajattelen älä hoppuuttele ;)
mutta mitkä asiat on helpompi selvittää sitten?
Mikäli emme ole kuin nettikamuja, niin eihän silloin voi olla paljon selvitettävää. Mikäli taas olemme muutakin, on todella paljon selvitettävää... Vaiko miten ? :)
Olenko mielestäsi hyvä tulkitsija, enpä olisi siitä niinkään varma, yritän vain arvailla asioiden oikeaa laitaa ;)
Ellet ole ollut tänään hautajaisissa, niin sitten arvaan muita vaihtoehtoja. Tässä tulee:
1. Olit maalla ja veit paappaa talvisodan syttymisen muistojuhlaan...
2.Olit maalla ja asensit tietsikkaa, joku sukulainen oli ostanut, muttei osannut asentaa....
3.Olit maalla ja tapetointikökässä
4.Pärekattoa tekemässä
5.Remontoimassa, jonkun keittiönkaapit laitettiin uusiksi...
6.Risusavotassa
7.Täyttämässä joitain ihme kaavakkeita
8.Olit häissä, et kai omissasi ;)
9.Sukulaispojan ristiäisissä, kummiksi sua pyysivät
10.Kävit maalla sulattamassa vesiputkea, joka oli jäätynyt
11.Olit sukulaisten kanssa perunkirjoituksessa
12.Olitko missään, jos olitkin kotona :)
13.Kävit maalla viemässä kesävaatteet säilytykseen kotitalon ullakolle.
14.Kävit ottamassa akun kengät irti säilytykseen jääneestä autosta mummolan pihan nurkalla.
15.Kävit hakemassa sukulaisten luota polttopuita takkaa varten peräkärryllä
16.Hait maalta ruokatarvikkeita, perunoita, sipulia, porkkanoita, ym. äidin tekemiä säilykkeitä ja mehuja
17.Kävit sukulaisen luona, joka oli joutunut sairaalaan.
18.Olit maalla etsimässä sitä rekeä, jolla siten joulun aikana ajelemme...
19.Olit maalla sukulaisten luona, jotka myyvät sitä pientä tupaa, ajattelit ostaa sen....
20. Olitkohan maalla viettämässä hermolepoa allekirjoittaneesta ;)
Vai läksyn sain sinulta....
Mitäkö tahdon sanoa sinulle no sen ;)
No ensiksi sen, etä luin viime runosi moneen kertaan ja mietin sen sanomaa. Olihan upea runo.
Syvällinen ja pohdiskeleva...
Huomasin, että meillä molemmilla olo meni hieman sekavaksi. Jotenkin kuitenkin tuntuu, että tästä vielä selvitään. Oloni tänään oli haikee, äläkä kiellä minua itkemästä...
Kyyneleet auttavat joskus huomattavasti, joskus eivät. Toisinaan paha olo tulee yllättäin ja vie mukanaan, silloin muistan kauniit sanasi....
joilla jaksan taas ponnistaa eteenpäin.
Emme tiedä mitä huominen tuo tullessaan, mutta elämä on täynnä erilaisia vaihtoehtoja. Kunpa vain rohkeasti ottaisin sen askeleen....
Tiedän tunteeni mutta monet asiat muuttuvat niin kovin. Uskallanko hypätä tyhjän päälle...
Sitä mietin, onko mikään vastassa...
Näitä mietiskelen....
I miss you ever. - Zippo
Misfiring kirjoitti:
selvitään tästäkin. ;)
No noista jutuista sen verran vielä, että se kohta, jota en uskonut oli se faktajuttu, oliko se huuhaafaktaa, vai faktaa????
Sanon, sanon mitä ajattelen älä hoppuuttele ;)
mutta mitkä asiat on helpompi selvittää sitten?
Mikäli emme ole kuin nettikamuja, niin eihän silloin voi olla paljon selvitettävää. Mikäli taas olemme muutakin, on todella paljon selvitettävää... Vaiko miten ? :)
Olenko mielestäsi hyvä tulkitsija, enpä olisi siitä niinkään varma, yritän vain arvailla asioiden oikeaa laitaa ;)
Ellet ole ollut tänään hautajaisissa, niin sitten arvaan muita vaihtoehtoja. Tässä tulee:
1. Olit maalla ja veit paappaa talvisodan syttymisen muistojuhlaan...
2.Olit maalla ja asensit tietsikkaa, joku sukulainen oli ostanut, muttei osannut asentaa....
3.Olit maalla ja tapetointikökässä
4.Pärekattoa tekemässä
5.Remontoimassa, jonkun keittiönkaapit laitettiin uusiksi...
6.Risusavotassa
7.Täyttämässä joitain ihme kaavakkeita
8.Olit häissä, et kai omissasi ;)
9.Sukulaispojan ristiäisissä, kummiksi sua pyysivät
10.Kävit maalla sulattamassa vesiputkea, joka oli jäätynyt
11.Olit sukulaisten kanssa perunkirjoituksessa
12.Olitko missään, jos olitkin kotona :)
13.Kävit maalla viemässä kesävaatteet säilytykseen kotitalon ullakolle.
14.Kävit ottamassa akun kengät irti säilytykseen jääneestä autosta mummolan pihan nurkalla.
15.Kävit hakemassa sukulaisten luota polttopuita takkaa varten peräkärryllä
16.Hait maalta ruokatarvikkeita, perunoita, sipulia, porkkanoita, ym. äidin tekemiä säilykkeitä ja mehuja
17.Kävit sukulaisen luona, joka oli joutunut sairaalaan.
18.Olit maalla etsimässä sitä rekeä, jolla siten joulun aikana ajelemme...
19.Olit maalla sukulaisten luona, jotka myyvät sitä pientä tupaa, ajattelit ostaa sen....
20. Olitkohan maalla viettämässä hermolepoa allekirjoittaneesta ;)
Vai läksyn sain sinulta....
Mitäkö tahdon sanoa sinulle no sen ;)
No ensiksi sen, etä luin viime runosi moneen kertaan ja mietin sen sanomaa. Olihan upea runo.
Syvällinen ja pohdiskeleva...
Huomasin, että meillä molemmilla olo meni hieman sekavaksi. Jotenkin kuitenkin tuntuu, että tästä vielä selvitään. Oloni tänään oli haikee, äläkä kiellä minua itkemästä...
Kyyneleet auttavat joskus huomattavasti, joskus eivät. Toisinaan paha olo tulee yllättäin ja vie mukanaan, silloin muistan kauniit sanasi....
joilla jaksan taas ponnistaa eteenpäin.
Emme tiedä mitä huominen tuo tullessaan, mutta elämä on täynnä erilaisia vaihtoehtoja. Kunpa vain rohkeasti ottaisin sen askeleen....
Tiedän tunteeni mutta monet asiat muuttuvat niin kovin. Uskallanko hypätä tyhjän päälle...
Sitä mietin, onko mikään vastassa...
Näitä mietiskelen....
I miss you ever.voi poijjat että väsyttää... Noh, kai se tästä taas kahvilla käynnistyy, tänään kun pitäis vielä noita pc:n asennushommiakin tehdä. Miten sun yösi tähtisilmä on mennyt? Niin, siitä eilisestä... Hyviä arvauksia muttei mikään osunut, varsinkaan 20, lähinnä muut kaipaa stressilomaa musta ;) En tiedä hämmästytkö, petytkö vai oletko iloisesti yllättynyt kun kerron että olin itseasiassa... Kylmä ilma ulkona muuten, tarvitko lämmittäjää? Okeiokee ;) Olin hoitamassa kolmea lasta kun isäntäväki oli pikkujoulua juhlistamassa ja tämä on totuus. Muksujen kanssa on mukava telmiä, väritin muuten oikeasti värityskirjaakin, mutta en tiedä olisinko valmis omaan lapseen, se on kuitenkin niin eri asia kuin hoitaa joskus muiden lapsia. Mitä sinä ajattelet lapsista?
Tottapa totta, olemme vain nettikamuja ja se taitaa olla pudasta faktaa. Paha mennä sanomaan, onko mitää selvitettävää vaiko ei, ehkei ole. Enhän minä sinua hoppuuttele kait??
Niinpä, asioiden oikea laita, mikähän sekin mahtaa olla?
Kiitos enkelini sanoistasi :) Kieltämättä oli aika sekava olo. En toki halua kieltää sinua näyttämästä tunteitasi muttet et saisi itkeä takiani mutta silloin sitä pitää itkeä jos siltä tuntuu, voin tarjota olkapääni sitä varten ja halauksn että saat hymyn takaisin itkun jälkeen. Se onkin mielenkiintoista kuinka muutama sana saattaa merkitä niin paljon toisen mielialaan, ei sitä aina tajua kun kirjoittaa ikävä kyllä. Ja siitä perjantai-illasta vielä, että olin kyllä täysin selvinpäin, pisaaraakaan en ollut silloin maistanut (kuten en yleensäkään), en edes puolikasta siideriä joten alkoholin piikkin ei voi laittaa mitään.
Tiedäthän sinä että vaikka tyhjyyteen hyppäisit niin sinut syliini koppaisin. Olet liian arvokas ihminen minulle menettäväksi. Mikä on askel oikeaan suuntaan, kuka osaa sanoa sen? Mutta siitä kiitän, että olet olemassa :)
*aamuhalaus hellä & suukko poskelle* :)
I miss you too :) - Misfiring
Zippo kirjoitti:
voi poijjat että väsyttää... Noh, kai se tästä taas kahvilla käynnistyy, tänään kun pitäis vielä noita pc:n asennushommiakin tehdä. Miten sun yösi tähtisilmä on mennyt? Niin, siitä eilisestä... Hyviä arvauksia muttei mikään osunut, varsinkaan 20, lähinnä muut kaipaa stressilomaa musta ;) En tiedä hämmästytkö, petytkö vai oletko iloisesti yllättynyt kun kerron että olin itseasiassa... Kylmä ilma ulkona muuten, tarvitko lämmittäjää? Okeiokee ;) Olin hoitamassa kolmea lasta kun isäntäväki oli pikkujoulua juhlistamassa ja tämä on totuus. Muksujen kanssa on mukava telmiä, väritin muuten oikeasti värityskirjaakin, mutta en tiedä olisinko valmis omaan lapseen, se on kuitenkin niin eri asia kuin hoitaa joskus muiden lapsia. Mitä sinä ajattelet lapsista?
Tottapa totta, olemme vain nettikamuja ja se taitaa olla pudasta faktaa. Paha mennä sanomaan, onko mitää selvitettävää vaiko ei, ehkei ole. Enhän minä sinua hoppuuttele kait??
Niinpä, asioiden oikea laita, mikähän sekin mahtaa olla?
Kiitos enkelini sanoistasi :) Kieltämättä oli aika sekava olo. En toki halua kieltää sinua näyttämästä tunteitasi muttet et saisi itkeä takiani mutta silloin sitä pitää itkeä jos siltä tuntuu, voin tarjota olkapääni sitä varten ja halauksn että saat hymyn takaisin itkun jälkeen. Se onkin mielenkiintoista kuinka muutama sana saattaa merkitä niin paljon toisen mielialaan, ei sitä aina tajua kun kirjoittaa ikävä kyllä. Ja siitä perjantai-illasta vielä, että olin kyllä täysin selvinpäin, pisaaraakaan en ollut silloin maistanut (kuten en yleensäkään), en edes puolikasta siideriä joten alkoholin piikkin ei voi laittaa mitään.
Tiedäthän sinä että vaikka tyhjyyteen hyppäisit niin sinut syliini koppaisin. Olet liian arvokas ihminen minulle menettäväksi. Mikä on askel oikeaan suuntaan, kuka osaa sanoa sen? Mutta siitä kiitän, että olet olemassa :)
*aamuhalaus hellä & suukko poskelle* :)
I miss you too :)Isot halit ja muisku sulle heti aluksi :)
Onneksi olet palannut ja olet siinä.;) I'm so happy!
Olet varmaan joutunut juoda paljon kahvia, että pysyt hereillä, ehkä pienet päivänokosetkin olet ehtinyt ottamaan. :)
Mun päivä meni reissuillessa.
Kylmä ilma ja palelin muuten kovasti....
Joo en yllättynyt, vaikka kyllä vähän mietin, että olitkin hoitamassa lapsia. No sehän sopii sulle, luulisin. Sait väritellä ja peuhata...
Mikäs sen hauskempaa. Itse ainakin olisin nauttinut. Pidän lapsista ja olen huomannut että monet lapset pitävät myös minusta. Se on suuri etuoikeus. Vaikka joskus joutuu esim. naapurinkin lapsille pistää vähän rajoja ja pikkasen komentaakin, niin ei ne siitä pahastu. Tykkäävät kun huomaavat, että välitän heistä.
Kerroit, ettet tiedä olisitko valmis omaan lapseen. Uskoisin, että kun saat joskus sen oman käärön, niin käärö opettaa sua. Ei kukaan kai ole heti valmis isä tai äiti. Kyllä siihen joutuu opetella, luulisin.
Kiitos, että tarjoot olkapäätäsi, kun elämä murjoo... Nyt murjoo niin pahoin, että joudun sit vaihtaa ton nikkinikin. Onks ehdotusta... Meinaa hermot mennä...
Ikävissäni sua kaipaan
ja tieni tänne nettiin raivaan.
Oot mulle kuin jotain huumetta
joka nostaa sisäistä kuumetta.
Iltaisin sut silmissäin nään
ja silloin on helppo painaa tyynyyn pää.
Tiedän olet parasta mulle
tahtoisin osoittaa se sulle....
***********youaremydestiny**************** - Zippo
Misfiring kirjoitti:
Isot halit ja muisku sulle heti aluksi :)
Onneksi olet palannut ja olet siinä.;) I'm so happy!
Olet varmaan joutunut juoda paljon kahvia, että pysyt hereillä, ehkä pienet päivänokosetkin olet ehtinyt ottamaan. :)
Mun päivä meni reissuillessa.
Kylmä ilma ja palelin muuten kovasti....
Joo en yllättynyt, vaikka kyllä vähän mietin, että olitkin hoitamassa lapsia. No sehän sopii sulle, luulisin. Sait väritellä ja peuhata...
Mikäs sen hauskempaa. Itse ainakin olisin nauttinut. Pidän lapsista ja olen huomannut että monet lapset pitävät myös minusta. Se on suuri etuoikeus. Vaikka joskus joutuu esim. naapurinkin lapsille pistää vähän rajoja ja pikkasen komentaakin, niin ei ne siitä pahastu. Tykkäävät kun huomaavat, että välitän heistä.
Kerroit, ettet tiedä olisitko valmis omaan lapseen. Uskoisin, että kun saat joskus sen oman käärön, niin käärö opettaa sua. Ei kukaan kai ole heti valmis isä tai äiti. Kyllä siihen joutuu opetella, luulisin.
Kiitos, että tarjoot olkapäätäsi, kun elämä murjoo... Nyt murjoo niin pahoin, että joudun sit vaihtaa ton nikkinikin. Onks ehdotusta... Meinaa hermot mennä...
Ikävissäni sua kaipaan
ja tieni tänne nettiin raivaan.
Oot mulle kuin jotain huumetta
joka nostaa sisäistä kuumetta.
Iltaisin sut silmissäin nään
ja silloin on helppo painaa tyynyyn pää.
Tiedän olet parasta mulle
tahtoisin osoittaa se sulle....
***********youaremydestiny****************happy to see you too :) Tässä olen enkä muuta voi ;) Tänään tosiaan on tullut juotua kahvia liikaakin kun vielä tuttujakin on kylässä käynyt useampikin. Ei ehtinyt nokosia ottaa. olisin voinut kainaloosi kömpiä ja nauttia muutaman tunnin ihanat unet :) Vielä olis noita pc hommia muutamaksi tunniksi :(
Toivottavasti sinulla oli hauskaa reissailua :)
Totta tosiaan, kylmä ilma on mutta tietoisuus sinusta lämmittää sisältäni :) Jep, mä oon lasten kanssa samalla tasolla ;) Tosiasiassa mä tykkään olla lasten kanssa ja et ikinä varmaan uskoisi jos kertoisin kuinka paljon niitä olen hoitanut. Väriteltiin, leikattiin papereita ja liimailtiin niitä ja kaikkee muuta mukavaa, smurffilimsaakin juotiin (joo, annoin vähän lapsillekin). Olis kiva kuulla mitä ensimmäiseksi tuli mieleesi? Kyllä mäkin tuun lasten kanssa toimeen ja lapsetkin sietää mua. Mukava kuulla että sinäkin olet lapsirakas :) Niin se varmaan on, kun oma lapsi syntyy niin ei siitä luopuis ikinä!
Noh, kuinkas nyt noin??? Miksi se niin paljon murjoo??? Ja miten nikkisi tähän liittyy, ainakaan mulle nikki ei sinänsä merkitse mitään. Sait minutkin nyt surulliseksi, voi kunpa voisin sinua jotenkin auttaa... :) En kyllä tähän hätään keksi mitään muuta kuin enkeli, tähtönen mutta ehkä muut ei niitä ymmärtäisi.
Kiitos taas runostasi, ajatuksesi on aina niin kauniit :) Jos jokainen ihminen saisi samanlaisia sanoja, maailma olisi paljon paljon onnellisempi paikka :) Anteeksi etten aamulla runoillut mutta olin tosiaan väsynyt muutaman tunnin unista johtuen.
Sinua täällä ajattelen
surullisia sanojasi unohda en
haluisin sinua lohduttaa
hymyn huulillesi antaa
taistella kanssasi murheita vastaan
olla käytettävissäsi kokonaan
haluaisin sinulle elämän kauneuden näyttää
sydämesi rakkaudella täyttää
viedä paikkoihin kauniisiin
metsään, rannalla tai Egyptiin
kunhan vain onnellinen oisit
ja minulle kauniin hymysi soisit :)
***tähtönen***
**i miss you**
*i really do**
Smile my angel, you make me happy :) - Misfiring
Zippo kirjoitti:
happy to see you too :) Tässä olen enkä muuta voi ;) Tänään tosiaan on tullut juotua kahvia liikaakin kun vielä tuttujakin on kylässä käynyt useampikin. Ei ehtinyt nokosia ottaa. olisin voinut kainaloosi kömpiä ja nauttia muutaman tunnin ihanat unet :) Vielä olis noita pc hommia muutamaksi tunniksi :(
Toivottavasti sinulla oli hauskaa reissailua :)
Totta tosiaan, kylmä ilma on mutta tietoisuus sinusta lämmittää sisältäni :) Jep, mä oon lasten kanssa samalla tasolla ;) Tosiasiassa mä tykkään olla lasten kanssa ja et ikinä varmaan uskoisi jos kertoisin kuinka paljon niitä olen hoitanut. Väriteltiin, leikattiin papereita ja liimailtiin niitä ja kaikkee muuta mukavaa, smurffilimsaakin juotiin (joo, annoin vähän lapsillekin). Olis kiva kuulla mitä ensimmäiseksi tuli mieleesi? Kyllä mäkin tuun lasten kanssa toimeen ja lapsetkin sietää mua. Mukava kuulla että sinäkin olet lapsirakas :) Niin se varmaan on, kun oma lapsi syntyy niin ei siitä luopuis ikinä!
Noh, kuinkas nyt noin??? Miksi se niin paljon murjoo??? Ja miten nikkisi tähän liittyy, ainakaan mulle nikki ei sinänsä merkitse mitään. Sait minutkin nyt surulliseksi, voi kunpa voisin sinua jotenkin auttaa... :) En kyllä tähän hätään keksi mitään muuta kuin enkeli, tähtönen mutta ehkä muut ei niitä ymmärtäisi.
Kiitos taas runostasi, ajatuksesi on aina niin kauniit :) Jos jokainen ihminen saisi samanlaisia sanoja, maailma olisi paljon paljon onnellisempi paikka :) Anteeksi etten aamulla runoillut mutta olin tosiaan väsynyt muutaman tunnin unista johtuen.
Sinua täällä ajattelen
surullisia sanojasi unohda en
haluisin sinua lohduttaa
hymyn huulillesi antaa
taistella kanssasi murheita vastaan
olla käytettävissäsi kokonaan
haluaisin sinulle elämän kauneuden näyttää
sydämesi rakkaudella täyttää
viedä paikkoihin kauniisiin
metsään, rannalla tai Egyptiin
kunhan vain onnellinen oisit
ja minulle kauniin hymysi soisit :)
***tähtönen***
**i miss you**
*i really do**
Smile my angel, you make me happy :)Olisin kyllä ollut valmis kanssasi niille päivänokosille, vaikka muuten en sellaisia harrastakaan ;)
Joko sait pc hommat mallilleen? Niissä kyllä hommaa riittää. :)
Sehän kiva että viihdyt lasten kaa. Oot siis usein joutunut hoitamaan? Vai oletko vapaaehtoisesti lupautunut?
Lapset varmaan viihtyvät kanssasi, kun olet oma itsesi....
Vai oikein smurffilimsaa, njammm....
Näinhän se, että jos joskus on oma lapsi, niin tuskin siitä haluaisi luopua kovin helposti. Paljon varmaan kärsii mieluummin itse, kuin että lapsi kärsisi...
Näin luulisin.
Tuota uutta nikkiä *tähtönen* käytän siiten vain sinun kanssasi täällä kauempana. Lukijoita on niin paljon....
Tuntui kivalta, että huolestuit vuokseni ;)
Kiitos myös runostasi,
lohdutuksestasi,
saat huulilleni hymyn
ja täytät sydämeni rakkaudella
olen onnelllinen nyt
ja muistan sua kaipauksella.
Syliisi tahdon jäädä tähän
- Zippo
Olisin niin mielelläni kanssasi unen maailmaan ihmeelliseen vaipunut :) Eipä niitä taida tänään saada valmiiksi saada, huomenna jatketaan kun ei niillä nyt niin hengenhätä ole.
No, ei kai kukaan vasten tahtoa joudu lapsia hoitamaan, ihan vapaaehtoisesti siis olen niitä hoitanut ja paljon olenkin joskin ei enää niin paljoa viime aikoina. Oletko sinä niitä hoitanut? Varmasti oma lapsi on se kaikista tärkein eikä oikein ymmärrys riitä näille iseille jotka eivät koskaan lapsiaan käy tapaamassa.
Jooh, smurffilimsa maistuu makoisalle, suosittelen ;)
Vielä mukavampaa että kerroit miksi piti huolestua vai oliko tämä joku testi, säälipisteiden keruuta vai mitä?? Tietysti jos asia on niin arka ettet halua puhua täällä niin tajuan sen hyvin. Nyt ymmärrän tuota nikkijuttua vielä vähemmän, onko sulla syytä pakoilla jotakuta?? Käytänhän mäkin aina samaa nikkiä kaikille ja seison sanojeni takana vaikkei niistä kaikista teksteistä voi ylpeä ollakkaan. Se on kyllä totta että näitä lukee todellakin moni muu kuin me, en tosin ymmärrä miksi.
Kiitos sanoistasi noista, arvostan niitä :)
mihin ihminen voi luottaa
jos totuus tuskaa tuottaa
voisin vähäksi aikaa pois kiitää
menettäisinkö sittenkään mitään
jatkuuko kaikki samanlaisena
palaanko takaisin erilaisena
tiedän että ehkä joku kaipaisi
mitä iloa minun sisin siitä saisi?
onko tämä kaikki turhaa
pelkkää sydämen hidasta murhaa
valoa tunnelin päässä nään
kiinnostaako se minua enää
onko kaikki polut kuljettu
onko viimeisetkin reitit suljettu
surenko kauaa mitään
haluanko edes sulattaa jään
loppujen lopuksi kuka välittää
mitä sinulla on maailmalle näyttää?
Olet sylissäni, olet sielussani
olet sydämesäni, olet kaikkialla :)
*halaus*- Misfiring
ollaan. Niin paljon odotamme
niin hitaasti kiiruhdamme...
Tahtoisi pois en sylistäsi tästä
tahtoisin saada kaiken elämästä.
Mietin miksi toinen lauseesi antaa
ja toinen ottaa ja pois kantaa.
Tunnetko mitään oikeasti
teenkö ratkaisuja sokeasti.
Näitä joskus mietin,
kun nään maamerkin.
Sä ethän pois kiidä koskaan
pelkään, että joutuisin loskaan.
Sydämestäin on kaikki poissa silloin.
En pystyisi nukkumaan illoin.
...
En kerää mitään säälipisteitä, mutta en tällä palstalla viitsi enempää kertoa. Nikkini voin pitää samana... ettei se haittaa jotakuta se muuttaminen...
Nyt vain ehkä harvemmin pääsen koneelle, kohta jos ollenkaan... riippuen elämäntilanteesta yms. pakottavista seikoista ... Tottakai aina yritän päästä lähellesi. :)
Olen kyllä myös hoitanut joskus lapsia, paljonkin....
En ymmärrä tilannetta, että jotkut pystyvät viemään pienen alle vuoden ikäisen käärön päivähoitoon, itse en pystyisi. Tottakai luulisi jokaisen haluavan hoitaa vauvaikäisen lapsensa itse, nykyään tuntuu vain trendi olevan, että vanhemmat töihin ja vauvat hoitopaikkaan. Mitä mieltä olet tällaisesta?
Ja isät, jotka eivät käy koskaan lapsiaan tapaamassa ovat säälittäviä. Onneksi on joskus tällaisia ns. varaisiä olemassa, joille lapsi on tärkeä. Varaisä antaa sitä isän mallia, mikä lapselta muuten jäisi kokematta.
Onko täällä muita lukijoita, täällä kaukana????
Tässä yksi kipale, joka kuvaa ajatuksiani....
Avril Lavigne
Song : I'm Ok
I'm standing on the bridge
I'm waiting in the dark
I thought that you'd be here by now
There's nothing but the rain
No footsteps on the ground
I'm listening, but there's no sound
Isn't anyone trying to find me?
Won't somebody come take me home
It's a damn cold night
Trying figure out this life
Won't you, take me by the hand, take me somewhere new
I don't know who you are but I, I'm with you
I'm with you
I'm looking for a place
I'm searching for a face
Is anybody here I know
Cos nothing's going right and
Everythings a mess
And no-one like's to be alone
Won't somebody take me home
It's a damn cold night
Trying to figure out this life
I'm with you
Oh, why is everything so confusing
Maybe i'm just out of my mind
Yeah Yeah Yeah
Yeah Yeah
Yeah Yeah
Yeah Yeah
Yeah
It's a damn cold night
I'm with you
Take me by the hand, take me somewhere new
I'm with you
I'm with you
I'm with you - Zippo
Misfiring kirjoitti:
ollaan. Niin paljon odotamme
niin hitaasti kiiruhdamme...
Tahtoisi pois en sylistäsi tästä
tahtoisin saada kaiken elämästä.
Mietin miksi toinen lauseesi antaa
ja toinen ottaa ja pois kantaa.
Tunnetko mitään oikeasti
teenkö ratkaisuja sokeasti.
Näitä joskus mietin,
kun nään maamerkin.
Sä ethän pois kiidä koskaan
pelkään, että joutuisin loskaan.
Sydämestäin on kaikki poissa silloin.
En pystyisi nukkumaan illoin.
...
En kerää mitään säälipisteitä, mutta en tällä palstalla viitsi enempää kertoa. Nikkini voin pitää samana... ettei se haittaa jotakuta se muuttaminen...
Nyt vain ehkä harvemmin pääsen koneelle, kohta jos ollenkaan... riippuen elämäntilanteesta yms. pakottavista seikoista ... Tottakai aina yritän päästä lähellesi. :)
Olen kyllä myös hoitanut joskus lapsia, paljonkin....
En ymmärrä tilannetta, että jotkut pystyvät viemään pienen alle vuoden ikäisen käärön päivähoitoon, itse en pystyisi. Tottakai luulisi jokaisen haluavan hoitaa vauvaikäisen lapsensa itse, nykyään tuntuu vain trendi olevan, että vanhemmat töihin ja vauvat hoitopaikkaan. Mitä mieltä olet tällaisesta?
Ja isät, jotka eivät käy koskaan lapsiaan tapaamassa ovat säälittäviä. Onneksi on joskus tällaisia ns. varaisiä olemassa, joille lapsi on tärkeä. Varaisä antaa sitä isän mallia, mikä lapselta muuten jäisi kokematta.
Onko täällä muita lukijoita, täällä kaukana????
Tässä yksi kipale, joka kuvaa ajatuksiani....
Avril Lavigne
Song : I'm Ok
I'm standing on the bridge
I'm waiting in the dark
I thought that you'd be here by now
There's nothing but the rain
No footsteps on the ground
I'm listening, but there's no sound
Won't somebody come take me home
It's a damn cold night
Trying figure out this life
I'm with you
I'm looking for a place
I'm searching for a face
Is anybody here I know
Cos nothing's going right and
Everythings a mess
And no-one like's to be alone
Won't somebody take me home
It's a damn cold night
I'm with you
Oh, why is everything so confusing
Maybe i'm just out of my mind
Yeah Yeah Yeah
Yeah Yeah
Yeah Yeah
Yeah Yeah
Yeah
It's a damn cold night
I'm with you
I'm with you
I'm with you
I'm with youAnteeksi nöyrästi pyydän, tarkoitus ei ollut olla liian tyly :( Ja ne sun henk. koht. asiat ei minulle kuulu eikä muillekaan. Ja siitä nikistä, tottakai saat vaihtaa jos haluat, sinä olet tärkein, ei nimi.
Ikävä kuulla että kuulen sinusta harvemmin :( Totta, elämän tilanteet muuttuvatja toivon koko sydmestäni että sinulla ne muuttuvat aina vain paremmiksi :) Ja mä pysyn tukenasi aina, muista se kulkiessasi maailmalla :) Mä kyllä selviän takaiskuista, olen ainakin tähän asti selvinnyt. Jos Suomi24:n laskuriin on luottamista niin näitä käy lukemassa useita kymmeniä päivässä mutta eipä se mua ainakaan haittaa.
Mitenkäs päiväsi on mennyt? Mä olen tapellut illan näiden peecee värkkien kanssa vaihtelevalla menestyksellä.
Joo, en kanssa voi ymmärtää miksi on niin kiire töihin ja jättää pieni lapsi hoitoon. Lapsi kehittyy alle vuoden ikäisenä todella nopeasti, oppii uusia asioita koko ajan. Mä ainakin haluaisin olla seuraamassa lapseni kehitystä jos joskus sellaisen saisin.
Tunteet niin sekavat
olo joskus niin "so what"
en tiedä mitä takaani suljen
en tiedä mitä polkua kuljen
miksi joskus kauniisti selittelen
joskus kiellän kaiken päätä pudistellen
onko se minun keinoni elämästä selvitä
olla kiintymättä, olla avautumatta, olla ties mitä
kaikki lauseesi päässä soi
vastauksia en antaa voi
koska en tiedä itsekkään niitä
en ketään tästä syytä tai kiitä
pysyä luonasi yritän
vaikka koko elämän :)
*halaus*
kyllä oli puhutteleva sanoitus... Kiitos sinulle :) - Misfiring
Zippo kirjoitti:
Anteeksi nöyrästi pyydän, tarkoitus ei ollut olla liian tyly :( Ja ne sun henk. koht. asiat ei minulle kuulu eikä muillekaan. Ja siitä nikistä, tottakai saat vaihtaa jos haluat, sinä olet tärkein, ei nimi.
Ikävä kuulla että kuulen sinusta harvemmin :( Totta, elämän tilanteet muuttuvatja toivon koko sydmestäni että sinulla ne muuttuvat aina vain paremmiksi :) Ja mä pysyn tukenasi aina, muista se kulkiessasi maailmalla :) Mä kyllä selviän takaiskuista, olen ainakin tähän asti selvinnyt. Jos Suomi24:n laskuriin on luottamista niin näitä käy lukemassa useita kymmeniä päivässä mutta eipä se mua ainakaan haittaa.
Mitenkäs päiväsi on mennyt? Mä olen tapellut illan näiden peecee värkkien kanssa vaihtelevalla menestyksellä.
Joo, en kanssa voi ymmärtää miksi on niin kiire töihin ja jättää pieni lapsi hoitoon. Lapsi kehittyy alle vuoden ikäisenä todella nopeasti, oppii uusia asioita koko ajan. Mä ainakin haluaisin olla seuraamassa lapseni kehitystä jos joskus sellaisen saisin.
Tunteet niin sekavat
olo joskus niin "so what"
en tiedä mitä takaani suljen
en tiedä mitä polkua kuljen
miksi joskus kauniisti selittelen
joskus kiellän kaiken päätä pudistellen
onko se minun keinoni elämästä selvitä
olla kiintymättä, olla avautumatta, olla ties mitä
kaikki lauseesi päässä soi
vastauksia en antaa voi
koska en tiedä itsekkään niitä
en ketään tästä syytä tai kiitä
pysyä luonasi yritän
vaikka koko elämän :)
*halaus*
kyllä oli puhutteleva sanoitus... Kiitos sinulle :)vasta ehdin ja kerkesin tänne. ;)Huoahhhh mikä helpotus :) *istuu väsyneenä tuoliin* Olitko yhtään ees oottanut?
Olet ihanasti tukenani, sen muistan joka päivä...
Minä en halua sinulle aiheuttaa takaiskuja, uskotko sen.
Toivoisin vain, että tietäisin, miksi joskus asiat ovat niin ja toisinaan näin. Miksi joskus jokin asia täsmää ja toisinaan ei.
Vieläkö periaatteenasi, mitään ei tunnusteta, mitään ei kerrota? *iskee silmää*
Olet kulkenut läpi tien sydämeeni, uskon niin
kenties pystyn jotain näyttää, vaikka me umpisolmuissa kuinka pyöritään, yhdessä keränä.
Ehkä avaamme solmut, tai jatkamme keräytyen rullalle yhdessä tiukemmin. Tahdon olla kanssasi
päin seikkailuja liitää, rullana kiitää.
Läpi harmaan elämän karikon,
selviydymme me yhdessä
suuntamme katseemme aurinkoon
sinä ja minä tässä.
Mitä elämäni olisi
jos ei sinua oisi.
Joka hetki olet ajatuksissani
joka päivä mielessäni,
joka yö vieressäni,
....
Halausten kera ne kaikki......... :)
*****ONLY YOU**********
*****YOU ONLY********** - Zippo
Misfiring kirjoitti:
vasta ehdin ja kerkesin tänne. ;)Huoahhhh mikä helpotus :) *istuu väsyneenä tuoliin* Olitko yhtään ees oottanut?
Olet ihanasti tukenani, sen muistan joka päivä...
Minä en halua sinulle aiheuttaa takaiskuja, uskotko sen.
Toivoisin vain, että tietäisin, miksi joskus asiat ovat niin ja toisinaan näin. Miksi joskus jokin asia täsmää ja toisinaan ei.
Vieläkö periaatteenasi, mitään ei tunnusteta, mitään ei kerrota? *iskee silmää*
Olet kulkenut läpi tien sydämeeni, uskon niin
kenties pystyn jotain näyttää, vaikka me umpisolmuissa kuinka pyöritään, yhdessä keränä.
Ehkä avaamme solmut, tai jatkamme keräytyen rullalle yhdessä tiukemmin. Tahdon olla kanssasi
päin seikkailuja liitää, rullana kiitää.
Läpi harmaan elämän karikon,
selviydymme me yhdessä
suuntamme katseemme aurinkoon
sinä ja minä tässä.
Mitä elämäni olisi
jos ei sinua oisi.
Joka hetki olet ajatuksissani
joka päivä mielessäni,
joka yö vieressäni,
....
Halausten kera ne kaikki......... :)
*****ONLY YOU**********
*****YOU ONLY**********minäkin vasta tossa tunti sitten, oli todellakin kiireinen päivä, kuinkas sinulla? Tiedäthän sinä että aina mä sua odotan, joka hetki joka soluni sinua kaipaa :)
*hieroo Misfirngin väsyneitä hartioita*.
Sitä älä koskaan unohda...
Uskon tietenkin mutta tarkoitin vain että mä selviän takaiskuista, välillä liiankin helposti että oikein pelottaa....
Kenpä tietäisi mikä on mitä vai onko mitään?
Kuka meille totuuden kertoo, itse vai joku muu?
Onko edes mitään totuutta, vain sanatko nämä...
hmmmm...tavallaan on vieläkin periaatteeni, vai etkö ole huomannut?
kaikki on ehkä solmussa
onko vika minussa?
ehkä kaikki avautuu
pikkuhiljaa matka taivaltuu
sinä vain siellä jossain
mietin mitä sinulta hain?
tekstiä kaunistako?
vai rakkauttako?
sun tekstejä tarkkailen
löytäisinkö totuuden?
onko sillä merkitystä mitään
kääntyykö risteyksestä länteen vai itään
onko sama lopputulos?
ajaako toinen toisen ulos?
uskon kuitenkin auringon säteisiin
olet lähelläni niin
tahdon sinut onnella täyttää
katsella upean aamun näkymää
sä sydämeeni murtauduit
aatoksiini uit
sinua hellästi halaan
luoksesi yhä uudestaan palaan
tähtöseni..... :)
*suukko* *halaus* :) - Misfiring
Zippo kirjoitti:
minäkin vasta tossa tunti sitten, oli todellakin kiireinen päivä, kuinkas sinulla? Tiedäthän sinä että aina mä sua odotan, joka hetki joka soluni sinua kaipaa :)
*hieroo Misfirngin väsyneitä hartioita*.
Sitä älä koskaan unohda...
Uskon tietenkin mutta tarkoitin vain että mä selviän takaiskuista, välillä liiankin helposti että oikein pelottaa....
Kenpä tietäisi mikä on mitä vai onko mitään?
Kuka meille totuuden kertoo, itse vai joku muu?
Onko edes mitään totuutta, vain sanatko nämä...
hmmmm...tavallaan on vieläkin periaatteeni, vai etkö ole huomannut?
kaikki on ehkä solmussa
onko vika minussa?
ehkä kaikki avautuu
pikkuhiljaa matka taivaltuu
sinä vain siellä jossain
mietin mitä sinulta hain?
tekstiä kaunistako?
vai rakkauttako?
sun tekstejä tarkkailen
löytäisinkö totuuden?
onko sillä merkitystä mitään
kääntyykö risteyksestä länteen vai itään
onko sama lopputulos?
ajaako toinen toisen ulos?
uskon kuitenkin auringon säteisiin
olet lähelläni niin
tahdon sinut onnella täyttää
katsella upean aamun näkymää
sä sydämeeni murtauduit
aatoksiini uit
sinua hellästi halaan
luoksesi yhä uudestaan palaan
tähtöseni..... :)
*suukko* *halaus* :)taas ajatella sua, kirjoittaa sulle ja
olla lähelläsi....
Kävin vähän ulkosalla, oli ihan kiva ilma.
.... Tuon periaatteesi, olen kyllä huomannut :)
ja se harmittaa niin vietävästi.
Mistä takaiskuista, voisitko kertoa, edes vihjata ????
Kuka meille kertoo totuuden, sitä mietin minäkin.... Miksi minä täällä, sinä siellä????
Tahtoisin kanssasi olla
hyppiä, tanssia yhdessä permannolla....
Olla onnellinen...
Nyt kaipaan sinua kuin tuuli ilmaa....
kuin meri maata, kuin ... - Zippo
Misfiring kirjoitti:
taas ajatella sua, kirjoittaa sulle ja
olla lähelläsi....
Kävin vähän ulkosalla, oli ihan kiva ilma.
.... Tuon periaatteesi, olen kyllä huomannut :)
ja se harmittaa niin vietävästi.
Mistä takaiskuista, voisitko kertoa, edes vihjata ????
Kuka meille kertoo totuuden, sitä mietin minäkin.... Miksi minä täällä, sinä siellä????
Tahtoisin kanssasi olla
hyppiä, tanssia yhdessä permannolla....
Olla onnellinen...
Nyt kaipaan sinua kuin tuuli ilmaa....
kuin meri maata, kuin ...ajatukset sinusta, ajatukset meistä... Tunteita kahlita ei voi... Kiitos sinulle että lähelläni oot... *halaus hellä* :)Ilma on tosiaan mukava, nautittava suorastaan.
Älä sitä harmittele, niin se vain nyt on... Ehkä joskus avaudun?????
Yleensä näistä takaiskuista mitä elämän aikana voi tulla, muttei nyt mitään niin traagista kuitenkaan.
Niinpä niin, miksi yhdessä muttei kuitenkaan yhdessä?? Onko se vain niin määrätty?
Sä mun päiväni täydelliseksi teet
ehkä mua ajatellen nukkumaan meet
minä ainakin sua ajattelen
myönnän mielelläni sen
mistä se kertoo
vastausta ei kai oo
kuitenkin sydämeni täytät
maanpäällisen pilvilinnan näytät
sen joskus jaamme
kun kiinni toisemme saamme :) - Misfiring
Zippo kirjoitti:
ajatukset sinusta, ajatukset meistä... Tunteita kahlita ei voi... Kiitos sinulle että lähelläni oot... *halaus hellä* :)Ilma on tosiaan mukava, nautittava suorastaan.
Älä sitä harmittele, niin se vain nyt on... Ehkä joskus avaudun?????
Yleensä näistä takaiskuista mitä elämän aikana voi tulla, muttei nyt mitään niin traagista kuitenkaan.
Niinpä niin, miksi yhdessä muttei kuitenkaan yhdessä?? Onko se vain niin määrätty?
Sä mun päiväni täydelliseksi teet
ehkä mua ajatellen nukkumaan meet
minä ainakin sua ajattelen
myönnän mielelläni sen
mistä se kertoo
vastausta ei kai oo
kuitenkin sydämeni täytät
maanpäällisen pilvilinnan näytät
sen joskus jaamme
kun kiinni toisemme saamme :)ajattelen. Ei niitä voi kahlita...
Kaipaan sua hirvittävästi, mitä teen.
Hetki. On vain hetki....
Ikinä ei saa tuhlata yhtään hetkee ....
Mä nimes tiedän oikean....(apulanta)
Together ....
Niin paljon tahtoisin vain kanssasi.....
Kaipaan
Selvyyttä
Rakastan
aina
.....
imissyousomuch! - Zippo
Misfiring kirjoitti:
ajattelen. Ei niitä voi kahlita...
Hetki. On vain hetki....
Together ....
Kaipaan
Selvyyttä
Rakastan
aina
.....
imissyousomuch!Sinua myös kaipaan
"kaikki aikanaan"
sanottiin jo ammoin
olisiko sittenkään noin?
onko on vain yksi hetki?
menikö se hetki jo?
siinäkö se retki?
sydämeen pieni lommo
ja pois..
siinäkö se ois...
jos tietoni selville otat
jätän tän kuin laivan rotat
en katso taaksepäin
jatkan matkaani että näin
kaipaan sua joka minuutti
olet se, joka elämäni muutti
suunnan oikean näytti
sydämeni kaipuulla täytti
selvyys? ei sellaista taida olla
olet jotain, minä pelkkä nolla
i miss you
uniini taas tuu...
Hyvää itsenäisyyspäivää & ihanaa illanjakoa :)
*halaus* - Zippo
Misfiring kirjoitti:
Hetki. On vain hetki....
Together ....
Kaipaan
Selvyyttä
Rakastan
aina
.....
imissyousomuch!kiitti suomi24...
- Zippo
Misfiring kirjoitti:
Hetki. On vain hetki....
Together ....
Kaipaan
Selvyyttä
Rakastan
aina
.....
imissyousomuch!ihanaa ja mukavaa itsenäisyyspäivää sinulle :)
Sytytä kynttilä, anna ajatuksesi lentää aikaan vanhaan, tunne se tuska, se työmäärä minkä ihmiset kokivat ja tekivät, mutta ennenkaikkea, tunne se ilo mikä oma itsenäinen maa antoi ihmisille ja anna sen ilon tarttua myös sinuun sillä Suomi on upea maa :) HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ TÄHTÖNEN :)
*hellä aamuhalaus* - Misfiring
Zippo kirjoitti:
Sinua myös kaipaan
"kaikki aikanaan"
sanottiin jo ammoin
olisiko sittenkään noin?
onko on vain yksi hetki?
menikö se hetki jo?
siinäkö se retki?
sydämeen pieni lommo
ja pois..
siinäkö se ois...
jos tietoni selville otat
jätän tän kuin laivan rotat
en katso taaksepäin
jatkan matkaani että näin
kaipaan sua joka minuutti
olet se, joka elämäni muutti
suunnan oikean näytti
sydämeni kaipuulla täytti
selvyys? ei sellaista taida olla
olet jotain, minä pelkkä nolla
i miss you
uniini taas tuu...
Hyvää itsenäisyyspäivää & ihanaa illanjakoa :)
*halaus*Ja minun täytyy mennä hyvin kauas,
etäämmä kuin nuo vuoret,
etäämmä kuin mikään meri,
lähelle tähtiä
rukoilemaan Kristusta,
Herraa, että hän antaisi minulle takaisin
lapsensieluni... - Federico Garcia Lorca - Misfiring
Zippo kirjoitti:
ihanaa ja mukavaa itsenäisyyspäivää sinulle :)
Sytytä kynttilä, anna ajatuksesi lentää aikaan vanhaan, tunne se tuska, se työmäärä minkä ihmiset kokivat ja tekivät, mutta ennenkaikkea, tunne se ilo mikä oma itsenäinen maa antoi ihmisille ja anna sen ilon tarttua myös sinuun sillä Suomi on upea maa :) HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ TÄHTÖNEN :)
*hellä aamuhalaus*ja sytytin kynttilän. Mietin asioita...
itsenäisyyttä ja sitä miten tämä maamme saavutti tämän kaiken.....
Tein päätöksiä myös ....
monenlaisia, yhden luit edellisestä vastauksestani.... :)
Metarvitaanystäväisenikumpikinvoimia....;) - Zippo
Misfiring kirjoitti:
ja sytytin kynttilän. Mietin asioita...
itsenäisyyttä ja sitä miten tämä maamme saavutti tämän kaiken.....
Tein päätöksiä myös ....
monenlaisia, yhden luit edellisestä vastauksestani.... :)
Metarvitaanystäväisenikumpikinvoimia....;)*haliruttaus*
Voimia tässä tarvitsinkin (ja rahaa) että sain tämän romun vihdoin viimein toimimaan (eikä mennyt kuin 300€) ja muutenkin oli kiireinen viikonloppu pikkujouluineen ;) Kuinkas sinulla on mennyt?
Vastauksia monelaisia
niin paljon erilaisia
sanooko kukaan koskaan suoraan
onko totuutta laisinkaan
mä sut tähtenä taivaalla näin
loistit minua päin
matkasi jatkuu minne?
kuulunko minä sinne?
voimia tarvitaan
sitä sinusta saan
Zippo kirjoitti:
*haliruttaus*
Voimia tässä tarvitsinkin (ja rahaa) että sain tämän romun vihdoin viimein toimimaan (eikä mennyt kuin 300€) ja muutenkin oli kiireinen viikonloppu pikkujouluineen ;) Kuinkas sinulla on mennyt?
Vastauksia monelaisia
niin paljon erilaisia
sanooko kukaan koskaan suoraan
onko totuutta laisinkaan
mä sut tähtenä taivaalla näin
loistit minua päin
matkasi jatkuu minne?
kuulunko minä sinne?
voimia tarvitaan
sitä sinusta saan
:)Vastauksia en voi sulle antaa
kysymyksiä vain elämä eteeni kantaa.
Matkani jatkuu jonnekin sinne
en ole vielä selville minne.
Tässä sekaisena ympyrää palloilen
ja yhteistä aikaa muistelen....
Voit mut nyt jo unohtaa
ja muistoistasi pyyhkäistä
olin sulle vain harsonkevyttä siipeä
ja nyt täytyy puuhun kiipeä...
Misfiring kirjoitti:
Vastauksia en voi sulle antaa
Voit mut nyt jo unohtaa
:)Höpsistä, en sua niin helposti unohda ja tiedäthän sinä että välitän sinusta mutta olen kuitenkin realisti ja en kuvittele että pelkkien tekstien perusteella voi kiintyä kenenkään niin paljon että voisi sanoa ajattelevan toista yötä päivää.
Mä todellakin toivon etten ole aiheuttanut sinulle surua tai muita murheita ja älä syytä itseäsi, vika on vain minussa. Kauniit ja niin kultaiset muistot sinusta minulle jää, sanojasi en tule unohtamaan :) Toivon, että edes joskus kuulen sinusta vaikka vain "moi" ja "hyvin menee".
Toivon koko sydämestäni kaikkea hyvää sinulle tulevaisuuteen ja suokoon elämä kaiken mahdollisen onnen, tähti kirkkain johdattakoon sinut ikuisen rakkauden äärelle ja asukoon ilo aina sydämessäsi, minulle tulet aina merkitsemään jotain :) *suukko hellä*, olet ainutlaatuinen ihminen, ansaitset paljon parempaa kuin minun tekstit. :) - Zippo
Misfiring kirjoitti:
Voit mut nyt jo unohtaa
:)Höpsistä, en sua niin helposti unohda ja tiedäthän sinä että välitän sinusta mutta olen kuitenkin realisti ja en kuvittele että pelkkien tekstien perusteella voi kiintyä kenenkään niin paljon että voisi sanoa ajattelevan toista yötä päivää.
Mä todellakin toivon etten ole aiheuttanut sinulle surua tai muita murheita ja älä syytä itseäsi, vika on vain minussa. Kauniit ja niin kultaiset muistot sinusta minulle jää, sanojasi en tule unohtamaan :) Toivon, että edes joskus kuulen sinusta vaikka vain "moi" ja "hyvin menee".
Toivon koko sydämestäni kaikkea hyvää sinulle tulevaisuuteen ja suokoon elämä kaiken mahdollisen onnen, tähti kirkkain johdattakoon sinut ikuisen rakkauden äärelle ja asukoon ilo aina sydämessäsi, minulle tulet aina merkitsemään jotain :) *suukko hellä*, olet ainutlaatuinen ihminen, ansaitset paljon parempaa kuin minun tekstit. :) - ..
Misfiring kirjoitti:
Voit mut nyt jo unohtaa
:).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927