Ehtiiköhän "Raiskauksen esto" -kondomi Suomen tavarataloihin jo tänä vuonna?
Tietääkö kukaan myydäänkö sitä jo jossain?
Tässä viralliset RAPEX sivuilta kuvia kondomista:
http://www.rapestop.net/gallery/folderview.asp?folder=Anti-Rape Condom in open position
Minusta kondomi on hyvä juttu kunhan naiset eivät käytä sitä väärin esim. jos oman miehen kinuaminen alkaa ärsyttäämään.
Toivotaan että raiskaukset vähenisi etenkin nuorison keskuudessa koska nuoret raiskaavat lähinnä ennestään tuttujaan ja kostoksi jostakin. Mutta toivon että myös pusikkoraiskaukset jossa uhria ei tunneta loppuisi myös Suomesta kokonaan.
Ainakin nämä 13 vuotiaat tyttöset olisi hyvä saada käyttämään tätä kondomia kun tuolla puistoissa pyörivät ympäri päissään.
Rapex Kondomi!!!
16
1574
Vastaukset
- hahaha?
Mistä sinä tiedät nuorten tai puitojen raiskauksista!!
Mene raiskaaja? nukkumaan!! - hmm.
Mä uskosin et ei toi tollanen kortsu raiskauksii vähennä yhtään mut onpahan varmempi olo kulkee viikonloppusin kaupungil ja uskaltaa ehkä rentoutua jos kaikil kavereilkin olis sellanen. En tiä mut ainaki mä kokeilen sitä ku se tulee.
Mut mua epäilyttää että jos joku hullu lähtee esim. ulkomaalaisten miesten kaa johonkin jatkoille niin huonosti käy kun joku raiskaa ja saa kortsun itteensä niin kaverit nauraa vaan ja raiskaa lisää kun ei kortsuu enää oo eli täytys kuiteskin olla viel jotain "lamaannutin sumuttimii" lisäks myynnis.
Mut niitä pippurisumuttimii jotka mahtus käsilaukkuun ja taskuun odotelles sanoisin et ihan siisti keksintö!!!!!!- taakse täytyy
laittaa paineistettu pippurikaasusumutin.
Siinä sit eka saa sen hammaskortsun kaluunsa ja loput tainutetaan pippurikaasua suihkivalla pimpalla. JEEEE. TAPPAJAPILLU. - Vau!!!
taakse täytyy kirjoitti:
laittaa paineistettu pippurikaasusumutin.
Siinä sit eka saa sen hammaskortsun kaluunsa ja loput tainutetaan pippurikaasua suihkivalla pimpalla. JEEEE. TAPPAJAPILLU.Täytyy ehdottaa johonkin!!!!! Loistava idea!!!
- raiskaukset
Aina kun raiskaaja jää DNA-todisteella (100%) kiinni, niin TELOITUS!!!
100-200 vuoden päästä ei ole enää montaa maailmassa!!- TOIMII!!!!
Toi on tosi juttu että jos raiskaajat tosiaan on joko henkisesti sairaita tai kulttuurin/uskonsa takia uskovat että raiskaus on tietyissä tilanteissa sallittu niin kyllä ne loppuis Suomesta aika nopeaa jos niitä alettais telottaa mutta pitäis muistaa että kemiallinen halujen poisto tai mikä lie penikseen tehtävä juttu on Suomessakin eettisesti jopa mahdollinen saada lakiehdotuksissa läpi.
Kannatan enempi tällästä halujen poisto menetelmää varmoille tapauksille eli dna raiskaajille!!!!
- ON TOTTA!
Sigmund Freud selitti, että homous johtuu siitä, että homot alitajuisesti pelkäävät vaginassa olevan raateluhampaita jotka purevat vehkeen poikki. Laita Googlen kuvahakuun Vagina dentata, ja löydät jänniä kuvia.
- ...
No parempi että homot lisääntyvät kuin että naisia ja lapsia raiskataan!!!!
- ---
... kirjoitti:
No parempi että homot lisääntyvät kuin että naisia ja lapsia raiskataan!!!!
Kerrohan nyt niitä lasten raiskaus tapauksia suomessa?
Emme asua Etelä-Afrikan tasavallassa!! - mitään!
--- kirjoitti:
Kerrohan nyt niitä lasten raiskaus tapauksia suomessa?
Emme asua Etelä-Afrikan tasavallassa!!Muistetaanpas sitten että eihän tilastollisesti raiskauksia ole varmaan kuin 400 kpl vuodessa mutta todellisuudessahan niitä voi olla 2000 kpl jopa enemmän vähemmän kukaan ei voi tietää koska harvoin raiskattu uskaltaa kenellekkään kertoa koko jutusta. Yrittävät häpeissään vain unohtaa koko jutun.
- faktaa tiskiin
mitään! kirjoitti:
Muistetaanpas sitten että eihän tilastollisesti raiskauksia ole varmaan kuin 400 kpl vuodessa mutta todellisuudessahan niitä voi olla 2000 kpl jopa enemmän vähemmän kukaan ei voi tietää koska harvoin raiskattu uskaltaa kenellekkään kertoa koko jutusta. Yrittävät häpeissään vain unohtaa koko jutun.
olen elämäni aikana varmaan kuullut 2-3 lapsen raiskauksesta suomessa, jotenv miksi jauhatte niistä, kun ne varasti on marginaalisia!!
- täällä..
Tilastokeskuksen sivun mukaan 2006 vuoden tammi-maaliskuun aikana on tullut jo 103 raiskausta esille!!!! Joten uskallan väittää että raiskaukset lisääntyvät todella vauhdilla ja KONDOMILLE ON KÄYTTÖÄ SUOMESSAKIN!!!!
http://www.stat.fi/til/polrik/2006/01/polrik_2006_01_2006-05-17_tie_001.html
Mutta naisten kannattaa ymmärtää että ei baareista kannata juosta jatkoille etenkään esim. 4 miehen seurassa. Käsittämätöntä jos joku lähtee!!!!
Voi kun vaan saataisiin tilastoa myös raiskaajien taustoista, minkä maalainen ja mikä johtaa raiskaamiseen yms. Eniten naisia varmaan pelottaa se että joku lähtee seuraamaan ja raiskaa esim. porraskäytävässä mutta niitä onneksi on vähemmän kuin baari iltojen jatkoilla tapahtuneet raiskaukset.
Raiskaus tapahtuu useimmiten ns. tutulle eli ollaan juteltu raiskaajan kanssa aikaisemmin ja sääli että on sellainen tuntuma että raiskaajat ovat usein ulkomaalaisia, sillä rasismi vain lisääntyy siten.
Luulisi että raiskaajan huomaa jo baarissa olemuksesta mutta hyvin ne kai sitten näyttelevät. No katsotaan nyt muuttuuko tilastot yhtään 5 vuoden sisällä kondomin tulon jälkeen.
Toivotaan että kondomista on kuitenkin apua noille Afrikan naisille joita raiskataan päivittäin.- ...
Mua harmittaa ku ei voi lähtee miesten mukaan koska kyl se olis kiva kun jos tapaa diskos jonkun ja omasta tahdostaan haluais sankyyn sen kaa ja sit se raiskaa eikä viitti oottaa että molemmat haluais yhtäaikaa ja ihan normaalisti tunteiden kans. mä oon 14 mut mun kavereita on monesti meinattu raiskata kun ne flirttailee eka tosi paljon ja sit miehet hermostuu kun ne pihtaakin. tytsyjen on turha leikkii etenkään ulkomaalaismiehillä. mut olis se siistii kun vois mennä omasta tahdosta sänkyyn kenen kans tahansa ei tarttis pelätä.
- ....
... kirjoitti:
Mua harmittaa ku ei voi lähtee miesten mukaan koska kyl se olis kiva kun jos tapaa diskos jonkun ja omasta tahdostaan haluais sankyyn sen kaa ja sit se raiskaa eikä viitti oottaa että molemmat haluais yhtäaikaa ja ihan normaalisti tunteiden kans. mä oon 14 mut mun kavereita on monesti meinattu raiskata kun ne flirttailee eka tosi paljon ja sit miehet hermostuu kun ne pihtaakin. tytsyjen on turha leikkii etenkään ulkomaalaismiehillä. mut olis se siistii kun vois mennä omasta tahdosta sänkyyn kenen kans tahansa ei tarttis pelätä.
Huoh!!! Feikki nukkumaan
- Nngghh!
Hurja vehje...
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241