enkelit ja demonit

kintze

niiin tietääkö kukaan tehäänkö tosta dan brownin enkelit ja demonit kirjasta elokuvaa... kun mun mielestä se oli paljon parempi kirjakin kuin da vinci koodi

4

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16sta

oletko lukenut kaikki muutkin db:n kirjat - kannattaako lukea? montako niitä kaiken kaikkiaan onkaan ilmestynyt... ainakin toi enkelit ja demonit ja sit tää uusin meteoriitti vai mikä lie? mutta eikös hän ole kirjoittanut ainkin 4 kirjaa, joten mikä se 4. on vai eikö sitä ole vielä suomennettu???

• kintze

ei sit oo mun mielestä viä suomennettu enkä kyl tie mikä se onkaan.... missä vaiheessa se on tehty? kun ärjestyshän meni et eka enkelit ja demonit sit meteoriitti ja sit da vincikoodi

• Olen lukenut DaVinci koodin ja Enkelit ja demonit. Nämä ovat kuin sisarteoksia, koska tapahtumat ja toimintaympäristö ovat hyvin pitkälle rinnasteiset. Molemmissa sekoittuu uskonto, salaseurat ja jännitystarina mielenkiintoiseksi tarinaksi. Voisi sanoa, että se mikä Enkeleissä ja demoneissa on jo pitkälti hahmotettuna on DaVinci koodissa pitemmälle kristallisoituneena. Tavallaan siis E&D on eräänlainen harjoitelma koodia varten.

Tosin E&Dssä muutama asia on tosiaan ehkä paremmin kuin koodissa, sillä tapahtumat sijoittuvat Roomaan ja ovat siten luonnollisesti lähempänä katolisen kirkon ydintä eli Vatikaania. Myös lähtökohta on erilainen, oikeastaan päinvastainen kuin koodissa, mutta siitä ei enempää, sillä lukuiloa ei ole syytä pilata keltään.

Dan Brown on ymmärtääkseni kirjoittanut useamman kirjan, joista on suomennettu nyt kolme.

• Muistaako kukaan teistä, mitä kirjasarjan päähenkilön eideettisestä muistista kirjassa tarkkaanottaen sanottiin. Muistaakseni se oli hyvin ja seikkaperäisesti kerrottu ainakin DaVinci koodissa. Olisin kiinnostunut tästä tiedosta. Jos jollakin teistä on tämä kirja, niin voisitko laittaa tähän mitä kirjassa sanottiin eideettisestä muistista. Kiitos jo etukäteen avusta ja vaivannäöstä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2196
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1293
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1278
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      35
      1215
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1161
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      874
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      759
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      721
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    10. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      562
    Aihe