Päivän tärkein uutinen tulee Australiasta. On syytä varoa juomasta kahvia ennen tiukkoja neuvotteluja ja ravinteliin menoa, ties mistä itsensä muuten löytää. Iltalehti tänään:
Kahvi taivuttaa
AUSTRALIALAISET tutkijat ovat havainneet, että ihmisiä on helpompi taivuttaa muuttamaan mieltään, jos he ovat juoneet hiukan kahvia. Ei siis ihme, että poliitikot juottavat sitä vaalitilaisuuksissaan litratolkulla potentiaalisille äänestäjille. Puhumattakaan miehistä, jotka kutsuvat viattomia neitosia kahville alhaiset aikeet mielessään.
Lehdistökatsaus
18
1167
Vastaukset
- kadun(taas)mies
ja siis myös kaduttaa. Olen neidoille tarjonnut kahvin sijasta yömyssyn. Ja siihen se sitten on jäänytkin.
- yksitypy
tämä uutinen tuli vasta ulos?
Minä olen tiennyt asian jo lapsesta saakka.
Mutta miehille keitänkin aina ison pannullisen kaffetta ja on tepsinyt :=))...asian omana tietonasi. Miksi sä muuten olet pan...pan...pannulla miehille kahvia keittänyt?
- yksitypy
norMix kirjoitti:
...asian omana tietonasi. Miksi sä muuten olet pan...pan...pannulla miehille kahvia keittänyt?
hyvää kikkaa muille levittelemään.
En tiedä sanotaanko tutkimustuloksessa, että kunnon pannulla (kuten entisaikaan) tulee ne tehokkaimmat sumpit. Ja teho paranee vaan kun keittää seuraavan pannullisen vanhoihin sumppeihin. Tulee kunnon jytyä. Sitä ei tarvitse tarjota miehille kuin kupillisen, niin jo alkaa tapahtua :=)) yksitypy kirjoitti:
hyvää kikkaa muille levittelemään.
En tiedä sanotaanko tutkimustuloksessa, että kunnon pannulla (kuten entisaikaan) tulee ne tehokkaimmat sumpit. Ja teho paranee vaan kun keittää seuraavan pannullisen vanhoihin sumppeihin. Tulee kunnon jytyä. Sitä ei tarvitse tarjota miehille kuin kupillisen, niin jo alkaa tapahtua :=))...noitakons...siis noita kosteja :))
- yksitypy
norMix kirjoitti:
...noitakons...siis noita kosteja :))
monenlaista noitaa. Ja tuo kahvijuttu on täällä ollut tiedossa jo ammoisista ajoista lähtien.
Tieto kiirinyt aika hitaasti näköjään sivistyksen kehtoon.
Täällä tundralla onkin naiset enemmistönä teen juonnissa. Juuri sen takia olemmekin niin fiksuja, eikä meitä saa kukaan houkuteltua pahuuden teille.
Mutta miehet tekee, mitä me tahdomme :=))
- CharlieChaplin
vaan pistää hanurin huutaan hoosiannaa!
Varoitustekstit pitäisi kahvipaketin kylkeen laittaa tupakka-askin tapaan: Kahvinjuonti voi vaarantaa terveytesi ja saattaa saada sinun tekemään asioita, mitä kadut jälkikäteen!
- SikurLiina
---tuosta aiheesta kirjoitinkin jo joskus kivikaudella" ...Surffailessani kuukkelissa löysin silloin kahvila historiikkiä ja se oli tiedossa jo kauan sitten. Kaffilat olivat "riettauen" pesiä, jossa huumaannuttiin tuolla epämääräisellä ruskealla litkulla ja sublimoiduttiin eroottisista nautinnoista älylliseen saivarteluun ja silleen.
Kahviloiden yhteydessä oli usein vieläpä latomot ja sanomalehdet. Kirjallinen älymystö vetäisi itsensä julkisuuteen nimenomaisesti kahvi pöhnässä.
Eikä ole mitään toisen kären tietoo ---niin!...tiedosta! Totta mooses, kahvilat pitää ehdottomasti saada valvonnan piiriin ja niille pitää hankkia anniskelulupa ravintoloiden tapaan.
norMix kirjoitti:
...tiedosta! Totta mooses, kahvilat pitää ehdottomasti saada valvonnan piiriin ja niille pitää hankkia anniskelulupa ravintoloiden tapaan.
Voi hitsi, olen tainnut juoda liian monta kuppia kahvia!
- Pirre*
että se kahvimaito on jostain muualta tiputettua kuin lehmän tissistä .:)
Muistelen, että isälläkin oli joskus kahvikerma jalan juuressa.- Pirre*
pöydänjalan.
Meilläkin käytetään kahvin kanssa vaan kaupan maitoa eikä lehmän maitoa, kuten siskolikkakin jo pienenä terävästi kommentoi!
- Pirre*
norMix kirjoitti:
....kun sanotaan, että otetaas kolmannellekin jalalle :))
hyvinkin, ja naiset on tyytyneet ottamaan jopa kuudelle jalalle.:)
*jokohan ne hymiöt ovat maksullisia, pittääpä viljellä nuukemmin.* - Pirre*
norMix kirjoitti:
Meilläkin käytetään kahvin kanssa vaan kaupan maitoa eikä lehmän maitoa, kuten siskolikkakin jo pienenä terävästi kommentoi!
kansanperinnettähän se lehmä, ei niitä täällä maallakaan näkynyt vuosikymmeneen missään - no nyt Brysseli on taikonut ne takaisin laitumille -lehmän onneksi.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804