Moi! Tunnustan olevani täys tumpelo koneitten kanssa ja nyt kun sain töistä tämän vanhan käytetyn kannettavan olen yrittänyt perehtyä tähän mielenkiintoiseen compuutteri-maailmaan :)
Jotain mä oon nyt onnistunut tekemään (koneessa Windows2000)sillä kone ei 'päästä' mua tiettyihin paikkoihin kun mulla ei ole siihen oikeutta..Kone pyytää kirjautumaan sisään 'as an administrator' mutta kone ei kuitenkaan hyväksy vaikka sitä yritän. Jotenkin näyttää että kone on 'syönyt' koko administraattorin. Miten ihmeessä koneeseen voi luoda uuden käyttäjän jolla olisi oikeus esim ladata jotain uusia ohjelmia..? Mä tiedän että tämä saattaa asiantuntijan mielestä olla ihan järjetön kymysys, mutta jos joku vois mulle rautalangasta vääntää miten saan itselleni nämä oikeudet vai heitänkö koko masiinan jorpakkoon..? Kiitos etukäteen!
users...
tumpelo
1
331
Vastaukset
- olet
unohtanut järjestelmänvalvojan salasanan tai et tiedä sitä, se pitää nollata
http://home.eunet.no/pnordahl/ntpasswd/
tuolla on image korppua tai cd:tä varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836309
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534489- 764227
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?533244Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72727- 342362
- 2042181
- 462006