EI OLE OLEMASSA USKONNON UHRIA!

Omien ajatustensa uhreja ky...

Uskonnon uhri: Käsittämätön juttu! Miten voi olla uskonnon uhri, jos on oikealla tavalla suhtautunut uskontoon. Ihminen, joka on joutunut henkisesti kovalle eläessään jonkin uskonnollisuuden alaisuudessa on oman näkemyksensä tähden sortunut nimittämään itseänsä uhriksi.

Pitikö mennä uskomaan kaikki mitä julistettiin, vaikka Raamattu kehottaa tutkimaan kaikki? Pitikö mennä kuin päätön kana sinne, minne saarnamiehet käskivät, vaikka Raamattu varoittaa sellaisesta.

Maailma on sellainen, millaisena sen näemme: http://www.sanansaattaja.com

Kysymys kuuluukin: Millaisena sinä näet maailman, sillä kai tiedät että juuri se vaikuttaa siihen, miten itsekukin käyttäydymme. Teemmehän puhtaasti päätöksemme arvomaailmamme pohjalta!

15

2233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikalapsi

      Kun kristitty, vaikkapa helluntailainen, ajaa eheytysvalheillaan ja tolkuttomilla vaatimuksillaan lesbon tai homon itsemurhaan, se kuollut on uskonnon uhri. Kun kotiväki vie mukana lahkon tilasuuteen, ei sieltä oikein poiskaan pääse.

    • *uhri

      Miten minun olisi pitänyt oikealla tavalla suhtautua siihen, kun uskovainen isäni käytti toistuvasti vyötä kurinpitoon jotta minusta ja sisaruksistani olisi tullut "jumalaa pelkääviä ja kunnioittavia" ihmisiä? Nyt aikuisena elän yhä lapsuuden jäykän uskonnollisen ilmapiirin ja väkivaltaisen kurittamisen tuomien henkisten arpien kanssa. En pääse niistä kokonaan eroon milloinkaan.

      Ja tällaista tapahtuu yhä nykypäivänä uskovaisten onnellisten kulissien takana. Minusta se on SAIRASTA.

      • Tuollaiset ongelmat johtuu ihan muusta kun uskonnosta. Hakkaamista voi yrittää perustella itselleen ja muille jollakin hyvällä verukkeella, mutta syyt löytyy ihmisen omasta pahuudesta.


    • gazpacho

      siis ei vaan tajua hommaa oikein, tai kuuluu väärään porukkaan?

      Miten myötätuntoista.

    • ja paljon

      Puolustus kyvyttömät lapset ovat uhreja.
      Satoja vuosia kristityt vainosivat noitina lapsiakin ja on murhauttanut heitä paljon. Parasta aikaa on kristinuskon sotilaat sotimassa ja tappavat lapsiakin. Lapsikasteetkin ovat täysin raamatunkin vastaisuus ja sitten väitette ettei muka olis uskonnon uhreja!!!

    • TurkoosiPostia

      Esim.
      Ne joille tuputetaan sitä uskontoa, vaikkei ne halua.
      Uskonnon uhreja.

      • Onhan niitä mainosten uhrejakin.


      • TUPUTE

        JT.n uskossa on hieno asia esim. vakoilla seuran jäseniä. Se kuuluu heidän moraalivelvoitteisiinsa.

        Kun on tullut koettua ja ihan nähden todistettua miten pitkälle tällaiset yksityisyyden herjaajat menevät, ei voi kun ihmetellä miten laittomuus kuokistaa tällaisten onnistuneiden vakoojien toimesta.

        Siinä viedään vaikka pakkoväkisin vakoilun uhri (jäsen tai kiinnostunut) mielenterveyden osastoille JT. jäsenien taluttamana. Mikäänhän ei SAA EIKÄ VOI olla totta.

        Siinä koko juju. Kukaan ihminen ei voi valvoa kotiaan joka senkunti. Muistakaa, että heitä löytyy jokaisessa yhteiskunnan lokeroista. Niin palveluammateissa maan virastoissa, kun niissä ammateissa, joiden kuuluu päästä asuntoosi sisälle mikää hetki tahansa. Siveys- ja moraalipoliisina toimiva järjestö on mielestään OIKEUTETTU KAIKKEEN VALVONTAAN, OLI KYSEESSÄ JÄSEN TAI "KIINNOSTUNUT".


    • sunita

      raamatussa annetaan ihan selvät ohjeet ja varoitetaan lopun ajan vääristä profeetoista.menkääpä kuuntelemaan tervettä jumalan sanaa vaikka baptisti tai helluntaiseurakuntaan tai vaikka nokia missioon.siellä on terve henki jossa koroitetaan jeesusta ja todella ihminen tekee itse uskonratkaisun ja menee sitten kasteelle.

      • yksi pahimmista

        Nokia missiossa nyt valehdellan suut ja silmät täyteen: Koivisto syyttää jopa kirkon piispoja asioista, joita ei oo tapahtunut. Luepa Aamulehti 22.6.

        Nokia missio on yksi paha ahtaalle ajaja valhelelisine lupauksineen. Siellä ne "parantavat" jo kaikkea mahdollista...


      • Miina I

        varttua aikuiseksi. Helluntailaisten lapsia painostetaan jatkuvasti "tulemaan uskoon" ja menemään kasteelle sekä kotona että seurakunnassa. Minusta tällaisen aivopesun uhriksi joutuneella ei ole mitään vapaata tahtoa. Eri asia ovat sitten ulkopuolelta näihin liikkeisiin liittyneet. He ovat itse valinneet osansa.

        Kirkon piirissä taas uskonnollinen kasvatus on rauhallisempaa eikä lapsia painosteta tai pakoteta.


      • lapsukainen
        Miina I kirjoitti:

        varttua aikuiseksi. Helluntailaisten lapsia painostetaan jatkuvasti "tulemaan uskoon" ja menemään kasteelle sekä kotona että seurakunnassa. Minusta tällaisen aivopesun uhriksi joutuneella ei ole mitään vapaata tahtoa. Eri asia ovat sitten ulkopuolelta näihin liikkeisiin liittyneet. He ovat itse valinneet osansa.

        Kirkon piirissä taas uskonnollinen kasvatus on rauhallisempaa eikä lapsia painosteta tai pakoteta.

        ja koskaan en kokenut minkäänlaista painostusta ätini taholta. Pienenä tyttönä olin joskus äitini mukana kokouksissa ja minusta oli mukava laulaa siellä.
        Äitini rukoili paljon, eikä se minua häirinnyt. Hän oli iloinen ihminen, nauroi paljon. Hänen luonaan kävi paljon maallikkoystäviä, eikä silloin puhuttu uskonnosta.
        En ole tullut myöhemminkään minkään lahkon jäseneksi, mutta olen kiitollinen äidilleni lapsuudestani. Hän ei uskontoa tyrkyttänyt, mutta näytti omilla teoillaan olevansa hyvä ihminen.


      • jaakaalaa

        nykyisellään olevaa Siiloanin srk ta, Sörkan Harjutorilla, koska ihmisiin ei saa luottaa vaan Raamattuun ja Jumalaan


    • Miina I

      jotka ovat kasvaneet jonkun ankaran uskonnollisen yhteisön piirissä. Aikuinen taas ei minun mielestäni voi olla uhri, koska hänellä on vapaa valta lähteä pois ko uskonnosta. Lapsi taas ei voi erota perheestään eikä seurakunnasta, johon hänet ehkä on liitetty jo vastasyntyneenä.

      • gfhur

        Koska puolet maailmankaikkeuden miehistä
        tajuaa todellisuuden naisellisella tavalla
        (sielunlaki),kristinusko on ihmiskunnan suurin erehdys ja rahavallan pyhitys!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oletko nainen siis

      Ihastunut vai rakastunut?
      Ikävä
      75
      2353
    2. Mies rakkain

      Meidän rakkaus ei pala tulessakaan❤️‍🔥
      Ikävä
      49
      2073
    3. Sointu Borg keikistelee vartaloa nuolevassa mekossa -Kohukaunotar Marika Fingerroos kuittaa "Mikä.."

      Sointu Borg ei jätä kylmäksi edes aikansa kohukaunotarta, Marika Fingerroosia. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      2067
    4. Sinulle kaunis ihana yh...

      Kerro jotain lisää elämäntilanteestasi ja itsestäsi. 😊
      Ikävä
      74
      1949
    5. Karpo kujalla

      PrimeTimessä joku demari pyörittää Karpoa 100-0.
      Ähtäri
      53
      1902
    6. Näytit minulle

      aivan uudenlaisen maailman. Sellaisen, jossa peilien pinta ei ole säröillä. Ihastuin sinuun mitä paremmin opin sinut tun
      Ikävä
      49
      1519
    7. Persut eivät lähde mukaan hallituksen rasisminvastaiseen kampanjaan

      Ja sekö on sille yhdelle hallitusta johtavalle töppöselle ihan ok? 🤪 https://www.is.fi/politiikka/art-2000010657169.htm
      Maailman menoa
      303
      1428
    8. Kuka huijasi Suomea hakemaan NATO jäsenyyttä?

      Huh huh huh… Nuoret sotaintoilijat eivät ymmärrä mitä kirjoittavat. Suomella on mennyt aina hyvin, kun suhteet itäiseen
      Maailman menoa
      472
      1366
    9. Lapinlahtelaisessa koulussa laulettiin virsiä ja ruokarukouksia, rehtorille vakava huomautus

      Suomen kulttuuriin kuuluu jo kristillisyys. Käsittämättömäksi on aika muuttunut. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/la
      Helluntailaisuus
      174
      1351
    10. Mä oon niin patti tilanteessa

      Vaikeassa sellaisessa!!
      Ikävä
      26
      1320
    Aihe