Jokelan K-Market

kyllästynyt

Mitä mieltä ootte nykyään K-marketin hinnoittelusta? Silloin avajaisten jälkeen se oli yllättävän halpa jonkin aikaa...siitä sai paljon tuotteita halvemmalla kuin cittareista. Nyt kuitenkin parin vuoden jälkeen hinnat ovat mielestäni nousseet törkeälle tasolle! Olisi kiva suosia oman kylän kauppoja ja ostaa paljon siitä,mutta nyt hinnat ovat niin korkeat,että nelihenkisen perheen on pakko kantaa rahansa johonkin halvempaan paikkaan. Ja ostaa samalla enemmän vaikka järvenpäästä tai Hyvinkäältä.

Pitäisiköhän kauppiaan alkaa miettimäään millä saisi oman kylän asukkaiden rahoja jäämään tänne?

28

1832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikun Jumboon

      Jumbossa on VIELÄ halvempaa kuin Järvenpäässä tai Hyvinkäällä, joten suunnistan itse sinne aina kun mahdollista...Harmi, että pikkukaupat hinnoittelevat itsensä helposti ulos...

      • Lähikaupan kannattaja

        "Harmi, että pikkukaupat hinnoittelevat itsensä helposti ulos..."KÄÄK!! näkeehän sen sokeakin kepillään että pienellä kaupalla ei ole MITÄÄN mahdollisuuksia laskea hintojaan jonkun Jumbon tasolle. Jumbo ostaa valtavia määriä tavaraa ja sillä on varastotilaa tavaroilleen. ei pienellä kauppiaalla ole mitään mahdollisuutta moiseen.
        Tuollaisella toiminnalla te itse nostatte lähikaupan tuotteiden hintoja kun juoksette "halvan perään". Oletko miettinyt ikinä sitä mitä sinne Jumboon meneminen maksaa? Mitä kaikkea "turhaa" tulee kärryihin lapattua. Kaiken nämä lasket yhteen niin huomaatkin pian että lähikaupassa se ostoskassi olisikin tullut halvemaksi.
        Miksi viedä rahoja toiseen kuntaan kun voi omilla valinnoillaan vaurastuttaa omaa kotikaupunkiaan, tukea työllisyyttä.
        Turha se on mitään nimilistoja keräillä kun kylän kaupat häviävät ja lähipalvelut ovatkin kymmenien kilometrien päässä. Nämä ovat valintoja joita jokainen kuluttaja tekee.


      • K-Marketin myyjä
        Lähikaupan kannattaja kirjoitti:

        "Harmi, että pikkukaupat hinnoittelevat itsensä helposti ulos..."KÄÄK!! näkeehän sen sokeakin kepillään että pienellä kaupalla ei ole MITÄÄN mahdollisuuksia laskea hintojaan jonkun Jumbon tasolle. Jumbo ostaa valtavia määriä tavaraa ja sillä on varastotilaa tavaroilleen. ei pienellä kauppiaalla ole mitään mahdollisuutta moiseen.
        Tuollaisella toiminnalla te itse nostatte lähikaupan tuotteiden hintoja kun juoksette "halvan perään". Oletko miettinyt ikinä sitä mitä sinne Jumboon meneminen maksaa? Mitä kaikkea "turhaa" tulee kärryihin lapattua. Kaiken nämä lasket yhteen niin huomaatkin pian että lähikaupassa se ostoskassi olisikin tullut halvemaksi.
        Miksi viedä rahoja toiseen kuntaan kun voi omilla valinnoillaan vaurastuttaa omaa kotikaupunkiaan, tukea työllisyyttä.
        Turha se on mitään nimilistoja keräillä kun kylän kaupat häviävät ja lähipalvelut ovatkin kymmenien kilometrien päässä. Nämä ovat valintoja joita jokainen kuluttaja tekee.

        Komppaan täysin.


      • kauppaonoltavalähellä
        Lähikaupan kannattaja kirjoitti:

        "Harmi, että pikkukaupat hinnoittelevat itsensä helposti ulos..."KÄÄK!! näkeehän sen sokeakin kepillään että pienellä kaupalla ei ole MITÄÄN mahdollisuuksia laskea hintojaan jonkun Jumbon tasolle. Jumbo ostaa valtavia määriä tavaraa ja sillä on varastotilaa tavaroilleen. ei pienellä kauppiaalla ole mitään mahdollisuutta moiseen.
        Tuollaisella toiminnalla te itse nostatte lähikaupan tuotteiden hintoja kun juoksette "halvan perään". Oletko miettinyt ikinä sitä mitä sinne Jumboon meneminen maksaa? Mitä kaikkea "turhaa" tulee kärryihin lapattua. Kaiken nämä lasket yhteen niin huomaatkin pian että lähikaupassa se ostoskassi olisikin tullut halvemaksi.
        Miksi viedä rahoja toiseen kuntaan kun voi omilla valinnoillaan vaurastuttaa omaa kotikaupunkiaan, tukea työllisyyttä.
        Turha se on mitään nimilistoja keräillä kun kylän kaupat häviävät ja lähipalvelut ovatkin kymmenien kilometrien päässä. Nämä ovat valintoja joita jokainen kuluttaja tekee.

        Täysin samaa mieltä! Kannattakaa lähikauppaa, on hyvä kun on kauppa lähellä eikä tarvitse ajaella autolla kymmeniä kilometrejä ja sitten kävellä hehtaarihallissa löytäkseen sieltä tarvitsemansa! Jokelan K-kauppa on riittävä minulle.


    • miss-information

      ...nii ja kantsii kans varoo vihaneksia ellei oo rotavirusrokotetta tullu otettua.

      • tällä

        tarkoitit?


      • provoilua
        tällä kirjoitti:

        tarkoitit?

        Mulle ei ole koskaan tullut mitään ongelmia k-marketin vihanneksista tai muista tuotteista!

        Ja sekin on totta ettei pienet kaupat voi ottaa samanlaista määrää varastoon kuin isot kaupat. Vaikka olisi tiloja, ei kuitekaan ostokyky/menekki ole Jokelassa sitä luokkaa että näin voitaisiin menetellä. Ja hyvä sitten on mennä vaikka toiseen kauppaan hakemaan toista ja toiseen toista, kun sattuvat nyt olemaan vastapäätä vajaan 50 metrin päässä toisistaan.

        Ainoa negatiivinen asia on asiakaspalvelussa..joskus tulee mieleen "urautunut" asiakaspalvelu kassalla..ei pahalla, mutta itse palvelualalla toimiessani HYMYILEN AINA asiakkaalle. Miehillä tuntuu olevan enemmän asiakaspalveluasennetta, sekä nuoremmilla myyjillä. Muuten ok.

        Ja totta on sekin, mitä toinen kirjoittaja kirjoitti..mä en itse jaksaisi alkaa ravaamaan Hyvinkään tai Järvenpään kaupoissa. Siihen menee rahaa bensaan, ja todellakin, sieltä tarttuu aina jotain muuta heräteostosta! Kyllä ne viisaammat siellä tekevät tietokoneohjelmien kanssa hyllysuunnittelut niin miten saavat ihmiset ostamaan tuotteita herätteinä. Houkuttelevat myyntihyllyt ja tupataan kassan viereen limua, karkkia, jäätelöä ym. viime hetken ostoksia varten. Tämä on sitä lisämyyntiä! Ja kauppa kannattaa..


      • kurkkupoikki

        taidat itse olla vihannesasteella puheet on sitä luokkaa!


    • halvalla

      Ei K-market Jokela kallis ole. Ostat vain ja ainoastaan Pirkka tuotteita. Eikö ne ole samanhintaisia kuin isommisskin marketeissa. Esim. Raision valmistaman Pirkka margariinin saa puoleen hintaan verrattuna ihan samaan Raision valmistamaan Keijuun... Valitse siitä vierestä aina niitä kotimaisia Pirkkoja, niin kauppa on lähiseudun halvin.

      Sitäpaitsi kaupasta saa tuoretta kotimaista mansikkaa syyskuussa! Yritäpä ostaa edes heinäkuussa Siwasta tai V-talosta. Et saa.

      • jouko janhunen

        EI pidä pikkansa , kesällä ostin aivan ala-arvoisia mansikoita ja sitä paitsi pakkaus vuoti ,enkä huomannu sitä vasta kuin kotona .En osta enää !


    • jouko janhunen

      mikä kumma siinä on,että teidän kassapalvelut ei pelaaa ,ei sitte koskaa oli päivästä mikä aika hyvänsä päivästä Aina on jonoa tai sitten siellä muuten vaa töhnöillää joka ainut kerta kun käyn siellä.Ei voi kun ihmetellä teidän meininkiä

    • entinen asiakas

      Kyllä pitäisi, itse en ole kaupassa käynyt 6vuoteen, johtuen siitä että olin silloisessa marketissa todistamassa tilanetta jossa kauppias täysin vastoin lakia kohteli asiakasta TODELLA TÖRKEÄSTI, silloin päätin että tähän markettiin en enään ikinä jalallani astu, enkä anna perheenikään kauppaa käyttää, sain myös naapurini poikotoimaan marrkettia.. Mikäli haluamme K-Marketin tuotteita, käymme joko Järvenpäässä tai Hyvinkäällä tai jokainen työmatkamme varrella mutta Jokelan K-Markettiin kukaan meistä ei mene..

      • jopajutunkehitit

        Tuo nyt on hatusta-otettua tarinaa...."täysin vastoin lakia kohteli asiakasta"...mitähän lakia vastaan siellä silloin rikottiin? OLisipa kiva kuulla? Varmaan joku alaikäinen yritti ostaa tupakkaa, tekeytyen täysi-ikäiseksi ? Kenties humalainen yritti ostaa lisää kaljaa ja kauppias katsoi, ettei tuo enää alkoholia lissä tarvitse, kaatuu maantielle ja tulee vahinkoja! Sinun pitäisi selittää nyt tuo syytteesi, koska en usko, että juttusi kestää päivänvaloa! Olen K-kaupan vakituinen asiakas ja paheksun tuollaista mustamaalaamista!


    • revi siitä joo

      Pirkoilla on samat hinnat Jumbossa ja Jokelan K-Marketissa.

    • jokuvaan..

      Kallista on Jokelan K kaupassa, ja kaiken lisäksi todella epäsiisiti myyjä siellä lihatiskillä kaiveli nenäänsä kun luuli etten huomannut.

      • ee jokelalle enää

        Oli varmaan kyseessä tämä ei kantasuomalaisiin kuulumaton.


        On mennyt huonoksi kun poika Isokangas lähti.


      • Kiltti asiakas
        ee jokelalle enää kirjoitti:

        Oli varmaan kyseessä tämä ei kantasuomalaisiin kuulumaton.


        On mennyt huonoksi kun poika Isokangas lähti.

        No itse olen kyllä saman kalleuden, epäsiisteyden ja eritoten henkilökunnan töykeyden havainnut melkosen monta kertaa ja nyt käynkin sitten muissa kaupoissa, saavat siellä muille kiukutella.. :D


      • Joskus käyn
        ee jokelalle enää kirjoitti:

        Oli varmaan kyseessä tämä ei kantasuomalaisiin kuulumaton.


        On mennyt huonoksi kun poika Isokangas lähti.

        Minä en osta koskaan mitään kyseisen henkilön ollessa lihatiskillä. Kerran odotin herraa 10 min kun kolasi kylmiössä ja törkeästi puhuen vihdoin saapui ja löi paketin tiskiin niin että hintalappu sinkoili.


      • Provoako
        Joskus käyn kirjoitti:

        Minä en osta koskaan mitään kyseisen henkilön ollessa lihatiskillä. Kerran odotin herraa 10 min kun kolasi kylmiössä ja törkeästi puhuen vihdoin saapui ja löi paketin tiskiin niin että hintalappu sinkoili.

        Mutta eikös ne lihatiskin ihmiset ole vaihtuneet?


    • juhasamuli

      K-Market Parila Mattilassa on hyvä. Suosittelen ajelemaan sinne mieluummin kuin Jumboon :)

    • Tingi tingi

      Kannattaa jäädä tinkimään aina kassalle, niin voi saada ostokset halvemmalla.

      • EI Jokelan K-Marketi

        Jokelassa kauppias on sitä laatua että "RAHAT TISKIIN JA ÄKKIÄ, tai SOITAN POLIISIT" Oli sitten kyseessä maksava vanhus tai pieni ala-ikäinen lapsi, tai ihan mitä tahansa siltä väliltä! Jokelan K-Marketissa vallitsee markkinalaki joka ottaa asiakkailta IHAN VARMASTI kassalla rahat (kassoilla niin monta opiskeliaa kuin vain kauppias saa(löytää)... Menkää Jokelalaiset vaikka Hyvinkäälle tai Järvenpäähän jos haluatte K-Marketissa asioida, tosin onhan Jokelassa S-Market ja Valintatalokin, niissä ainakin palvellaan...


      • Kaupat pois
        EI Jokelan K-Marketi kirjoitti:

        Jokelassa kauppias on sitä laatua että "RAHAT TISKIIN JA ÄKKIÄ, tai SOITAN POLIISIT" Oli sitten kyseessä maksava vanhus tai pieni ala-ikäinen lapsi, tai ihan mitä tahansa siltä väliltä! Jokelan K-Marketissa vallitsee markkinalaki joka ottaa asiakkailta IHAN VARMASTI kassalla rahat (kassoilla niin monta opiskeliaa kuin vain kauppias saa(löytää)... Menkää Jokelalaiset vaikka Hyvinkäälle tai Järvenpäähän jos haluatte K-Marketissa asioida, tosin onhan Jokelassa S-Market ja Valintatalokin, niissä ainakin palvellaan...

        Menkää vaan Jumboon, Jäkeen tai Hyvinkäälle niin kaikki kaupat häviää Jokelasta. Valintatalo se vasta kallis onkin.


      • eiolesenkalliinpi
        EI Jokelan K-Marketi kirjoitti:

        Jokelassa kauppias on sitä laatua että "RAHAT TISKIIN JA ÄKKIÄ, tai SOITAN POLIISIT" Oli sitten kyseessä maksava vanhus tai pieni ala-ikäinen lapsi, tai ihan mitä tahansa siltä väliltä! Jokelan K-Marketissa vallitsee markkinalaki joka ottaa asiakkailta IHAN VARMASTI kassalla rahat (kassoilla niin monta opiskeliaa kuin vain kauppias saa(löytää)... Menkää Jokelalaiset vaikka Hyvinkäälle tai Järvenpäähän jos haluatte K-Marketissa asioida, tosin onhan Jokelassa S-Market ja Valintatalokin, niissä ainakin palvellaan...

        Ostan aina K-kaupasta, enkä ole huomannut mitään tuollaista tapahtuvan...teillä on pahasilmä tai kade mieli yrittäjää kohtaan.....!


    • LaadullaVäliä

      Töykeä ja epäkohtelias kauppias, kalliita ja pilaantuneita elintarvikkeita, minun perheeni käy jatkossa Jumbossa.

      • vihastuttaatuollainen

        Ostan aina KAIKKI Jokelan K-kaupasta ja käyn siellä päivittäin, enkä ole huomannut pilaantuneita elintarvikkeita.......kauppias ei ole töykeä eikä epäkohtelias, tervehtii aina vaikka kaukanakin olisi......itse olet törkeä, ettäs kehtaatkin levitellä ilkeitä juttujasi ja haukkua ihmisiä turhan päiten! Menikö työpaikka altasi....saitko ylinopeussakot kun ajelit Jumboon.....olet tosi törkeä tyyppi! Tuskin sinunlaisellasi mitään perhettä onkaan varmaan jättivät sinut yksin kaljapulloosi nohjaamaan!


    • staanana

      Jumbossa oi ihan törkeen kallista ...tana.
      Maksoin pussista tiikerin halipus-teestä kympin.
      Meen valittaa heti huomenna kyllä Jokelan S-markettiin asiasta.

    • toiseenk

      Sinne kauppaan en mene enään ikinä...viime perjantaina olin kaupassa klo 20.45 astuin sisään klo 20.55myyjä tuli kiukkuisena huutamaan.että olemme sulkemassa..että olen tietoinen kaupan sulkemis ajasta en saannut ostoksista edes boonuksia ulos olin kaupasta klo 20.58 tekusi mieli soittaa kauppiaalle oli niin törkeetä käytöstä huh..huh.,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe