mesekavereita kaiken ikäisistä..?

.masa.

olen 15-vuotias poika, joka kaipaa mesekavereita. olen syntynyt Fukuokassa, Japanissa.

tykkään eläimistä, perheestä, kavereita ja kuvia löytyy mesestä. omistan koiran.

kuuntelen paljon eri musiikkeja, eli en jaks mainita edes kaikkia. viimeksi kuuntelin Malice Mizeria ja Alice Ninea.

jos alkoi kiinnostamaan, lisätkääs kaikki ihanat ihmiset mut meseenne!! kiitos!

28

7233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osoite?

      Nin eli sun kannattais varmaankin laittaa se mese osoitekkin siiihen, kun ei sua muuten lisätä voi.

      • mellllluuuuuuu

      • karhut1
        mellllluuuuuuu kirjoitti:

        moro lisää mut osoite [email protected]

        melina mä tuun kaveriks


    • .......

      Juu meseosottees voisin kyl huolii ;D

      • CuteAngel1

        Toki toki mä sut kaverikseni voisin ottaa. Olet siis syntynyt Japanissa, maassa, joka on just paras heti Suomen jälkeen! Kiitooosh, jos laitat osoitteen, niin lupaan ottaa sen talteen!


      • Haluunsut

        Kuulostat tosi ihanalt ystävält sun meseossa kiitos ;>>


      • mikäs tää on? xD
        Haluunsut kirjoitti:

        Kuulostat tosi ihanalt ystävält sun meseossa kiitos ;>>

        mun mese osote on lassi,[email protected]


    • MaliceMizer

      moi! oon 14 (kohta 15) vuotias likka kuopion suunnalta. kuuntelen itekkii malice mizeria joten juttuseura kelpais! voit vastata aluks sähköpostiin [email protected]

      Saat sit siitä meseosotteeni

    • mesekaveri

      Vieläkö etit mesekavereita? jos etit niin lisäile minutkin, meseosoite on [email protected]

    • ^____^

      Jos etit vielä mesekavereita nii voit lähettää mulle viestin osotteeseen [email protected]

    • Hensku97

      Moi

      No sulla ei ole tossa sun mese osotetta muuten lisäisin sut jos ois.

      • Santtu

        Moik,mitäs sinä??? Kiva tutustua tuntemattomii tääl.... =) K


    • r-i-p-e!!!!

      lisää mut nii jutellaa

      • mellaaaaaaaaaa

    • :S
      • Fele

    • BOSS.
    • Hirmuinen Vasara

      "olen syntynyt Fukuokassa, Japanissa."

      Ja heti alkaa putoamaan mesekamupyyntöjä! :)
      Rasismia, jos olisi sanonut esim. "olen syntynyt Turussa" olisi menekki ollut paljon pienempi.

      Ihme japani-intoilijat ja pikku Laura Vanamot.

    • ^hiii^

      Heii, jos kaipailet vielä mesekavereita tai tai uusia tuttavuuksia muutenkin niin minusta ois kiva tutustua sinuun ^-^

      Osoite on : [email protected]

      Voin kertoa sitten tarkemmin itsestäni, mutta näin aluksi paljastan jo sen verran että minäkin kuuntelen Alice Ninea ja Malice Mizeria n_n (kuuntelen tosin paljon muutakin mutta näin aluksi mainittuna nuita :3)
      Jaja, minulla on tällä hetkellä kissa ja koiranpentu n_n

      Ois ihana yllätys jos lisäilisit minut listalle :)

    • Linsku^^
    • Voitte kutsua minua kalkkikseksi jos haluatte, mutta älkää lapset pistäkö meseosoitteitanne julkiseen levitykseen ihan minne sattuu. Jos teillä on sama tapa kuin useimmilla, listoillenne päätyy ennemmin tai myöhemmin kasa idiootteja, joista on välillä tosi rasittava hankkiutua eroon.

      Pistäkää yksityisviestillä tai jollakin se osoite perille. Se vaatii rekisteröitymisen, mutta on varmasti sen arvoista.

      Tai, olkaa kilttejä, kirjoittakaa edes (at) @-merkin tilalle. Te oikein kerjäätte roskapostia, kun nettiä haravoi joka hetki tuhansia botteja, jotka oikein etsivät tämäntyyppisiä ketjuja.

      • miss_zero

        sä oot niiiin oikeessa QotD :)


    • HotBabe666
    • Alice96

      Tässä olisi tälläinen : Alice96(at)hotmail.fi

    • toruja

      paljon tuli uunoturhopurilata ja jammusediltä mailia?
      Tulikos paljon viirusspämmiä?

      hei halooooo.. ei koskaan julkiseen levitykseen mitään henkilökohtaisia yhteystietoja

      onks kiva kun vastapuoli paljastuu karvaiseksi olutmahaiseksi pers*** raapivaksi 60seksi mieheksi tai rapajuoppoämmäksi jolla kasvaa viikset

    • Pimu-95

      uui haluun sun meses ;))  

    • Mitsu95

      Kukkuu olennot!!! eli etsin saman tyylistä ja musiikkimakuista kaveria :)

      Oon -95 syntynyt puoliksi vampyyri ja puoliksi ihmissusi tyttö turusta.Pukeutumistyylini on hieman sekalainen Emogootti :) ...Harastan piirtämistä,kitaran ja basson soittoa,laulamista,urheilua,tarinoiden ja laulujen kirjoittamista.Luonteeltani olen hieman ujo,iloinen,salaperäinen,utelias ja yritän aina olla rehellinen ja luotettava.Perheeseeni kuulu monta lemmikkia ja vanhemmat jotka ovat eronneet.

      Musiikki makuni:
      Girugamesh,BloodBath,Reckless Love,
      SuG,The 69 Eyes,
      Death Angel,The Gazette,
      Children Of Bodom,
      Danger*Gang,
      Steel Panther,
      Deathstars,Stam1na,
      Nightwish,Moi dix Mois,
      Apocalyptica,
      Slipknot,Bullet for my valentine,
      Avenged Sevenfold,Dope,
      ThunderStone,Murderdolls,
      Snow White´s Poison Bite,
      Marilyn Manson,Blood.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe