olen 15-vuotias poika, joka kaipaa mesekavereita. olen syntynyt Fukuokassa, Japanissa.
tykkään eläimistä, perheestä, kavereita ja kuvia löytyy mesestä. omistan koiran.
kuuntelen paljon eri musiikkeja, eli en jaks mainita edes kaikkia. viimeksi kuuntelin Malice Mizeria ja Alice Ninea.
jos alkoi kiinnostamaan, lisätkääs kaikki ihanat ihmiset mut meseenne!! kiitos!
mesekavereita kaiken ikäisistä..?
28
7276
Vastaukset
- osoite?
Nin eli sun kannattais varmaankin laittaa se mese osoitekkin siiihen, kun ei sua muuten lisätä voi.
- .......
Juu meseosottees voisin kyl huolii ;D
- CuteAngel1
Toki toki mä sut kaverikseni voisin ottaa. Olet siis syntynyt Japanissa, maassa, joka on just paras heti Suomen jälkeen! Kiitooosh, jos laitat osoitteen, niin lupaan ottaa sen talteen!
- Haluunsut
Kuulostat tosi ihanalt ystävält sun meseossa kiitos ;>>
- mikäs tää on? xD
Haluunsut kirjoitti:
Kuulostat tosi ihanalt ystävält sun meseossa kiitos ;>>
mun mese osote on lassi,[email protected]
- MaliceMizer
moi! oon 14 (kohta 15) vuotias likka kuopion suunnalta. kuuntelen itekkii malice mizeria joten juttuseura kelpais! voit vastata aluks sähköpostiin [email protected]
Saat sit siitä meseosotteeni - mesekaveri
Vieläkö etit mesekavereita? jos etit niin lisäile minutkin, meseosoite on [email protected]
- ^____^
Jos etit vielä mesekavereita nii voit lähettää mulle viestin osotteeseen [email protected]
- Hensku97
Moi
No sulla ei ole tossa sun mese osotetta muuten lisäisin sut jos ois.- Santtu
Moik,mitäs sinä??? Kiva tutustua tuntemattomii tääl.... =) K
- r-i-p-e!!!!
lisää mut nii jutellaa
- :S
moi voin olla sun mese kaveri?mun mese on [email protected]
- BOSS.
Lisää jos haluut [email protected]
- Hirmuinen Vasara
"olen syntynyt Fukuokassa, Japanissa."
Ja heti alkaa putoamaan mesekamupyyntöjä! :)
Rasismia, jos olisi sanonut esim. "olen syntynyt Turussa" olisi menekki ollut paljon pienempi.
Ihme japani-intoilijat ja pikku Laura Vanamot. - ^hiii^
Heii, jos kaipailet vielä mesekavereita tai tai uusia tuttavuuksia muutenkin niin minusta ois kiva tutustua sinuun ^-^
Osoite on : [email protected]
Voin kertoa sitten tarkemmin itsestäni, mutta näin aluksi paljastan jo sen verran että minäkin kuuntelen Alice Ninea ja Malice Mizeria n_n (kuuntelen tosin paljon muutakin mutta näin aluksi mainittuna nuita :3)
Jaja, minulla on tällä hetkellä kissa ja koiranpentu n_n
Ois ihana yllätys jos lisäilisit minut listalle :) - Linsku^^
lisää mutkii [email protected]
Voitte kutsua minua kalkkikseksi jos haluatte, mutta älkää lapset pistäkö meseosoitteitanne julkiseen levitykseen ihan minne sattuu. Jos teillä on sama tapa kuin useimmilla, listoillenne päätyy ennemmin tai myöhemmin kasa idiootteja, joista on välillä tosi rasittava hankkiutua eroon.
Pistäkää yksityisviestillä tai jollakin se osoite perille. Se vaatii rekisteröitymisen, mutta on varmasti sen arvoista.
Tai, olkaa kilttejä, kirjoittakaa edes (at) @-merkin tilalle. Te oikein kerjäätte roskapostia, kun nettiä haravoi joka hetki tuhansia botteja, jotka oikein etsivät tämäntyyppisiä ketjuja.- miss_zero
sä oot niiiin oikeessa QotD :)
- HotBabe666
[email protected], minulla on web-kamera ja C-kupin tissit
- Alice96
Tässä olisi tälläinen : Alice96(at)hotmail.fi
- toruja
paljon tuli uunoturhopurilata ja jammusediltä mailia?
Tulikos paljon viirusspämmiä?
hei halooooo.. ei koskaan julkiseen levitykseen mitään henkilökohtaisia yhteystietoja
onks kiva kun vastapuoli paljastuu karvaiseksi olutmahaiseksi pers*** raapivaksi 60seksi mieheksi tai rapajuoppoämmäksi jolla kasvaa viikset - Pimu-95
uui haluun sun meses ;))
- Mitsu95
Kukkuu olennot!!! eli etsin saman tyylistä ja musiikkimakuista kaveria :)
Oon -95 syntynyt puoliksi vampyyri ja puoliksi ihmissusi tyttö turusta.Pukeutumistyylini on hieman sekalainen Emogootti :) ...Harastan piirtämistä,kitaran ja basson soittoa,laulamista,urheilua,tarinoiden ja laulujen kirjoittamista.Luonteeltani olen hieman ujo,iloinen,salaperäinen,utelias ja yritän aina olla rehellinen ja luotettava.Perheeseeni kuulu monta lemmikkia ja vanhemmat jotka ovat eronneet.
Musiikki makuni:
Girugamesh,BloodBath,Reckless Love,
SuG,The 69 Eyes,
Death Angel,The Gazette,
Children Of Bodom,
Danger*Gang,
Steel Panther,
Deathstars,Stam1na,
Nightwish,Moi dix Mois,
Apocalyptica,
Slipknot,Bullet for my valentine,
Avenged Sevenfold,Dope,
ThunderStone,Murderdolls,
Snow White´s Poison Bite,
Marilyn Manson,Blood.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437868
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684413
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363193Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2463088Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella462749Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262695- 372453
- 412036
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807