Mahtava suihkulähde..

Hämmentynyt mutta onnellinen

Tapasin ihanan yli 30 naisen, jota olen tapaillut jonkin aikaa. Hän saa helposti ns suihkulähdeorgasmeja joka on mielestäni mahtava asia, mutta...Hänen suihkut ovatkin aivan omaa luokkaansa. Hän todellakin suihkuttaa voimalla ja kauas. Koska hän on minulle ensimmäinen nainen joka käyttäytyy näin, niin olisiko kellään ohjeita, kuinka saisin esim hillittyä häntä hieman , hänen huomaamattaan, koska hän todellakin kastelee kaiken ympäriltään?! Enkä haluaisi loukata häntä. Vain asiallisia vastauksia , kiitos!!

23

17018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnistua

      Taitaa kuule olla niin, että eipä hillintä auta. Ei ainakaan meillä onnistu kotona =) Varaudu vaan asiaan hyvällä suojauksella; pyyhettä alle jne.

      Asian hillitsemisen sijaan anna palaa vaan! Tuhra keskittyminen asiaan voi pidemmän päälle alkaa vähentämään sunkin fiiliksiä.

      • handuska

        samaa mieltä oon kregvisiittaa alle vain ja pulinat pois. Annat vaan vehkees höylätä sydämmes kyllyydestä!!


      • tussu
        handuska kirjoitti:

        samaa mieltä oon kregvisiittaa alle vain ja pulinat pois. Annat vaan vehkees höylätä sydämmes kyllyydestä!!

        VITTU TULENKO mieki sun kotiis ruiskutteleen letkuilla vettä lerppakulli


      • neuvo
        tussu kirjoitti:

        VITTU TULENKO mieki sun kotiis ruiskutteleen letkuilla vettä lerppakulli

        vaihda naiseen joka ei saa orkkua ja on muutenkin kuiva kuin sahara, niin ei tartte toisen eritteiden kanssa pulata, jos se tosiaan noin paljon etoo.


      • rietu62
        neuvo kirjoitti:

        vaihda naiseen joka ei saa orkkua ja on muutenkin kuiva kuin sahara, niin ei tartte toisen eritteiden kanssa pulata, jos se tosiaan noin paljon etoo.

        Mitä se muuten on ns..se naisen orgasmissa tai kiihotuksesa tuleva neste.Meillä on tosi himokasta ja aistillista ja nautillista seksiä keskenämme ja nautimme siitä todella paljon,ei jännitteitä tai muita estoja,avoimuus on 100% ja näin se on ihanaa...ihanaa..mutta mistä se tulee..mikä on sen tarkoitus..mikä laukaisee sen..minusta se on kiihottavaakin..siinä revitään kaikki ihanuus toisesta irti!!!


      • dingo245
        neuvo kirjoitti:

        vaihda naiseen joka ei saa orkkua ja on muutenkin kuiva kuin sahara, niin ei tartte toisen eritteiden kanssa pulata, jos se tosiaan noin paljon etoo.

        Niin, eipä taida onnistua kontrollointi tuossa asiassa :). Eihän mieskään voi oman ejakulaationsa määrää mielen mukaan vähentää tai lisätä. Tosi mahtavaa että naisesi kiihottuu sinusta noin paljon! Ota se todella isona kohteliaisuutena :) Huolestu sitten kun se loppuu...


      • ihanaa??
        rietu62 kirjoitti:

        Mitä se muuten on ns..se naisen orgasmissa tai kiihotuksesa tuleva neste.Meillä on tosi himokasta ja aistillista ja nautillista seksiä keskenämme ja nautimme siitä todella paljon,ei jännitteitä tai muita estoja,avoimuus on 100% ja näin se on ihanaa...ihanaa..mutta mistä se tulee..mikä on sen tarkoitus..mikä laukaisee sen..minusta se on kiihottavaakin..siinä revitään kaikki ihanuus toisesta irti!!!

        Se tulee virtsaputkesta ja on virtsaa eli kansanomaisemmin kusta.


      • tuolta hiukan tietoa
        dingo245 kirjoitti:

        Niin, eipä taida onnistua kontrollointi tuossa asiassa :). Eihän mieskään voi oman ejakulaationsa määrää mielen mukaan vähentää tai lisätä. Tosi mahtavaa että naisesi kiihottuu sinusta noin paljon! Ota se todella isona kohteliaisuutena :) Huolestu sitten kun se loppuu...

        http://www.delipap.fi/inkontinenssi/miteninkontinenssiahoidetaan.htm


      • kannattaisi hieman
        ihanaa?? kirjoitti:

        Se tulee virtsaputkesta ja on virtsaa eli kansanomaisemmin kusta.

        perehtyä naisen ejakulointia liittyviin artikkeleihin.


      • ejakuloivaN85
        ihanaa?? kirjoitti:

        Se tulee virtsaputkesta ja on virtsaa eli kansanomaisemmin kusta.

        kannattaa ajatella ennenku aukasee suunsa, ettei vaan näyttäis tyhmyyttään...


      • Anonyymi
        ihanaa?? kirjoitti:

        Se tulee virtsaputkesta ja on virtsaa eli kansanomaisemmin kusta.

        Ei ole virtsaa vaan virtsaputken lähellä olevasta rauhasesta tulevaa, hieman maitomaista nestettä. Kuin spermaa ilman siittiösoluja.


    • sitä odotellessa

      Mitäpä tuota estelemään. Ole onnellinen kun sinulla on tuollainen kumppani. Itselleni ei ole koskaan sattunut ejakuloivaa kumppania. Paksuja pyyhkeitä vaan suojaksi sängylle ja voithan itse olla vähän siinä edessä ettei vastapäisen seinän tapetit kastu ;). En tuota tosiaankaan koskaan ole nähnyt mutta eikös tuo ejakulaatio neste muutenkin ole aika hajutonta ja väritöntä joten se ei kait sotkekaan kuivuttuaan ;). Kyllähän seksi aina on ja kuuluukin olla hieman sotkuista puuhaa :). Nauti siitä

      • mulle

        Kerran olen saanut valtavan ejakulaation,en edes saanut orkkuja mutta nestettä valui koko ajan (ei ollut pissaa)häpesin sitä itsekkin vähän aluksi.Tapahtui ulkomailla ja mies oli luultavasti "mammanpoika" tai muuten varattu. Hän kauhisteli kun lakanat sotkeutui, eikä ollut koskaan nähnyt vastaavaa.Sinne se kaveri jäi suunnittelemaan lakanoiden putsausta.Tehty mikä tehty.


    • Kunpa itsekkin

      Itselläni ex nais ystäväni kanssa oli samanlaiset sessiot. Tosin hän tuli aina mun päälle sen verran että pyyhe oli tarpeen. Edelleen rakastan sitä kun nainen tulee täysillä:)

    • Hananavaaja

      Mitä tuota ihmettelet. Ittellä oli muutama vuosi sitten tuollainen samanlainen naisystävä, joka suihkutteli lauetessaan. Ja oli myös äänekäs! Useita vuosia tapailtiin ja hyvin usein hän ejakuloi, sekä suuseksin että myös yhdynnän aikana. Oli naimisissa joten panot oli usein autossa tai kesäaikaan ulkoilmassa. Se silloinen autoni tuoksuu varmaan vieläkin, kun ei sitä aina onnistunut suojaamaankaan. Mutta upea juttu se oli ja ainakin luulen että hänkin nautti aidosti, vaikka alkuun vähän nolostelikin "kastelemistaan"

      • inkontinenssi

        >Useita vuosia tapailtiin ja hyvin usein
        >hän ejakuloi, sekä suuseksin että myös
        >yhdynnän aikana

        Ja sulle on sitten pissa maistunut....


      • kannattaisi vähän
        inkontinenssi kirjoitti:

        >Useita vuosia tapailtiin ja hyvin usein
        >hän ejakuloi, sekä suuseksin että myös
        >yhdynnän aikana

        Ja sulle on sitten pissa maistunut....

        opiskella aihetta naisen ejakulointi. Se on nimittäin ihan muuta kuin pissaaminen.


    • ja hoidettavissa
      • rietu62

        Joo.kiitos vaan noista vastauksista.Meillä on todella nautinnollista ja avointa seksiä..ja kun naiseni aika usein suihkuttaa ei se minua haittaa tietenkään.me ollaan niin kiinni ja sulautuneena toisiimme sitä tehdessämme että se miltei kuuluu jo siihen.Minä tunnen että meillä on niin ihana ja kokonaisvaltainen seksiintohimo että se laukaisee usein sen.naiseni on muutenkin aivan ihana kosketus herkkä että ihmettelen ihan,,hän laukeaa kosketuksestaniherkästi..voi miten ihanaa onkaan.Ei se neste meistä ole virtsaa..se on hajutunta ja mautonta siis pyyhettä vaan avuksi ja toimiin..ihanaa rakastella!!!!!!!!!!!


      • hieman perehtyä

        naisen ejakulointiin, joka on ihan kaikkea muuta kuin pissaamista.


      • Mullekin

        Se liittyy jotenkin g-pisteeseen ja ei ole
        samaa ainetta kun noitten inko-kuiviksien korvien
        välissä. g-pistettä vaan etsimään!
        Intiaanikertomuksissa mainintaan tällaisista
        unelmatytöistä!


      • Wet
        Mullekin kirjoitti:

        Se liittyy jotenkin g-pisteeseen ja ei ole
        samaa ainetta kun noitten inko-kuiviksien korvien
        välissä. g-pistettä vaan etsimään!
        Intiaanikertomuksissa mainintaan tällaisista
        unelmatytöistä!

        täällä on ainakin yksi reilusti kasteleva tyttönen... joka sinkkunaisena kastelee jos mies hommansa osaa... ;)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe