Matkustin taannoin Express-bussissa sellaiset 300 kilometriä Helsinkiin päin ja se bussi pysähtyi 10 minuutin tauolle matkustajia ja rahtia kyytiin ottaakseen. Olin juopotellut muutaman päivän ja vatsa oli tosi kuralla, joten päätin käydä auton ahtaassa wc:ssä asioilla siinä matkan jatkumista odottaessa.
Siellä ahtaassa kopissa ei mahtunut kunnolla kääntymään saati hengittämään sen jälkeen kun väänsin kunnon krapulatuotoksen. WC-kopissa ollessani joku yritti myös päästä sisälle asioimaan, mutta tuloksetta. Pääsin mielestäni mukavasti livahtamaan takaisin omalle paikalleni sieltä pahankatkuisesta kopista mielestäni kenenkään huomaamatta.
Heti jälkeeni auton ahtaaseen eriöön änkesi vanha mummo, jota kävi sääliksi, sillä se katku saattoi aiheuttaa myös silmien kirvelyä hengenahdistukseta puhumattakaan. Kyllä se mummo mulkaisi meikäläistä pahasti kopista tullessaan, mutta minä vaan olin lukevinani lehteä. Kyllä oli nolotilanne ja hävetti.
Kamala krapulajöötti
matkamies
1
705
Vastaukset
- Teuvo Terskanpää
Eiköhän se paskahuussi oo sitä varten että sinne ne jöötit väännetään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131413- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31047Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15951Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890- 32820
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.58814T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44744