Asia lienee näin

Kun on näitä Nokia mission,Alfa-kurssien,Jeesus marssien,karismaattisten ja vapaiden suuntien vastustajia.
Mainittakoon ettö on hyviä ja huonoja luterilaisia,hyviä ja huonoja helluntai ja hyviä huonoja vapaita seurakuntia.

Pitää toki paikkansa että lopun aikoina tulee eksytyksiä joten hiukan pitää varoa mitä omaksuu, mutta kuitenkin vaikuttaa erittäin vahvasti siltä että NM:n,vapaitten ja karismaattisten ,Jeesus-marssien ja Alfa-kurssien vastustajista suurin osa on tällaisia.

-että kun johonkin kokoukseen menee siellä pitäisi koko ajan tarkkailla ja kuunnella eksytys,eksytys no Herra näytä nyt mulle mikä on eksytys jotta mä voin lähteä kotiin
-sillä välin kun todelliset Kristuksen seuraajat laittavat itsensä likoon nämä ovat jollain ihmeen penkkiurheilija-asenteella etsimässä ja kaivamassa vaikka minkälaista vikaa heistä samaan aikaan kun itse väittelevät opillisista lillukan varsista
-luulenpa vahvasti myös että heidän toimintaansa motivoi kateus.
-heidän asenteensakin näyttää olevan kun mulla ei ole kivaa niin ei kenelläkään muullakaan saa olla kivaa ja kun minä en onnistu niin ei saa kukaan muukaan onnistua
Eli sen sijaan jos joku onnistuu siitä ei iloita vaan etsitään jotain vikaa joka osottaisi henkilön eksyttäjä

Ja sitten näiden tätä suuri saatana pieni Jeesus asennetta ei #"¤& ei sitä jaksa.Hei kamoon Jeesus Kristus on kuningasten kuningas ja kun olet Hänessa olet voittaja paholainen on se joka tässä taistelussa saa turpaansa.
Jeesus Kristus sanoi älä tuomitse ettei sinua tuomita ,näitä kannattaa välttää sillä niistä tarttuu tuomitsijan asenne.

Ensinnäkin tämä Aitomaan kommentti koskien Cindy Jacobsia "ei paholaisen tarvitse erityisemmin yrittää ottaa kansakuntaa haltuunsa koska se on antautunut"jos tämä ei ole viisastelua niin en tiedä mikä sitten on.

Ja sitten mitään ei saisi tehdä maan voittamiseksi Kristukselle tai korkeintaan olla kokouksissa syömässä pullaa jä vähän jutella mukavia tuttavien kanssa tai no jos nyt vähän luetaan ja kirjoitellaan.

Ja sitten yksi asia nimikristityistä heidän tuntomerkkinsä on se että ensisijaisesti he ajattelevat ja sanovat mitä minun kirkkokuntani ev.lut,katolilainen,ortodoksi yms. sanoo tästä eikä mitä Raamattu sanoo tästä.Toinen seikka on se että sen sijaan että he sanoisivat onko tämä toiminta Jeesuksen sanan mukaista he katsovat onko se luterilaisuuteen kuuluvaa.

Tänään huomasin joutuneeni likaisen tempun kohteeksi kun kirjoitin kotimaa-lehteen omalla nimelläni niin kirjoitukseni oli.
A)lyhennetty.Ok, toisaalta mutta niin paljon että olisi parempi ollut jättää kokonaan julkaisematta
B)Kirjoituksestani oli otettu asia-yhteydestään irti lauseke ja sijoitettu se aivan väärän paikkaan Lordi-kommenttien keskelle.
C)Kommenttini ei koskenut Lordia vähääkään vaan Suomen ev.lut kirkon ryhdistäytymisen tarvetta.

2

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomioon

sellainen asia, että kirkko ottaa opetuksensa Raamatusta. Oli sitten mikä tahansa kirkko; kat., lut. tai ort. Ei ne kirkot kisko hatusta niitä oppejaan.

Ja on se hyvä, että maailmassa on kaltaisiasi täydellisiä yksilöitä. Jää meille ei-täydellisille sitten opeteltavaa.

• ei ole siitä että sanoisin itseäni täydelliseksi.
      Lisään vielä että osa noista luettelemistani arvostelijoista arvioi maineikkaiden evankelistojen työtä muutaman lauseen perusteella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3085
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2865
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2105
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1565
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1339
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1328
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1263
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1240
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe