Anteeksi

T....

En voi sinua takaisin saada, koska loukkasin liikaa, mutta anteeksi pyydän vielä kerran. Olet kultainen mies enkä koskaan tule sinua parempaa tapaamaan, anteeksi Tomppa :(

10

1626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • evvvk...

      evvk

      • säkö olet

        siellä? No, jos ei voi vähempää kiinnostaa, niin ei sitten. Kai sinulle ei merkitse mitään se, mitä hyvääkin koimme, ja virheitä oli molemmissa, mutta jos et näe omassa toiminnassasi lainkaan virheitä, niin en mä sillekään mitään voi!!!!


      • Tomppa....
        säkö olet kirjoitti:

        siellä? No, jos ei voi vähempää kiinnostaa, niin ei sitten. Kai sinulle ei merkitse mitään se, mitä hyvääkin koimme, ja virheitä oli molemmissa, mutta jos et näe omassa toiminnassasi lainkaan virheitä, niin en mä sillekään mitään voi!!!!

        olen evvvk

        Tsori


      • fiksu tapa
        säkö olet kirjoitti:

        siellä? No, jos ei voi vähempää kiinnostaa, niin ei sitten. Kai sinulle ei merkitse mitään se, mitä hyvääkin koimme, ja virheitä oli molemmissa, mutta jos et näe omassa toiminnassasi lainkaan virheitä, niin en mä sillekään mitään voi!!!!

        pyytää anteeksi..kaivella virheitä toisesta. No eipä ole ihme tuo yksin olosi..


      • tilanne...
        fiksu tapa kirjoitti:

        pyytää anteeksi..kaivella virheitä toisesta. No eipä ole ihme tuo yksin olosi..

        tämä kaikenkaikkiaan on, kun molemmat teimme virheitä, emmekä puhuneet asioista perusteellisesti. Jäi niin paljon avoimia kysymyksiä, joita nyt yksin pähkäilen. Myönnän, että tein paljon virheitä itse, ja sitä kadun, mutta niinhän se on, että riitaan tarvitaan monesti kaksi. No, mennyt on mennyttä, pitää vain antaa ajan kulua ja yrittää unohtaa...
        -alkup-


    • RealTomppa

      The nightingale
      It said to me
      There is a love
      Meant for me
      The nightingale
      It flew to me
      And told me
      That it found my love.

      He said one day
      I’ll meet you
      Our hearts will fly
      With the nightingale.

      The nightingale
      He told me
      One day
      You will be with me.

      The nightingale
      Said he knew
      That your love
      Would find my love one day

      My heart flies
      With the nightingale
      Through the night
      All across the world.

      I long to see you
      To touch you
      To love you
      Forever more.

      - Julee Cruise -

      • biisi ja

        sanat varsinkin. Pitänee lähettää sille "mun" Tompalle nämä, jos sinä et se ole :))


      • RealTomppa
        biisi ja kirjoitti:

        sanat varsinkin. Pitänee lähettää sille "mun" Tompalle nämä, jos sinä et se ole :))

        olla Sinun Tomppasi vaikka minullakin on samanlainen tilanne. Mutta toivottavasti saat asiasi selvitettyä ettei jää mitään hampaankoloon kaivelemaan :)


    • juttelin Tompan

      kanssa. Viesti oli selvä; paljon on meressä kalaa. En usko haikailevan petollisten petolintujen perään.

    • en IKUNA

      Sinuun suuttuis. Jostain syystä sun monet mieskolleegat eivät ole kamujani.

      Sinä: olet huumorintajuinen, naisellinen, lahjakas ja hieno nainen.

      Lupaan. Otan yhteyttä sinuun v.2007!
      t.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe