En voi sinua takaisin saada, koska loukkasin liikaa, mutta anteeksi pyydän vielä kerran. Olet kultainen mies enkä koskaan tule sinua parempaa tapaamaan, anteeksi Tomppa :(
Anteeksi
10
1626
Vastaukset
- evvvk...
evvk
- säkö olet
siellä? No, jos ei voi vähempää kiinnostaa, niin ei sitten. Kai sinulle ei merkitse mitään se, mitä hyvääkin koimme, ja virheitä oli molemmissa, mutta jos et näe omassa toiminnassasi lainkaan virheitä, niin en mä sillekään mitään voi!!!!
- Tomppa....
säkö olet kirjoitti:
siellä? No, jos ei voi vähempää kiinnostaa, niin ei sitten. Kai sinulle ei merkitse mitään se, mitä hyvääkin koimme, ja virheitä oli molemmissa, mutta jos et näe omassa toiminnassasi lainkaan virheitä, niin en mä sillekään mitään voi!!!!
olen evvvk
Tsori - fiksu tapa
säkö olet kirjoitti:
siellä? No, jos ei voi vähempää kiinnostaa, niin ei sitten. Kai sinulle ei merkitse mitään se, mitä hyvääkin koimme, ja virheitä oli molemmissa, mutta jos et näe omassa toiminnassasi lainkaan virheitä, niin en mä sillekään mitään voi!!!!
pyytää anteeksi..kaivella virheitä toisesta. No eipä ole ihme tuo yksin olosi..
- tilanne...
fiksu tapa kirjoitti:
pyytää anteeksi..kaivella virheitä toisesta. No eipä ole ihme tuo yksin olosi..
tämä kaikenkaikkiaan on, kun molemmat teimme virheitä, emmekä puhuneet asioista perusteellisesti. Jäi niin paljon avoimia kysymyksiä, joita nyt yksin pähkäilen. Myönnän, että tein paljon virheitä itse, ja sitä kadun, mutta niinhän se on, että riitaan tarvitaan monesti kaksi. No, mennyt on mennyttä, pitää vain antaa ajan kulua ja yrittää unohtaa...
-alkup-
- RealTomppa
The nightingale
It said to me
There is a love
Meant for me
The nightingale
It flew to me
And told me
That it found my love.
He said one day
I’ll meet you
Our hearts will fly
With the nightingale.
The nightingale
He told me
One day
You will be with me.
The nightingale
Said he knew
That your love
Would find my love one day
My heart flies
With the nightingale
Through the night
All across the world.
I long to see you
To touch you
To love you
Forever more.
- Julee Cruise -- biisi ja
sanat varsinkin. Pitänee lähettää sille "mun" Tompalle nämä, jos sinä et se ole :))
- RealTomppa
biisi ja kirjoitti:
sanat varsinkin. Pitänee lähettää sille "mun" Tompalle nämä, jos sinä et se ole :))
olla Sinun Tomppasi vaikka minullakin on samanlainen tilanne. Mutta toivottavasti saat asiasi selvitettyä ettei jää mitään hampaankoloon kaivelemaan :)
- juttelin Tompan
kanssa. Viesti oli selvä; paljon on meressä kalaa. En usko haikailevan petollisten petolintujen perään.
- en IKUNA
Sinuun suuttuis. Jostain syystä sun monet mieskolleegat eivät ole kamujani.
Sinä: olet huumorintajuinen, naisellinen, lahjakas ja hieno nainen.
Lupaan. Otan yhteyttä sinuun v.2007!
t.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511