Anteeksi

T....

En voi sinua takaisin saada, koska loukkasin liikaa, mutta anteeksi pyydän vielä kerran. Olet kultainen mies enkä koskaan tule sinua parempaa tapaamaan, anteeksi Tomppa :(

10

1535

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • evvvk...

      evvk

      • säkö olet

        siellä? No, jos ei voi vähempää kiinnostaa, niin ei sitten. Kai sinulle ei merkitse mitään se, mitä hyvääkin koimme, ja virheitä oli molemmissa, mutta jos et näe omassa toiminnassasi lainkaan virheitä, niin en mä sillekään mitään voi!!!!


      • Tomppa....
        säkö olet kirjoitti:

        siellä? No, jos ei voi vähempää kiinnostaa, niin ei sitten. Kai sinulle ei merkitse mitään se, mitä hyvääkin koimme, ja virheitä oli molemmissa, mutta jos et näe omassa toiminnassasi lainkaan virheitä, niin en mä sillekään mitään voi!!!!

        olen evvvk

        Tsori


      • fiksu tapa
        säkö olet kirjoitti:

        siellä? No, jos ei voi vähempää kiinnostaa, niin ei sitten. Kai sinulle ei merkitse mitään se, mitä hyvääkin koimme, ja virheitä oli molemmissa, mutta jos et näe omassa toiminnassasi lainkaan virheitä, niin en mä sillekään mitään voi!!!!

        pyytää anteeksi..kaivella virheitä toisesta. No eipä ole ihme tuo yksin olosi..


      • tilanne...
        fiksu tapa kirjoitti:

        pyytää anteeksi..kaivella virheitä toisesta. No eipä ole ihme tuo yksin olosi..

        tämä kaikenkaikkiaan on, kun molemmat teimme virheitä, emmekä puhuneet asioista perusteellisesti. Jäi niin paljon avoimia kysymyksiä, joita nyt yksin pähkäilen. Myönnän, että tein paljon virheitä itse, ja sitä kadun, mutta niinhän se on, että riitaan tarvitaan monesti kaksi. No, mennyt on mennyttä, pitää vain antaa ajan kulua ja yrittää unohtaa...
        -alkup-


    • RealTomppa

      The nightingale
      It said to me
      There is a love
      Meant for me
      The nightingale
      It flew to me
      And told me
      That it found my love.

      He said one day
      I’ll meet you
      Our hearts will fly
      With the nightingale.

      The nightingale
      He told me
      One day
      You will be with me.

      The nightingale
      Said he knew
      That your love
      Would find my love one day

      My heart flies
      With the nightingale
      Through the night
      All across the world.

      I long to see you
      To touch you
      To love you
      Forever more.

      - Julee Cruise -

      • biisi ja

        sanat varsinkin. Pitänee lähettää sille "mun" Tompalle nämä, jos sinä et se ole :))


      • RealTomppa
        biisi ja kirjoitti:

        sanat varsinkin. Pitänee lähettää sille "mun" Tompalle nämä, jos sinä et se ole :))

        olla Sinun Tomppasi vaikka minullakin on samanlainen tilanne. Mutta toivottavasti saat asiasi selvitettyä ettei jää mitään hampaankoloon kaivelemaan :)


    • juttelin Tompan

      kanssa. Viesti oli selvä; paljon on meressä kalaa. En usko haikailevan petollisten petolintujen perään.

    • en IKUNA

      Sinuun suuttuis. Jostain syystä sun monet mieskolleegat eivät ole kamujani.

      Sinä: olet huumorintajuinen, naisellinen, lahjakas ja hieno nainen.

      Lupaan. Otan yhteyttä sinuun v.2007!
      t.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe