hehehe oon vasta 16 eikä ikinä oo kankkusta, juo sitten kuinka paljon tahansa :D voi tät riemun aikaa
ei krapulaa
6
1320
Vastaukset
- kaikkea kans
hehehe oot vasta 16 eikä ikinä oo kankkusta.. naurattaako sitten kun oot jossain puiston pusikossa ja huomaan maannees siel monta vuotta täys alkoholistina? Heheheh
- kankku
muutama vuos ni sit se kankkunen alkaa olla jo sietämätön :D
- Tri.Torvinen
Et ole ikuinen. Ikääsi vain muutama vuosi lisää, niin kahdenkympin jälkeen kehosi alkaa rappeutumaan. Silloin viimeistään pääset tuntemaan luissasi ja ytimissäsi, mikä on kankkunen.
Turha elvistellä, kaikki sinua vanhemmat ovat olleet 16-vuotiaita.- odota 15 vuotta
Yksilöllistä. Itselläni krapulat alkoivat 33-34 vuotiaana...muistan tuon ajan. (vuosia sitten). Sitä ennen ei mitään sen kummempia olotiloja ollut.
- kankkusta
jos juo miten paljon tahansa maitoa. Mutta jos juot väkeviä, niin kankkunen tulee kuusen varmasti.
- Lande
Sama vika, ittekin olen teinipoika enkä ole ikinä kokenut krapulaa. Juomien määrällä, laadulla tai sekaisin juomisella ei ole väliä, kuten ei ruokailullakaan, ja jopa sammuttuani herään aamulla/iltapäivällä vailla kankkusta. Tai no, pieni "hitaus" saattaa kyllä olla päällä, mutta silloinkin olo on lähinnä raukea ja euforinen, elikkäs oikein miellyttävä. Kaverini myös sanovat, että kännini eivät todellakaan näy päälle päin.
Olen ilmeisesti täydellinen alkoholistin aihio, vai tuleeko se kuuluisa Krapula vielä joskus näyttämään kaapin paikan? Asia mietityttää lähinnä siksi, koska kaikilla tutummilla ikätovereillani on ryypiskelyn jälkeen niin maan perusteellinen darra.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278168- 2342778
- 262621
- 1642039
- 1211911
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61735Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185