Kokemuksia / risuja / ruusuja Torikeskuksessa toimivasta paikasta?
Fleetline Tattoos
19
7608
Vastaukset
- ....
Hankin tatskani pari kuukautta sitten ja olen hyvin tyytyväinen...Siisti ja asiantunteva. Hyvät hoito-ohjeet.
Ainut pieni miinus oli kuukauden jonotus paikkaan. Kannatti kuitenkin odottaa!!- ANKKURI
RUUSUJA, täysin tyytyväinen olen timpan ammattimaiseen jälkeen.
Heitin ideaa ja pian se olikin paperilla ja kädessä sen jälkeen.
Suosittelen
- Lapualainen
Onko tämäkin joku sotilasmusiikkipaikka? Omituista että niitä on useampi Seinäjoen kokoisessa paikassa, kun Lapualla ei ole ainuttakaan. Isänmaallista ja hienoa! Seuraavaan Hamina Tattoo -tapahtumaan oon ajatellut meneväni.
- Janika1988
ja seuraavan kuvani haenkin täältä. Lävistyksissä omistaja (Timo?) on auttanut poikakaveria, joka minuakin tuonne suositteli.
- ruusujaruusuja
Itselläni on 5kpl Timpan tekemiä ja kaikkiin tyytyväinen..
Suosittelen..
Kaveri oli ottanut etelä suomessa jossain ja oli saanut tosii hirveen, mutta Timppa otti ja loihti siihen oikeen upeen päälle..
Siis ehdottomasti kannattaa Timpalta ottaa.. - zeppelin
Saattaisin hieman varauksella suhtautua tähän hypetykseen ..todennäköisesti tuttavat/omistajat seuraa keskustelua ja kehuvat minkä ehtivät. Työkaverin tuolla tehdyt tatuoinnit on vaatineet iiison korjausurakan muualla. Nettikeskusteluita voidaan väärinkäyttää helposti. Itse luotan vain Jyväskylän Fireline Tattoo / Antti Rossiin (elinikäinen takuu haalistumiset tms korjausta vaativat jutut). Muitakin oikeita ammattilaisia on, mutta ne kannattaa selvittää.
- Anonyymi
Mukava tatuoija. Mutta tatuointi epäonnistui täysin, kuva väritettiin liian syvälle värit eivät ole pysyneet edes kuukautta. Tatuointi on arpeutunut pinnasta kokonaan.. tämä vaatii ison korjaus työn muualta ehkä jopa laaseria. Tatuoija ei osaa otta kritiikkiä vastaan eikä edes myönnä virhettään. En voi suositella
- Anonyymi
Oliko Fleetline tattoo ennen nimellä M.O.R.E. Tattoo?
- Anonyymi
Provo..hoh hoijaa..
- Anonyymi
Äläkää kuvien ottajat sitten tuluko julukisen terveyrenhoiron asiakkahiksi,kun hoitoja tarvittetta, kun noita värien myrkkyjä kukaan tutkinu kunnolla millä ittennä myrkytättä. Äläkää maraakko vanhana kun iho on ruma kun pirun repimä. Tyhymiä ootta, mutta kun ei käsitetä, niin eihän sille mitään voi.
- Anonyymi
kirjoittaja tuolla edellä kyllä hyvin toi esille kuinka tyhmä on ...jos on lähdössä hamina tattoo festareille...onnea matkaan ja teeppä löytöjä roppaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kirjoittaja tuolla edellä kyllä hyvin toi esille kuinka tyhmä on ...jos on lähdössä hamina tattoo festareille...onnea matkaan ja teeppä löytöjä roppaan
Perus seinäjokinen kävi ottaas inkkaripäälikön kuvan olkapäähän ja lähtee hamina tattoohin kavereiden kans juomaan lippuviinaa. sitten ihmetellään mitäs täällä tapahtuu??? eikö nää ollutkaan tatska festarit?? vittu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän kirjoitti huumorilla, mutta sinä näköjään et.
Odinit riehuu pilotti heiluu
- Anonyymi
Missä MORE Tattoos on nykyään`?
https://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=2942&start=30 - Anonyymi
Olen kuullut paljon ikävää liikkeestä. Tatuointiin sattui kirjoitusvirhe eikä tatuoija suostunut korjaamaan kuvaa. Kuva mielytti tatuoijaa mutta ei asiakasta. Tatuoiteja tehdään asiakkaille pitöisi osata suunnitella kuva asiakkaalle sopivaksi. Monelta on myös värit haalistunut tatuoinneista. Kommenteista päätellen kuitenkin vaihtelevan laatuista kuvaa tekee tämä liike. Itse en uskaltaisi kyseiseen liikkeeseen tatuoitavaksi.
- Anonyymi
Kuinka paljon maksaa nenäkoru sielä ja pystyykö sen ottaa alle 16v vanhemman luvalla
- Anonyymi
voi ottaa vanhempien luvalla tais 65€ olla mulla toho nenän sivuu en sitte septumista tiiä
- Anonyymi
vähäsen myöhäs vastaan mutta kävin sillä ottamas nenäkorun lävisti hyvin ja oikeeseen kohtaan ja anto hyvät hoito-ohjeet eikä tulehtunu eikä mitää, puolituntia oli myöhäs sovitusta ajasta mut hyvää työtä se teki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663025
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252113Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671699Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241560- 281301
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161297Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281170Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621011