Fleetline Tattoos

Tero

Kokemuksia / risuja / ruusuja Torikeskuksessa toimivasta paikasta?

20

8620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Hankin tatskani pari kuukautta sitten ja olen hyvin tyytyväinen...Siisti ja asiantunteva. Hyvät hoito-ohjeet.
      Ainut pieni miinus oli kuukauden jonotus paikkaan. Kannatti kuitenkin odottaa!!

      • ANKKURI

        RUUSUJA, täysin tyytyväinen olen timpan ammattimaiseen jälkeen.
        Heitin ideaa ja pian se olikin paperilla ja kädessä sen jälkeen.
        Suosittelen


    • Lapualainen

      Onko tämäkin joku sotilasmusiikkipaikka? Omituista että niitä on useampi Seinäjoen kokoisessa paikassa, kun Lapualla ei ole ainuttakaan. Isänmaallista ja hienoa! Seuraavaan Hamina Tattoo -tapahtumaan oon ajatellut meneväni.

    • Janika1988

      ja seuraavan kuvani haenkin täältä. Lävistyksissä omistaja (Timo?) on auttanut poikakaveria, joka minuakin tuonne suositteli.

    • ruusujaruusuja

      Itselläni on 5kpl Timpan tekemiä ja kaikkiin tyytyväinen..
      Suosittelen..
      Kaveri oli ottanut etelä suomessa jossain ja oli saanut tosii hirveen, mutta Timppa otti ja loihti siihen oikeen upeen päälle..

      Siis ehdottomasti kannattaa Timpalta ottaa..

    • zeppelin

      Saattaisin hieman varauksella suhtautua tähän hypetykseen ..todennäköisesti tuttavat/omistajat seuraa keskustelua ja kehuvat minkä ehtivät. Työkaverin tuolla tehdyt tatuoinnit on vaatineet iiison korjausurakan muualla. Nettikeskusteluita voidaan väärinkäyttää helposti. Itse luotan vain Jyväskylän Fireline Tattoo / Antti Rossiin (elinikäinen takuu haalistumiset tms korjausta vaativat jutut). Muitakin oikeita ammattilaisia on, mutta ne kannattaa selvittää.

    • Anonyymi

      Mukava tatuoija. Mutta tatuointi epäonnistui täysin, kuva väritettiin liian syvälle värit eivät ole pysyneet edes kuukautta. Tatuointi on arpeutunut pinnasta kokonaan.. tämä vaatii ison korjaus työn muualta ehkä jopa laaseria. Tatuoija ei osaa otta kritiikkiä vastaan eikä edes myönnä virhettään. En voi suositella

    • Anonyymi

      Oliko Fleetline tattoo ennen nimellä M.O.R.E. Tattoo?

      • Anonyymi

        Provo..hoh hoijaa..


    • Anonyymi

      Äläkää kuvien ottajat sitten tuluko julukisen terveyrenhoiron asiakkahiksi,kun hoitoja tarvittetta, kun noita värien myrkkyjä kukaan tutkinu kunnolla millä ittennä myrkytättä. Äläkää maraakko vanhana kun iho on ruma kun pirun repimä. Tyhymiä ootta, mutta kun ei käsitetä, niin eihän sille mitään voi.

      • Anonyymi

        kirjoittaja tuolla edellä kyllä hyvin toi esille kuinka tyhmä on ...jos on lähdössä hamina tattoo festareille...onnea matkaan ja teeppä löytöjä roppaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kirjoittaja tuolla edellä kyllä hyvin toi esille kuinka tyhmä on ...jos on lähdössä hamina tattoo festareille...onnea matkaan ja teeppä löytöjä roppaan

        Perus seinäjokinen kävi ottaas inkkaripäälikön kuvan olkapäähän ja lähtee hamina tattoohin kavereiden kans juomaan lippuviinaa. sitten ihmetellään mitäs täällä tapahtuu??? eikö nää ollutkaan tatska festarit?? vittu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kirjoittaja tuolla edellä kyllä hyvin toi esille kuinka tyhmä on ...jos on lähdössä hamina tattoo festareille...onnea matkaan ja teeppä löytöjä roppaan

        Hän kirjoitti huumorilla, mutta sinä näköjään et.


    • Odinit riehuu pilotti heiluu

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen kuullut paljon ikävää liikkeestä. Tatuointiin sattui kirjoitusvirhe eikä tatuoija suostunut korjaamaan kuvaa. Kuva mielytti tatuoijaa mutta ei asiakasta. Tatuoiteja tehdään asiakkaille pitöisi osata suunnitella kuva asiakkaalle sopivaksi. Monelta on myös värit haalistunut tatuoinneista. Kommenteista päätellen kuitenkin vaihtelevan laatuista kuvaa tekee tämä liike. Itse en uskaltaisi kyseiseen liikkeeseen tatuoitavaksi.

    • Anonyymi

      Kuinka paljon maksaa nenäkoru sielä ja pystyykö sen ottaa alle 16v vanhemman luvalla

      • Anonyymi

        voi ottaa vanhempien luvalla tais 65€ olla mulla toho nenän sivuu en sitte septumista tiiä


    • Anonyymi

      vähäsen myöhäs vastaan mutta kävin sillä ottamas nenäkorun lävisti hyvin ja oikeeseen kohtaan ja anto hyvät hoito-ohjeet eikä tulehtunu eikä mitää, puolituntia oli myöhäs sovitusta ajasta mut hyvää työtä se teki

    • Anonyymi00019

      Sympaattinen mies. Ei varmasti ole aina ollut helppoa. Pätevä työssään. Auttaa monia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe