Demarit ovat loukkaantuneet

sydän juuriaan

myöten kun heidän ikoniaan on nyt loukattu. Voi hyvänen aika sentään näitä demareita ...

10

256

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...väärä sana, mutta eihän me toista poskeakaan käännetä. SE on vanhanaikaista.

• mieltä että

Halonen on arvostelun ulkopuolella? Onko hän joku pyhä esine, jota ei saa loukata, arvostella? Hän on vapaaehtoisesti mennyt presidentiksi, kestäköön arvotselun, kansalaisilla on OIKEUS sanoa mielipiteensä maansa presidentistä.

• TääOnKivaa
        mieltä että kirjoitti:

Halonen on arvostelun ulkopuolella? Onko hän joku pyhä esine, jota ei saa loukata, arvostella? Hän on vapaaehtoisesti mennyt presidentiksi, kestäköön arvotselun, kansalaisilla on OIKEUS sanoa mielipiteensä maansa presidentistä.

Arvostele sinä vaan Halosta..

On kiva nähdä kun oikeistohötöpäätä vituttaa.,, Tyhmiä porvarihörhöjä on upeaa kiusta.. TääOnKIvaa..

• mieltä että kirjoitti:

...ja arvostella pitää. Paskanjauhaminen, ulkonäkökysymyksiin puuttuminen, lesbottelu ja puheviasta kiusaaminen eivät kuulu SANANVAPAUTEEN, vaan ovat lapsellisten pentujen tapa käsitellä vaalitappiotaan.

• yhdessäkään
        EgoNisti kirjoitti:

...ja arvostella pitää. Paskanjauhaminen, ulkonäkökysymyksiin puuttuminen, lesbottelu ja puheviasta kiusaaminen eivät kuulu SANANVAPAUTEEN, vaan ovat lapsellisten pentujen tapa käsitellä vaalitappiotaan.

viestissäni puuttunut Halosen ulkonäköön, nimitellyt häntä lesboksi tai vihjaillut hänen puheviastaan. Itsekään en tajua miksi puututaan täysin toisarvoisiin seikkoihin, mutta kyllä Kekkostakin pilkattiin rajulla tavalla kaikesta.

• miksi loukkaantuu!

oka vikansa kuka valitsee loukkaantumisen tunnetilakseen!

• ? kkk ?
        yhdessäkään kirjoitti:

viestissäni puuttunut Halosen ulkonäköön, nimitellyt häntä lesboksi tai vihjaillut hänen puheviastaan. Itsekään en tajua miksi puututaan täysin toisarvoisiin seikkoihin, mutta kyllä Kekkostakin pilkattiin rajulla tavalla kaikesta.

Kekkosta kunnioitettiin ja tehtiin niinkuin hän sanoi. Kun oli tiukka paikka, asetti virkamieshallituksen ja sitten tapahtui.

Kekkonen palautti kovalla kädellä lakkolaiset töihin, siihen aikaan ei norkoilua hyväksytty.

Nytkin pitäisi maalla olla järkevä ja vahva presidentti, jolla olisi sydän paikallaan.

• olen utelias

............

• TämäOnKivaa

Ikonit pois, hyvä tasavallan presidentti Tarja Halonen riitäää..

On upeaa nähdä kun porvaria vituttaa... Ja tyhmiä porvarihörhöjä on mukava kiusata... TämäOnKivaa...

• Avauksessani ilmaisin syvän loukkantumiseni kriminaalipitpisista kirjoituksista.

Näin monestakin syystä.

Ei kuulu suomalaiseen luonteenkuvaan vierittää sisimpänsä saastaa juridisen henkilön
      päälle puskasta, nimimerkin suojasta.

Demareista en tiedä, en ole puolueen jäsen.

Tulee vain Erkkomedian julkaisuja luettua vakitilaajana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3328
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2767
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2316
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2288
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2211
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2206
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      1997
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      1983
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1934
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      88
      1741
    Aihe