Kyllä olen samaa mieltä että miesten ja naisten
täytyy ajella karvat pois!
En mäkään nuole karvaista naisen alapäätä, tuskin nainenkaan mielellään karvaista penistä imee!
Itsellä on aina täysin posliinikalu...
Ajeletteko muuten millä karvat pois?
Iten höylällä ja partavaahdolla sekä lopuksi
laitan vielä desinfioivaa balsamia.
Kaikki Pois!!!
13
4036
Vastaukset
- ...vaan...
...aika epeli.
- Kaarlo Temmi
On teillä homppeleilla jutut :p
- temmikö?
Mistäs sen homppelin keksit?
Eihän nykyään enää kukaan itseään kunnioittava mies halua näyttää orangilta. - ...mutta...
temmikö? kirjoitti:
Mistäs sen homppelin keksit?
Eihän nykyään enää kukaan itseään kunnioittava mies halua näyttää orangilta....kynitty friikki on ok?!?!?
- sitä..
Ja toki partavaahto apuna. Gilletten Mach3 Nitrolla ja samaan sarjaan kuuluvalla vaahdolla :)
- Holteri
Kaikenlaiset tyypit kuten The_GymMan kävelee vaan vapaasti keskuudessamme vaikka tulisi olla hoidossa.
- The_Pirunnyrkki
Jo on suppeaa näkemystä.....
Perusjuntit taaseen sanovat suoraan miten asioiden tulisi olla.....
Buah...buah...junteille!!!
Gym = Kuntosali ei, Gay = Homo
Jos vaikka menisitte takas koulunpenkille.- ...
...sama lysti
Jos The_Pirunnyrkki olisi käynyt koulunsa kunnolla han tietäisi, ettei suomenkielessä käytetä substantiivin, kuten'pirunnyrkki', edessä engalnnin- sen enempää kuin muunkielisiäkään etuliitteitä.
Niin että jos siivoaisi oman pesänsä ennen kuin rupeaa muita arvostelemaan. - _Pirunnyrkki_
... kirjoitti:
...sama lysti
Jos The_Pirunnyrkki olisi käynyt koulunsa kunnolla han tietäisi, ettei suomenkielessä käytetä substantiivin, kuten'pirunnyrkki', edessä engalnnin- sen enempää kuin muunkielisiäkään etuliitteitä.
Niin että jos siivoaisi oman pesänsä ennen kuin rupeaa muita arvostelemaan.Pyydän syvästi anteeksi...että nimimerkissä oli virhe....Juntit!
- ...olla sinullakin...
_Pirunnyrkki_ kirjoitti:
Pyydän syvästi anteeksi...että nimimerkissä oli virhe....Juntit!
...ikoma Ruskean Reiän ritarikunnan komentajamerkki, kun noin ärhäkkänä olet.
- suuntaus..
...olla sinullakin... kirjoitti:
...ikoma Ruskean Reiän ritarikunnan komentajamerkki, kun noin ärhäkkänä olet.
..mikä tahansa,niin silti karvaton on siistimpi,ja käytännöllisempi.
suuntaus.. kirjoitti:
..mikä tahansa,niin silti karvaton on siistimpi,ja käytännöllisempi.
en voisi kuvitella että ajaisin esim. rintakarvat
- salac
MAAILMAN PARAS karvanpoistoón on käydä vahauttamassa intiimikarvat lämminvahatekniikalla, eli ns "Brazilian Wax" ! Vahauksen jälkeen iho on pehmeä kuin persikka, eikä uuden karvan kasvu ole pistelevä ja kutiseva, puhumattakaan ikävästä sängestä...HYI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625