Valkoinen kotikatu

Ähläm S. Ähläm

Minun kotikadullani tulee jatkuvasti vastaan ns. maahanmuuttajia, mutta ei Kotikadulla. Sarjan antama kuva helsinkiläisestä todellisuudesta on 1960-luvulta tai vieläkin vanhemmilta hyviltä ajoilta.

12

2178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huoh.

      Kadulla filmataan. Ulokomaalaistaustainen ei halua itseään kuvattavan. Pitäisikö filmaajien juosta hänet kiinni ja dokumentoida ulkomaalaisen kävely Kotikadulla?
      Monissa uskonnoissa ei hyväksytä ihmisen kuvaa, saati että esiinnyttäisiin elokuvassa.

    • Katsoja

      Olihan siinä parikin tummaihoista tähteä, Pirkko ja hänen miehensä (Kaisla Löyttyjärvi ja Alain Azerot, muistaakseni).

      • EHEHE

        Onhan niitä vaikka ketä ja just niitä Pirkon sukulaisia jne.


    • riittävästi

      on tähän saakka ollut. Kyllä sitä saa olla edes yksi sarja johon ei väen vängällä ängentä maahanmuuttajia etc.

      • kotikatu muuttaa...

        Merirastilaan ja tästä alkaa sarjan uusi, juonekas ja värikäs nousukausi. Sarjan henkilöt asuvat helsinginkaupungin vuokrakerrostaloissa ja naapureina keikenkarvaisia hottentotteja ja ehkäpä itse Perttikin nähdään pihalla vaihtamassa talvirenkaita naapuri muhiksen 87-vuoden ruosteen värittämään toyotaan. Tässä myös keino miten saasdaan Pirkkokin ja hänen perheensä takaisin sarjaan.


    • Marienhof

      ollut se virolainen nainenkin ja Mirjan chileläinen miesystävä

    • Pirkko Petit (o.s Karppinen, ent. Mäkimaa) - adoptoitu Mosambikista
      Rene Petit - Pirkon nykyinen aviomies, ranskalainen tummaihoinen mies
      Mariam - Pirkon biologinen sisko Mosambikista
      Heili - virolainen
      Ricardo - Mirjan chileläinen poikaystävä

      Ainakin nämä tuli nyt äkkiseltään mieleen.

      • Mäkimaan

        lapsenlapsen koulun rehtori oli ranskalainen ja pappi Tuijan adoptiotyttö on afganistanilainen.

        Ja Mäkimaan Jannella oli ruotsalainen vaimo tai morsian tumman Pirkon jälkeen.


    • Leyla

      Janne Mäkimaahan oli naimisissa Afrikasta adoptoidun Pirkon kanssa, joka meni myöhemmin naimisiin mustan maahanmuuttajalääkärin kanssa ja muutti Tampereelle. Jannella ja Pirkolla on myös lapsi.

      Heili-kampaaja on Virosta, eli maahanmuuttaja hänkin.

      • arska

        Jannella oli suhde ruotsalaisen Ann-Marien kanssa (kai muistatte esim joulujakson, jossa mäkimaat lauloivat ann-marien kanssa Porsaita äidin oomme kaikki-laulun ruotsiksi.)


    • National Revolution

      meen benellin haulikon kaa riehumaa sinne kuvauspaikalle seuraavaks auttamaa maahanmuuttajia tommosten rasistien varalle perkeles

    • haluat

      mennä 100 vuotta taaksepäin ajassa, Helsingin kaduilla tuli vastaa venäläisiä sotilaita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      348
      4604
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      30
      2892
    3. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      94
      1966
    4. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      134
      1915
    5. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1825
    6. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      39
      1723
    7. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      31
      1633
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      110
      1424
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1319
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      177
      1302
    Aihe