Kannatatko A) hedelmöityshoitojen rajaamista pelkille heteropareille, vai B) sallisitko ne myös naispareille ja itsellisille naisille?
Jos vastasit B, niin lue eteenpäin!
Perustuslakivaliokunta on mietinnössään linjannut, että itsellisiä naisia ja naispareja saa syrjiä hedelmöityshoitoja annettaessa. Tämä on pelottava
ratkaisu, joka asettaa ihmiset eriarvoiseen asemaan seksuaalisen suuntautumisen ja/tai siviilisäädyn perusteella.
Adressi hedelmöityshoitojen rajaamista vastaan on nyt verkossa, käy allekirjoittamassa osoitteessa (nimesi ei näy muille ellet halua):
www.adressit.com/hedelmoityshoidot
Tietoa saa vapaasti levittää.
Adressi hedelmöityshoitojen rajaamista vastaan
2
222
Vastaukset
- koska pitäähän
lastakin ajatella, ettei saa kieroutuneita ja epäterveellisiä malleja kasvatuksessa ja elämässä. Miltä tuntuu olla yh? Perintisesti huonoimmassa jamassa. Sellaista se on kun ihmisiä ei ajatella taas ollenkaan. Itse menin sekaisin aikuisena kun ajattelin että mulla ois 2 äitiä. Sairasta!
no B!itse kävin ainakin kirjoittamassa nimen sinne. ja toivon että kaikki muutkin kävisivät kirjoittamassa.
on kyllä tosi outoa että noin syrjitään vielä 2000 luvulla lesboja hedelmöityshoito jutussa..noh tää onkin suomi..siellä on just semmosii junttihetero tyyppejä joilla on huono itsetunto ja ne yrittää olla jotakin kun ne saa tehtyä tommosen typerän lain joka sortaa vähemmistöjä..
samaiset tyypit jotka joskus hävis sodan ruotsia vastaan ja yrittää kohottaa itsetuntoaan ja olla "jotakin" dissaamalla ruotsalaisia ja syrjimällä vähemmistöjä..niinhän se on aina ollut.. jos suomalaiset älyäis vain lopettaa sen itsesäälissä elämisen ja lopettaa dissaamisen ja sortamisen ja käyttäis sen ajan hyödyllisemmin niin ehkä joskus suomi voiskin voittaa joskus jossakin..kuten jääkiekossa eikä mitään välikausi mestaruuksia kuten se yks oli..
ja sit sekin on outoa että samaan aikaan ne sit toivois että suomalaiset hankkis enemmän lapsia/aikasemmin että suomenväkiluku ei laskis niin paljon niin sitten tehään tommonen laki mikä sitten vähentää syntyvyyttä..et aika epäloogisia asioita sieltä tulee..
noh selitin vähä huonosti mut varmasti jotkut älykkäämmät ymmärtää.. uskovaisten aivojen kapasiteetille se saattaa kyllä ehkä olla liikaa. =)
ja adoptio oikeudet seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta kaikille..niin oispahan niilläkin sitten paremmat mahdollisuuden pysyä kaidan tällä puolen..
ja ei sillä laki jutulla kyllä saa estettyä lesboja hankkimasta lapsia..et menee vaa ruotsiin tai kanadaan hankkimaan hedelmöityshoitoja..
toi laki vain sortais ihmisiä,ja erityisesti niitä lapsia jotka ovat jo syntyneet hedelmöityshoidoissa..jos kielletään niin kielletään kaikilta..mut jos sallitaan niin silloin myöskin kaikille.Sitävartenhan se samanarvoisuus laki on..mikä ikäväkyllä näyttää olevan vain kukkanen lakikirjassa..
----------------------------------------
ja tolle yhelle..mä en ainakaa häpeis jos mulla ois kaks äitiä..koska ei siinä mitään hävettävää ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479