Jehovat Lieksassa

Suivaantunut

Kyllä on jehovien vaikea ymmärtää ettei olla kääntymässä heidän HUHAA USKONTOON!!! Pari vuotta kävi tämä jehova mamma tuomassa säännöllisin ajoin postia meidän laatikkoon ja välillä yritti käännyttää meitä puheillaan! Yritin ensiksi kohteliaasti torjua heidän tyrkyttämisensä,sitten vähän karkeammin vaan ei mennyt perille! Sitten lopulta piti jo "VÄHÄN" hermostua! No joo se näköjään tepsi n.vuodeksi ja nyt jälleen posti kulkee! SEURAAVAN KERRAN OTAN MAMMAA KÄDESTÄ KIINNI JA TALUTAN TONTIN RAJOJEN ULKOPUOLELLE JA VAIKKA VÄÄNNÄN RAUTALANGASTA ETTÄ OTAN ITSE YHTEYTTÄ JOS RUPEAA VIIRAAMAAN VINTISSÄ JA TARVIN HEIDÄN HUHAA USKONTOJAAN!!!!!!!

17

1724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stp

niin kannattaa. Sano suoraan jos et ole kiinnostunut.

• EI_onheille_Kyllä

Sano tosissaan suoraan, sanoen sievästi, sanoen kertaamalla, sanoen kyllästyneenä, sanoen ei kiinnostuneena, sanoen hermostuneena, sanoen huutaen ja sanoen huutaen sivummalle toivottaen.
        Sanoa tosissaan saa EI EI EI !!!
        Siitä vaan innostuvat jehovat sanomisesta, että kyllähän sitä ainakin vähän kiinnostaa, kun niin kovin sanoo.
        Parempi on katsoa ohitse, sanomatta mitään.
        Jos kotirauhan piiriin tulevat, soittaa hätänumeroon tilaten virkaatekevät kehoittajat paikalle sanomaan.

• >>
      Kyllä on jehovien vaikea ymmärtää ettei olla kääntymässä heidän HUHAA USKONTOON
      >>

Yleensä uskovat kyllä ensimmäisellä kerralla kun ilmoittaa suoraan ettei ole pätkääkään kiinnostunut.

Ajattele hieman asiaa. Olet siis kertomasi mukaan tavannut yhden ihmisen, joka ilmeisesti välittää sinusta ja on vakuuttunut että saisit ikuisen elämän paratiisissa jos hän vain saisi viestinsä sinulle perille. Tätä innokkuutta ei voi yleistää koskemaan kaikkia todistajia;)

Olisiko tilanne sitten eri, jos tämä henkilö olisi vaikkapa helluntailainen, joka jakaisi sinulle heidän lehteään ja yrittäisi saada sinut ymmärtämään että usko Jeesukseen, niin pelastut?

Jokaisessa uskonjoukossa kun riittää näitä ylihengellisiä ihmisiä, jotka ovat niin vakuuttuneita uskonsa oikeellisuudesta että yrittävät tehdä kaikkensa saadakseen naapurinsa ja ystävänsäkin ymmärtämään. He eivät itse ymmärrä olevansa kiusallisia toisille, vaan toimivat lähimmäisenrakkaudesta tarjoten kalleinta aarrettaan myös muille, että hekin pääsisivät nauttimaan uskonsa ihanuudesta ja taivas- tai paratiisitoivosta.

Joillekin rajat pitää asettaa todella jämäkästi, mutta muista samalla että kyseinen henkilö ajattelee vilpittömästi toimivansa sinun parhaaksesi.

• fger.

>>>Joillekin rajat pitää asettaa todella jämäkästi, mutta muista samalla että kyseinen henkilö ajattelee vilpittömästi toimivansa sinun parhaaksesi.

• Aina riitä
        fger. kirjoitti:

>>>Joillekin rajat pitää asettaa todella jämäkästi, mutta muista samalla että kyseinen henkilö ajattelee vilpittömästi toimivansa sinun parhaaksesi.

Vilpittömänkin (tässä tapauksessa harhaanjohdetun) vilpittömyys ei auta, jos hän syyllistyy kotirauhan rikkomiseen jatkuvalla häirinnällään.

Toistaitoinen tai syyntakeeton pitää saada hoitoon, ei Vartiotornia tyrkyttämään.

• sheriffi

höpö höpö!!!!! Ei jt:t ole todellakaan vilpittömiä tyrkyttäessään, yrittävät vaan saada sillä "irtopisteitä" ja kuvittelevat pääsevänsä paratiisiin kun käännyttävät tarpeeksi monet harhaoppeihinsa.

• Timo

Uusia maksumiehiä tarvitaan Lieksassakin, että jehovien "nokkamiehillä"pysyy saldot hyvänä.Olen usean vuoden seurannut näiden ihmispoloisten elämää jotka on saatu harhautettua tähän amerikasta pyöritettävään huuhaa touhuun mukaan.Ihmiset sitoutetaan käymään kolmasti viikossa valtakunnansalilla kokouksessa! Ja muiden ihmisten kanssa täytyy katkaikaista välit! Ja vielä pakottavat näitä "ressukoita" kiertämään ihmisten ovilla häiriöksi saakka!Kysykää heiltä paljonko joutuvat tuloistaan pulittamaan "yhteiseen" kassaan? Puhuvat suu vaahdossa suvaitsevaisuudesta mutta nämä pirulaiset, eivät tahdo tietää siitä mitään!

• fger.

>>>Kysykää heiltä paljonko joutuvat tuloistaan pulittamaan "yhteiseen" kassaan

• useasti.käyvät

Ovellemme tuli nuoripari pienen lapsen kanssa, kysyivät haluammeko puhua kuolemasta. Kertoivat olevansa Jehovia. Pikkuisen oudolta tuntui.

• raisakka

Onko puoskari-pehkonenkin jehova?

• muista

Miten hän voisi olla Jumala? Ihminenhän hän on.

• Kaihoankohan

"Ovellemme tuli nuoripari pienen lapsen kanssa, kysyivät haluammeko puhua kuolemasta. Kertoivat olevansa Jehovia. Pikkuisen oudolta tuntui. "

-Suunnlleen samoin meikäläiselläkin. Sanoin että viettäkö tuon roskapussin mennessänne ja palaatte asiaan sitten viikon kuluttua. Saas nähdä palaavattenko.

• Muumaamuu

Puoskari-Pehkosen nainen taitaa olla kyllä, itse isäntä harrastaa radiopiipitystä.

• ruunaanRipa

Onko puoskari-pehkoskan ukko radiosähköttäjä???

• uopi
        ruunaanRipa kirjoitti:

Onko puoskari-pehkoskan ukko radiosähköttäjä???

Kysykää heiltä henkilökohtaisesti! Ja Jehovia he eivät voi olla, koska on vai yksi Jehova taivaassa, Kaikkivaltias Jumala.

Roskapussia taas vietiin,säästätkö niitä kauankin seuraavaa kertaa varten? Tapaan itse viedä roskapussini.

• nyterehdyt
        uopi kirjoitti:

Kysykää heiltä henkilökohtaisesti! Ja Jehovia he eivät voi olla, koska on vai yksi Jehova taivaassa, Kaikkivaltias Jumala.

Roskapussia taas vietiin,säästätkö niitä kauankin seuraavaa kertaa varten? Tapaan itse viedä roskapussini.

Tietenkin he voivat olla jehovia, ja ovatkin. Kyseessä on kansanomainen nimitys Jehovan todistaja -ihmisille.

• uopi kirjoitti:

uopi 10.4.2019 23:22

<>...koska on vai yksi Jehova taivaassa, Kaikkivaltias Jumala.><

Miten tämä väitteesi on perusteltavissa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4573
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3155
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2853
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      56
      2758
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2370
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2165
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      15
      1579
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1564
    9. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1494
    10. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      1484
    Aihe