Niinpä..sinä joka ihmetteet missä ovat kunnon miehet...
ollaan ilmeisesti samassa veneessä...on se tämä
ihmissuhdetoiminta vähän niinkuin Helsingin pörssi...nousua
ja laskua.. :) Itse olen myös mielstäni aivan katseenkestävä ..pikkaisen päälle 40 eronnut/erotettu avokkasta jo vuosia sitten..ja siitä jäi 1 pikkunappula :) :) ..poika...en tiedä missä on vika...itsessänikö..??..kun on jo kohta 2 vuotta mennyt,ilman mitään 'suurta' rakkautta..en nyt
kumminkaan tosin ole munkkielämää viettäny..mutta se jokin
oikea puuttuu..ilmeisesti olen liian tavallinen koska,en ole ns.
'päällekäyvää' sorttia ..en puhu pälpätä ..enkä ilmeisesti osaa
/viitsi/ jaksa nähdä 'vaivaa'/ tehdä naiseen vaikutusta..koska silloin en ole oma itseni...näin ainakin kuvitteleisin..?....olen näitä sinkku ym ilmoituksia lueskellut (useastikkin) ....en oikein ole päässyt loppujen lopuksi jyvälle mitä ihmiset hakevat...paitsi tietysti sexiseuraa....ja aika paljon pelkästään sitä..no sehän on tietty ihmisen luonnollinen vietti,joten ei siinä
mitään pahaa tietysti ole...mutta minäkun haluaisin semmosen
ihan oman mukavan rutistuspaketin mitä vois iltasin halata ja
pussata.....mutta kun ei vaan löydy :( :( ...Saa mailata boxiin [email protected]) ,
Asuinkaupunkihan on varmaan selvillä :) :)
Mihin on naiset kadonneet ?????
Stadin Kundi
3
475
Vastaukset
- ...itään päin!
Niin me muutkin hiljaset miehet teemme!
- ex koppelo
Kirjoituksesi tuntui mukavalta.
Tunnut luonnolliselta ihmiseltä, sellaisista mä pidän.
Tuli jotenkin tuttu olo. Ehkä siksi
että itse on tällainen 40 juuri
hylkäysvaiheessa oleva 2 tytön äiti.
Kaipaa jotain joka ymmärtää, pitää
hyvänä tässä tällä hetkellä pahalta tuntuvassa maailmassa.
Jotain sellaista. En tiedä.- Stadin Kundi
Terve sielunsisar :) ...siellähän se osote on näkyvissä
kirjottele :) :) :) :) ..eipä se elämä aina ole herkkua...' onnex'
meitä on muitakin voitas vaihtaa ajatuksia ? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh192078Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat351733Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli57144541000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.471357Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit351348- 1111313
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691305- 851184
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi411074Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai1271065