Minä rakastan sinua

joka hetki

En voi unohtaa, en edes halua. Olen pahoillani.

Minulle olit todellinen, suuri rakkaus ja se, miten jätit minut satutti minua. Ehkä se oli tarkoituskin...antaa minun vuorostani kärsiä. Joku minussa ei usko sinua ja syitä miksi menit pois. Oliko perimmäinen tarkoituksesi kuitenkin vain päästää irti, jotta en hajoa? Minä tunsin sinut niin hyvin ja se ei ollut todellista sinua...se oli sitä millä huijaat ehkä muita, mutta et minua... vai suojelenko itseäni totuudelta haluamalla uskoa, että sinä halusit kuitenkin vain suojella minua...itseltäni, sinulta, meiltä???
Tiesit, että olen vahva ja selviän...siitäkin.
Mutta voitko rehellisesti sanoa, että olet onnellinen ilman minua? Että et kaipaa minua?

Minä ajattelen sinua joka päivä, joka hetki.
Muistan sinut. Rakastan sinua. Loppuun asti.

Rakas. Anna minulle anteeksi.

59

7886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anteeksi

      mutta kaikki ei ole sitä miltä näyttää tai kuullostaa, valehdella voi niin monella lailla ja se miten kuvailee itseään voi antaa ihan väärän kuvan sitten kun näkee ja kokee toisen läheisyyden, jos vaikka hengityksesi haisi pahalle tai tuoksusi sai minut voimaan pahoin, eleesi ja löysät huulesi, suudelmasi oli kuin lenmän hönkäys, siis ei mitään minulle sopivaa, ei en vaan voi olla sellaisen kanssa joka ei saa minua syttymään mitenkään, ja en rakasta tai rakastele pakosta, vaan sitten jos se henkilä saa minut syttymään oikealla lailla tai jos ei niin voin olla ilmankin, mutta en jos saat voimaan minut pahoin ja se että et vaan ole minua varten, siis lopeta ruikutus ja käännä katseesi tulevaisuuteen sieltä varmaan löydät sen mitä etsit ja sen joka sinua rakastaa ja on rakkautesi arvoinen.....

      • tiu tau tilitali tittan sirka

        Vedä välillä henkeä!


      • joka hetki
        tiu tau tilitali tittan sirka kirjoitti:

        Vedä välillä henkeä!

        Itse en nähnyt tarpeelliseksi edes kommentoida.

        Kiitos!


    • Aina mielessä

      Sinäkin olet päivittäin mielessäni.Kaipaan sinua. Miksi meidän kävi näin? Olit suuri rakkauteni ja jätit suuren arven sydämeeni. "Näinkö meille täällä aina käy, käy, käy ... rakkautta hukkaan heitetään." Rakastan sinua vieläkin, mihinkä se tunne olisi kadonnut.

      Anteeksi voi antaa, mutta unohtaa todella ikäviä asioita EI !!!!!

      • joka hetki

        En tunnista rakastamaani henkilöä viestistäsi. Olen pahoillani.

        Onnea elämääsi.


    • Mietin...

      Kenellekköhän olet sanasi kirjoittanut...
      Tuntui vaan jotenkin tutulta...

      -pohtija-

      • joka hetki

        Valitettavasti tällä hetkellä tämä palsta on ainoa tapa tuoda ajatuksiani julki hänelle, sittenkään en voi olla varma tavoittaako sanani ja ajatukseni häntä...

        Oletus, että olisit etsimäni MIES...

        Miten viestini vaikuttaisi sinuun?
        Muuttaisiko se mitään?


      • mietin...
        joka hetki kirjoitti:

        Valitettavasti tällä hetkellä tämä palsta on ainoa tapa tuoda ajatuksiani julki hänelle, sittenkään en voi olla varma tavoittaako sanani ja ajatukseni häntä...

        Oletus, että olisit etsimäni MIES...

        Miten viestini vaikuttaisi sinuun?
        Muuttaisiko se mitään?

        Olisi kiva ensin kyllä tietää oletko ajattelemani ihminen.Viestisi oli koskettava, mutta en osaa sanoa muuttaisiko se mitään, ainakaan ennenkuin tiedän varmasti että sanani menevät oikeaan osoitteeseen=)


      • joka hetki
        mietin... kirjoitti:

        Olisi kiva ensin kyllä tietää oletko ajattelemani ihminen.Viestisi oli koskettava, mutta en osaa sanoa muuttaisiko se mitään, ainakaan ennenkuin tiedän varmasti että sanani menevät oikeaan osoitteeseen=)

        Olen äärimmäisen varovainen.

        Uskon, että oikea henkilö tunnistaa minut aivan varmasti tavastani kirjoittaa, ajatuksistani...


      • hmm
        joka hetki kirjoitti:

        Olen äärimmäisen varovainen.

        Uskon, että oikea henkilö tunnistaa minut aivan varmasti tavastani kirjoittaa, ajatuksistani...

        Suomessahan asuu niin vähän ihmisiä, että varmasti kyseinen henkilö tunnistaa sinut viestisi perusteella.


      • joka hetki
        hmm kirjoitti:

        Suomessahan asuu niin vähän ihmisiä, että varmasti kyseinen henkilö tunnistaa sinut viestisi perusteella.

        Mitäpä jos antaisit vihjeen itse?
        Liikaa pyydetty?


      • mietin...
        joka hetki kirjoitti:

        Mitäpä jos antaisit vihjeen itse?
        Liikaa pyydetty?

        Jaa että pallon vippaat tänne:)))
        Sä aloitit joten...

        -pohtija edelleen-


      • joka hetki
        mietin... kirjoitti:

        Jaa että pallon vippaat tänne:)))
        Sä aloitit joten...

        -pohtija edelleen-

        Et tunnu tutulta


      • mietin...
        joka hetki kirjoitti:

        Et tunnu tutulta

        Luulen myös ettemme ole eronneet koskaan:)hyvä niin ja oikein hyvää jatkoa ja onnea elämääsi; ansaitset sen:)

        -pohtija-


      • joka hetki
        mietin... kirjoitti:

        Luulen myös ettemme ole eronneet koskaan:)hyvä niin ja oikein hyvää jatkoa ja onnea elämääsi; ansaitset sen:)

        -pohtija-

        Tiedät,että en halua sinusta eroa...
        Eikä lopullisia jäähyväisiä sanottu koskaan.

        Välillämme on kilometrejä...paljon


      • hmm
        joka hetki kirjoitti:

        Tiedät,että en halua sinusta eroa...
        Eikä lopullisia jäähyväisiä sanottu koskaan.

        Välillämme on kilometrejä...paljon

        Kilometrejä oli kuinka paljon?


      • mietin...
        joka hetki kirjoitti:

        Tiedät,että en halua sinusta eroa...
        Eikä lopullisia jäähyväisiä sanottu koskaan.

        Välillämme on kilometrejä...paljon

        En oikein ymmärtänyt tuota...Siis en varmastikkaan ollut sittenkään kirjeesi kohde...
        valitettavasti:)

        -pohtija-


      • joka hetki
        mietin... kirjoitti:

        En oikein ymmärtänyt tuota...Siis en varmastikkaan ollut sittenkään kirjeesi kohde...
        valitettavasti:)

        -pohtija-

        Näin kävi. Et ole etsimäni mies.
        Tälläsiä tarinoita on varmasti monta miljoonaa.
        Tunne on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta...

        Hyvää jatkoa ja onnea = )
        Olet piristävä hymyinesi.
        Kiitos!


      • mietin...
        joka hetki kirjoitti:

        Näin kävi. Et ole etsimäni mies.
        Tälläsiä tarinoita on varmasti monta miljoonaa.
        Tunne on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta...

        Hyvää jatkoa ja onnea = )
        Olet piristävä hymyinesi.
        Kiitos!

        ...pisteistä*ojentaa kukkasen etsijälle*...
        Ja eiku hyppäämään elämään mukaan;saattaahan se olla että kun oikein hyppää niin se neula voi osuakin sieltä heinäsuovasta peppuun:)
        Keep on jumping:)))

        -pohtija-


    • :(

      Kenelle tarkoitit kauniit sanasi?Olisi niin paljon helpompi tietää oletko etsimäni.

      • :) :) :)

        Viesti oli tarkoitettu excälleni, jonka kanssa tiemme valitettavasti erosivat n. vuosi sitten.
        En tiedä olenko etsimäsi, toivottavasti!!!!

        Nim.merk. Särkynyt Sydän


      • joka hetki
        :) :) :) kirjoitti:

        Viesti oli tarkoitettu excälleni, jonka kanssa tiemme valitettavasti erosivat n. vuosi sitten.
        En tiedä olenko etsimäsi, toivottavasti!!!!

        Nim.merk. Särkynyt Sydän

        Ilmeisesti olet jonkun viestin laittanut, mutta et alkuperäistä...


      • joka hetki

        Jos olisin etsimäsi NAINEN...mitä sitten? Mikä olisi helpompaa?


      • lehti
        joka hetki kirjoitti:

        Jos olisin etsimäsi NAINEN...mitä sitten? Mikä olisi helpompaa?

        kirjoitat tänne?
        Siksi että toivot että oikea ihminen lukee tämän viestisi. Siksi, että haluaisit vielä yhden mahdollisuuden.
        Miksi et kysy häneltä suoraan. Miksi?
        Jollet saa haluamaasi vastausta,
        tiedät, että olet yrittänyt ainakin.

        Itselläni oli samanlaisia kysymyksiä kuin sinulla vuosi sitten.
        Ne ovat onneksi jo rakenneet kun siirryin elämässäni eteenpäin. Ja voin kertoa etten sitä olisi pystynyt tekemään, ellen olisi ottanut selvää asioista. On helpompi jatkaa elämää eteenpäin kun tietää, että mennyt on takana.
        Nyt olen todella tyytyväinen siihen, sillä löysinkin ihmisen, joka sopii minulle niin täydellisesti ja hän on todella ihana. Aikaisemman kanssa en ollut päässyt lähellekään niin syvään suhteeseen. Jälkikäteen mietin miksi edes yritin. Mutta hyvä että yritin, koska muuten en olisi ollut valmit vastaanottamaan tätä uutta ihmeellistä ja hyvää suhdetta.


      • joka hetki
        lehti kirjoitti:

        kirjoitat tänne?
        Siksi että toivot että oikea ihminen lukee tämän viestisi. Siksi, että haluaisit vielä yhden mahdollisuuden.
        Miksi et kysy häneltä suoraan. Miksi?
        Jollet saa haluamaasi vastausta,
        tiedät, että olet yrittänyt ainakin.

        Itselläni oli samanlaisia kysymyksiä kuin sinulla vuosi sitten.
        Ne ovat onneksi jo rakenneet kun siirryin elämässäni eteenpäin. Ja voin kertoa etten sitä olisi pystynyt tekemään, ellen olisi ottanut selvää asioista. On helpompi jatkaa elämää eteenpäin kun tietää, että mennyt on takana.
        Nyt olen todella tyytyväinen siihen, sillä löysinkin ihmisen, joka sopii minulle niin täydellisesti ja hän on todella ihana. Aikaisemman kanssa en ollut päässyt lähellekään niin syvään suhteeseen. Jälkikäteen mietin miksi edes yritin. Mutta hyvä että yritin, koska muuten en olisi ollut valmit vastaanottamaan tätä uutta ihmeellistä ja hyvää suhdetta.

        Kysymyksilläni hain vastauksia ja vihjettä, voisitko mahdollisesti olla kaipaamani henkilö...
        En ole siitä vakuuttunut, mutta tarinasi voi kyllä olla hyvin samantapainen kuin minun...

        Kuten sinulla on syysi lukea näitä palstoja ja esittää kysymyksiä, on minulla syyni kirjoittaa tänne...

        Kysyit miksi en kysy häneltä suoraan. Itseasiassa olen niin tehnyt ja varmasti sen mahdollisuuteni käyttänyt, mutta kuten mainitsin vielä on kysymyksiä, joihin haluaisin vastauksia...ja vaistoni sanoo, että niitä vielä saan, kun aika on siihen kypsä. Suhteemme oli syvä ja koskettava, tiedän hänen tunteneen samoin, mutta johtuen olosuhteista emme saaneet mahdollisuutta olla yhdessä. Tein itse kipeimmät päätökset, jonka johdosta menetin hänet.

        Itse uskon, että kaikella on tarkoituksensa. Jokaisella läheisellä ihmissuhteella, rakkaudella on tehtävänsä ja merkityksensä. Sinunkin tapauksessa kerroit vuoden takaisen suhteen valmistaneen sinua vielä johonkin paljon parempaan. Hänellä siis oli merkitystä ja hän vaikutti sinuun. Ehkä enemmän kuin koskaan pystyt myöntämään.


      • lehti
        joka hetki kirjoitti:

        Kysymyksilläni hain vastauksia ja vihjettä, voisitko mahdollisesti olla kaipaamani henkilö...
        En ole siitä vakuuttunut, mutta tarinasi voi kyllä olla hyvin samantapainen kuin minun...

        Kuten sinulla on syysi lukea näitä palstoja ja esittää kysymyksiä, on minulla syyni kirjoittaa tänne...

        Kysyit miksi en kysy häneltä suoraan. Itseasiassa olen niin tehnyt ja varmasti sen mahdollisuuteni käyttänyt, mutta kuten mainitsin vielä on kysymyksiä, joihin haluaisin vastauksia...ja vaistoni sanoo, että niitä vielä saan, kun aika on siihen kypsä. Suhteemme oli syvä ja koskettava, tiedän hänen tunteneen samoin, mutta johtuen olosuhteista emme saaneet mahdollisuutta olla yhdessä. Tein itse kipeimmät päätökset, jonka johdosta menetin hänet.

        Itse uskon, että kaikella on tarkoituksensa. Jokaisella läheisellä ihmissuhteella, rakkaudella on tehtävänsä ja merkityksensä. Sinunkin tapauksessa kerroit vuoden takaisen suhteen valmistaneen sinua vielä johonkin paljon parempaan. Hänellä siis oli merkitystä ja hän vaikutti sinuun. Ehkä enemmän kuin koskaan pystyt myöntämään.

        Liian kauaa ei kannata odottaa. Koska aika on kypsä. Luuletko, että jos sinä olet tehnyt ne kipeimmät päätökset, että hän sinua odottelee?

        Minä opin vuoden takaisesta jutustani, että luovutan helpommin. En enää ikinä juokse kenenkään perässä noin. Vuodessa tapahtuu paljon. Voitko olla varma että hän ajattelee enää samoin sinusta. Minun tunteeni ovat täysin kaikonneet enkä enää edes ymmärrä mitä näin koko ihmisessä???


      • utelias
        joka hetki kirjoitti:

        Kysymyksilläni hain vastauksia ja vihjettä, voisitko mahdollisesti olla kaipaamani henkilö...
        En ole siitä vakuuttunut, mutta tarinasi voi kyllä olla hyvin samantapainen kuin minun...

        Kuten sinulla on syysi lukea näitä palstoja ja esittää kysymyksiä, on minulla syyni kirjoittaa tänne...

        Kysyit miksi en kysy häneltä suoraan. Itseasiassa olen niin tehnyt ja varmasti sen mahdollisuuteni käyttänyt, mutta kuten mainitsin vielä on kysymyksiä, joihin haluaisin vastauksia...ja vaistoni sanoo, että niitä vielä saan, kun aika on siihen kypsä. Suhteemme oli syvä ja koskettava, tiedän hänen tunteneen samoin, mutta johtuen olosuhteista emme saaneet mahdollisuutta olla yhdessä. Tein itse kipeimmät päätökset, jonka johdosta menetin hänet.

        Itse uskon, että kaikella on tarkoituksensa. Jokaisella läheisellä ihmissuhteella, rakkaudella on tehtävänsä ja merkityksensä. Sinunkin tapauksessa kerroit vuoden takaisen suhteen valmistaneen sinua vielä johonkin paljon parempaan. Hänellä siis oli merkitystä ja hän vaikutti sinuun. Ehkä enemmän kuin koskaan pystyt myöntämään.

        Olitko sinä ulkomailla? Vai oliko hän ulkomailla? Miksi muuten olosuhteet olisivat sellaiset ettette voisi olla yhdessä?


      • joka hetki
        lehti kirjoitti:

        Liian kauaa ei kannata odottaa. Koska aika on kypsä. Luuletko, että jos sinä olet tehnyt ne kipeimmät päätökset, että hän sinua odottelee?

        Minä opin vuoden takaisesta jutustani, että luovutan helpommin. En enää ikinä juokse kenenkään perässä noin. Vuodessa tapahtuu paljon. Voitko olla varma että hän ajattelee enää samoin sinusta. Minun tunteeni ovat täysin kaikonneet enkä enää edes ymmärrä mitä näin koko ihmisessä???

        olet päässyt hänestä yli...
        En voi mitään, mutta kommenttisi tuovat mieleeni, että yrität epätoivoisesti työntää hänet mielestäsi. Sinua varmasti sattui kovasti silloin vuosi sitten. Suruprosessi kuitenkin kestää vähintäänkin vuoden päivät, usein kauemminkin. Voi tietysti olla, että se mitä tunsit ei ollut rakkautta vaikka niin luulit. Kun rakastaa syvästi jota kuta, se tunne ei vain katoa, vaikka kuinka yrittäisi selittää asiat parhain päin. Ettet vain petä itseäsi...?

        Kumppania vaihtamalla ei ratkaista mitään, elämä tosin voi olla hetken aikaa siedettävämpää, mutta edellisestä suhteesta jääneet tunteet on käsiteltävä ja niitä ei pidä viedä uuteen suhteeseen. Sen takia moni liian pikaisesti solmittu suhde eron jälkeen kariutuu omaan mahdottomuuteensa.

        Odottamisesta...Jotkut asiat kypsyy hitaasti ja vaativat aikansa. En odottamalla odota, haluaisin vain hänen tietävän, että edelleen rakastan häntä ja että toivon, että jonakin päivänä hän näkee mahdolliseksi minun kuuluvan hänen elämäänsä.


      • joka hetki
        utelias kirjoitti:

        Olitko sinä ulkomailla? Vai oliko hän ulkomailla? Miksi muuten olosuhteet olisivat sellaiset ettette voisi olla yhdessä?

        Se, joka on elämää elänyt tietää, että elämässä on asioita, joita ei voi ohittaa, ei edes rakkauden tähden...

        Uskon, että sait vastauksen kysymykseesi


      • lehti
        joka hetki kirjoitti:

        olet päässyt hänestä yli...
        En voi mitään, mutta kommenttisi tuovat mieleeni, että yrität epätoivoisesti työntää hänet mielestäsi. Sinua varmasti sattui kovasti silloin vuosi sitten. Suruprosessi kuitenkin kestää vähintäänkin vuoden päivät, usein kauemminkin. Voi tietysti olla, että se mitä tunsit ei ollut rakkautta vaikka niin luulit. Kun rakastaa syvästi jota kuta, se tunne ei vain katoa, vaikka kuinka yrittäisi selittää asiat parhain päin. Ettet vain petä itseäsi...?

        Kumppania vaihtamalla ei ratkaista mitään, elämä tosin voi olla hetken aikaa siedettävämpää, mutta edellisestä suhteesta jääneet tunteet on käsiteltävä ja niitä ei pidä viedä uuteen suhteeseen. Sen takia moni liian pikaisesti solmittu suhde eron jälkeen kariutuu omaan mahdottomuuteensa.

        Odottamisesta...Jotkut asiat kypsyy hitaasti ja vaativat aikansa. En odottamalla odota, haluaisin vain hänen tietävän, että edelleen rakastan häntä ja että toivon, että jonakin päivänä hän näkee mahdolliseksi minun kuuluvan hänen elämäänsä.

        En työnnä häntä työntämällä pois. Koko suhteemme ajan mietin tuleeko tästä mitään. Kun lopulta erosimme oli sitä vaikea hyväksyä, koska olin yrittänyt kovasti, ehkä hieman liikaakin.

        Nyt kun olen tavannut uuden ihmisen kaikki sujuu kuin luonnostaan, ei tarvitse yrittää mitään. Tätä voin kutsua rakkaudeksi. Tunnen ikävää heti kun olemme erossa ja nautin jokaisesta hetkestä, kun saan olla hänen kanssaan.


      • utelias
        joka hetki kirjoitti:

        Se, joka on elämää elänyt tietää, että elämässä on asioita, joita ei voi ohittaa, ei edes rakkauden tähden...

        Uskon, että sait vastauksen kysymykseesi

        Catch you.
        Ju
        as
        ni
        ii.


      • lehti
        lehti kirjoitti:

        En työnnä häntä työntämällä pois. Koko suhteemme ajan mietin tuleeko tästä mitään. Kun lopulta erosimme oli sitä vaikea hyväksyä, koska olin yrittänyt kovasti, ehkä hieman liikaakin.

        Nyt kun olen tavannut uuden ihmisen kaikki sujuu kuin luonnostaan, ei tarvitse yrittää mitään. Tätä voin kutsua rakkaudeksi. Tunnen ikävää heti kun olemme erossa ja nautin jokaisesta hetkestä, kun saan olla hänen kanssaan.

        Mutta se miksi ehkä muistan tämän suhteen ikävästi, on kuinka erosimme. Siksi se jäi ja kaivertaakin vieläkin. Asiat jäivät selvittämättä, siksi koska toisella ei ilmeisesti riittänyt kiinnostusta hoitaa loppua kunnolla. Livistää voi, mutta se on pelkuruutta.


      • utelias
        utelias kirjoitti:

        Catch you.
        Ju
        as
        ni
        ii.

        Ju
        as
        ni
        aa.
        Piti olla tuo loppu...


      • joka hetki
        lehti kirjoitti:

        Mutta se miksi ehkä muistan tämän suhteen ikävästi, on kuinka erosimme. Siksi se jäi ja kaivertaakin vieläkin. Asiat jäivät selvittämättä, siksi koska toisella ei ilmeisesti riittänyt kiinnostusta hoitaa loppua kunnolla. Livistää voi, mutta se on pelkuruutta.

        Edellinen suhteesi perustui kaiketi yksipuoliseen kiintymykseen, ei rakkauteen.

        Ikävää, että jouduit läpikäymään edellisessä suhteessasi kurjia asioita. Kuten sanoin, uskon, että kaikella on tarkoituksensa. Vanha klisee, se mikä ei tapa vahvistaa. Arvostat enemmän nykyistä suhdettasi varmasti juuri kokemiesi pettymysten takia...

        Toivon, että menneisyyden haamusi jättävät sinut rauhaan ja pistät pisteen edelliselle suhteelle lopullisesti...Hän ei ollut arvoisesi.

        Onnea sinulle ja rakastetullesi =)

        Pidä huolta


      • joka hetki
        utelias kirjoitti:

        Ju
        as
        ni
        aa.
        Piti olla tuo loppu...

        pihalla kuin lumiukko...


      • utelias
        joka hetki kirjoitti:

        pihalla kuin lumiukko...

        Piti vain tarkistaa... Harmi.


      • lehti
        joka hetki kirjoitti:

        Edellinen suhteesi perustui kaiketi yksipuoliseen kiintymykseen, ei rakkauteen.

        Ikävää, että jouduit läpikäymään edellisessä suhteessasi kurjia asioita. Kuten sanoin, uskon, että kaikella on tarkoituksensa. Vanha klisee, se mikä ei tapa vahvistaa. Arvostat enemmän nykyistä suhdettasi varmasti juuri kokemiesi pettymysten takia...

        Toivon, että menneisyyden haamusi jättävät sinut rauhaan ja pistät pisteen edelliselle suhteelle lopullisesti...Hän ei ollut arvoisesi.

        Onnea sinulle ja rakastetullesi =)

        Pidä huolta

        Toivottavasti löydät etsimäsi.
        Edellisestä suhteesta. Ne olisivat jättäneet jo kauan sitten rauhaan, jos oltais asiat puhuttu selviksi. Eikö sua haitannut kun sulla jäi asiat roikkumaan tämän kanssa jota etsit? Eikö olisi ollut helpompi keskustella kaikki läpi silloin?


      • joka hetki
        lehti kirjoitti:

        Toivottavasti löydät etsimäsi.
        Edellisestä suhteesta. Ne olisivat jättäneet jo kauan sitten rauhaan, jos oltais asiat puhuttu selviksi. Eikö sua haitannut kun sulla jäi asiat roikkumaan tämän kanssa jota etsit? Eikö olisi ollut helpompi keskustella kaikki läpi silloin?

        Keskustelimme lyhyesti tilanteestamme, pyysin häneltä liikaa ja näin jälkeenpäin ajateltuna huomaan olleeni itsekäs. Hän kuitenkin kesti paljon vuokseni ja oli valmis antamaan kaikkensa, mutta....kuten totesin aiemmin tein itse kipeimmät päätökset...

        Minulle jäi tunne, että hän toimi siinä tilanteessa äärirajoillansa, tehden niin kuin oikeaksi ja parhaaksi näki pystymättä keskustelemaan kanssani. Olin tilanteesta sekaisin ja aivan rikki...hän ei kestänyt nähdä sitä ja sen takia halusi hoitaa tilanteen "kliinisesti". Koin tulleeni "näpäytetyksi" omista teoistani ja valinnoistani. Ehkä se oli hänen tapansa säilyttää kasvonsa ja ylpeytensä.

        Aikaa on kuitenkin jo kulunut jonkin verran ja uskon, että molemmat olemme saaneet etäisyyttä asioihin. Joskus toivon mukaan tulee hetki, jolloin voimme kohdata kasvotusten ja jutella asiat halki.


      • joka hetki
        utelias kirjoitti:

        Piti vain tarkistaa... Harmi.

        Tiedän tunteen...
        Jotain tuttua, mutta ei kuitenkaan...

        Onnea etsinnöille ja elämälle.


    • "punainen kampa"

      Minulla oli aivan samanlainen "tapaus". Kertomuksesi oli kuin omastani. Asioita ei selvitelty, ei ollut hänellä halua/kykyä siihen.

      Kaikki jäi jotenkin puolitiehen. Ehkä näin oli paras loppujen lopuksi, hänelle ja minulle.

      "Ei mee pois, ei pyyhkiydy mielestä"

      • joka hetki

        Niin...kaikella on kai syynsä. Ihmiset käyttäytyvät eri tavalla eri tilanteissa. Uskon kuitenkin vakaasti siihen, että minkä taakseen jättää sen edestään löytää...ennemmin tai myöhemmin.

        Tiedämme molemmat, että ajatukset ja tunteet seuraavat perässä halusimmepa tai emme...

        Lue viestini lehdelle "bittersweet"

        Voimia


    • Sunny

      Elämä on epäreilua.
      Väärässä paikassa väärään aikaan tapaa oikean ihmisen.

      Elä nyt sen totuuden kanssa. Vaikeata.

      • joka hetki

        Viestisi rakkaimmallesi on todella kaunis. Toivoisin miltei olevani Hän, mutta näin ei ole. Valitettavasti.
        Tarinasi on jossakin määrin samankaltainen, mutta ei kuitenkaan se minkä minä olen elänyt.

        Toivon todella, että oikea ihminen löytäisi viestisi. Sanasi tulevat suoraan sydämestä. On upeata, että on taito ilmaista ja kirjoittaa tunteistansa noin avoimesti ja kauniisti.

        Kiitos Sinulle!

        Onnea etsinnöille!


    • kimi

      Ai kauhia, ei ois pitäny lukea. Palautu mieleen oma kaipuu. Vaikka jo yli kaksi vuotta kulunu, ei kai sitä unohda ikinä kun Rakastuu johonkin oikkee syvästi.

    • taistelija

      Kärsimyksillä on vaikutuksensa...ja asioilla on taipumus järjestäytyä,sitä miten ne järjestyy en tiedä.Uskon että elämme murroksen aikaa ja kärsivällisesti odottaen saamme vastauksen asiohimme..joten voimia sulle

    • taistelija

      Olet perämeren tyttö...;)

      • joka hetki

        Kärsimys jalostaa ja vastaukset tulevat kipeimmän kautta...Sitäkö yrität sanoa?

        Minä aiheutin tämän tilanteen, joten minä siis kärsin, mutta tiedän, että en ole tässä tuskassani yksin.


      • taistelija
        joka hetki kirjoitti:

        Kärsimys jalostaa ja vastaukset tulevat kipeimmän kautta...Sitäkö yrität sanoa?

        Minä aiheutin tämän tilanteen, joten minä siis kärsin, mutta tiedän, että en ole tässä tuskassani yksin.

        Kun viimeisen kerran silmäni suljen vastauksen saan elämäni valintoihin oli ne oikeita vai vääriä mutta voiko ihmistä syyttää tämän vajavaisuuden takia.Joskus tarvitaan kovia aikoja ennen kuin ajattelu muuttuu,olkoon se vaikka kehitysoppia,joten ei niin pahaa ettei jotain hyvää.Olen enemmän täynnä kysymyksiä kuin vastauksia mutta olen jollakin tavalla hyväksynyt ne,koetan olla kärsivällinen ja toivoa että se koetus palkitaan joskus,jos ei saanpahan ainakin elämänkokemusta josta on kyllä hyötyä..Olkoon voima kassasi..;)


      • ;/
        joka hetki kirjoitti:

        Kärsimys jalostaa ja vastaukset tulevat kipeimmän kautta...Sitäkö yrität sanoa?

        Minä aiheutin tämän tilanteen, joten minä siis kärsin, mutta tiedän, että en ole tässä tuskassani yksin.

        mistä tiedät....oletkohan sinä SE


      • 11

        tiedän minäkin sen kun tuttusi kertoi:D


    • tuimas

      Luin tunteella!!!

      • tähdenlento*

        Ihan kuin lukisi omia ajatuksia oman suhteen kariutumisesta, kaunis kirjoitus, kenelle lie tarkoitettu.


    • Ottanut opikseni. Petin kerran, mutta otin siitä opiksein ja tiedän varsin hyvin, ettei tämä koske sinua. Nyt antaisin ihan mitä tahansa jos saisin exäni takaisin.

    • poljettu

      Olipa vanha aloitus, mutta teksti oli kuin omasta elämästäni.
      Kaikesta huolimatta rakastan sinua yhä, aina ja ikuisesti.....

    • j k

      kyllä anannanteeksi

      • mene hoitoon hullu!

        Sinä persreikä se jaksat provota joka palstalla.


    • roskis pää

      ja minä rakastan koskenkorvaa

      • sweetgoodbye

        minä rakastan, sitä aitoa ja oikeaa koskenkorvaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      690
      5294
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3554
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      157
      3337
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2583
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2399
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1497
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      101
      1409
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe