Minulla on kaksi köynnöshortensiaa samalla säleiköllä 2 metrin välein. Toinen on ihan ok,mutta toisen lehdet käpertyy, kuivuu...mitään eläviä ötököitä ei silmin näy. Mitä myrkkyä...olen yrittänyt mäntysuopaöiuoksella jo useasti.
köynnöshortensia /lehdet käpertyy
3
1377
Vastaukset
- ellit
Jos lehdet kuivuu,onko se liian kuiva ? Katsele nyt ahkerasti,niin näet kuinka käy.
Myös liian aurinkoinen paikka ei ole sille kovin hyvä,varjo ja puolivarjoisa paikka on sopivampi.
Omassani ei ole koskaan ollut mitään ötököitä,ja se on kasvanut siinä parikymmentävuotta,mutta se on varjossa.- aika varjoisa paikka
...vain aamuaurinko paistaa, ja molemmat pensaat suht. saman verran auringossa...(toinen voi hyvin)...maa ei ole nyt kuivaa,eikä kovin märkääkään
- myyrä
aika varjoisa paikka kirjoitti:
...vain aamuaurinko paistaa, ja molemmat pensaat suht. saman verran auringossa...(toinen voi hyvin)...maa ei ole nyt kuivaa,eikä kovin märkääkään
Jos lehdet nuupahtaa niinkuin vedenpuutteesta ensin ja sitten kuivuu..myyrä on voinut syödä juuria. kolot voi nähdä jos varovasti kaivaa. voihan se olla joku tautikin, ei elukka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2664793Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii813237- 382766
- 472533
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451807- 971600
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941378PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441015- 69988
- 100946