Kun kokematon KEPUlainen pääministeri Matti Vanhanen meni ensimmäiseen EU-huippukokoukseensa häneltä huijattiin Suomelle jo luvattu elintarvikevirasto.
Kotiin tultuaan Matti Vanhanen uhosi posket innosta hehkuen, että nyt on Suomella kemikaalivirasto.
Paha vain, että isot pojat olivat vieneet kokematonta neuvottelijaa oikein kunnolla kölin alta. Vanhaselle "luvattua" kemikaalivirastoa ei ehkä koskaan edes perusteta. Tämä näyttää itse asiassa jopa melko todennäköiseltä vaihtoehdolta, kuten olemme voineet lukea.
Missä siis on Vanhasen kemikaalivirasto?
KEPU PETTÄÄ AINA!
Missä Vanhasen kemikaalivirasto?
7
394
Vastaukset
- Känä.
Tietenkin piti sattua, tarkoitin Lipposta, anteeksi vain!
- Pam
Kukahan se petti? Lipponen lupasi elintarvikeviraston Suomeen. Oli jo sovittu Saksan ja Englannin toverien Schröderin ja ja Blairin kanssa. Mutta toveri Berlusconi sen nappasi Parman kinkun avulla (muistattehan Parman konkurssin edes?. Siis demarit pettävät aina, muistakaa Eero Rantala(työväen osuusliike) ja Ulf Sunqvist (työväen pankki ja eläkevakuutuslaitokset. Siinä ne miljardit menivät. Kiitos demarit. Kiitos myös elintason laskusta, varsinkin köyhimmille. Kiitos Lipponen!
- tapahtunut
sellainen asia että Känää on huijattu, sattuuhan sitä paremmissakin piireissä!
- tässä veruke hänelle
Siinäpä miettii tämä herra kaikkine propagandoineen.
- jo yhden
Ylöjärvellä!
- MiracleMike
Siellä on joka ainoa virasto, joka sinne kuuluu.
- Se on oikeasti
"Vanhasen & Co Kreosoottitislaamo", minä kyllä ehdotin nimeksi "Vanhasen Kyllästys", mutta ei menny läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 523981
- 603605
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1922931- 1052768
- 432593
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212560- 232518
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192086- 282011