Onko mitenkään mahdollista lieventää ns liskodisko-oireita?
Eli omalla kohdalla krapula iskee vasta illalla. En ymmärrä tätä. Siis vaikka en juo kovin paljoakaan niin seuraava yö on varmasti mennyttä. En nykyään edes uskalla mennä sänkyyn...
Ja kumma juttu tässä on se että oireet eivät esiinny jos pysyttelen hereillä -siis vain kun yritän nukahtaa. En tajua.
Kun yritän mennä nukkumaan niin sydän tykyttää, ja tuntuu kuin "putoaisin" sängyn läpi enkä saa unta koska juuri silloin kun olen nukahtamassa niin herään kirkuen ja luulen että taju menee.
Onko liskikseen mitään apua paitsi juomatta oleminen? Onko kellään samanlaisia kokemuksia kanssani?
Liskodisko
9
18998
Vastaukset
- suomipoju24
Parasta on valvoa se yö jolloin tietää, että tulee krapulapainajaisia. Yleensä noita tulee, jos ei ole nukkunut kunnolla dokaamisen jälkeen ensimmäisenä yönä.
- taju pois
ota joku rahouttava....juo paljn nestettä ja ota vitamiinit yms...
tai sit vaan valvot.... - martti kolehmainen
Valo pitää pahimmat peikot piilossa
- disko
Moi,
Mä oon huomannu että nestehukalla on osansa siihen, koeta juoda riittävästi ja illalla teetä ennenku meet nukkuu. Huh, tää on kyl kauheinta ku ei tiiä kuka siellä monstereiden nightclubilla taas ens yönä tanssii;)- saurians
Miksi liskoja tarttis välttää? Mun mielestä ne on parasta antia juomisessa, nään niitä välillä päivälläkin. Ei mikään kauhuleffa saa aikaan semmosia sydämmentykytyksiä, vapinaa ja kylmää hikeä kun kunnon liskojen yö. :-D
- qiquli
mulla ois sulle oiva lääke siihen. sen nimi on kannabis.
- Darra Krapulainen
No mulla pukkaa vaan pahemmaks pelkotilaa, jos polttelee. Muuten olen kyllä kannan hyvä ystävä. Krapulapelkoihin esim diapam ja unta kaaliin. Jos putki on pitkä ja olo aivan vallaton, A-klinikalta saa avokatkaisusatsin =päivää kohden kolme risolidia (=rauhottava), nukahtamislääkkeet ja b-vitamiinit sekä tarvittaessa krampinestolääkkeet. Vaihtelee kaupunkikohtaisesti. Jos et tiedä A-klinikka systeemiä kotipaikkakunnallasi, ota yhteyttä terveyskeskukseen ja tiedustele sieltä.
- paha olo
Tämä yö on ollut oikein kunnon liskodiscoa. Olis kannattanut jättää sununnutaina juomatta. Olen valvonut koko yön, juonut vettä..ihan kauhean oksettava olo. En uskalla edes syödä mitää. Itsehankittu sairaus, ei auta kuin potea! Onneksi ei ole työpäivä edessä.
- selvis
Ihan normaalilta alkoholistin touhultahan tuo kuulostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278128- 2342768
- 262621
- 1642019
- 1211911
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61725Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185