Gallup kun tuntuu olevan suosiossa niin kysytään nyt sitten teiltä sättääjiltä pahin chattimokanne.
Gallup:Pahin chattimoka
6
3601
Vastaukset
- nm
Aloita kertomalla omasi...
- wilbur
Kerran on mun puhelinnumero näkynyt yleisellä kanavalla (ei tosin mun kirjottamana), ja eiköhän sieltä joku valopää soita pilareita, niin että oma numero ei näy, mutta en kyllä onneks mitään vakituista häirikköä saanut.
- samantha
mä taas kerran rupesin kertoo jollekki mun tietoja just puh numbaa ja muuta mukavaa... ja sit tajusinki et ne oli menny kaikkien nähtäväks ja eiköhän alkanu soittoja tulla......:(
- .
.
- elina kosanen
hei minä ahluanna sinua paljon tervisijä kaikille kverita no saada
sinä olet niteti kaveri - elina oksanen
hei mitä kullu hyvä misä olet oonni tane
misä olet voiskko ola minukksanni täännä
millä on kiva sinä olet kiva kaveri
sinä mitä on mennty kulussa on olikkaa kiva kverita idia on kaunsi
tannss iko baletija tammerilla paljon son poka tannssia on kiv
harstellu surustan idianna kaannsa janen on ilkkä luakka kveri son
kaverita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764