JUOTKO LIIKAA KAHVIA?
Merkkejä siitä, että juot liikaa kahvia:
- Lasket mäkeä ylämäkeen.
- Saat ylinopeussakon pysäköidessäsi autoa.
- Juokset unissasi.
- Avaat oven ennen kuin sille koputetaan.
- Et ole räpäyttänyt silmääsi edellisen kuunpimennyksen jälkeen.
- Sait jälleen villapaidan valmiiksi, vaikka et osaa neuloa.
- Jauhat kahvipavut suussasi.
- Nukut silmät auki.
- Katselet videoita pikakatselulla.
- Seisot paikallasi ainoastaan maanjäristyksen aikana.
- Voit ottaa itsestäsi kameralla kuvan ilman ajastinta.
- Nuolet kahvipannun kuivaksi.
- Sinut nimitettiin "kuukauden työntekijäksi" paikallisessa kahvilassa, vaikka et ole siellä edes töissä.
- Kulutat loppuun kolmet kengät viikossa.
- Silmäsi pysyvät auki silloinkin kun aivastat.
- Pureskelet toistenkin sormenkynnet.
- Konekirjoitusnopeutesi on 60 sanaa minuutissa, jos käytät vain jalkojasi.
- Et tarvitse vasaraa naulaamiseen.
- Suosikkimukistasi on korva kulunut pois.
- Käyt AA:n kokouksissa vain saadaksesi ilmaiset kahvit.
- Unohdat ottaa karkista käärepaperin ennen sen syömistä.
- Ihmisiä alkaa huimata kun he katselevat sinua.
- Kun löydät kymmenpennisen, sanot: vielä 64 lisää, niin saat kupillisen.
- Ihmiset testaavat paristoja sinun korvissasi.
- Pikakahvi on liian hidasta.
- Kun joku kysyy: "Mitä kuuluu?", vastaat: "Hyvää viimeiseen pisaraan."
- Haluat tulla polttohaudatuksi kahvipakettiin.
- Syntymäpäiväsi on Brasiliassa kansallinen vapaapäivä.
- Annat kissoillesi nimeksi "Kerma" ja "Sokeri".
- Puhut virheetöntä arabiaa opiskelematta sitä.
- Termoskannussasi on pyörät.
- Huulesi ovat pysyvästi jääneet ryystämisasentoon.
- Kahvimukisi kyljessä on kuva kahvimukistasi.
- Liiketunnistimet menevät oikosulkuun läheisyydessäsi.
- Et malta odottaa, että vesi kiehuisi.
- Richterin asteikko ei riitä mittaamaan vapinaasi.
- Kesällä et rusketu, vaan paahdut.
- Autat koiraasi häntänsä jahtaamisessa.
- Laitat hammasproteesisi yöksi mukilliseen kahvia.
- Kahvimukisi vakuutussumma on suurempi kuin perheesi henkivakuutukset.
Päiväkahvireuran vuoksi vaan....;o))
23
1230
Vastaukset 23
- Alien-8
Juon tosiaan liikaa.Aamuisin on "pakko"saada pari mukillista,ennenkuin voi ajatellakaan päivän asioita.Ja kahvin on oltava tavallista väkevämpää.
Toinen pannullinen sitten iltapäivällä,ja sehän riittääkin sitten iltauutisiin asti:)
Ei ihme,että nukun huonosti...- kipparinoma
nukut silmät auki....Entäs noi muut oireet....;o)
- Alien-8
kipparinoma kirjoitti:
nukut silmät auki....Entäs noi muut oireet....;o)
auki olen nukkunut melkein koko ikäni;))kyllähän siitä vieroitusoireita tulee,jos joutuu ilman olemaan vaikka vuorokaudenkin..liika taas pistää "pumpun"hakkaamaan ja kädet tärisemään..:)
- kipparinoma
Alien-8 kirjoitti:
auki olen nukkunut melkein koko ikäni;))kyllähän siitä vieroitusoireita tulee,jos joutuu ilman olemaan vaikka vuorokaudenkin..liika taas pistää "pumpun"hakkaamaan ja kädet tärisemään..:)
työvuoroissa tulee juotua liikaa kahvia...Ei sit meinaa tulla uni millään ja sydän muljahtelee ikävästi....Mutkun vaan pitää ryystää:o/
- Alien-8
kipparinoma kirjoitti:
työvuoroissa tulee juotua liikaa kahvia...Ei sit meinaa tulla uni millään ja sydän muljahtelee ikävästi....Mutkun vaan pitää ryystää:o/
mutta toisaalta minä ainakin ryystän nykyään siksi,koska on tullut aikoinaan niitä muita aineita otettua senverran paljon..eräs toinenkin on sitä mieltä,että mieluimmin kahvia,kuin kossua...;)
- kipparinoma
Alien-8 kirjoitti:
mutta toisaalta minä ainakin ryystän nykyään siksi,koska on tullut aikoinaan niitä muita aineita otettua senverran paljon..eräs toinenkin on sitä mieltä,että mieluimmin kahvia,kuin kossua...;)
Sitä en olekkaan maistanut...Täällä maalla noi kylänukot ryypiskelee kossua raitilla;o)))
Nyt vakavasti.....Eräs on ihan oikeassa...:o))) - SydäN-Ystävä
Alien-8 kirjoitti:
se pitää miehen tiellä..ja naisenkin...kossu vie vaan ojanpohjalle ;))
Moikka vaan muru,joko päikkärit otit;)
- the-real-nicki
taidan vähentää..siitä varmaan voisi paremmin :D
- kipparinoma
nyt oli kysymys....:o))))
- the-real-nicki
kipparinoma kirjoitti:
nyt oli kysymys....:o))))
olen sellainen,että:
Ymmärrän väärin usein aina :) - kipparinoma
the-real-nicki kirjoitti:
olen sellainen,että:
Ymmärrän väärin usein aina :)usein ja aina....Mä vaan aina:o))))))))))))))Ja sen kunniaksi mukillinen kahvia....hyvää kahvia...Kippis:o))))
- amaryllie
vaikka....A
liian paljon oli kaikkeeeeeee, ei tää nyt tiedä...jännittää!!!!!
miten muka muistit noin paljon asioita???? tää on hämmästynyt ja samalla kauheen ylpeä siitä!!!!- kipparinoma
Kertoi vain omista oireistaan...Mä laitoin ne van esiin...niinkun varoittavana esimerkkinä...Katsos kun huuhaakansalaiset on niin arvokkaita kansalaisia...ja hyvä terveyskasvatuskohderyhmä....Niin et siks vaan:o)))
A on väärä vastaus...Deestä olis voittanut vuoden kahvit...olis:o))
- SydäN-Ystävä
juotua kahvia aivan liikaa,nytkin mietin laittasko tulemaan,vaikka hiki virtaa päältä muutenkin ja alan olla kypsän ravun näköinenkin ;))
- kipparinoma
Munkin tekee mieli kahvia....Ihan qummaa...
Nooh...onneksi ei muita paheita sit olekkaan....eihän;o)))) - SydäN-Ystävä
kipparinoma kirjoitti:
Munkin tekee mieli kahvia....Ihan qummaa...
Nooh...onneksi ei muita paheita sit olekkaan....eihän;o))))Vaan kyllä niitä muitakin paheita riittää esim.kahvi ja tupakka...aaah mikä nautinto ;)
Muita paheita mulla ei sitten olekkaan,kiltti tyttö kun olen :))
Onkos sulla paljon paheita,tunnusta vaan ;)) - kipparinoma
SydäN-Ystävä kirjoitti:
Vaan kyllä niitä muitakin paheita riittää esim.kahvi ja tupakka...aaah mikä nautinto ;)
Muita paheita mulla ei sitten olekkaan,kiltti tyttö kun olen :))
Onkos sulla paljon paheita,tunnusta vaan ;))ei minulla ole....kiitos vain...Tai sit ihan kamalasti, jos paheiksi luetaan kaikki mikä tuntuu hyvälle;o))
- SydäN-Ystävä
kipparinoma kirjoitti:
ei minulla ole....kiitos vain...Tai sit ihan kamalasti, jos paheiksi luetaan kaikki mikä tuntuu hyvälle;o))
perää tuossa sun sanonnassa,koska uiminen ja saunominen tuntuu niin hyvältä ja en kyllä niitä sanoisi paheiksi ;))
Asiasta toiseen,sain taas tänään ikäviä uutisia lekurilta...saakelin saak....ihan kun ei olis jo muutenkin tarpeeksi hankalaa :((( - kipparinoma
SydäN-Ystävä kirjoitti:
perää tuossa sun sanonnassa,koska uiminen ja saunominen tuntuu niin hyvältä ja en kyllä niitä sanoisi paheiksi ;))
Asiasta toiseen,sain taas tänään ikäviä uutisia lekurilta...saakelin saak....ihan kun ei olis jo muutenkin tarpeeksi hankalaa :(((kaikki hyvä ei sittenkään ole paheita:o))))
Harmi!!!!! Onks sun sähköpostios muuttunut?? - SydäN-Ystävä
kipparinoma kirjoitti:
kaikki hyvä ei sittenkään ole paheita:o))))
Harmi!!!!! Onks sun sähköpostios muuttunut??muuttunna,galleriassa on uusi :)
Nytpä saunaa lämmitämään ja uimaan,mukavaa illan jatkoa vaan :))
- vanhoja kopioita aina
uusia kiitos
- kipparinoma
mutkun nekin on joillekkin aina vanhoja....:o)
- Anonyymi
Hyviä huomioita*
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän50967Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46727
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487