Dinot kreationisteille päänsärky

Kreationistit joutuvat selittelemään miksi dinojen ja ihmisen luita eivät löydy samasta kerroksesta:
http://redstaterabble.blogspot.com/2006/06/higher-ground.html
Tämä blogisti Pat Hays kysyy, että miksi merimatelijoita kuten plesiosauruksia tai lentäviä liskoja ei löydy ihmisen kanssa samasta tai vielä ylemmästä kerroksesta..
Kommenteissa joku lukija kysyy, että "entäs ne ennen tulvaa kuolleet ja haudatut" ? Ei kai niitä luita kuljetettu vuorille ?

Eikä tässä kaikki.
Viime viikolla erosi David Awbrey, Kansasin (kreationistivoittoisen oikeistosiiven)koululautakunnan puhemies,PR-mies. Hänen mielestään dinot näyttävät olevan BigBangiin verrattava metafyysinen spekulaatio:

“Anyone see the origin?” Awbrey asked. “Anyone see the Big Bang? Anyone see the dinosaurs? These are metaphysical speculations"

http://redstaterabble.blogspot.com/2006/06/awbrey-resigns.html

5

501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selittää dinot?

mutaatioiden sekamelskasta ei valinnan kautta synny mitään dinoja - dinot ovat ongelma evolutuionisteille.

• Äidinkielen lehtori

Samoin kuin oikeinkirjoitus kreationisteille.

• en tiedä mitään

dinosaurusten fossiilit on luotu sitä varten että raamatun sana tulee toteen: jumala loi ne periaatteessa vääriksi profeetoiksi harhauttaakseen ihmiset uskostaan pois, näin jumala koettaa ihmisten uskoa ja raamatun sana käy vähitellen toteen. voi niitä jotka antavat itsensä hulahtaa moiseen! =( dinosaurukset saivat ihmiset miettinmään että maapallolla olisi ollut elämää ja jumala olisi vain satuolento. samoin ovat tiedemiehetkin jotka yrittävät todistaa etää avaruudessa olisi elämää ( miksei olla sitä ns. yhteyttä viellä muodostettu??? ) jospa jumala loi esim tähdetkin harhauttamaan ihmisiä luulemaan että ne ovat auringon kaltaisia tähtejä... jospa jumala ei luonutkaan niitä tähdiksi vaan joksikin aivan muuksi ( jumala tietää ettemme koskaan tavoita niitä elikkä miksi nähdä vaiva? ) toisaalta jeesus on kaste käskyssä sanonut: menkää ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni ( voi ehkä viitata toisia kansoja tai alieneja :P olen puhunut! ( en halua olla ns. väärä profeetta itsekkään joten toivon että tämä valistaisi teitä uskomaan jumalaan mutta eri tavalla kuin minä )

• jos

tädillä olis munat se oliskin setä.

• Näytät...
        jos kirjoitti:

tädillä olis munat se oliskin setä.

ymmärtävän perusasiat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      5994
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      53
      3011
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2193
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1807
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1773
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      18
      1750
    7. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1519
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1512
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      48
      1486
    10. Hyvää joulua!

Naiselle. Tänä vuonna tutustuttiin ❤️
      Ikävä
      9