Voiko joku vinkata mikä on tehokkain puutarhan hyönteismyrkky mitä saa suomesta tai virosta - olen nyt kyllästynyt näihin ns luomumenetelmiin jotka ei vain toimi (taas ruusut ja kasvit tuholaisten vallassa)
Tehokkain hyönteismyrkky ?
8
9246
Vastaukset
- kunnon myrkkyä
Malation on meillä käytössä ja aina tehoaa,ei tarvi jatkuvasti olla pullon kanssa kirvojen kimpussa ,nuo mäntysuovat ja tolut on peestä.
- myös joskus käyttänyt
Minkälaisen sekoitussuhteen teet.Olen kyllä käyttänyt mutta oisko tullut liian vahvaa kun lehdet vähän käpristyneet.Entä voiko laitaa auringon paistaessa olisiko se sitten syy siihen
- ellit
myös joskus käyttänyt kirjoitti:
Minkälaisen sekoitussuhteen teet.Olen kyllä käyttänyt mutta oisko tullut liian vahvaa kun lehdet vähän käpristyneet.Entä voiko laitaa auringon paistaessa olisiko se sitten syy siihen
En nyt muista suhdetta,siinä purkin päällä se on ja sillä teen.Teen niin ison satsin, että se kestää melkein koko kesän.
Joo,auringonpaisteella ei saa ruiskuttaa,mieluimmin aamusta tai myöhemmin illalla.Näin ainakin itse ruiskuttelen,en tiedä onko siinä mitään taikaa ;) - roffa
myös joskus käyttänyt kirjoitti:
Olen käyttänyt korkillista ruiskupullossa, joka taitaa olla kolmisen litraa. Suosittelen ainakin silmien suojausta ja hengityssuojainkin on paikallaan.
- tietoa
Onko malation samaa kuin malasiini? Sitä löytyy kyllä kaapista
- apupoju2
tietoa kirjoitti:
Onko malation samaa kuin malasiini? Sitä löytyy kyllä kaapista
Tossa alla selvyyden vuoksi, eli Malasiinin tehoaine on Malation.
Malasiini-ruiskute
Rekisterinumero 459
Tehoaineet Malationi 513 g/l
- myrkky ansa
malation myrkky tehoaa kaikkiin ötököihin. ei saa käyttää saalaatin eikä tilliin eikä
persiljaan muihin kyllä mutta varoaika on pakkauksessa että olkaa tarkkana.
murkut kyllä lähtee. - Anonyymi
Hei! Täältä tietoa yleisimmistä ruusujen kasvitaudeista: https://www.suomela.fi/piha-puutarha/Kukat-taimet/Ruusujen-tavallisimmat-kasvitaudit-50136
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1166166Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto605109SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun604228SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt963819Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost113604Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1193151SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het522536Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352469Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat642217Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val231561