Tehokkain hyönteismyrkky ?

Henkka

Voiko joku vinkata mikä on tehokkain puutarhan hyönteismyrkky mitä saa suomesta tai virosta - olen nyt kyllästynyt näihin ns luomumenetelmiin jotka ei vain toimi (taas ruusut ja kasvit tuholaisten vallassa)

8

9438

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnon myrkkyä

Malation on meillä käytössä ja aina tehoaa,ei tarvi jatkuvasti olla pullon kanssa kirvojen kimpussa ,nuo mäntysuovat ja tolut on peestä.

• myös joskus käyttänyt

Minkälaisen sekoitussuhteen teet.Olen kyllä käyttänyt mutta oisko tullut liian vahvaa kun lehdet vähän käpristyneet.Entä voiko laitaa auringon paistaessa olisiko se sitten syy siihen

• ellit
        myös joskus käyttänyt kirjoitti:

Minkälaisen sekoitussuhteen teet.Olen kyllä käyttänyt mutta oisko tullut liian vahvaa kun lehdet vähän käpristyneet.Entä voiko laitaa auringon paistaessa olisiko se sitten syy siihen

En nyt muista suhdetta,siinä purkin päällä se on ja sillä teen.Teen niin ison satsin, että se kestää melkein koko kesän.
        Joo,auringonpaisteella ei saa ruiskuttaa,mieluimmin aamusta tai myöhemmin illalla.Näin ainakin itse ruiskuttelen,en tiedä onko siinä mitään taikaa ;)

• roffa
        myös joskus käyttänyt kirjoitti:

Olen käyttänyt korkillista ruiskupullossa, joka taitaa olla kolmisen litraa. Suosittelen ainakin silmien suojausta ja hengityssuojainkin on paikallaan.

• tietoa

Onko malation samaa kuin malasiini? Sitä löytyy kyllä kaapista

• apupoju2
        tietoa kirjoitti:

Onko malation samaa kuin malasiini? Sitä löytyy kyllä kaapista

Tossa alla selvyyden vuoksi, eli Malasiinin tehoaine on Malation.

Malasiini-ruiskute
        Rekisterinumero 459
        Tehoaineet Malationi 513 g/l

• myrkky ansa

malation myrkky tehoaa kaikkiin ötököihin. ei saa käyttää saalaatin eikä tilliin eikä
      persiljaan muihin kyllä mutta varoaika on pakkauksessa että olkaa tarkkana.
      murkut kyllä lähtee.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      86
      2689
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      44
      2253
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      39
      1093
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      35
      948
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      153
      819
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      680
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      7
      625
    8. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      545
    9. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      531
    10. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      36
      527
    Aihe