Voiko joku vinkata mikä on tehokkain puutarhan hyönteismyrkky mitä saa suomesta tai virosta - olen nyt kyllästynyt näihin ns luomumenetelmiin jotka ei vain toimi (taas ruusut ja kasvit tuholaisten vallassa)
Tehokkain hyönteismyrkky ?
8
8683
Vastaukset
- kunnon myrkkyä
Malation on meillä käytössä ja aina tehoaa,ei tarvi jatkuvasti olla pullon kanssa kirvojen kimpussa ,nuo mäntysuovat ja tolut on peestä.
- myös joskus käyttänyt
Minkälaisen sekoitussuhteen teet.Olen kyllä käyttänyt mutta oisko tullut liian vahvaa kun lehdet vähän käpristyneet.Entä voiko laitaa auringon paistaessa olisiko se sitten syy siihen
- ellit
myös joskus käyttänyt kirjoitti:
Minkälaisen sekoitussuhteen teet.Olen kyllä käyttänyt mutta oisko tullut liian vahvaa kun lehdet vähän käpristyneet.Entä voiko laitaa auringon paistaessa olisiko se sitten syy siihen
En nyt muista suhdetta,siinä purkin päällä se on ja sillä teen.Teen niin ison satsin, että se kestää melkein koko kesän.
Joo,auringonpaisteella ei saa ruiskuttaa,mieluimmin aamusta tai myöhemmin illalla.Näin ainakin itse ruiskuttelen,en tiedä onko siinä mitään taikaa ;) - roffa
myös joskus käyttänyt kirjoitti:
Olen käyttänyt korkillista ruiskupullossa, joka taitaa olla kolmisen litraa. Suosittelen ainakin silmien suojausta ja hengityssuojainkin on paikallaan.
- tietoa
Onko malation samaa kuin malasiini? Sitä löytyy kyllä kaapista
- apupoju2
tietoa kirjoitti:
Onko malation samaa kuin malasiini? Sitä löytyy kyllä kaapista
Tossa alla selvyyden vuoksi, eli Malasiinin tehoaine on Malation.
Malasiini-ruiskute
Rekisterinumero 459
Tehoaineet Malationi 513 g/l
- myrkky ansa
malation myrkky tehoaa kaikkiin ötököihin. ei saa käyttää saalaatin eikä tilliin eikä
persiljaan muihin kyllä mutta varoaika on pakkauksessa että olkaa tarkkana.
murkut kyllä lähtee. - Anonyymi
Hei! Täältä tietoa yleisimmistä ruusujen kasvitaudeista: https://www.suomela.fi/piha-puutarha/Kukat-taimet/Ruusujen-tavallisimmat-kasvitaudit-50136
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941783
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3591196Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181188- 961058
- 63848
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6774Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.141723- 46716
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690