Onko minussa jotain vikaa ku minua ei vituta? Viimeisen puolen vuoden aikana on menny työpaikka, asun uudella paikka kunnalla joka on lähiö helvetti, minulta paloi kortti, nyt on yt-neuvottelut ja määräaikaisena minut varmaan irtisanotaan (taas), rahat ei riitä mihinkään ja muutan kohta neljättä kertaa puolen vuoden sisällä. Mutta minua ei vituta, ei tippaakaan.
Minussa vikaa?
5
877
Vastaukset
- vikaa ole
Sulla on vaan oikee asenne elämään. Olet onnellinen jo siitä, että olet elossa. Ihailtava ajatusmaailma ja kadehdittava. Minua taas vituttaa melkeen kaikki: paskamainen kesätyö, vittumainen työkaveri, ärsyttävät asiakkaat ja aika moni muukin. Nauti siitä kun mikään ei vituta! :)
- kkkkkkkkkkkkkk
Ellet sitten ole välinpiätämätön ja masentunut niin mitään vikaa ei ole.
- jussis
Asiahan on niin että sullon lääkitys kohallaan.
- 17,55%
PAINVASTOIN! olet ruumiisi on löytänyt henkisen kasvun huipentuman - eli henkiset vastoinkäymiset eivät enää näy "kuorissa". Se on tila johon monet pyrkivät, mutta harvat pääsevät - jotta henkinen "ruumis" kypsyy mainitsemaasi tilaan on sillä (henkinen ruumiisi) ollut vuosisatoja kestänyt fyysisessä maailmassa tapahtuva "vaellus". Vaellus alkaa ympyrän sulkeuduttua, eikä vaellus noudata "normaalia" peirmää. Viisasten tarinoiden mukaan henkinen ruumis pitää jopa 500 vuoden lepotiloja -liittyäkseen taas "oikeaan" fyysiseen ruumiiseen.
Onnittelen - ympyränne on sulkeutumassa! - ...On..
vaa parempi..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706804
- 594572
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323768- 633081
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187