Onko minussa jotain vikaa ku minua ei vituta? Viimeisen puolen vuoden aikana on menny työpaikka, asun uudella paikka kunnalla joka on lähiö helvetti, minulta paloi kortti, nyt on yt-neuvottelut ja määräaikaisena minut varmaan irtisanotaan (taas), rahat ei riitä mihinkään ja muutan kohta neljättä kertaa puolen vuoden sisällä. Mutta minua ei vituta, ei tippaakaan.
Minussa vikaa?
5
922
Vastaukset
- vikaa ole
Sulla on vaan oikee asenne elämään. Olet onnellinen jo siitä, että olet elossa. Ihailtava ajatusmaailma ja kadehdittava. Minua taas vituttaa melkeen kaikki: paskamainen kesätyö, vittumainen työkaveri, ärsyttävät asiakkaat ja aika moni muukin. Nauti siitä kun mikään ei vituta! :)
- kkkkkkkkkkkkkk
Ellet sitten ole välinpiätämätön ja masentunut niin mitään vikaa ei ole.
- jussis
Asiahan on niin että sullon lääkitys kohallaan.
- 17,55%
PAINVASTOIN! olet ruumiisi on löytänyt henkisen kasvun huipentuman - eli henkiset vastoinkäymiset eivät enää näy "kuorissa". Se on tila johon monet pyrkivät, mutta harvat pääsevät - jotta henkinen "ruumis" kypsyy mainitsemaasi tilaan on sillä (henkinen ruumiisi) ollut vuosisatoja kestänyt fyysisessä maailmassa tapahtuva "vaellus". Vaellus alkaa ympyrän sulkeuduttua, eikä vaellus noudata "normaalia" peirmää. Viisasten tarinoiden mukaan henkinen ruumis pitää jopa 500 vuoden lepotiloja -liittyäkseen taas "oikeaan" fyysiseen ruumiiseen.
Onnittelen - ympyränne on sulkeutumassa! - ...On..
vaa parempi..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1207081Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1214855L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa634126TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a143424Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7082181Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2521581- 671415
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581398Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j561354Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221216