Moi!
Tietääkö kukaan mistä vois kätevästi ostaa kärrypoikien ostoskärrypoletteja?
Eli tuollaisia mitä on sivun alalaidassa tms. http://www.ovhcart.fi/poletit.html
Ostoskärryjen poletti
18
4585
Vastaukset
- Poika.
No ota nyt hyvä ihminen yhteys siihen firmaan!
- saanut
ilmaiseksi kaupasta jossa käyn ja se käy kaikkiin muihinkin liikkeisiin.
- Pär Pillhard
,,,
- ---------
niitä saa kaupoista ilmaseks.
vai oisko tarkotus ostaa ittelles, ootko joku putiikinpitäjä? siin tapauksessa kysy vaikka jostai kaupast mis sellaset on et mist niit saa.
tai käy kerran viikos pyytämäs jostai tavaratalost uus, ei ne sua muista, ja kerää näin kokoelma.- KpLv
Eipä varmasti saa ilmaiseksi. Siis hakusessa on poletti, jota ei tarvitse jättää kärryihin.
Voisi kuvitella että ebay:stä löytyisi mutta kun en tiedä miksi niitä kutsutaan. - Anonyymi
Poletteä voi saada silleen että meen etsimään ostoskärryjä ja erityisesti niitä jos joku unohti sen ja sitten vain revitään sen sieltä pois. Minä sain silleen yli 20 polttaa ja 1 VIP asiakas poletin
- Käse
En ole ikinä käyttänyt.
- alksn
Multa saa. 50sentin kolikoita. 2 euroo tilille ja postikulut on hinta.
- kfnflflfmm
toivotaan nyt että ongelma on 12 vuodessa ratkennut, mutta ellei, rautakaupasta M8 aluslevyjä. käy ainakin lidlin ja prisman kärryihin.
- MF-185
kfnflflfmm kirjoitti:
toivotaan nyt että ongelma on 12 vuodessa ratkennut, mutta ellei, rautakaupasta M8 aluslevyjä. käy ainakin lidlin ja prisman kärryihin.
Aluslevy eli kansankielellä PRIKKA.
- rumpulippaallinen
Hieman vanha aloitus, mutta aina ajankohtainen, koska usein poletti puuttuu kun sitä tarvitsisi kipeimmin. Tähänkin on olemassa Pirkkaniksiin verrattavissa oleva ratkaisu. Menet vain SPR:n vapaaehtoistyöhön vaikkapa vain yhdeksi päiväksi johonkin lipaskeräykseen, niin sinulla on loppuiäksesi käytössäsi kärrypoletteja.
- Ongelmiamonenkaisia
Esim. Prismassa saa neuvonnasta pyytämällä . Eikä tarvi jättää kärryihin. Itselläni on niitä ja jokunen 50 centin kokoinen ulkomaalainen kolikko. Jos joskus unohtuu, ei harmita.
- Welmuri
Autoni käsinelokerossa oli vihreä Prisman poletti edellisen omistajan jäljiltä. Käykö muuten wanha markan kolikko?
Itte tosin otan aina kantokorin , kun tulee niin vähän tavaraa yksinäiselle. - wfiufhwifwgu
Welmuri kirjoitti:
Autoni käsinelokerossa oli vihreä Prisman poletti edellisen omistajan jäljiltä. Käykö muuten wanha markan kolikko?
Itte tosin otan aina kantokorin , kun tulee niin vähän tavaraa yksinäiselle.Itse otan työntökärryn, koska nopeuttaa kassalta poistumista. Voi lapata äkkiä tavarat takaisin kärryyn, ja lastata sivummalla kaikessa rauhassa omiin muovikasseihin.
Lisäksi kärryn kanssa on kätevä työntää ostoslasti parkkipaikalle. - Welmuri
wfiufhwifwgu kirjoitti:
Itse otan työntökärryn, koska nopeuttaa kassalta poistumista. Voi lapata äkkiä tavarat takaisin kärryyn, ja lastata sivummalla kaikessa rauhassa omiin muovikasseihin.
Lisäksi kärryn kanssa on kätevä työntää ostoslasti parkkipaikalle.Sinulla onkin varmasti enemmän tuota tavaraa ( ja rahaa:) - itse lappaan äkkiä muovipussiin ja häivyn.
Tavarani mahtuvat aina pussiin ja se muovikassi on yleensä vuosia vanha.. - Anonyymi
Vartin jonotuksella..
- Onnea_etsintään
Ainakin Omussa olen niitä kerännyt 10 kunta kärryistä, kun joku on jättänyt sen siihen. Lopetin kerämisen kun niitä on jo joka paikassa. Nykyään kerään vain kärryistä 1 ja 2 euron kolikot talteen.
- miljoonanalku
Sinulla on siis jo peräti 3 euroa, aikamoinen saavutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257047Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451315Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka291128- 75921
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49895Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62877Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96856Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38811Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43763