Ostoskärryjen poletti

KpLv

18

4664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika.

No ota nyt hyvä ihminen yhteys siihen firmaan!

• saanut

ilmaiseksi kaupasta jossa käyn ja se käy kaikkiin muihinkin liikkeisiin.

• Pär Pillhard

,,,

• ---------

niitä saa kaupoista ilmaseks.
      vai oisko tarkotus ostaa ittelles, ootko joku putiikinpitäjä? siin tapauksessa kysy vaikka jostai kaupast mis sellaset on et mist niit saa.
      tai käy kerran viikos pyytämäs jostai tavaratalost uus, ei ne sua muista, ja kerää näin kokoelma.

• KpLv

Eipä varmasti saa ilmaiseksi. Siis hakusessa on poletti, jota ei tarvitse jättää kärryihin.

Voisi kuvitella että ebay:stä löytyisi mutta kun en tiedä miksi niitä kutsutaan.

• Anonyymi

Poletteä voi saada silleen että meen etsimään ostoskärryjä ja erityisesti niitä jos joku unohti sen ja sitten vain revitään sen sieltä pois. Minä sain silleen yli 20 polttaa ja 1 VIP asiakas poletin

• Käse

En ole ikinä käyttänyt.

• alksn

Multa saa. 50sentin kolikoita. 2 euroo tilille ja postikulut on hinta.

• kfnflflfmm

toivotaan nyt että ongelma on 12 vuodessa ratkennut, mutta ellei, rautakaupasta M8 aluslevyjä. käy ainakin lidlin ja prisman kärryihin.

• MF-185
        kfnflflfmm kirjoitti:

toivotaan nyt että ongelma on 12 vuodessa ratkennut, mutta ellei, rautakaupasta M8 aluslevyjä. käy ainakin lidlin ja prisman kärryihin.

Aluslevy eli kansankielellä PRIKKA.

• rumpulippaallinen

Hieman vanha aloitus, mutta aina ajankohtainen, koska usein poletti puuttuu kun sitä tarvitsisi kipeimmin. Tähänkin on olemassa Pirkkaniksiin verrattavissa oleva ratkaisu. Menet vain SPR:n vapaaehtoistyöhön vaikkapa vain yhdeksi päiväksi johonkin lipaskeräykseen, niin sinulla on loppuiäksesi käytössäsi kärrypoletteja.

• Ongelmiamonenkaisia

Esim. Prismassa saa neuvonnasta pyytämällä . Eikä tarvi jättää kärryihin. Itselläni on niitä ja jokunen 50 centin kokoinen ulkomaalainen kolikko. Jos joskus unohtuu, ei harmita.

• Welmuri

Autoni käsinelokerossa oli vihreä Prisman poletti edellisen omistajan jäljiltä. Käykö muuten wanha markan kolikko?

Itte tosin otan aina kantokorin , kun tulee niin vähän tavaraa yksinäiselle.

• wfiufhwifwgu
        Welmuri kirjoitti:

Autoni käsinelokerossa oli vihreä Prisman poletti edellisen omistajan jäljiltä. Käykö muuten wanha markan kolikko?

Itte tosin otan aina kantokorin , kun tulee niin vähän tavaraa yksinäiselle.

Itse otan työntökärryn, koska nopeuttaa kassalta poistumista. Voi lapata äkkiä tavarat takaisin kärryyn, ja lastata sivummalla kaikessa rauhassa omiin muovikasseihin.

Lisäksi kärryn kanssa on kätevä työntää ostoslasti parkkipaikalle.

• Welmuri
        wfiufhwifwgu kirjoitti:

Itse otan työntökärryn, koska nopeuttaa kassalta poistumista. Voi lapata äkkiä tavarat takaisin kärryyn, ja lastata sivummalla kaikessa rauhassa omiin muovikasseihin.

Lisäksi kärryn kanssa on kätevä työntää ostoslasti parkkipaikalle.

Sinulla onkin varmasti enemmän tuota tavaraa ( ja rahaa:) - itse lappaan äkkiä muovipussiin ja häivyn.
        Tavarani mahtuvat aina pussiin ja se muovikassi on yleensä vuosia vanha..

• Anonyymi

Vartin jonotuksella..

• Onnea_etsintään

Ainakin Omussa olen niitä kerännyt 10 kunta kärryistä, kun joku on jättänyt sen siihen. Lopetin kerämisen kun niitä on jo joka paikassa. Nykyään kerään vain kärryistä 1 ja 2 euron kolikot talteen.

• miljoonanalku

Sinulla on siis jo peräti 3 euroa, aikamoinen saavutus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1929
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe