Esittäisin yhden toiveen näin juhannuksen kunniaksi.
Haluaisin bannan itselleni 23.6-25.6 väliseksi ajaksi.
Perustelut: 1. en halua pilata kenenkään juhannusta istumalla huuhaalla, enkä muillakaan palstoilla, kun tulee kuitenkin ilkeitä komenntteja toisille.
2. Enkä halua pilata myöskään omaa juhannustani palstoilla istumiseen.
3. suomi24 työntekijät saisisivat viettää lokoisaa juhannusta, kun ei tarvi poistella mun ikäviä juttuja.
Kiitos, jos täyttäisitte mun toivomukseni.
Senjälkeen lupaan muuttua kiltiksi. :=)))))
Suomi24 ylläpidolle
10
819
Vastaukset
- kyläpoliisi **
Toivettanne ei voida toteuttaa!
Syy: Mikäli toteuttaisimme teidä toiveenne, tulisi meille tuhansia samanlaisia pyyntöjä.- niiskuneitinen
niin varma banni napsahtaa..nim. kokemusta on ;)
- yksitypy
niiskuneitinen kirjoitti:
jokohan tulee? :=)))
- yksitypy
en usko tuota :=((
- kyläpoliisi **
niiskuneitinen kirjoitti:
Olen herrasmies, enkä kehtaa... aivan punastuttaa!
- yksitypy
jos oot kuulolla, niin kerrotko miten sais tuon bannan? Montako kertaa pitää esim. mainostaa tai markkinoida jotain tuotetta että bannaan laittavat?
Mulla olis yks hyvä tuote, jota vois markkinoida ihmisille juuri Juhannukseksi :=))))
Luin noita sääntöjä. Kiroilu mulla kyllä onnistuis, mutta ei taida siitä joutua bannaan?ja vähän äimänä - ensin ollaan bannattuna ilman omaa syytä, ja nyt sitten......*helteen piikkiin tällaiset*
Ei muuta kun kunnon mainoskampanja pystyyn, jos tuote ON hyvä - toisaalta, ylläpitokin voi innostua aiheesta, ja antaa ilmaista mainostilaa käyttöösi.
>Luin noita sääntöjä. Kiroilu mulla kyllä onnistuis, mutta ei taida siitä joutua bannaan?<
- no jos muuten ei linjat pimene, niin sanot suoraan ettet halua istua perse homeessa koneella koko juhannusta
En minä muuta keksi - luovuutta peliin, vielä kerkiät........
Juhannusta (bannattuna tai sitten ei), MM.
P.S. Kohta tulee takuulla joku sanomaan, että sheriffi sanoi p:llä alkavan sanan......- yksitypy
Man-of-Mystery kirjoitti:
ja vähän äimänä - ensin ollaan bannattuna ilman omaa syytä, ja nyt sitten......*helteen piikkiin tällaiset*
Ei muuta kun kunnon mainoskampanja pystyyn, jos tuote ON hyvä - toisaalta, ylläpitokin voi innostua aiheesta, ja antaa ilmaista mainostilaa käyttöösi.
>Luin noita sääntöjä. Kiroilu mulla kyllä onnistuis, mutta ei taida siitä joutua bannaan?<
- no jos muuten ei linjat pimene, niin sanot suoraan ettet halua istua perse homeessa koneella koko juhannusta
En minä muuta keksi - luovuutta peliin, vielä kerkiät........
Juhannusta (bannattuna tai sitten ei), MM.
P.S. Kohta tulee takuulla joku sanomaan, että sheriffi sanoi p:llä alkavan sanan......menit sitten kiroilemaan. Ten kyllä valituksen kun sanoit vielä mun sievää peppua perseeksi. Tuo menikin nyt kunnianloukkausen piikkiin.
Joudutkin ite bannaan :=))))))
Se hiton mainoslehti oli joutunut hukkaan, jossa siitä aparaatista oli. Sellainen, olikohan sähkökäyttöinen, vaiko lie kaasullulla toimiva sääskentappolaite. Pömpeli imi kartanolta sääsket. Säiliö vain väliin tyhjennettiin. Eikä hintakaan ollut paha. Noin 500 euroa. Kaikkea ne insinöörit keksii :=)))))
- Alien-8
sinua banniin laita,vaikka mitä tekisit.Päinvastoin tulevat pyytelemään anteeksi sitä edellistä sählinkiä:)
Muksaa jussia vaan typylle ja huuhaillaan vain,jos juhannuksenvietolta ehditään:)- yksitypy
anteeksi. Oikein kaks kappaletta anteekspyyntöjä tuli sähköpostiin :=)))
Hyvää jussia sullekin ja ollaanpas sitten kiltisti juhannusseutu. Minä olen aina :=)))
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.554712Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk2433537Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2563240Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1113219Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie321865- 1011538
- 1661150
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA651026Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril122957Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."34821