Taas tulee tylsimyksille onnenhetkiä, kun surkeasti näytelty ja ohjattu Hovimäki saa esitysaikaa.
Ovatko kaikki ihmiset olleet seipäännielleitä ja täysin kipsissä 1800-luvulla?
Se kuva välittyy Hovimäestä!
No voihan Hovimäki!
8
3212
Vastaukset
- poikkeaa
nykyisestä melkoisestikin. Perehdypä vaikka kirjallisuuden kautta aiheeseesn.
- ^^^tytteli^^^^
Juu, onnen hetkiä kyllä, mutta tylsimyksille... En nyt niinkään sanoisi.
Esimerkiksi neljännen Hovimäen tuotantokauden jaksoissa esiintyvä Tapani Kalliomäen esittämä Felix on siis ilmeisesti niellyt melko letkeän seipään... Sen verran hyvää näyttelijäntyötä omasta mielestäni. Samaa sanon myös muista hahmoista. Itse olin lumoutunut Hovimäestä!!! - Meikkiturpapaviaani
Tulee mieleen tuorejuusto jonka päällä tanssii Seppo Hovi.
Tuollaisen mielikuvan jälkeen ei tee mieli sarjaa katsoa. - Historioitsija
No en kyllä ole samaa mieltä Näyttelijäohjaajan kanssa! Hovimäkeen on valkioitu maamme parhaat näyttelijät ja koko sarja on ammattimaisesti esitetty. Sarjaa on ilo katsoa ja olen aivan haltiossani kun se jälleen esitetään. Parempaa sarjaa saa toden teolla hakea, eikä varmasti löydä!
- miira
Ehdottomasti paras kotimainen sarja on Hovimäki jossa hyvät näyttelijät!Teini-ikäiset tyttärenkin ovat innoissaan odottaneet Hovimäen uusintoja kun eivät nähneet joka jaksoa.Sarja joka sopii kaiken ikäisille.Hieno ja sivistävä sarja!Kyllä esim.Salkkarit on aivan joutava ja todella huono sarja jossa ei ole tietoakaan hyvistä näyttelijöistä toisin kuin Hovimäessä.
Keskiviikko iltoja odotellen..
- Innolla odottava
Tuo täysin epäonnistunut virke "Ovatko kaikki ihmiset olleet seipäännielleitä ja täysin kipsissä 1800-luvulla?" on kuten sanottu epäonnistunut ja ontuu pahasti. Perustelut puuttuvat ja mikäli näyttelijät ovat "täysin kipsissä" on lapsellista väittää, että 1800-luvulla ihmiset olivat sellaisia. Sellaista kuvaa ei välity Hovimäestä, sillä näyttelijät ovat ammattilaisija.
- Miruku
Hovimäkihän on just hyvää esimerkkiä siitä ajasta!
- Halina
Olisipa Hovimäkeä tehty myös vuosista 1939-1945. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841370Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82951
- 81945
- 39922
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66865Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61835Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5831