No voihan Hovimäki!

näyttelijäohjaaja

Taas tulee tylsimyksille onnenhetkiä, kun surkeasti näytelty ja ohjattu Hovimäki saa esitysaikaa.

Ovatko kaikki ihmiset olleet seipäännielleitä ja täysin kipsissä 1800-luvulla?

Se kuva välittyy Hovimäestä!

8

3212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikkeaa

nykyisestä melkoisestikin. Perehdypä vaikka kirjallisuuden kautta aiheeseesn.

• ^^^tytteli^^^^

Juu, onnen hetkiä kyllä, mutta tylsimyksille... En nyt niinkään sanoisi.

Esimerkiksi neljännen Hovimäen tuotantokauden jaksoissa esiintyvä Tapani Kalliomäen esittämä Felix on siis ilmeisesti niellyt melko letkeän seipään... Sen verran hyvää näyttelijäntyötä omasta mielestäni. Samaa sanon myös muista hahmoista. Itse olin lumoutunut Hovimäestä!!!

• Meikkiturpapaviaani

Tulee mieleen tuorejuusto jonka päällä tanssii Seppo Hovi.
      Tuollaisen mielikuvan jälkeen ei tee mieli sarjaa katsoa.

• Historioitsija

No en kyllä ole samaa mieltä Näyttelijäohjaajan kanssa! Hovimäkeen on valkioitu maamme parhaat näyttelijät ja koko sarja on ammattimaisesti esitetty. Sarjaa on ilo katsoa ja olen aivan haltiossani kun se jälleen esitetään. Parempaa sarjaa saa toden teolla hakea, eikä varmasti löydä!

• miira

Ehdottomasti paras kotimainen sarja on Hovimäki jossa hyvät näyttelijät!Teini-ikäiset tyttärenkin ovat innoissaan odottaneet Hovimäen uusintoja kun eivät nähneet joka jaksoa.Sarja joka sopii kaiken ikäisille.Hieno ja sivistävä sarja!Kyllä esim.Salkkarit on aivan joutava ja todella huono sarja jossa ei ole tietoakaan hyvistä näyttelijöistä toisin kuin Hovimäessä.
        Keskiviikko iltoja odotellen..

• Innolla odottava

Tuo täysin epäonnistunut virke "Ovatko kaikki ihmiset olleet seipäännielleitä ja täysin kipsissä 1800-luvulla?" on kuten sanottu epäonnistunut ja ontuu pahasti. Perustelut puuttuvat ja mikäli näyttelijät ovat "täysin kipsissä" on lapsellista väittää, että 1800-luvulla ihmiset olivat sellaisia. Sellaista kuvaa ei välity Hovimäestä, sillä näyttelijät ovat ammattilaisija.

• Miruku

Hovimäkihän on just hyvää esimerkkiä siitä ajasta!

• Halina

Olisipa Hovimäkeä tehty myös vuosista 1939-1945. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1413
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1370
    3. 76
      1165
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1106
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      951
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      945
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      922
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      865
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      61
      835
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      831
    Aihe