86 miespuolinen ihminen etsii jotain

Free as bird

Olen vähän pettynytr tällä hetkellä. Ehkä ei ois pitäny kirjottaa tänne, mut sama kai tuo... Olen siis 14v olen kuulemma hyvännäköinen yms. mutta en juo/polta, ja mietin, olenko ainoa sellainen kummajainen. Olen aina rakastanut liikuntaa ja yrittänäyt pysyä kunnossa mutta on mulla ollu siinäkin vähä esteitä... Kukaan ei varmaan ymmärrä mistä mä kirjotan, mutta jos oot yhtään samanlainen niin´ilmoita olemassaolostasi.. Ja niin vielä, en kiroile. En ole tavannut vielä ketään samanlaista ihmistä kuin minä, mutta kerta se on ensimmäinenkin. Aamulla varmaan herään ja tajuan kirjoittaneeni jonnékin palsalle ilman että se on mun tapaista. Oon aina yrittäny olla mahollisen aito, vaikka joskus se onkin aika hankalaa. Älkää tuomitko minua nössöks, sillä se en ole. Onko kukaan koskaan tajunnut samaa asiaa? Mulla ei oo yleensä mitään kirjotettavaa minnekään, mutta nyt kerrankin on. Kumminkin, näistä minun "puitteistani" huolimatta minulla on kavereita, jotka ovat kivoja. Annan varmaan ihan väärän kuvan tässä kirjeessä, mutta olkoon. On mua ennenkin sanottu kummaks...
Että tällästä.. pienenpänä olin aika äkkipikainen ja tälleen, mutta nykyisin rauhoittunut ja harkitseva. Ei tää varmaan ketään kiinnosta mutta tulipahan kirjotettua

3

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *hymy*

Sä et kuullosta miltään kummajaiselta,vaan ihmiseltä joka osaa kuunnella muita ja on järkevä...samanikäset jätkät on yleensä vähemman fiksuja...Itse oon kyllästyny tähän mun upeaan elämään..
      Haluisin todella löytää jätkän,joka ei juo/polta ja jolla on aivot yläpäässä:)
      Mulle voit mailata:[email protected]

• Santtuliini
    • tyttö86

mun mielest ainakaa... riippuu vähä kuka kattoo..
      mäkää en juo/polta tai kiroile juurikaa... joskus
      pari kiro sanaa lipsahtaa..;)
      mulla on kans tosi hyvii ystäviä... ei tässä
      ulkokuori oo tärkeintä vaan sisin.. ei ihmisen
      tartte juoda tai polttaa, jotta siitä pidettäs...
      että nöäyttäs jotenki kovalta tai siistilt ku
      vetää sätkää ja viinaa minkä kerkiää..
      musta ihmisessä on tärkeintä se mitä se ite on
      eikä se miltä se näytää... mä oon vm86 tyttö
      keskisuomest...
      hyvää jatkoo sulle!:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      195
      13074
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      82
      6275
    3. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      126
      6104
    4. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5562
    5. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4472
    6. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      93
      4421
    7. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4332
    8. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      42
      4251
    9. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      33
      4238
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      48
      3757
    Aihe