Vanhin likka tai siis sen joukkua voitti seikkailuleirin kaikki kisat ja pääpalkinnon;)¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤6v tyttö selvisi säikähdyksellä tapaturmasta joka oli viedä molemmista korvista kuulon ;O))!¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤Ostin uuden kännyn,tuo nyt on pikkujuttu ja älytöntä iloita moista,mutta olen tehnyt sitä ostamista jo puolisen vuotta joten..¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤Toinen siskoistani pääsee asuntolaan jota kautta sille yritetään saada kämppä jee!¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤Jaksan vihdoinkin kävellä hengästymättä 6.krs ylös;> hih ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤KAIKLLE OIKEIN HYVÄÄ JUHANNUSTA!!!
muitakin pikku ilonaiheita on
blondi-72hki
2
394
Vastaukset
- blondi-72hki
tyttäreni ostivat minullle lahjoja ai miks no koska halusivat ja meillä oli koko viikonlopun naapurin tyttö yötä joten sen äiti osti mulle mielettömän kauniin kiitos lahjan vaikka sanoin etten tarvitse enkä halua mitään joten olin tosi iloisesti yllättynyt;O)))))
- ilonaiheita tosin
ei noista yksikään ole pieniäjuttuja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651