Kertokaas minkä kokosia kulleja teillä on ?

tussu

minkä kokosia kulleja teillä on? kiva tietää toisten kullien koosta ja älkää valehdelko: kukaan ei usko jos joku heittää "mulla on 32cm" NIIn kertokaa kokonne!

78

38324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kivistö

      mulla on 12cm kovana ja 6 heilurina eli luuloni mukaan semmonen keskikokonen.

      • Kivistö

        Ja tämähän oli oikein omaperäistä kirjoittaa toisen nimellä. Hyvä hyvä, mini-muna.


      • Kivistön kalu
        Kivistö kirjoitti:

        Ja tämähän oli oikein omaperäistä kirjoittaa toisen nimellä. Hyvä hyvä, mini-muna.

        ON pieni niin pieni. ei ole mittaa sitä mittaamaan.


      • ISO_MUNA ILKKA
        Kivistön kalu kirjoitti:

        ON pieni niin pieni. ei ole mittaa sitä mittaamaan.

        Mulla on nii mahoto, et suurimpaa osaa akoista sattuuu, joten jää siihen.
        Mut muutamaan poliittikoon on ollu sopiva kaliiberi. Osa poliitikoista EI OLE hombbelostubbarulepsohamepäälleryssäkiinaporvarikommareita!


      • Totistako totta vie poliiti...
        ISO_MUNA ILKKA kirjoitti:

        Mulla on nii mahoto, et suurimpaa osaa akoista sattuuu, joten jää siihen.
        Mut muutamaan poliittikoon on ollu sopiva kaliiberi. Osa poliitikoista EI OLE hombbelostubbarulepsohamepäälleryssäkiinaporvarikommareita!

        Ei mulkkusi mikään mahtikalu ole,eikä nais poliitikotkaan stringejään ja hameitaan edessäsi riemusta kiljahdellen pois heitelleet ole joten ei kannata leveillä kalusi koolla nettipalstoilla.


      • hahahahaha
        ISO_MUNA ILKKA kirjoitti:

        Mulla on nii mahoto, et suurimpaa osaa akoista sattuuu, joten jää siihen.
        Mut muutamaan poliittikoon on ollu sopiva kaliiberi. Osa poliitikoista EI OLE hombbelostubbarulepsohamepäälleryssäkiinaporvarikommareita!

        jospa siun kalu ei niin iso olekaan... voi olla ettet sie osaa naida ollenkaan.


      • Anonyymi
        Totistako totta vie poliiti... kirjoitti:

        Ei mulkkusi mikään mahtikalu ole,eikä nais poliitikotkaan stringejään ja hameitaan edessäsi riemusta kiljahdellen pois heitelleet ole joten ei kannata leveillä kalusi koolla nettipalstoilla.

        Mulla on Suomen suurin ja Karjalan kaunein lemmenheinä.


    • tämmösellä

      sopivan kokosella on pärjäilly, juhlakunto kuulemma parhaimmillaan ollu 20 cm, eli keskimäärin vähä iso. Minä pyrin siihen, että kumppani tykkää, siihen tarvitaan toisen hekilön luottamus ja pidemmän päälle kokemusta (Ylläreitä täytyy vähän tehä).
      Täytyy kysyä toiselta mistä tekee gutaa, eikä ihmetellä jotaki munamittaa!

      PS. Pisin hyvänäpitokausi kesti noin 50 tuntii,
      mut me otetiin kaikki irti, esi, jälki, etc....taidan heittää sulle nörtti, et tuumallakin pärjää!

    • Niinku mä ja

      mä mun kaveri, kaverilla on BMW!

      • tussuttelija

        sä ja sun 20 senttiset siis meinaat varmaan että 10cm ja bemari


      • o mittaillu
        tussuttelija kirjoitti:

        sä ja sun 20 senttiset siis meinaat varmaan että 10cm ja bemari

        Bemua ei oo, mut lukkosepän paperit ja kymmenien vuosien kokemus. Huom. Myös lukkosepän ammattitaito............


    • Täällä apu

      17 senttiä, mikä lienee keskiarvo. Totta on, että joillekin naisille "ISO" on kiihottava juttu, mut, emmää tiä, jos joki nainen haluu isoooooo se o kai sitte MASA!????????????

    • mitataan

      ihan juurest niin 21cm,mutta siinä on niin kuin kolme sentii piilossa,niin vois sanoo 18cm,mutta siinä vaikuttaa olevan pari liikaa koska jos nai ihan pohjille niin muijalla tekee kipeetä,siks mä nussin mielummin takaapäin,koska siinä häviää muttama sentti matkalla ja voi vetää koko mitalla...

      • Isohko

        Noin 20cm osuu pohjaan 182cm pitkällä avovaimolla ja kuulemma sattuu. Eli kaikissa asennoissa ei voi ajaa kaasu pohjassa. Vähän lyhyempi olis mukavampi, vai mitä tytöt?


      • Ihmettelijä12
        Isohko kirjoitti:

        Noin 20cm osuu pohjaan 182cm pitkällä avovaimolla ja kuulemma sattuu. Eli kaikissa asennoissa ei voi ajaa kaasu pohjassa. Vähän lyhyempi olis mukavampi, vai mitä tytöt?

        On se kyllä KUMMA kun keskiarvo pituudesta on 13-16cm ja melkein jokaisella, joka on vastannut on AINAKIN se 20cm, mikähän matemaattinenkaava tähän pätee, onko se -10cm bemari, niinkuin aiemmin todettiin ?!


      • Anonyymi
        Isohko kirjoitti:

        Noin 20cm osuu pohjaan 182cm pitkällä avovaimolla ja kuulemma sattuu. Eli kaikissa asennoissa ei voi ajaa kaasu pohjassa. Vähän lyhyempi olis mukavampi, vai mitä tytöt?

        Hoidimme asian laittamalla Honda Mankin renkaan kalun juureen niin ei yllä pohjaan.


    • Vanhempi pukki

      ....kakarat taas mittapuuhissa,ei voi muuta kuin nauraa..

      • kalun mittaus

        minulla on koko 17,5 x 4,5 cm , pituus vaihtelee ainakin minulla sentin sinne tänne riippuen seisokin kestosta,
        niin itse olen 44v 188/85 mies.


      • otsooni
        kalun mittaus kirjoitti:

        minulla on koko 17,5 x 4,5 cm , pituus vaihtelee ainakin minulla sentin sinne tänne riippuen seisokin kestosta,
        niin itse olen 44v 188/85 mies.

        Tämä on todella naurettava palsta kun huonon itsetunnon omaavat peräkammarin pojat eivät osaa tai pysty muusta keskustelemaan kuin kullin koosta.Menkää nyt ihmeessä pois sen tietokoneen vierestä vaikka tanssimaan hakekaa nainen itsellenne ja kysykää siltä minkälainen olette eihän se koko ratkaise vaan se kuinka sitä käytetään.


    • muna :D

      mulla on 30 senttii pitkä mulkku... sillon kun se seisoo niin se on viel pitempi. kassit on tennispallojen kokoiset

    • KASVUSSA VIELÄ

      Mulla on 4,5 cm paksu.On vielä kehitysvaiheessa.Katotaan ens kesänä uudestaan paljonko löytyy.Pituutta tällä hetkellä 15 cm Kovana.

    • kovana

      18cm kovana on ja 5cm paksu

    • jormankkeli

      itsellä on 20,5-21cm riippuen aamu venytyksestä olen 194

    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

      Mutta hei: miehet joilla on pieni: "Some Girls Are Bigger Than Others" myös alapäästä... (The Smiths'in piisi)

      Ja naiset: otatteko mieluummin äijän jolla on hevosen mulkku joka ottaa sillä itelleen orkun ja sit kääntää selän, pierasee ja nukahtaa, vai vähän pienemmän joka jaksaa koko yön ja osaa jopa nuolla?

      • miehen joka

        osaa nuolla ja jaksaa koko yön painaa. Ne on vaa nii vähissä.. :(


      • Mika2435
        miehen joka kirjoitti:

        osaa nuolla ja jaksaa koko yön painaa. Ne on vaa nii vähissä.. :(

        2-3 tunnin jälkeen suurimmalta osalta naisista loppuu kunto. Pahimmillaan jo 20min. päästä. Parhaimmat kokemukset mulla on naisista jotka harrastavat urheilua tai tanssia koska näillä kunto ja muukin kestää.. ;)


      • se kyllä on.
        Mika2435 kirjoitti:

        2-3 tunnin jälkeen suurimmalta osalta naisista loppuu kunto. Pahimmillaan jo 20min. päästä. Parhaimmat kokemukset mulla on naisista jotka harrastavat urheilua tai tanssia koska näillä kunto ja muukin kestää.. ;)

        Useesti kunto loppuu. Mutta en tarkoittanutkaan tiukkaa panoa pitäs olla koko yö, vaan että ylipäänsä jaksaa tuohuta asian parissa pitkään. Paras mullakin on ollu se kolme tuntia.. Sitte nukuttiin ja aamul taas jatkettiin.


      • Rinkeli
        Mika2435 kirjoitti:

        2-3 tunnin jälkeen suurimmalta osalta naisista loppuu kunto. Pahimmillaan jo 20min. päästä. Parhaimmat kokemukset mulla on naisista jotka harrastavat urheilua tai tanssia koska näillä kunto ja muukin kestää.. ;)

        tanssin, ja usein koko illan lavatansseissa ilman isompia taukoja...kaikki tanssin lajit menee ja uskallan väittää, että tosiaankin kestoa riittää...juoksen myös pari maratonia vuosittain, eli ei taatusti jää nautinto siittä kii että naisen kunto loppuisi kesken =)

        Mutta eipä miehiltänikään ole kunto loppunut, jos haluaa hiukkasen huilata, ratsastan tai imutan mielelläni sen aikaa kun mies kerää potkua. Kaikki asennot on kivoja, ja oikeesti tykkään hirmuisesti piiiiitkistä sessioista.
        On se vaan kumma, kuinka löysemmässäkin vireessä oleva mies jaksaa naida "loputtoman" pitkään kun vaan nainen viitsii hiukkasen stimuloida kaikkia aistejaan ja ottaa "vetovastuun" välillä. Ei kannata marista miehen kunnon loppumisesta, jos makaa kuin lahna ja odottaa vaan saavansa kaiken valmiina! Hyvin paljon itsestä kii...

        nimimerikillä kokemusta on ja elämä opettaa =)


      • veijarintalttuja

        keskikokoista on saatu, ihan mukavaia veijareita. Iso on kokematta, missä niitä on?


    • Yleensä...

      ...ollut sopiva, tosin se riippuu pillun koosta :-)

    • Mamma mittas

      No kun tuo mamma näki tän, niin mitta lauloi ja sai tuloksen 15.5 pituus ja 4.1 terskasta ja 3.3 juuresta. On kokoon tyytyväinen ja isompaa ei kuulemma huolis anaaliin. Elikkä: Eise koko, vaan miten sitä käytetään. (Ja kuka = Mamman huomautus.)

    • mulkku

      mulla on noin 19,357cm erektiossa ja lepotilassa noin 10,5591cm. ympärysmitta on n. 18,221 ja halkaisija enimmillään n. 5,521cm sekä minimissään 4,523cm. paino noin 291 grammaa eli 0,27kg. kivekset ovat normaalit, spermaa tulee noin 15-30 gramman annoksina. karvoitus runsas mutta yleensä se on posliini. väri vaihtelee sinertävänpunaisesta helakanpunaiseen riippuen sukupuolisesta aktiivisuudesta. tässä oli erään mulkun tarina.

    • pikkumulkku

      Eihän tällä mun pikkumulkulla paljoa ylpeillä täällä kaikkien mahtikullien joukossa. Taisi olla jottain 15 senttiä pitkä ku viimeksi joskus murrosikäsenä mittasin. Paksuutta muutama sentti, sitä en oo mitannu. Tuskin se on siitä pahemmin kasvanut. Kyllähän tälläki pelillä oon saanu tyttöystäväni huohottamaan ja vinkumaan niin että on varmasti naapuriinkin asti kuulunut. En ole sitten sen enempää jaksanu miettiä että minkäkokonen tää mun peli on, todisteet puhuvat ainakin sen puolesta että ihan sopivan kokonen.

      • Rinkeli

        että sulla on nuin hyvä itsetunto! Hyvän kokoinen on kalusikin, eipä ihme että tyttöystäväsi nauttii!


    • boy18v

      Mulla 18,5-19 ja 5-5,5cm paxu levossa 11 ja 4cm

    • m----

      Pituutta 15cm, jopa muutaman millin alle, leveyttä ~4cm. Henkilökohtaisesti en tälläisella kalulla kehtaa seksiä harrastaa, mutta jokainen tietysti tekee omat valintansa. :P

      • Rinkeli

        millaisella kalulla sitten harrastat? Oikeesti hei, et voi olla tosissas!?!

        Ei sen tarvii olla mikään hehtaarimolo!

        Hellyyttä, leikkejä, aikaa ja tutustumista naisen anatomiaan...hyvä lisä on viel huumori ja hyväksyntä!

        Älä hyvä ihminen tosissas tuollasia puhu edes! Mä taidan olla ihan väärällä foorumilla, alkaa surettaan tuollaset jutut (tippa linssissä)


      • m---
        Rinkeli kirjoitti:

        millaisella kalulla sitten harrastat? Oikeesti hei, et voi olla tosissas!?!

        Ei sen tarvii olla mikään hehtaarimolo!

        Hellyyttä, leikkejä, aikaa ja tutustumista naisen anatomiaan...hyvä lisä on viel huumori ja hyväksyntä!

        Älä hyvä ihminen tosissas tuollasia puhu edes! Mä taidan olla ihan väärällä foorumilla, alkaa surettaan tuollaset jutut (tippa linssissä)

        Kuten sanoin, jokainen tekee omat valintansa. Itse olen erittäin kriittinen oman ulkonäköni suhteen, eikä tuo kalu mulle yksinkertaisesti riitä. Kalun vikahan tuo sitäpaitsi on, mitäs jäi noin vajaamittaiseksi. :-)


      • Rinkeli
        m--- kirjoitti:

        Kuten sanoin, jokainen tekee omat valintansa. Itse olen erittäin kriittinen oman ulkonäköni suhteen, eikä tuo kalu mulle yksinkertaisesti riitä. Kalun vikahan tuo sitäpaitsi on, mitäs jäi noin vajaamittaiseksi. :-)

        ja sun laisias


    • usko tai älä

      siis lepotilassa,seisokin sattuessa veri lähtee päästä kohti paisuvaista ja taju menee, oletusarvona työtilassa n. 45 cm.

      • timjes

        vittu ooks venytel pienen ikäs,,en usko et ON jos on niin EI ainakan seiso pienempi parempi...Tilastojen mukaan naiset haluu kovana seisovaa ku se kiehtooo


      • Kengät

        Minkä numeron kenkiä käytät vehkeesi päässä kun sen pää kävellessäsi laahaa maata,ilman kenkiä soratiellä kävellessämulkkusi pää kuluu puhki ,missä tai minne viet puhki kuluneen kalusi paikattavaksi.


      • LASKOSTETTUNA

        Kolmin vai viisin kerroinko normaaliin pilluun tuon 45 senttisen halkosi laitat.Eihän sellaista pillua ole olemassakaan johon mulkkusi sopisi. Mulkkusi mittauksessa on tullut varmaan pilkkuvirhe työtilassa on varmaan 4,5 centtimetriä elikäs tommonen ihan pikkunysä joten ei naisten turhaan tarvitse pelästyä että missähän se jättikullinen kohdalle osuu ja repiikö se pilluni kappaleiksi jos seksileikkejä alkaisi harrastaa kanssani.


      • Anonyymi

        no ei sillä mitään tee taju lähtee ja äijä ei liiku muija jää tyydyttämättä mee lääkäriin lyhentään pääset joskus vielä panoillekin


    • NUPSUTTAJA

      TOSIN TYKÄNNEET OVAT NAISET

    • arajäri

      ysk senttimeeter

    • mies-1977

      16/5

      mittee muut mieltä ko. koosta?

      • hyvin hyvä mies

        16,5 ja 4,5. parhaimmillaan. Hyvin pärjäilen.


    • rampe00

      oikein kunnon seisokki niin voi olla 16cm tarkka mitta yleensä 15cm ja kova, mutta eihän nuo tytöt oo lyhyydestä nauraneet.

      • niinamaaria

        hi hii hih hih


    • waltsa25

      17cm löytyy täältä en tiiä onko iso vai pieni.
      pieni tarina: oltiin tässä alku kesästä kavereiden kans kylällä ja siinä jonkinlainen teinien (vai onkos ne nykyään pissiksiä?) ajanvietto paikka. no siellähän alkoi siideri tehdä temppujaan ja yksi tytöistä siinä huuteli et tekee mieli isoa kyrpää, niin eiköhän meidän porukan ns. huuliveikko menny ja tuumasi tytölle et voi poloista noin nuori tyttö ja pilluki on jo niinku laivan ruuma et ainoastaan iso liikenne sisään ja ulos. noh tuumasta toimeen..

      • isompi.

        velttona 17.35 cm. halkaisija 4.5 ja sit työstö kunnossa 23.78 cm. halkaisija 5.21


    • Zappadai

      ...sillä koolla. itellä huomattavasti ainakin tämän palstan keskiarvoa pienempi (jonka oikeellisuutta enemmän kuin epäilen) mutta tyttökaveri on juuri sopivan kokoiseksi maininnut. kyllä ne alapäät yhteen soppii jos yläpää on kondiksessa

      • hiukan faktaa

        http://en.wikipedia.org/wiki/Penis_size

        Keskiverto meisseli on hiukan alle 15 cm, kuten omanikin. Tytöt tykkää, joten isommasta olisi vain haittaa; omakin potee usein tilanpuutetta farkuissa, kun neitosten vaatetus kesäisin vähenee... :D


    • ..oon sitä mieltä...

      ..ettei sen koolla oo väliä... vain sillä miten se homman hoitaa...pieniki voi olla tosi taitava...

    • Ei mikään...

      pituus siinä 15-16, paksuus n.5 ja ympärys 13.5 eli ei mikään älytön, mut en itse valita eikä ole kukaan muukaan vielä valittanut joten mikäs siinä.

    • Anonyymi

      2 CM KOVANA T: SETÄ47VUOTIAS HEINOLA

    • Anonyymi

      Mihin vittuun näitä mittoja tarvitaan?
      Mikä helvetti niissä kiinnostaa jos ja kun miehet ( homot) kyselee jatkuvasti!?
      Naiset eivät kysele ovat korrekteja ja älykkäitä!

    • Anonyymi

      Pituus ja paksuus vaihtuu tarpeen mukaan.

    • Anonyymi

      19cm

    • Anonyymi

      17cm

    • Anonyymi

      Kova 16

    • Anonyymi

      En ole mitannut. Vituttaa paskalla käydessä ku lerssin pää ui pöntössä.

    • 20cm

    • Anonyymi

      Normaalisti löysänä 7 senttiä. Uimisen jälkeen noin 2-3 senttiä.

    • Anonyymi

      Löysänä pituus 12,4 cm ympärysmitta 14,2 cm Kovana pituus 15,3 cm Ympärysmitta 15,3 cm

    • Anonyymi

      Löysänä jotain 7-8cm. Jäykkänä on 18 cm ja 4,5 cm paksu. Vaimo mittasi viivottimella ja työntömitalla)).
      Vaimo ottaa kokonaan sisäänsä. Exä valitti että sattui

    • Anonyymi

      Pystyn vetämään solmuun löysän.

    • Anonyymi

      Hauska lukea kommentteja 🤭. Mut kyllähän totuus on, että koolla ei ole väliä, vaan sillä, että osaa käyttää sitä. Itse olen tiukka pillunen, enkä siis tykkää liian isosta. Lisäksi oma kokemus iso kaluisista on, että ne on surkeita sängyssä.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko, että sinulla on iso


    • Anonyymi

      Kuka sänkyä tarvii?

      • Anonyymi

        Se on sanonta 🙄🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️


    • Anonyymi

      Virallisella tavalla oikein mitattu 16.5 / 4.5 , on kovasti tykätty koko naisten puolesta. Saa panna voimalla, jotkut syvälle pääsyn mahdollistavat asennot aiheuttaa osassa naisia epämielyttävää kipua.

    • Anonyymi

      normaali kokoluokka lepo pit.13-5cm ymp 14cm kovan pit.15.2cm ymp 15.6cm

    • Anonyymi

      Kaluvon 17/4,5 cm. Exää sattui joissain asennoisaa jos pohjasi, mutta nykyistä saan paukuttaa joka asennossa. Hän on iso kokoisempi.

    • Anonyymi

      18cm kovana

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 109 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2325
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1950
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      174
      1750
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1745
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1651
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1619
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1524
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe