.
Ylistän koko sydämestäni Sinua Yeshua HaMashiach, että niin ihmeellisellä tavalla autoit minua tänään!
Olin jättänyt tuon rukousaiheen Sinulle kiitoksin jo ajat sitten ja tiedän Sinun olevan uskollinen ja oikeamielinen omiesi Puolustaja. Silti olen jälleen kerran lähes sanaton ja ylen yllättynyt siitä, että jälleen kerran vastasit minulle suuressa armossasi!
Vastaus ei myöhästynyt, vaikka olin aiheen jo lähes kokonaan unohtanut.
- - -
En voi kertoa asiasta tällä julkisella palstalla lähemmin, sillä se liittyy erääseen henkilöön, jota en hienotunteisuussyistä johtuen voi julkistaa.
Rohkaisen kaikkia tämän lukijoita: "Rukoilkaa koko sydämestänne ja vuodattakaa kaikki sydämenne huolet rakkaalle Vapahtajallemme, sillä Hän rakastaa teitä ja on voimallinen auttamaan. Vaikka vastaus toisinaan viipyy, niin se ei myöhästy ja kun se tulee, niin se ylittää kaikki meidän odotuksemme ihmeellisyydellään!"
- - -
Yeshua sanoo tänäänkin: "Anokaa, niin te saatte! Etsikää, niin te löydätte! Kolkuttakaa, niin teille avataan!"
Asian vakuudeksi Hän jatkaa tänäänkin: "Sillä jokainen anova saa. Jokainen etsivä löytää. Kaikille kolkuttaville avataan!"
Siunausta Yeshuassa!
.
Suuri kiitosaihe Herralleni Yeshualle!
1
175
Vastaukset
- minä vaan
Kiitos kannustavista sanoistasi!!!
Herra tosiaan voi antaa meille enemmän, mitä osaamme toivoakaan.
Siunausta elämääsi! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194763Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5132499Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1462087Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.182009- 811606
- 181566
- 1461515
- 1101086
- 126874
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40859