En hyväksy että hedelmöityshoitoja annettaisiin naispareille tai yksinäisille naisille.Tai miespareille.Kuulkaas lapsen etu on tärkeämpi.Se että lapsella on turvattu lapsuus molemmat vanhemmat isä ja äiti.Se on tärkeämpää kuin naisten oikeus saada lapsi.
Ymmärrän että se aiheuttaa jollekin mielipahaa ettei hedelmäityshoitoja anneta, mutta rakkaat ihmiset koittakaa ymmärtää ettei kaikkea voi saada.
Ja toiseksi minkälainen nainen haluaa lapsen muttei miestä.Sanoisin että tällainen nainen tarvitsee kyllä apua mutta jostain toisesta paikasta kuin hedelmöitysklinikalta.
Kolmanneksi minua hiukan v#tuttaa perussuomalaisen heteromiehen nyhveröinti tämän asian suhteen.
Neljänneksi vetoaminen ihmisoikeuksiin on samaa sarjaa,kuin kommentti "mitä sillä väliä on missä kunnossa aikuinen mies astuu auton rattiin".
Kuulkaas nyt.Minä en hyväksy.Minä en suvaitse.
Olen tosissani.Enkä ole nyhverö.
Kuulkaas
2
170
Vastaukset
- LPM-
Uskallat toistaa heteronormatiivista kristillistä stereotyyppiä, ja oikein kertoa meille kaikille siitä ihan netissä. Herätät suurta kunnioitusta varmasti kaikissa lukijoissa. :P
Itseasiassa se juuri tekee susta nyhverön. Tosi miehellä olis sen verran munaa, että siitä olis myöntämään, ettei sitä tarvita lapsia hoitamaan, vaan että naiset sen voivat keskenäänkin tehdä.
Mä voisin melkein sanoa, että mä en hyväksy, että noin typeriä mielipiteitä saa kirjoittaa, mutta tää on vapaa maa, joten anna ny mennä sitten oikeen sydämesi kyllyydestä.Voin minä saman tulla sanomaan näissä kaiken maailman tasa-arvo tilaisuuksissa.Ensinnäkin lapsi tarvitsee kasvaakseen sekä isän että äidin mallin.
Minua ärsyttää teidän naisten ja seksuualisten vähemmistöjen tapaa käsittää tasa-arvo niin että kaikkeen mitä vaaditte olisi suostuttava.
Emme me valkoihoiset heteroseksuaalimiehetkään saa nyky-yhteiskunnassa kaikkea mitä haluamme joten ei tarvitse teidänkään saada.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693048
- 922845
- 512085
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131253Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222- 181220