Vierelleni kulkemaan tasa-arvoisena (?) kumppanina.
Nauramaan, kun naurattaa. Itkemään, kun itkettää. Lohduttamaan minua, kun sitä tarvitsen. Antamalla minun olla sinun olkapääsi, kun sitä tarvitset.
Sitä tavallista harmaata arkea, mutta yhdessä hymyillen!
En etsi satumaan prinssiä, vaan tavallista (?) kunnon miestä.
Joka puhuu ja pussaa, rakastaa ja rakastelee.
Vastaatko haasteeseeni?
Haastan Sinut!
32
2227
Vastaukset
- Man 35v
Samoin vastaan haasteeseen niille, jotka ovat vailla tuttua ja turvallista olkapäätä mihin nojata ja jonka kanssa voi jakaa ilot ja surut.Kokemukseta tiedän miltä tuntuu jäädä yksin ja etsiä sitä mitä ei koskaan tunnu löytävän.
- N3009A
Sähköpostiosoitteesi uupuu...
Laittaisin siis sinulle viestiä...
- Odotan!
[email protected]
Here I am.- N3009A
En siis etsi "pelkkää" ystävää, vaan loppuelämän kestävää suhdetta!
Tämä on tietysti ehkä väärä foorumi etsiä elämänsä miestä, mutta yrittänyttä ei laiteta.
Eihän sitä tiedä kuinka hyvin voisi käydä... - still me!
N3009A kirjoitti:
En siis etsi "pelkkää" ystävää, vaan loppuelämän kestävää suhdetta!
Tämä on tietysti ehkä väärä foorumi etsiä elämänsä miestä, mutta yrittänyttä ei laiteta.
Eihän sitä tiedä kuinka hyvin voisi käydä...Ymmärsin kyllä mitä etsit mutta ajattelin, että ehkä siitä olisi parempi keskustella suoraan sähkopostien välityksellä.
- N3009A
still me! kirjoitti:
Ymmärsin kyllä mitä etsit mutta ajattelin, että ehkä siitä olisi parempi keskustella suoraan sähkopostien välityksellä.
Saattaisimpa jatkaakin keskustelua suoraan sähköpostiisi... jos vähän vaikka "ylistäisit" itseäsi? Miksi etsimäni mies olisit juuri sinä? (Vaikka aika hiljaistahan täällä sivulla on ollut.)
Raimolle!
Etsimälläni miehellä ei ole "ikähaarukkaa".
Nimimerkkini mukaan olen 30 ja mieskin kenties saisi olla siitä ylöspäin. Nuoremmista ei välttämättä niin hyviä kokemuksia. Voi tietysti olla vain huonoa tuuriakin.
Jään siis minäkin odottelemaan. - RAIMO
N3009A kirjoitti:
Saattaisimpa jatkaakin keskustelua suoraan sähköpostiisi... jos vähän vaikka "ylistäisit" itseäsi? Miksi etsimäni mies olisit juuri sinä? (Vaikka aika hiljaistahan täällä sivulla on ollut.)
Raimolle!
Nimimerkkini mukaan olen 30 ja mieskin kenties saisi olla siitä ylöspäin. Nuoremmista ei välttämättä niin hyviä kokemuksia. Voi tietysti olla vain huonoa tuuriakin.
Jään siis minäkin odottelemaan.Kiva kuulla.
Olen viläkin vanhempi kuin 30.
voit etsiä. - Still me!
N3009A kirjoitti:
Raimolle!
Jään siis minäkin odottelemaan.Voisinhan minä tässäkin tietysti itseäni kehua retostella mutta mieluummin sen kyllä tekisn suoraan e-mailien välityksellä.!
Hmm kehuttavaa kyllä olisi
:) - moi
Still me! kirjoitti:
Voisinhan minä tässäkin tietysti itseäni kehua retostella mutta mieluummin sen kyllä tekisn suoraan e-mailien välityksellä.!
Hmm kehuttavaa kyllä olisi
:)No kehuppa vähän kun tuli sanottua.Pistä viestiä lisää katsotaan mihin tämä johtaa.Tv Kiinnostunut
- still me
moi kirjoitti:
No kehuppa vähän kun tuli sanottua.Pistä viestiä lisää katsotaan mihin tämä johtaa.Tv Kiinnostunut
Yhä edelleen kannatan henk koht keskustelua sähkopostin väliytksellä mutta jos sitä jotain mutta ei liikaa.
Eli ensimmäinen "kehuttava" voisi olla vaikka ikäni.
SE on sinulle juuri sopiva.
:)
- Raimo
En tiedä mikä ikäistä seuraa
etsit?
Niin lue otsikko.
Nainen41
Muista kukaan ei ole halunnut
jatkaa.
Ja olen kyllästynyt pelkiin
vastauksiin.
Sillä haluaisin löytää jonkun.
Joka saa tukan nousemaan pystyy.
Varpaan kynnet lähtenään.
Silun huutamaan AaaaUuuuIiiiEeee
Sydämmen läpättämään vain hänelle. - sinäkö olet se oikea
Täällä olis 36v. ihan ok kaveri vailla sitä oikeata jonka kans vois vielä heittää juttua ja jonka kans vois käydä lenkillä ja vaikka elokuvissa ja herätä lämpimän peitteen alta hellässä syleilyssä.Kiinostaako kuulla lisää kerron mielellään pienen tarinan jos haluat kuulla lisää.Tv. Riku
- N3009A
Annahan siis tarinaa tulla!
Luen mielelläni.
Kuulostat jo nyt hyvältä... - Riku
N3009A kirjoitti:
Annahan siis tarinaa tulla!
Luen mielelläni.
Kuulostat jo nyt hyvältä...Kirjoitan aamulla lisää jos kiinostaa tietää sillä päivä loppuu kohta ja kirjoittelen töistä tv.Riku
- sinäkö olet se oikea
En tiedä mistä olet mutta sitä mitä kerroit niin kannattaa miettiä.Olen työssä käyvä ok kaveri ja viime keväänä laittanut uuden asunnon ja elämä kunnossa muuten mutta elämän kumppani puuttuu.Kuppilassa kuljen silloin tällöin.Harrastan sitä sun tätä eli pidän huolen ittestä.Olisi mukava tietää sinustkin jotain?Mistä olet ja mitä mielessä.Kirjoitan lisää jos kiinnostaa.Toivottavasti sähköpostista näet mistä olen.Tv Riku
- N3009A
Kaikista kaiken.
Itse siis helsingistä ja työssä käyvä minäkin.
Muuten asiat kohdallaan, vain se jokin puuttuu. Syynä lienee... hmm kerronkin sen sitten kasvotusten :) - sinäkö olet se oikea
N3009A kirjoitti:
Kaikista kaiken.
Itse siis helsingistä ja työssä käyvä minäkin.
Muuten asiat kohdallaan, vain se jokin puuttuu. Syynä lienee... hmm kerronkin sen sitten kasvotusten :)Huomenta!Luin tuon viestisi joten sain käsityksen että kiinnostus jatkuu.Olen Roi:sta vielä lapseton ja lämpimästä petistä puuttuu kaveri.Matkahan on pitkä mutta koneet ja junat kulkee.Tiedän että lähempänähän sen rakkaan pitäs olla.Saunallisessa kaksiossa olis selän pesiälle paikka ja jotain muutakin...? Joko mietit mitä teet sen asian kans.Minkälainen olet luonteeltaan muuten.Olen suhkot rauhallinen mutta joskus tulee teksiäkin sitten reilusti.Helpompi olis kirjoitella sähköpostiin ettei näy kaikille.Tv Riku
- N3009A
sinäkö olet se oikea kirjoitti:
Huomenta!Luin tuon viestisi joten sain käsityksen että kiinnostus jatkuu.Olen Roi:sta vielä lapseton ja lämpimästä petistä puuttuu kaveri.Matkahan on pitkä mutta koneet ja junat kulkee.Tiedän että lähempänähän sen rakkaan pitäs olla.Saunallisessa kaksiossa olis selän pesiälle paikka ja jotain muutakin...? Joko mietit mitä teet sen asian kans.Minkälainen olet luonteeltaan muuten.Olen suhkot rauhallinen mutta joskus tulee teksiäkin sitten reilusti.Helpompi olis kirjoitella sähköpostiin ettei näy kaikille.Tv Riku
Joudun palaamaan huomenna!
Kurssipäivä ja pitkäksi menee!
- Kusti
Näkö on vähän huono ja vasenta jalkaa kolottaa, mutta olen mies!
Olen vain 87 vuotta vanha nuoren mielinen kloppi.
Kiinnostaako?- N3009A
Kustikin nähnyt koneelle asti, niin pitäisihän se tietysti jotenkin palkita?
Riku siis Roista? Ja Helsinkiläinen ei tietenkään ymmärrä, että mistä... noloa!
Luulen kuitenkin, että se on jossain TODELLA kaukana. Harmin paikka. - moi
N3009A kirjoitti:
Kustikin nähnyt koneelle asti, niin pitäisihän se tietysti jotenkin palkita?
Riku siis Roista? Ja Helsinkiläinen ei tietenkään ymmärrä, että mistä... noloa!
Luulen kuitenkin, että se on jossain TODELLA kaukana. Harmin paikka.Harmi paikka,meikäläisen tuuria taas että mielenkiintoinen tapaus oli sieltä.Olen Rovaniemeltä mutta aina juttua voi heittää koskaan ei tiedä mihin se johtaa? Tulee sitä käytyä sielläkin riippuu vähän reissun tarkoituksesta.Vieläkö haluat jatkaa tarinaa.Elämä on kokeilemis arvoista.Rattosta työ päivää.Tv Riku
- N3009A
moi kirjoitti:
Harmi paikka,meikäläisen tuuria taas että mielenkiintoinen tapaus oli sieltä.Olen Rovaniemeltä mutta aina juttua voi heittää koskaan ei tiedä mihin se johtaa? Tulee sitä käytyä sielläkin riippuu vähän reissun tarkoituksesta.Vieläkö haluat jatkaa tarinaa.Elämä on kokeilemis arvoista.Rattosta työ päivää.Tv Riku
Arvelinkin, että olet Rovaniemeltä. Ja muutenkin aika varauksella tänne kirjoittelen. Mutta, kuten sanoit, elämä on tosiaankin kokemisen arvoista, eli jatketaan siis vaan. Minut kyllä haluat tavata -luulen niin...
- huumoria koneeseen
N3009A kirjoitti:
Arvelinkin, että olet Rovaniemeltä. Ja muutenkin aika varauksella tänne kirjoittelen. Mutta, kuten sanoit, elämä on tosiaankin kokemisen arvoista, eli jatketaan siis vaan. Minut kyllä haluat tavata -luulen niin...
En tiedä mikä on tilanteesi tällä hetkellä mutta ymmärsin tuon aikavaruksen joten pikku hiljaa.Lomalla tulee käytyä siellä ja laivalla tekis mieli käydä.Mikä mieli ala nyt joko alka pikku hiljaa kohentua.Kohta alkaa kevät aurinko paistaan ja hormoonit jyllää.Kiinnostako tunturi? Koitahan sempata. Tv.RIKU
- N3009A
huumoria koneeseen kirjoitti:
En tiedä mikä on tilanteesi tällä hetkellä mutta ymmärsin tuon aikavaruksen joten pikku hiljaa.Lomalla tulee käytyä siellä ja laivalla tekis mieli käydä.Mikä mieli ala nyt joko alka pikku hiljaa kohentua.Kohta alkaa kevät aurinko paistaan ja hormoonit jyllää.Kiinnostako tunturi? Koitahan sempata. Tv.RIKU
Päästiin siis asiaan! Tule ja hae minut sinne tunturille. Sinnehän tässä mieli halajaa, kun ei täällä ole talvesta tietoakaan! Lumesta puhumattakaan.
Ja jos laivalle olet menossa, niin tietysti silloin tapaamme.
Oikeasti etsin vieläkin "sitä oikeaa", mutta tuntuu että liikkeellä on vaan niin kovin pinnallisia ihmisiä. Itse olen avoin ja sosiaalinen, joten syystäkin välillä ihmisten "jöröys" ja totisuus harmittaa... - moi
N3009A kirjoitti:
Päästiin siis asiaan! Tule ja hae minut sinne tunturille. Sinnehän tässä mieli halajaa, kun ei täällä ole talvesta tietoakaan! Lumesta puhumattakaan.
Oikeasti etsin vieläkin "sitä oikeaa", mutta tuntuu että liikkeellä on vaan niin kovin pinnallisia ihmisiä. Itse olen avoin ja sosiaalinen, joten syystäkin välillä ihmisten "jöröys" ja totisuus harmittaa...Mielenkiinto kasvaa koko ajan että mitä siellä odottaa toisessa päässä.Viittitko antaa oman sähköpostisi vai uskallatko toivottavasti minun sähköposti näkyy sulla.Ainahan voi kirjoitella onhan se halvempaa mutta olis kiva tietää kenen on tekemisessä eli puheimetki on keksitty.Voisin mielellään soittaa sulle mutta voisit kirjoittaa omalla sähköposti ositteella.Kerron ittestä siellä enemmän ettei nämä näkyis kaikille.Ollaan yhteydessä sopii.Kirjoitan töistä sillä kotona ei ole konetta. Tv.Riku
- huumoria kevääseen
N3009A kirjoitti:
Oikeasti etsin vieläkin "sitä oikeaa", mutta tuntuu että liikkeellä on vaan niin kovin pinnallisia ihmisiä. Itse olen avoin ja sosiaalinen, joten syystäkin välillä ihmisten "jöröys" ja totisuus harmittaa...Joko tulet seuraavalla junalla odotan sinua no leikki leikkinä miten sulla on lomaa? asiahan ei ole kuin järjestely kysymys.Mieti sitä mitä kirjoitin aikaisemmin.Muista kevät aurinko lämmittää mieltä ja sydäntä.Odotan aamulla mitä olet saanut akasekseen.Tv. Riku
- N3009A
Olit niin tunnollisen aktiivinen, että en voi vastustaa kiusausta. Varmuuden vuoksi, laita oman nimimerkkisi kera se sinun sähköposti osoite, jotta tekstit tulevat varmasti sinulle!
(muista varoa feikkejä, niitä on tähän aikaan vuodesta liikkeellä)
Laitan viestiini mukaan jotain, mistä minut varmasti tunnistat...- Riku
Kelpasiko osoite? Missä mennään joko loppu jutut vai tuliko muita kiireitä.Vieläkö odottelet että haen sinut.Mielenkiinto kasvaa kun ajattelen sinua.Viikon loppu painaa päälle aikaa olis molemmille.
- moi
Lopahtiko kiinnostus? Tv. Riku
- N3009A
moi kirjoitti:
Lopahtiko kiinnostus? Tv. Riku
(Rikulle) Tiedoksesi, että tänään saat sinne sähköpostiisi postia... Kunhan tässä kiireet hellittää ja saan kirjoitukseni vauhtiin! Varaudu siis piiiiiiiiiitkään vuodatukseen.
(Still me!) näköjään seuraa vielä mukana? Laitahan sinäkin osoitteesi, kun kerran olet niin sopiva... ja mistähän päin olitkaan? - still me!
N3009A kirjoitti:
(Rikulle) Tiedoksesi, että tänään saat sinne sähköpostiisi postia... Kunhan tässä kiireet hellittää ja saan kirjoitukseni vauhtiin! Varaudu siis piiiiiiiiiitkään vuodatukseen.
(Still me!) näköjään seuraa vielä mukana? Laitahan sinäkin osoitteesi, kun kerran olet niin sopiva... ja mistähän päin olitkaan?löytyypi tuolta alusta
ystävyys kunniaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4192302Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek122129Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501435Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821099Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel581015Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia403983Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41878- 153875
- 56839
- 79815