1. sukupuoli
2. ikä
3. kolme parasta asentoa
4. minne yleensä laukeat/annat miehen laueta lopuksi
5. kuin monesti yleensä sekstaat peräkkäin
Asento-Gallup
30
29007
Vastaukset
- Rinkeli
1. nainen
2. 37
3. ratsastus molemmin päin
takaa
minä kyljellään, mies "takanani" polvillaan
4. suuhun, rinnoille, kasvoille, peppuun ihan mikä
häntä sattuu miellyttämään
5. nykyisin pääsääntöisesti kerran, mutta joskus
saan iloisen yllätyksen- utelias
Eikös tuo kylkiasento vaadi aika ison meisselin? Ainakin näin teoriatasolla mietittynä siinä pitää olla varrella jo pituutta aika paljon, että yltää sisään.
- Rinkeli
utelias kirjoitti:
Eikös tuo kylkiasento vaadi aika ison meisselin? Ainakin näin teoriatasolla mietittynä siinä pitää olla varrella jo pituutta aika paljon, että yltää sisään.
huvikseen, mun ukollani on ihan normipeli ja kun sovittelee sopivasti ja mulla "yläjalka" ylhäällä pääsee oikein syvälle ja mainiolta tuntuu...olemme siis ikäänkuin lomittain - vaikea selittää, mutta kannattaa kokeilla hyvääääää on
- Happy blonde
Rinkeli kirjoitti:
huvikseen, mun ukollani on ihan normipeli ja kun sovittelee sopivasti ja mulla "yläjalka" ylhäällä pääsee oikein syvälle ja mainiolta tuntuu...olemme siis ikäänkuin lomittain - vaikea selittää, mutta kannattaa kokeilla hyvääääää on
ja tuo tosiaan toimii...miehelläni ehkä jopa keskivertoa pienempi penis, mutta osaa sitä käyttää.
Tuo on tosiaan hyvä asento, toimii !! - ennan
utelias kirjoitti:
ei sen välttämäti tarttee mikään julmettu kalu olla. ja kannattaa kokeilla, jalka vaan korkeemmalle ja likelle.. ihana asento, tosiaan.
- kesä on kivaa :)
1. nainen
2. 26
3. a. sammakko eli nainen on vatsallaan ja mies hänen päällään
b. doggy-style eli takaapäin, nainen kontallaan ja mies polvillaan hänen takanaan
c. ratsastus kasvotusten
4. mun sisään eli pimppiin
5. yleensä vain kerran, joskus pienen tauon jälkeen otetaan uusiksi :)- Tia:0)
mutta kun sammakossa ei mies ole päällä. Sammakko on kuten koira, mutta kun koirassa peppu ja pää on samalla tasolla ja sammakossa peppu pystyssä ja pää alhaalla kiinni alustassa... eipä tällä merkitystä ole sen suuremmin. Kaikille tuli vastauksesi kuitenkin selväksi.
- vastaaja 1
1. nainen
2. 28 v
3.doggystyle,sammakko japerinteinen lähetyssaarnaaja
4. mies laukeaa milloin mihinkin pimppiin,peppuun vatsalle,selälle, kasvoille, riippuu mitä ollaan oltu tekemässä.
5.kerran toisinaan pienen tauon jälkeen 2. - SamuelEugenKrewing
1. Mies
2. 31
3.1.Sängyn kulmalla takaapäin.
3.2.Nainen kyljellään päällimmäinen jalka koukussa mä takana polvillaan.
3.3Lähetyssaarnaaja/Sammakko
4. Pilluun(oraalisession lopuksi suuhun)
5. Pitkän session jälkeen omat voimat loppuu, mutta jatkan naisen tyydytystä sauvalla, ja jonkun ajan kuluttua ehkä uudelleen meisseli mättääseen. - fcuk-one
1. mies
2. 25
3.1 takaapäin
3.2 ratsastus
3.3 sammakko
4. useimmiten naisen sisälle, mutta vaihtelevasti myös rinnoille, vatsalle, kasvoille, jne
5. kerta yleensä, joskus parikin - MarkiisiDeFuckingÅmÅl
1.Mies
2.35v
3.kontallaan, nainen päällä, 69
4.perseeseen tai suuhun (koska vaimoke ei käytä ehkäisyä)
5.3-4 kertaa- siis niin..
"perseeseen tai suuhun koska vaimoke ei käytä ehkäisyä"..kai siis tiesit että yhdynnän aikanakin voi erittyä siittiöitä? siis ennen laukeamista?
- Happy blonde !
ja vastaus galluppiin:
1. nainen
2. 43
3. ratsastus; nainen päällä, takaapäin sekä juuri tuo lomittain; nainen kyljellään ja mies polvillaan
4. tietysti sisääni ! ja yhtäaikainen orkku on aivan SUPER !!!
5. yleensä 2 kaksi kertaa ainakin, pieni paussi vain välissä - Birge
nainen, 38, ratsastus/takaapäin/sammakko, sisään, toi riippuu täysin kumppanista; yleensä 2
- :o)
1. sukupuoli
nainen
2. ikä
25
3. kolme parasta asentoa
a) minä pöydällä selällään, jalat miehen olkapäillä
b) peppuun sammakkoasennossa
c) sylikkäin
pimppiin, suuhun, rinnoille, peppuun
yleensä kerran - Taija-78
1. nainen
2. 27
3. takaa, lähetyssaarnaaja, mä ratsastan kasvot mieheen päin
4. sisälle(kortsuun) tai rinnoille
5. kerran - smack the pony
1. nainen
2. 20v
3. ite päällä, sylikkäin, takaapäin pilluun
4. keskivartalo, käteen
5. 1-5 - Tia:0)
1.Nainen
2. 25
3. Koira/sammakko, nainen kyljellään mies kontallaan takaa, lähetyssaarnaaja
4. annan miehen laueta minne hän haluaa... useimmiten ehkä kuitenkin laukeaa sisään jossakin em. asennossa
5. Kerran, mutta mahdollisesti kuitenkin useita kertoja päivässä. - Nani
N 25
-Takaapäi, selältee jalat miehen olkapäillä ja ratsastus "menosuuntaan".
-Mies saa laueta minne haluaa, suuhun,sisälle, vatsalle, rinnoille...
-Jos musta kiinni nii kerta ei todellakaan riitä, valitettavan monesti vaan mieheltä loppuu puhti kesken ;) - vastauksia.
1. nainen
2. 28
3. -lähetyssaarnaaja
-sylikkäin
-kyljellään ja takaa, jalat limittäin
4. pimppiin.
5. max 2 kertaa päivässä. (tarvii muutaman tunnin tauon tai muuten paikat kipeytyy) ;) 1. mies
2. 46
3. takaapäin, ratsastus molempiin suuntiin, kyljikkäin, 69 (taisi tulla jo viisi!!!)
4. pääsääntöisesti pimppiin
5. kerran ja joskus muutaman tunnin tauon jälkeen uudelleen...- jatketaan
1. mies
2. 42
3. doggystyle, nainen päällä, nainen alla jalat miehen olkapäillä (myös 69, sammakko ja ed. vastauksissa kuvattu kylkiasento ovat suosikkeja. Loppujen lopuksi kaikki asennot miellyttävät, kun on kumppanin kanssa samalla aaltopituudella)
4. yleensä pimppiin, mutta myös peppuun tai suuhun; joskus avovaimoni ihanille tisseille
5. yleensä sekstaamme kerran, mutta joskus pienen tauon jälkeen uusiksi. Päivän mittaan rakastelemme joskus useamminkin. Jussiviikonloppuna sekstasimme 5 krt; muuten olisimme ehkä voineet naida vielä enemmänkin, mutta kun olimme kaveriporukassa mökillä, ei voinut/kehdannut touhuta ihan mielin määrin... - #kukkais-tyttö
1. Nainen
2. 23vuotta
3.a)Takaapäin (olen kontillani, kasvot alustaa vasten, jalat yhdessä tai levällää... ehkä jalat yhdessä ihanampaa)
b)Sylikkäin (intiimi asento, mies tulee ihanan syvälle ja saan itse ohjata tilannetta)
c)tään asennon nimeä en tiedä joten joku voisi valaista minua siitä. Eli tässä nainen on ns. silta-asennossa eli jalkojen ja käsien varassa selkä kaarella. Mies tulee polviensa varassa naisen haaroväliin ja kannattelee naista vyötäröltä tai pepusta. Ja tää jos mikä tuntuu...
d)...pakko lisätä vielä neljäs vaikka kolmesta oli puhe. Eli tää perinteinen lähetyssaarnaaja-asento on se jossa saan eniten orgasmeja joten en voi jättää sitä ilman mainintaa.
4. Mieheni haluaa laueta sisääni. Eli suuhun, pimpsaan tai peppuun.
5. Yleensä kerran, kaks kertaa menee helposti peräkkäin, taukojen (10-15min) kera menee 4 tai 5 kertaakin. 1. sukupuoli
- Mies
2. ikä
- 31
3. kolme parasta asentoa
- Takaapäin, ratsastus, lusikat
4. minne yleensä laukeat
- Sisään
- Yleensä kerran.- Rouva.Horny.28
Nainen
28
fiiliksistä ja kaikesta oheisesta mielihyvästä riippuen asennot on kaikki jees sopivasti vaihdellen.. takaa, päällä, seinää vasten.. ihan miten vaan kun fiilikset menee yhteen ;)
mies saa laueta mihin vain (paitsi tällä hetkellä sisääni), kasvot, rinnat,suu,peppu, nams
niin monta kertaa kuin mahdollista :D - aaaahhhhh
1. Mies
2. 24 vuotta
3. takaapäin eli doggy, nainen päällä, lähetyssaarnaaja
4. Tyttö haluaisi aina että tuun pimppiin, mutta ite diggaan ruiskia esim. selälle
5. Kerran tai pienen tauon kanssa pari kertaa - severusgirl
1. nainen
2. 22
3. takaatapäin niin että mies pitää hiuksistani kiinni ja panee rajusti, lähetyssaarnaaja jalkani miehen olkapäillä ja ratsastus kummankin suuntaisesti
4. suuhun, naamalle, rinnoille, selälle, pimppiin ja peppuun
5. suhteen alussa jopa 4 kertaa peräkkäin n. 10 min taukojen kanssa, nykyisin kerran ehkä kaksi puolen tunnin kuluttua - meemii
1. sukupuoli
nainen
2. ikä
18v
3. kolme parasta asentoa
a) Mies päällä, niin että jalkani ovat miehen olkapäillä
b) Normi lähetyssaarnaaja
c) Lusikka
Sisälleni/kortsuun riippuen käytämmekö sillä kerralla
1-2krt - evian
1. sukupuoli *nainen
2. ikä *21
3. kolme parasta asentoa
*Vaihtelee ajoittain, mutta tällä hetkellä parasta on: *jalat miehen olkapäillä (tässä mies pääsee todella syvälle!), *ratsastus väärinpäin ja *peppuseksi minä päällä.
*Useimmiten mies laukeaa sisälleni, mutta kaikki muut käy mutta naamalle en enää anna laukasta.
5. kuin monesti yleensä sekstaat peräkkäin *Kerran tai kaksi, nyt lomalla on mennyt useamminkin ;D - j..jay
1. mies
2. 24
3. normi saarnaaja asento, nainen ratsastaa selkä minuun päin, takaa päin.
4. joka paikkaan peppuun,suuhun,pimppiin...jos pika panolla jossain oudommassa paikassa niin suuhun ja monesti nielee.
5. 2-3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195234- 492913
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312601Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231979En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111777- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231455Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101428- 971407